-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
Be kell építeni egy KIT-tet, és már meg is kérdezheted a kocsi: Kit, kit látsz?
KIT, maradj a kocsiban! -
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
Tekerj lejjebb...a hírdetés alatt van írva:
AUTÓNAVIGÁTOR.HU - Vételi tanácsadó
http://www.autonavigator.hu/audi_a4-163?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=vt_ajanlo Középkategória: AUDI A4 (2000-2008)Pozitív: Szinte tökéletesre csiszolt minőségérzetű, igazi technokrata kisugárzású beltér. Remek quattro hajtás, 2005-ös facelifttől jobb hangolású futómű, takarékos és erős dízelek.
Negatív: Nem annyira élvezetesen vezethető, mint a 3-as BMW, drága szervizelni, a tolvajok is kedvelik. Kemény járású PD TDI-k, sok a karambol után helyreállított példány.
A tolvajok is kedvelik sok a karambol után helyreállított példány.
Ezek aztán az ellen érvek Ne vegyé, ellopják! ezeket össze törték már mindet, úgy kalapálták ki!!
Igaza is van az asszonykádnak, a szemed is vedd le erről a fertelemrűl
bitpork: Szólj, és megyek veled, megiszom a sör felét, s akkor biztosan nem leszel másnapos[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Damage401 #75977 üzenetére
Ha A-ból B-be akarsz eljutni és megbízható dög kell, akkor vegyél Ford Swiftet IME, vagy Ford Logan-t ehune! esetleg Ford Megane-t...Pahancsolj kéhlek
(bocsánat, pardon, csak vicceltem, még a behajtott tükrös cng-st be se linkeltem, pardon!
Ezekből a Mondeo, nem az a legmegbízhatóbb és valószínűleg nem is a legjobb állagú, de cserében szép meg nagy is, meg kinyalingatja a hátsód a többihez képest (mindegy mekkora, csak jó nagy legyem, meg legyen benne sok minden, meg luxusos legyen).
Szerk: inkább mindent offba[ Szerkesztve ]
-
-
#10726912
törölt tag
-
#10726912
törölt tag
válasz szőröscica #76231 üzenetére
Sok sebből vérzik ez a dolog.
Megkapja az ifjú titán a jogsit és nulla tudással beülhet akármilyen kocsiba. Mehet bármennyivel, amennyit a kocsi bír. Mehet másnaposan, vagy dög fáradtan diszkóból haza felé, mehet lázas betegen, mehet és mehet...(akkor mi is van az idősekkel?)
Tök lazán van kezelve ez a rendszer. Halálosan lazán. Nem csak a sofőrökkel van gond. A kocsikkal is. Az idősektől sokkal kevésbé félek, ezerszer több gondot jelentenek a tapasztalatlan kezdők.
(#76274) Laraxior: Alul meg túlkormányzott, meg nagyon bármerre van a súlypontja, ezért jutott oda, totál csőd, kontsrukció hiba az a verda Grat a sofőrnek[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #76351 üzenetére
Ezzel azért tudnék vitázni...ezernyi autóba ülhetsz bele, be se indítod azokat meg Domit, lehetnek új kocsik e mellett, már akkor is érzed-látod a különbséget. emellett még ott van a tudása is...s ha pl Te rendbe rakod, akkor keresgélhet hosszasan az ember: vagy hasonló áron kap ilyen luxust és tudást, vagy nem lesz meg minden benne, ami ebben megvan. (de egyébként igazad van 500K-nál nem ér többet, add el nekem, a piac már kezd rájönni az igazadra, hamarosan a béka sejhaja alatt lesz Domi ára, most add el, adok a zsé mellé egy aranyozott nyerget egy aranyosozott lúval...legalább egy lóerőd megmarad, quatro ez is, ennél magasságot meg ne akarj állítani, max veszel mellé egy póni lovat is, az lesz az ültetett fokozat, lehet vele boyracerkedni )
Pardon a monológért.Az 500K-ért nem, azt már össze is szedtem
A talit meg majd megbeszéljük -
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #76353 üzenetére
Németéknél másképp számolnak, itt a kiskategóriás kocsikból van rengeteg, azok tolják a piacot, a régi kocsiknak is értéke van (németéknél ugye hamarabb is számítanak öregnek).
