-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Ezt a dsg-kettöstömegü dolgot pont multkor beszeltük...nagyon klassz
Összefoglalot akartok irni a topichoz? Megirom:
-Ne vegyen az ember dizelt, se automatat, plane ne a kettö kombojat.
-Ne legyen sok km a kocsiban, de lehetöleg ne varosban nyuzott auto legyen, azaz lehetöleg olyan auto legyen, amivel autopalyan ingazott a tulaj napi max 20 km t
-Ne legyen keves km se a kocsiba, mert az vagy gyanus, vagy olyan gazdara vall, hogy keveset autozott=>keveset költött (sporolt a kocsin) vagy varosban amortizalt auto volt
-Ne legyen francia, mert az elektronika szoporoller, ne legyen VAG mert az összes tularazott es amugy is fos, bmw röl nem is beszelve, az opel meg eszi az olajat es amugy is gáz, de japan se jo, mert draga az alkatreszMielött egy tulvezerelt, humorhianyos forumozo nekem ugrana, probalja meg erezni az ironiat
Az nagy hülyeseg, ha azt mondom, hogy akarmilyen hasznaltautot vesz az ember, az a kora/tipusa/felszereltsege alapjan legyen lehetöleg a legdragabb tartomanyban, mert ott van jo esely arra, hogy gondos gazdaja volt, költött ra, karbantartotta es most ennek az arat meg is akarja kapni
-
Declare
őstag
válasz bitpork #113183 üzenetére
Ez nem baj azert picit több tapasztalatod van hasznaltauto vetelben....relevans info amit mondasz
Erdekes, mert en alapbol ugy gondolom, hogy akarmilyen hasznaltautora kell tartalek es kell ra költeni, viszont a talalati lista alja nekem a menekülö tulajok erzest kelti. Kilogo belü, kitaposott lelkü, "csak vigye el valaki valamennyiert" auto feelingjet kelti.
Igaz viszont, hogy egy jol karbantartotton is jöhet elö akarmi, de valahogy a gondos gazda, bennem bizalmat ebreszt
(#113182) Snoop-y azert szerintem a hirdetes, a kocsi es az szemelyes tali soran sokminden kiderül. Pl lasd az elözö A8 hirdetötöl soha nem vennek autot
(#113199) TaaT teljesen mind1, hol dolgozik, mindenkinek megvannak az anyagi korlatai. Raadasul ha külföldön kell hozzanyulni, akkor azonnal a külföldi tarifa ketyeg, ami nem otthoni arszinvonal. Azon kivül egy olyan auto (szvsz) ez a böszme nagy örag A8, amin siman kerülhet egy javitas az ertekenek a többszörösebe.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ez az amit irok. Egy sziv benzin vs turbo dizel temakörben ez teljesen oke is.
Itt viszont (az A8 eseteben) egy (bonyolult) turbos automatavaltos, nagyteljesitmenyü dizel vs (bonyolult) turbos, automatavaltos, nagyteljesetimenyü benzin a kerdes. En nem latom miben jelentene egy dizel nagyobb kockazatot ez esetben a benzinhez kepest, ellenben a benzin meg a hajadat is leeszi vagy?
-
Declare
őstag
Persze! Ugyanakkor szvsz a felsö savban vannak a jobban karbantartott ergo jobb allapotu autok. Nem mondom, hogy mindig, minden esetben es nincs kivetel persze.
(#113207) bitpork hat nekem ez a dizel opel az elsö tapasztalat . Rettentö naiv modon a következökepp zajlott a vasarlas, következö szempontok szerint:
- Az auto relative draga volt, relative sok km el.
- Az elado baromi szimpatikus volt. Szemelyesen, amikor mentünk, mondta, hogy itt a kocsi, a motor hideg, amugy is fel napja töltön all, mert szar az akku. Körbemutogatta, mik a kisebb karcok stb. Olajcsere+vezerlescsere aktualis, azzal kalkulaljunk. Utanna elenktolta egy mappaban a kocsi minden papirjat (még az elözö tulaj trailer szamlaja is ott volt, amikor a kettöstömegü elszallt es be kellett vinni szervizbe). Szervizkönyv, minden...Mondta, hogy nyugodtan vigyük ahova akarjuk atnezni, vagy ami tetszik. Motorter nem volt mosva, nezzük meg, nem csöpög/folyik...stb.
-Egy ismerös, aki nem akkor latott elöször dizelt, megnezte, meghallgatta...kezratetel kb.
-Megvetel utan szerelö szepen atnezte, fekpofa nagyon vacak volt, cserelte. Ennyi.Naivan, de jo vetelt sikerült csinalni
Most mar nem vagyok benne biztos, hogy ha 1,5 evig nezegetem a hasznaltauto kinalatot es 6 szerelö szedi darabokra/mér meg ezt azt, akkor biztosan ki lehetne zarni mindent...
-
Declare
őstag
válasz bitpork #113231 üzenetére
Ez nem negativsag, csak egyeni elemeny.
A hirdetes sem veletlen. a "SZALITO" meg a "ha azt akarod, hogy a szomszed megnezzen" duma. Nehogy azt mondd, hogy egy koromfekete 15 eves A8 audi 20" os kerekekkel a praktikumrol, komfortrol es üzembiztonsagrol szol
Amikor nekem azt mondtatok, hogy a 3 as kupe bmw a stricik autoja (jo kis tulzassal, ferditve a legutobbi "ki vesz bmw t meg ki vesz volvo-t es lexust" minitopic lenyeget), akkor erre mit mondotok
-
Declare
őstag
válasz focvis #113571 üzenetére
[link] Benne van ez a motor is a problemasak között, de a 2011.7 havi mar akar lehet jo valtozat. Sasold meg a cikket.
En mondjuk ezektöl a "jo aru" dolgoktol mindig tartok. Ha valami jo, akkor azt nem adjak el "jo aron"...marmint pont ellenkezö ertelemben lesz jo ara...szvsz...de multkor pont ezt beszelük, hogy lehet nem mindig helytallo az "elmeletem"
-
Declare
őstag
Atyavilag.......gondoltam vegig futom, mi törtent a topicban az elmult par hetben.... nem kellett....csak az oldal feleig pörgettem vissza, de ez eleg volt, hogy jol szorakozzam...latom a topic megint zarhato
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #115112 üzenetére
Ezek csak veletlen egybeesesek ( )
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #115153 üzenetére
Ezt a volvoval?
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #115169 üzenetére
Ja hogy ja...igy könnyü
Gyönyörü szep, gratula
Latszik, h ugyanolyan lepukkant szar allapotban van, mint a volvo
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz tresh #115484 üzenetére
Inkabb a fejekben kellene valtoztatni, nem szegeny autokon En is igy indultam, hogy 5 eves auto es van benne 150k km aztan beszelgettem egyet a szerelömmel, majd elmentünk es megvettük azota tudom, hogy hasznaltautonal a km szürö hasznalata tabu. Aki nem igy tesz az almokat kerget es füti a tekergetös iparagat.....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #115490 üzenetére
Pontosan azt varja el. Ugye ha csak 25k km van benne akkor arra nem kell költeni a következö 10 evben....a gazolajat, meg hozza a Jozsi okosban, hülyenek is megeri
(#115491) g4bb3r van egyebkent biztosan. Mas kerdes, hogy vajon jobb e egy auto 60k km el 5 evesen egy nagyvarosbol, mint egy 150k km el, amivel autopalyan ingaztak
-
Declare
őstag
válasz kk831228 #115765 üzenetére
ez nem hit kerdese. Matek es szerencse faktor. Egy szivo benzinnel kis tulzassal az lehet a legnagyobb nyüg, hogy kifogy a benzin , egy dizelnel kapasbol fel tudok sorolni 4-5 olyan elemet, ami meg szokott kotlani sokszor dizeleken es mindegyik legalabb 100, de inkabb 2-300k huf javittani. 5-10k eves futassal komoly eselye van annak, hogy nem lesz az ember +ba az üzemanyag megtakaritas vs szerviz csataban.
Persze lehet valaki szerencses es peches is, ezek is kemenyen benne vannak a pakliba, de a nagy atlag kihozza a 15-20k km futast a megterülesre kb
-
Declare
őstag
válasz kk831228 #115770 üzenetére
Persze Szivo dizel az matuzsalem. Azert ha valaki max 10-15 ev ig gondolkozik autoban, ott ennyi lehet a kerdes. turbo dizel vs szivo benzin/turbo benzin.
Egy kis turbo benzin pl 1.4 azt meg mindig ezerszer gyorsabban bevallalnam kis futasteljesitmennyel is, mint egy td-t. Van föleg az elsö generaciokkal problema, de nem olyan veszes.
Nekünk is van a csaladban, nagyreszt varosban van hasznalva, nyilvan normalis üzemanyagot es olajat kap, igy semmi baja a lancnyulason kivül, de azt az audi mernökei szabtak el. 60-70k km t kibirt a gyari, utanna csere. Nem a vilag vege. Ezen kivül se dugulas, se semmi. 5 eves. Azert azok az alkatreszek nincsenek olyan igenybevetelnek kiteve, mint egy dizelnel, nincs olyan koszolodas, mint egy dizelnel stb. -
Declare
őstag
válasz kk831228 #115777 üzenetére
Amit footy linkelt, az total realis. Annyi, hogy autopalyan nekem sokkal több volt a tapasztalat (1300 km nemet palya). Tojasokon lepkedve talan egy helyen padlo par km ig 7-7,5. Egyedül, klima nelkül.
Meg azert ez pici motor, ha beülnek emberek/csomagok/klima ez indul felfele. Ha az ember jatszik akkor meg hajjajj 10-12+ siman. Okosan, de dinamikosan 7 alatt tarthato a nagy atlag.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz lenox #115802 üzenetére
Qru linkjeben az igazsag Azert is irtam off ba, mert inkabb poen volt. A szamuraj a legjobb igenytelen terepjaro szvsz. Filleres a szerelese, viszont brutalis a terepjaro kepessege.
Elenben amit irtal Jimmy valoban jo lehet, ha valaki varosi autot akar, aminek neha valoban terepjarokent kell funkcionalni.
Vagy ennel meg jobb egy rendszam nelküli szamuraj oda, ahol terepezni kell + egy normalis auto a varosba
-
Declare
őstag
válasz Laraxior #115936 üzenetére
autos topicba valo ez inkabb
Nyugaton sokkal kiepitetebb a halozat, mint otthon.
CNG 1,15 euro körül az LPG 0,6euro körül megy
-
Declare
őstag
válasz oliwire #115956 üzenetére
es ez az 1.2 tsi motor mar kinötte a gyermekbetegsegeit? A kezdetekben par eve ezek katasztrofalisak voltak
Amugy van a csaladban is egy ilyen kombi dizellel, seatos puritan kopogos fekete müanyagok, de "cel autonak" abszolut rendben van. Ezerszer inkabb, mint egy dacia
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz oliwire #115958 üzenetére
Par eve kapott egy baratom egy skoda t 1.2 tsi vel. Területi kepviselö, sokat megy, de 1-2 ev alatt 0 ra irta. Gyakorlatilag 60k km töl kezdve jobbara cserekocsival jart. Benzinszag az utasterben az alap, turbo elhalt, lanc megnyulott, olajnyomas lampa az gyakran bekapcsolt.....katasztrofa. Kb hetente veszüzemmodba allt az auto neki valahol. Ilyen 160k km ig huztak, akkor összefoltoztak valahogy aztan eladtak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz oliwire #115960 üzenetére
Benzines motort nem kell melegiteni, azzal indulni lehet egyböl, dizelt hidegben kell melegiteni egy picit, de ott is azt mondjak a nagyok, hogy jobb ha megy a kocsi, csak nem szabad terhelni. Meg ez a hütes is azert nagyobb megterheles utan van. Persze a fordulattal ovatosan kell banni, amig hideg, de azert ennyire nem kell tulparazni.
Nem vadul hasznalta, az biztos, normal hasznalattal es jol vezet. Sem elötte, sem azota nem volt baja az autoival, pedig sok 100k km-t tett mar joparba (dizelbe is). Viszont nyilvan nem ültem mellette nem tudhatom, mindenesetre a bizalmam megcsappant az 1.2 tsi irant.
Volt egy cikk a neten, ahol a problemas, kerülendö motorokat gyüjtöttek össze es abban is benne volt az 1.2 tsi.
Azota lehet mar orvosoltak a bajokat, azert kerdezem.
-
Declare
őstag
válasz Integrale #115965 üzenetére
Viszont ezek szerint az ujak talan mar rendben lesznek/vannak
(#115966) footy nekem a tsi es tsi között van különbseg. A 2.0, 1.8 (jo ezzel voltak allitolag bajok) szvsz jok, az 1.4 tsi kezdeti beegsegei sem voltak veszesek, de ez az 1.2 tsi ez egy katasztrofa volt.
(#115969) focvis ez igy van szerintem is. Olajcsere idöben (nem 30k-nal) es egy pici oda figyeles.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz focvis #115972 üzenetére
En is szeretem a TSI ket dinamikus, jol fogyaszt. Sajna nekem az autopalya miatt es a benzin többlet ara miatt nem igen volt alternativa. Viszont egy CNG gazos verzioban, az adokedvezmennyel együtt mar akar alternativa is lehet, ha autocserere kerül a sor. Mondjuk az GTE golf lenne ami mindent vinne, dehat az 10 misi
-
Declare
őstag
válasz Typhoon47 #115989 üzenetére
En mar a story elejen elvesztettem a fonalat a phaeton-t varosba kombinaciotol. A 26 eves kor meg meg dob az egeszre egy lapattal, de hat ettöl szep az elet, hogy nem vagyunk egyformak viszont, amit irtal az valoban megfontolando, hogy szegeny V8 dizel, hogy fog reagalni erre a hasznalatra, föleg ennyi idösen
Nekem az 1.7 cdti ben is tömödik a reszecskeszürö, pedig azert ez 2-3 havonta legalabb ki van tisztitva az autopalyan...
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #116220 üzenetére
Hat az az evjarat elvileg a 320d böl nem problemas es most gyorsan raneztem a 2000-2002 közötti 320d kre a mobile-n es a legdragabbak mennek 6-7000 ezer euroert. Szoval egy 2000-2001 es 320d 1-1,2 Millioert akar lehet jo nem?
Jo nyilvan nem 100% problema es költsegmentes, de azert nem biztos, hogy tul skat kell ralocsolni.
(en sem vennek mondjuk ennyi idös dizel t de kinek mi az izlese/mire hajlando a penzet költeni . Ezert vettem en is a H astrat az 1.7 dizellel es erre is raköltöttem mar kb fel millat vagy többet, pedig semmi baja nem volt kb. (ami baja volt az egy hibas erzekelö, kb 20k huf....) Gumik, felni, akku, vezerles, olaj, fekbetet, csomagtarto talca, kiegö xenon, xenontrafo apro szir szarsagok, aztan hoppp....es akkor ez "csak" 7 eves es nem 14-15...es csak opel, nem bmw
(#116224) Integrale Azert emberünk a mindenkinek 320d felkialtassal, remelem bekerül az evvegi best of ba
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #116227 üzenetére
Majd elolvasom, most csak atfutottam. Azert ha az ember 15 ev körüli dizelt vesz, legyen az akarmilyen marka, ott erösen kalkulalni kell ilyenekkel.
Ezert irtam, h en sem vettem inkabb egy joval fiatalabbat, cserebe, kisebb kategoriat. Ha valaki megis 15 eves dizelt akar, akkor az azert nem lepödhet meg azon, hogy 2x annyit ra kell költeni, mint egy fele olyan idös opel astra H ra
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #116233 üzenetére
Azert ez hogy "Igen én arra gondoltam, hogy itthon 2M+ egy jó e46 320D" igy nem jelenthetö nagyon ki
A 320d e46 1998-2006 ig van. 2M ert egy 1998 as 320d az maga lehet a tökely egy 2006 os evjaratbol mar kevesbe raadasul a motorok is valtoztak es 2004 töl van asszem a hengerfal es lanc problemas valtozat
-
Declare
őstag
válasz bitpork #116250 üzenetére
Irto realitas szagu a dolog....biztosan eladnam a kocsimat fel ev garival valami ismeretlennek, hogy hivogasson, meg zaklasson 6 honapig, hogy miert adjak vissza neki ennyi meg annyi penzt... nagyon eletszerü, rutinos szabalyalkoto ez is.
Penztartol valo tavozas utan nincs reklamacio szvsz utanna bizonygatni barmit is.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Motoros topic
- Synology NAS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Konteó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen