- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Elég lesz az offolásból. Ezt máshol vitassátok meg pl itt: Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #187291 üzenetére
Camry.
A Legacy is jó de ovijáratra felesleges az awd (azért egy megnézést megér hátha beleszeretsz pl). A Mazda 6 nagyon rohad azt kiejteném élből (pedig amúgy jó műszakilag). Kia-val nincs tapasztalatom sajnos de jókat hallani róla.Amúgy Mazda 5 nem hülyeség pl, nekünk van a családban egy 2.5i, az már motorerőben is elég (170 ló) és kellően tágas is. A tolóajtó meg tényleg nagy királyság.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #187295 üzenetére
A pályákat nem sózzák ugyan de az állandó sós pára a levegőben megteszi a hatását.
A Mazda 5-el nincs annyi gond vastagabb a fényezés rajta de nyilván rohadni minden tud.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz syIex #187376 üzenetére
Sima 1.4 TSI motor van benne és mellé a villanymotor. A szívósor tud kokszosodni de az tisztítható. A vezérlésre érdemes ránézni még. Illetve mindenképpen érdemes alvázszám alapján lekérdezni, hogy nem-e volt vízkáros vagy egyéb jelentős sérülése az autónak.
70% pályázásra én inkább dízelt vennék
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #187478 üzenetére
A Mazdával biztos nem fognak összebútorozni a közeljövőben, a Subaru beelőzte őket ugyanis.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #187539 üzenetére
Igen, pontosan. De gond nála a gyakran meghaló gyújtótrafó és könnyen lekokszolódik az EGR illetve a pillangószelep, továbbá a katalizátor is hajlamos idejekorán tönkre menni. Ha sokat pályázol vele a túlmelegedés miatt átéghetnek a szelepek/hidrotőkék...
Egyszóval látszik, hogy nem VW motor, hanem a Skoda saját tervezése. Meg is szűnt utód nélkül ez a motor elég gyorsan.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #187568 üzenetére
Nyúlik benne a lánc (ebben már cserélve volt ahogy olvasom) és erősen hajlamos hengerfejesedni (eszi a vizet és az olajat is). Nekünk ilyen volt csak Superb-ben, 0 km-esen jött és 50k km után már ette a vizet, aztán már az olajat is. Végül gariban cserélték a motort és kb azzal a lendülettel meg is szabadultunk tőle.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #187640 üzenetére
Elmennek sokat ezek még így is. A Passat B5.5 1.8T-t 374k km-nél talált új gazdára végig 20k km/év volt a csereperiódus. Minden gyári volt benne egyedül 1 új turbót kapott ennyi km alatt (igaz a vége felé már eszegette az olajat).
Az utód egy 1.8 TSI Skoda volt, na az kb 10k km után ette a vizet, aztán az olajat is elkezdte enni végül 100k km-nél gariban kapott egy új fűzött blokkott, ment is a levesbe (szintén gyári csereperiódussal futott, bár itt a konstrukció vt eleve szar nem az olajcsere miatt).
Az utód egy Passat B6 2.0 TDI volt 282k km-ig volt nálunk, 20k km/év volt a periódusa, gari lejárta után 15k km/év. Ennyi idő alatt egyedül egy EGR szelep hiba jött elő (ami sajnos a DPF-t is magával vitte a sírba, mert menthetetlenül telenyomta korommal).
Az utód egy Skoda 2.0TDI, 10k km után eszi a vizet...
A történelem ismétli önmagát?Nyilván ez csak egy pici szelet/morzsa az összes típus azonos autó között de sztem remekül szemléltei, hogy ami jó konstrukció az tud tartós lenni akkor is ha nincs benne minden másnap cserélve az olaj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #187657 üzenetére
Egyetértek veled teljesen. A 2008-as Passatunkban az EGR+DPF csere cca. 500k volt, szted hányan lépik meg ezt? Nincs rá hivatalos adat de tartok tőle, hogy erősen konvergál ez a szám a 0-hoz.
Meg mondjuk rendes, szabályos műszaki vizsga is kéne... Kezdjük ott, hogy ha ilyen esetben kb az autók fele kiesne a közútról. Amúgy pont most tiltották be az avarégetést országosan, szted a vidéki embereket hol fogja ezt érdekelni? Sajnos a fejekben kéne rendet rakni de az emberek többsége csak addig környezetvédő amíg nem kell lemondania a saját kényelméről és/vagy nem kerül neki túl sokba.Tin: Azzal a sebesség korlátozással az a baj, hogy nem igazodik az átlagos autók váltóáttételezéséhez, így alacsonyabb fokozatban magasabb fordulaton kéne járatni az autót ami több károsanyag kibocsátással jár. Jó lenne ha ezekről nem egy olyan döntene aki nem hogy nem ért de még életében nem is vezetett autót.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Coyot #187667 üzenetére
Igen egy 120k-s turbó felújítás nem kéne hogy teher legyen, az 4 rendes gumi ára 16"-on. De hát amíg 2020-ban RS4-et árulnak 2007-es (gyári) gumikon addig ne csodálkozzunk ilyenen.
Tin: Meglépték bizony és a covid19 miatti forgalom leállás szépen meg is mutatta, hogy érdemben nem járul hozzá a tisztább levegőhöz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #188083 üzenetére
Megnéztem, legutóbb a Passat-on 100k volt a kisrevizió (olajcsere + időszakos átnézés), ahhoz képest a 80k nem is rossz ajánlat.
Bár valószínűleg ennyire van állítva a számlázó progi náluk, mert a lengéscsillapító csere is fillérre ennyi volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ezt kell tudnod, ha használt autót vennél, vagy eladnál: https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2020/06/25/tulelokeszlet_minden_hasznaltauto-vasarlonak_eladonak/
Jó kis összefoglaló cikk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #188140 üzenetére
Attól kapok idegzsábát, hogy úgy szállnak be eleve hogy összerúgják a küszöböt. Miért nem lehet átemelni a lábát rajta. Kilincsnél tiszta karc ahogy a körmük hozzáér...
Szvsz onnan ered(het) a dolog, hogy ők nem annyira vezetnek sportosan. Jah csak kuplungon tartott lábbal mennek meg állandóan csúsztatják a kuplungot.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Somatom #188156 üzenetére
Olvastam erről egy tanulmányt, abban az jött ki okként, hogy jobb a térlátásuk. Ezért jobban tájékozódnak, jobban parkolnak és ettől függetlenül általánosságban a műszaki ismereteik is mélyebbek, amik segítik az autó megfelelő kezelését/használatát.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- GoPro Topic
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!