Nem is mondtam egy szóval sem, hogy felvágásképp vetted... (villogni egyébként sem ilyet vennék, ezzel csak szimplán tolnék le mindenkit az útról: Félre halandók -
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #76551 üzenetére
Tudod jól, hogy rajongok az audikért, nekem nem kéne, csak két TT a cgyerkőcöknek suliba járni, R7 az asszonnak (tejért szaladgálós), R8 NEKEM (nehogymá az asszon olyanba pergesse a műkörmit, amibe én a lábgombám ), Q5 faluszélre, Q7 úttalan utakra, A6 olród pályán eljutni A-ból B-be, A8 meg ünnepnapokra. (A2-2-4-5-öt meg akkor nyúznám, ha mosatáson van valamelyik verda), szóval ne gyere azzal, hogy nem érted az iróniát
-
#10726912
törölt tag
válasz -HajTömeg- #76569 üzenetére
Kellenek ezek az esetek, ezekből tudsz tanulni. Te voltál a hunyó...de sajnos a türelmességet nem lehet tanulni....azt tapasztalni kell. Az ilyen esetek pont jók erre.
Szerintem mindenki kerül olyan helyzetbe, hogy nem fontolja meg eléggé, mit fog tenni, csak cselekszik, aztán vagy közben, vagy utána eszmél rá, hogy mit is tett, mi lehetett volna. -
#10726912
törölt tag
válasz bandus #76681 üzenetére
Qru-nak is igaza van: azért írták le ezeket a dolgokat, azért következtetnek mindenből mindenre, mert így tudják a legtöbbet lehúzni Rólad, és Qru ezt magyarázza: szimplán egy + bevétel igazolást valósítanak meg: fehér színű a kocsid? azzal sokkal több baleset történik! Bélának hívnak? azok sokkal több balesetet okoznak, mint a többi keresztnevű, +5 %-ot kapsz jutalmul! Katának hívják a Feleséged????10 % emelés a díjban
Persze ez is szélsőség (díjszabás mennyiségét illetően), de ez tömören a lényeg.
Azért kérdeznek ki mindent Rólad, és azért csinálják a statisztikákat, hogy többet tudjanak elkérni. S ebből összesen ez számít, a többi csak körítés. -
#10726912
törölt tag
válasz !Overdose! #76686 üzenetére
Ez simán megéri, meg kell rendelni mindenkinek, 60 napig vissza küldheted, és vissza adják az árát, én is megveszem, hogy a karburátorom egyenletesebben adagolja a benyát, meg a mechanikus üzemanyagpumpám eltelítődjön az egyenletes elektronokkal, és ezáltal JOBB (4négy!!!!) LÓERŐKHÖZ (még ilyen kifejezést, csak idéztem ) jusson a kocsim, azt akarom, hogy az enyém legyen az első AUDI 80 1.8S az országban, ami nem vissza hajtott tükörrel és nem leszedett ablaktörlővel jár el 3 literből százon
Mókolok holnap egy szivargyújtóról üzemeltethető elektronszubjektáló antisztatizáló injektort, ami rádió jelekkel megváltoztatja a kasztni elektron rendszerének szerkezeti struktúráját és kandírozási módszerek segítségével (he he) taszítja az o2 molekulákat, ezáltal csökken a a légellenállása a kocsinak (szinte siklani fog a molekuláris részecskék között) és természetesen tökéletes védettséget ad a rozsdásodás ellen (A Lótusok, meg a többi xar mehet a francba ), így kevesebb kocsit kell venned, mert nem rohad ki alólad (elő a DACIA 1301-el!)[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Ki kell próbálni. Ha igaz amit mond az eladó, akkor javallott darab Gyanúsan olcsó, körbe kell nézni alaposan!
De ha rendben van, akkor aranyat ér.
(a nem nyíló csomagtér ajtó egy valóban apró hiba).
bitpork A cserélt turbó miatt kell nagyon körbe nézni...az nekem is gyanús. De ennyiért az ülések...a fenét érdekelné, rendbe lehet mindent tenni
zsolt19900: Legyen igazam: a legjobb eset, hogy nem ért hozzá, valaki csinálgatta, de ő maga ostoba hozzá.Se kedve se kitartása javítani, csak javíttatja. S rajkodott vele, felvágott, piros és AUDI és erős és de megy meg alusbőrös.... Most a legvalószínűbb, hogy valami gondja van, ezért adja el. De ne legyen igazam...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77148 üzenetére
Pont ez az űrhajó stílus az, ami miatt nagyon sokan inkább busszal járnának. Egy autó belseje úgy legyen szép, hogy ne boruljon fel a tekinteted, ha épp csak rápillantasz. De ha elkezded nézegetni, akkor ne legyen se tolakodó, se idióta, se kirívó...csak legyen egyszerűen...és elegánsan szép.
Szóval...ez az a Primera, ami nem a belseje miatt fogja megtartani az árát, pont ott a leggiccsesebb, ahol a legjobban visszafogottnak kéne lennie -
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77478 üzenetére
Általánosságban: Mindegyik árazású kocsinak lehet burkolt hibája, amit el akarnak rejteni, ez alapján ne dobd ki a kasból a "gyanúsan" olcsót sem, könnyedén lehet, hogy felsorolja neked az összes létező hibáját az autónak és emiatt akarja eladni "gyanúsan" olcsóbban...
S attól nagyobb érték nincs, ha egy rendbe rakott kocsiban ülhetsz. Mindegyik autót vidd el állapot felmérésre.
Onnantól kezdve sokkal beljebb leszel.
Szóval ne vess el semmit a vétel ár alapján. De még a kosz se tántorítson vissza. Nézd meg személyesen, a kosz eltűnik, az ár és az állapot marad (bár az elég undorító, mikor a retkes szart akarja eladni, egy mosást-porszívózást kibírna mindegyik barom, de vannak ilyen igénytelen f.szok, s a csillivilli autó is rejthet hibát).
(#77477) bitpork: Nem burkoltan románozott, csupán tényt közölt, biztos látta a talpad (pardon )[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77484 üzenetére
A "rendesen" szó alatt mit értesz? Lehet vele közlekedni, előzni, (100 ló elég egy becsületes fékezéshez pl ), szóval megy az "rendesen", de nem ezzel fogsz a pirosnál átkacsintani a szomszéd bömöshöz üveghangon túráztatva a mocit, forgalmit bedobva tétnek....
U.i: Nem nehéz annak a motornak az a kasztni, vállalható az a paci/deka arány. De minden erősen szubjektív lehet...próbáld ki. Nekem szimplán elég lenne az én stílusomhoz (nyugis) és a használati szokásaimhoz (4000 Km évente, vegyesben, vidéken).
Mágus2: Attól a béjemvék meg az óudik is megrettennek[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77486 üzenetére
Miért nem ragaszkodsz ahhoz, amit már az előzményekben megnéztél? Pedig ezzel a stift ellen is mehetnél
Próbáld ki az 1.6-ost, utána dönts
(#77490) Dany007: Nem egyforma a motorok karaktere, nem mindegy, hogy milyen nyomatékot ad le bizonyos fordulaton a motor, nem mindegy az áttételezés sem...ezért érdemes kipróbálnod az 1.6-ost is. Így meg végképp, ha van mihez hasonlítani.
(#77489) neduddki: Jaj...megint két vérszomjas ragadozó az utakról...elköltözök a hódra![ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz neduddki #77493 üzenetére
Ez az igazi (idő) utazás.
(#77492) !Overdose!:+1. Nézte is a 80-ast, az éppen az volt az egyik...
De nézhetne egy szolid 4 literes benzinest is, ha olajkályhát nem akar....az akkor is reagál minden sebességnél, ha nincs beindítva a a motor.
(#77495) Dany007: A dieselekre ugyanaz vonatkozik, mint a benzinesre. A TDI-nél (pl a 80-asnál amit néztél) nem okoz gondot az elvárt követelményeid teljesítése, teljesen jól el lennél vele, ha egy normál, nem széthajtott darabot fogsz ki. Alkatrész olcsóbb, mint a Stilóhoz pl.
Azt is próbáld ki. Menj ki az autó vásárra, ami a legközelebb van hozzád s nézz körbe egy-egy típust, amiben gondolkoztál eddig. Nézz olyanokat is, amikben nem gondolkoztál (pl Opel, vagy Megune, s még sorolhatnám), ahhoz, amit tervezel használatot, azok is megfelelnének.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77607 üzenetére
Ha rendben vannak a papírjai, vidd. Átnézés, stb...pár évig autó lehet. De ezen ne csodálkozz, hogy ennyi (nem a fényezés miatt, ha itthon tudnék ilyen "ganaj" festést, meglenne a mellékes keresetem), Hanem az újra festés LÉTE miatt ennyi...nem tudhatod, hogy alapozták le, 16 évesen láttam már ezt a jellegű mondeót leadni, mert nem bírta a tulaj a rozsdával. (szomszédom fia járt így.). Minden esetre menj és nézd meg.
Ha megszereted, vigyed! -
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77610 üzenetére
Sok sikert hozzá.
Ha törve volt, de nem tudja róla megállapítani egy hozzá értő sem, akkor az jó jel, lehet tisztességes munkát is csinálni. Ennek ellent mond az is, hogy az ilyen munka sok pénzbe és energiába kerül (mármint a mindent eltüntető), ha meg nem volt nagy mértékben törve és festeni is tud, az meg kit érdekel?
Így képek alapján nem tudnék bele kötni, én érdemesnek tartanám ezt is (sok másikkal együtt, amiket sokan nem fontolnának meg) megnézni. Ha tudsz, szerezz infót a festés körülményeiről, hol, ki, milyen anyaggal csinálta, esetleg, miért.Hátha hajlanának rá az kereskedésben is. De ne sokat késlekedj, túl olcsó és első ránézésre túlzottan rendbe lévőnek tűnik -
#10726912
törölt tag
Szandi best off nincs meg valakinek hevi metál feldolgozásban? arra veretném a dájcszsigával
Pardoon -
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77634 üzenetére
De, minden gyanús. Kb túl szép, hogy igaz legyen. Ezért nézd meg mihamarabb. Ha minden igaz, akkor többet kapsz értékben, mint amit kifizetsz érte A stilo...nekem tetszik, jó darabnak tartom a digóéktól...de a Mondeo egyszerűen más kategória. Jobb a Mondeo. Lehet tetszetősebb a Stílo, csak a Mondeo luxusabb Számomra.
U.i: megoldás: Ne nézegesd a Stílót![ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz kalapacsolok #77732 üzenetére
Vegyél használt gumit előre és hátra is. Vagy vegyél kettőt egyszerre az újból. S abból is a legolcsóbbat, amihez az alap minőséget rá mered bízni hosszabb távon.
De a 17-es kerekeket ne cseréld le kisebbre, az tényleg vétség
Elfogadható lehet még, ha veszel lemezfelnit az alu helyett, az alut eladod és a különbözetből veszel új gumikat (rengetegen járnak dísztárcsával, tojni rá). -
#10726912
törölt tag
válasz DeFranco #77753 üzenetére
HE? Mi lenne ha hanyagolnál az
idiótanem minősítem inkább szélsőségeiddel???
Mi bajod a használt gumikkal? Szerinted az összes használt gumi kuka és csak kuka állapotút lehet venni? (nem csak TE tudsz ostobán reagálni. b+ ha már trollkodásról van szó...) Mi bajod az egyszerre egy pár új gumi vásárlásával?
Ki mondta, hogy egy kis dudor nem számít? Elárulom: TE! Most...
Mentsruációs görcseid ellen szedj gyógyszert. Ne ide írogass!
Ha lehet, hanyagolj a megnyilvánulásaidtól. Köszönöm. Inkább írd le (a kérdezőnek), hogy Te csak új gumit vennél, a használtban nem bízol. MERT.
b+ -
#10726912
törölt tag
válasz a_tesz #77756 üzenetére
Megállapítható az állapota és az élet kora is a guminak. Ő tudja, hogy mennyije van, az is egy alternatíva, amit Te mondasz, én inkább megvennék egy jó állapotú 17-est lemezfelnire akár, így megoldva a gumi cserét, ha spórolnom kell, Te újat mondasz (az is felnicserével jár), az is lehet járható út...de ha pl vesz 2 éves gumi szettet 17-esben, akkor ott fog tartani biztonság terén, ahol két év múlva (ha jól tudom, vállalható szintű ez a vissza lépés), de a 17-es helyett nem nézegetném a 15-ös gumikat meg felniket...akkor inkább menjen az egész kocsi és vennék olyat, amire 15-ös való. (ha 15 colos felni való a kocsira gyárilag, ami van az usernek, akkor természetesen cserélje nyugodtan, csak a gyári 17-es helyett ne tegyen 15-öst).
Hajtépő alternatíva: 15-ös lemezfelni vásárlás, használt kis dudoros gumiszettel, tükör behajtást vezérelje a gumiszett és a CNG-t adják mellé ajándékba -
#10726912
törölt tag
válasz a_tesz #77762 üzenetére
Én csak saját szemszögemből tudok tanácsot adni, hogy én mit tennék a helyében. Azt, hogy mit fog venni, azt már neki kell tudnia. Az alap műszaki dolgokat ha nem tudja megszerezni magának, az ellen nem tudunk semmit tenni.
Ha használt gumit vesz, vigyen olyan embert magával, akit ismer és aki ért hozzá.
(nekem is meredek volt az ilyen szintű nem tudása a gumikról, de el kell fogadjuk, hogy van ilyen...inkább segítsünk neki tanácsokkal, legalább jött, kérdezett, ez is jobb, mint amikor megy és megveszi minden tudás nélkül az akármit. Ne riasszuk el, és nme sértsük meg emiatt. Nem mellesleg én nem mernék elindulni egyedül használt gumit venni, vagy az ismerőstől veszem, akiben megbízok, vagy viszem magammal valakit, akiben megbízok. Lassan már ragad rám valami, de egyszerűen nincs szemem hozzá, nem bízok saját magamban A tudás kezdete a nem tudás tudása! )
U.i: Mivel mondtad, hogy a C4 kijött 15 colos kerekekkel is, így természetesen szerintem is mehet a kisebbre váltás (csak a tükrök behajtását is vezérelje ).
TaaT: A rendszer hibájáról nem ő tehet!
neduddki: Igyál valamit, feltűnően olvasható vagy[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Tudom, hogy nem baszogtatásképp kérdezted, de akkor is
a_tesz: Saját magamból és még sokakból kiindulva tudnám azt mondani, hogy a biztonság terén nálam konzervatívabb embert nem hordott a föld. Én vagyok az, aki őrült módon tudnék örülni az automata rendszerek elterjedésének. Hihetetlen mód örvendenék, ha a buszok úgy lennének össze rakva, hogy egyszemélyes kabinokban utazhatnánk. Vagy GPS alapú sebesség felügyelet lenne a kocsikba kötelezővé téve. A biztonsági felszereléseket alapvető csere kötelesre tenném: díja lenne, mint a kötelező biztosításnak és a fékrendszer, futómű, illetve a gumik állapotát központilag felügyeltetném és szabályoznám. Senki illetve kevesen értik: Életekkel játszik mindenki, aki 90 helyett 130-al megy, aki mehet bármilyen műszaki állapotú autóval..és még sorolhatnánk.
De pl ha már ilyen rendszerrel kell élnünk: ha azzal spórol, hogy olcsóbb használt gumit tesz fel, ráadásul 15 colost, azt a pénzt költheti másra...családjára. Vagy akár a fékekre is... -
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #77771 üzenetére
Pedig annyira egyértelmű...
20 alkalomból egy, mikor van kedvem vezetni akkor, mikor kipihent vagyok és nyugodt. S sosem mehetek úgy, ahogy szeretnék...csak tegyem robotként a teendőm: gáz-fék-kuplung, szétnézzé meg össze, és viseld el a többi autós baromkodását, akik a 90-es sebesség korlátot is soknak találják, de 80-al jön a következő a seggedbe, rád tapadva a lakott területen, kiugrálva előzni akarok alázni akarok szándékkal, rosszul beállított lámpákkal vakítva a tükrökön keresztül...és még sorolhatnánk. Bár lenne normális tömeg közlekedés, reális áron, simán azt választanám Tizedét használnám a kocsinak. S ehhez csatolnám még akár az üzemóra figyelő rendszert...ami megmondaná, hogy mikor vagy köteles ezt és ezt és...emezt is kicserélni és a többi.
S ha mindezek mellé kapnánk egy-egy terepet, ahová el lehetne vonulni "rajkodni"...HM!
(#77776) TaaT: A kocsihoz ért. A kocsi részegységeihez nem...Problem? Ne menjen el gumisnak, mert nagyon megverik..de ennyi
Gondolj bele: mennyi új, friss jogsis kerül ki tizenévesek közül. Ők sem tudják, hogy a gumi nem mindig nyúlik, főleg nem az nem, amit nem a Durex gyárt Azon hogy meglepődne némelyik, ha rá lenne írva: 0.5 coll
S nem tágulna semmit a drótperem miatt[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Értem én, hogy minimális szintet vársz el egy erre tévedő autó tulajtól-használótól, egyéb kategóriástól. De ezt a minimális szintet Te szabod meg magadban
Pl engem is leverhetett volna a gumis, mikor mondtam neki:
"Józsi jöttem, hoztam a gumikat, lecseréled?
Persze, lebeszéltük, gyere, mert utánad megyünk el itthonról! Hol a gumi?
Ehun!
Te. Ez xarrá van menve...ezt akarod feltenni? Ezért vártam Rád 10 perce...?? "
Elnézést kértem tőle vörös fejjel, barom voltam, hogy nem néztem meg, a gumis Józsi szemében meg kb örökre megmaradtam annak az embernek, aki a 17 colos felnikre fel akarta erőltetni a 16-os gumikat
Azóta nem estem ebbe a hibába, de ezer egyéb dolog van, ami simán megszívathat. S nagyon sok nő van pl (egyedül álló autó tulajok), akiknek nem gond, ha 80 litert eszik az 1.6-os SEAT-juk 600KM-en (két napja tudtam erről hírt, nem vicc, ismerősöm), akiknek nem gond, ha két liternyi olajsár van a motorban olaj helyett, vagy ha a 4 gumi 4 különböző nyomást rejt, és még sorolhatnánk...
Van az a műszaki analfabétizmus, amit törvényben szabályoznék, de az a rendőr esete a szőke nővel:
Hölgyem, ön elgázolt két gyalogost a zebrán!
Miért, egyszerre csak egyet szabad? -
#10726912
törölt tag
Offba lesz, ezért szerintem nem baj, ha külön válaszolok
Én tudom, hogy NEM tudok vezetni, nincs meg az a szintű technikai tudás, amiket te felsorolsz, nem pörögtem sehol kocsival, még motorral is szinte eldűltem oldalra, nemhogy elborultam volna vele és még sorolhatnánk.
A sebesség betartását pont azok miatt szeretném, akiknek halvány béka fingja sincs a vezetésről a kocsi kezelésről. S a többi dolgot is miattuk, miattunk, szeretném.
A kocsi egy eszköz. Közlekedési eszköz. Nem a rajkodás végett van, nem azért, hogy cikázz a sávok között, és nem azért hogy letold a sokliteressel a trabantot az útról (bár ilyen esetben komoly a csábítás ). Abban megegyezhetünk, hogy a reflex nem elegendő a balesetek kikerüléséhez, kell a rutin, amiből talán soha nem elég, kellene a magas szintű oktatás, amiről Te beszélsz, és kéne millió dolog, hogy Ne legyen gond, ha valaki gyorsabban megy a megengedettnél. De amiről mi beszélünk bitporkkal, az ettől még nagyobb szintű beszabályzás: kötelező távolság tartó radar, amit csak akkor kapcsolna ki az automatika, amikor indexelnél, olyan automata rendszer, ami veszélyes vagy tiltott helyen megakadályozná a sáv elhagyást...soroljam még a borzalmakat?
Az autó vezetés érdekes mód, ha saját magad viszed a-ból b-be, az szimpla magánügynek minősíthető. Ha más másokat viszel pl egy busszal, akkor már nem magánügy, akkor má az má nagyon húdekomolyám!
pedig egy másfél tonnás kocsival is lehet embereket ölni egy buszba csapódva...
Szóval Te ne vedd személyeskedésnek a 130-at, mint úristenbűnt, nem, nem az...
Maga a rendszer léte hibás.
Egy taknyos, akinek nincs felelősség érzete, egy friss jogsis, akinek nincs rutinja (pedig régebben ugye volt ilyen "oktatás" a jogsi megszerzésének procedúrájában), beleülhet vagy átülhet egy 60 lovas gépsárkányból egy 200 lovas (vagy több) autóba. Vagy 0 tudással ülhet bármilyen autóba, csakmert van jogsija.
Én vagyok az egyik ember a földön aki abban lenne a mérce, hogy Nekem Ne legyen jogsim, és azoknak se, akik nálam kevesebbet tudnak.- Pedig vezetek 7 éve és az utasok (család utaztatása, kollégák munka helyre szállítása, stb) szerint jól vezetek
Remélem érted, mit szerettem volna mondani.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Az a veszélyes, hogy a kocsi a teljesen alkalmatlan vezetők kezébe is kerülhet. Sokszor azt sem tudják, hogy alkalmatlanok a feladatra. (Nők, idősek, akiknek lepecsételi a házi orvos az alkalmasságit, gyerek felfogású 18 évesek (tól-ig terjedő korúakkal megeggyezően). Ehhez jön a rutin és a vezetés technikai oktatásban NEM részesült és ilyen téren nulla tudással rendelkezők száma...ehhez jön a maradék ember csoportbot leszűkített egyedek kiszűrésével a műszaki analfabéták (nem érdekli, hogy kell működnie, jó az a 8 éves téli gumi, a két utóbbi nyarat is kibírta), a fáradt vezetők és azon egyedek száma, akiknek egyszerűen nincs pénze fenntartani a kocsit, tudja, hogy sz.r a gumi, a fék, a lámpa a hold fényével (sem) vetekszik, de nincs pénze javíttatni, s használja.
Ha mindezeket átgondolod, mennyi is marad, ami indokolja a jelenlegi rendszer lét jogosultságát, mert biztonságos? ( a rengeteg eleve rossz út tartású, fékhatású satöbbijenű autókról még nem is beszéltünk).
Na jó, befejeztem az offgyártást, úgyse tudok semmin változtatni... Elnézést és köszönöm a türelmet! -
#10726912
törölt tag
A lehetősége adott, hogy történjen baleset. S lehetsz Te a szenvedő alany. Az esetek nagy százalékában pedig az ember a hiba forrás. (ezt szűrné ki az automatizált, vagy részben automatizált rendszer).
Persze tudom, nagy általánosítás van és nem így vannak a történések és nem ilyen tragikus a helyzet. De akkor kérdezd meg magad őszintén: hány ember lenne képes megfogni egy pördülő autót? Vagy egy megcsúszót? Akik nem, azok potenciális veszély források? S a rutin hiánya? Tudom, hogy meseszerű az a világ, amiről irkálok, de már az is elég lenne ha TÍZ percet tudnék úgy autózni, hogy ne lássak egy ostobát az utakon. Szabálytalankodót, vagy figyelmetlent, vagy tragacsban ülőt, vagy, vagy. S valahogy nem javul a helyzet.
Könnyű lenne a kocsimat is újra fényeztetni...napi szinten nyílna rá alkalmam, csak egy satufék kéne egy kedves pillanatban (én láttam azt az őzet!), s már le is rombolta a mögöttem jövő a kocsi farát, mert a követési távolság két méter.
U.i : De már tényleg pardon, nem reagálok többet, nagyon elszálltam ettől a két sertől, lassan mehetnék meditülni a budhák mellé[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Tomikapc #78415 üzenetére
Azért szánj már rá egy kis energiát, ülj be az egykettes opelbe és próbáld már ki, hogy mennyire elegendő neked. Azt is látnod kell, hogy ami egyeseknek tötymörgő darab, az másoknak meg egy álom. Minden relatív, menj egy évet egyötös szívódízel 25 éves erőgéppel, aztán onnan ülj át az oleplbe...
Szóval: PRÓBÁLD KI! -
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #78593 üzenetére
Azért egy koporsóba ne küldjük már ki a kölköt az utcára
Még jó, hogy a fiamnak nincsenek ilyen vágyai...tolnék a segge alá egy IFÁ-t, összkerekest, hatezerköbcentis kétajtósat...ez a verda ecsém!
mokus1: Egyetértek, nem kilowatt kéne 80 felső határnak, hanem paci.[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz mokus1 #78998 üzenetére
Nézd meg a biztosítékokat. S az is lehet, hogy a gyújtás kapcsolóddal van gond...fújd be kontak spray-el. . Indításkor erősen nyomd be a gyújtás kapcsolóba a kulcsot és forgasd meg benne többször is. Emellett lehet tiltás is...(nem tudom, milyen kocsid van). A következő művelet az önindító óvatos ütögetése egészen a a határozott két három püfölésig...
Ha mindezek nem segítenek, jöhet egy auto villamosságis. Mindezekkel akár egy kicsit hozzá értőbb szomszéd is elboldogul...vagy rokon.
bitpork: Multi méterrel akarsz önindítót ."püfölni"? Pardon...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
Akkor álmodozzá nagyot
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest