-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #190250 üzenetére
Ha már CT200 akkor miért nem Auris hybrid kombi, abba tényleg könnyen belefog férni a babakocsi. És ugyanaz mint a CT200 technikailag. Jah és ha belefér akko FL-est vegyél inkább
Nálam meg a Golf fog maradni szerintem most. Eleve ehhez mérten választottam most a babakocsit
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Jorus #190254 üzenetére
Mekkora autó kell? Van bőven kínálat.
Toyota Auris, CH-R, RAV4 talán még belefér
Ford Mondeo, C-Max
VW Golf GTE, Passat GTE
Audi A3 E-Tron
BMW i3 REX, 225xe
Volvo V60 D6
Mitsubishi Outlander PHEV
Lexus CT200h, IS300
Kia Optima
Hyunday IoniqA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz venom8888 #190265 üzenetére
Igen azok, az összes. Téma lezárva. Nem is értem miért veszik az emberek, fogalmam sincs, hogy lehet az egyik legkelendőbb márka Európában. Irónia Off
Nem tudom kitől hallottál ekkora baromságot. Hogyan lehet ilyet kijelenti, hogy az összes B7 Passat rossz. Nincs semmi bajuk, egy elég jól sikerült széria. B6 ráncfelvarrás lényegében és sokat javítottak rajta. Kicsit konkretizáld, hogy mit szeretnél tudni.
(#190266) Jorus: Akkor IS300h legyen. Sokkal de sokkal jobb minden tekintetben. Nagyon megbízható és a minőségre nem lehet panasz Lexus révén
(#190273)molnarpeter: Az a baj, hogy nem igazán jutott el Európába. Nem is értem miért az amerikai piacot választották ki. Csak később jött németbe, de addigra már nem érdekelt senkit. Pedig az egyetlen egyterű PHEV.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Jah, hogy újat keres a kolléga, azt nem tudtam
Új kocsinál ami nem HSD már nem igazán lesz olyan ami nem turbó. Csak a Mazda CX30 ami eszembe jut az említett KIA/Hyundai után. 8 millióba sajnos manapság már nem igazán fér bele SUV vagy nagy kombi. Vicces árazások vannak, egy Mazda 6 kombi is már 10-től indul.
Elgondolkodnék a használton inkább egy 2-3 éves RAV4 hibrid nem kockázatos. És azért sokkal többet ad mint egy kona/tucson/niro/sportage.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #190340 üzenetére
Ezt csak azért nem javasoltam, mert turbós. És különben is elfogultsággal vádolnátok
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #190342 üzenetére
Az a logikus, azért is van belőle egy otthon. És mivel nem SUV vagy hasonló ezért hosszútávon is nagyon jól fogyaszt. Töltés nélkül is elvan nagyon max 6 literből. C-Max ritka az az egy bajom vele, na meg ott tényleg kevés az elektromos hatótáv. Outlandert nem ajánlom annak aki 8-ért keres kocsit. A Camryből meg csak új van, az nem fér bele 8-ba. Mondeo hibrid kombi az FL után van, az jó választás lehet, csak egy baj van vele, hogy lényegesen kisebb a csomagtartója egy Passatnál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz #14787072 #190344 üzenetére
Én is keveset megyek egy évben, 10-12 nagyon max. Az Auris amit legutóbb vettem 2,5 évesen volt benne 166k km. Na az már szép teljesítmény De Golfomba is beleraktak 4,5 év alatt 160k-t.
Ránézhetsz a hibridekre, de újban egy se 8 millióért. Elég nagy a felár. De később egy HSD rendszerű kocsi az olcsóbb karbantartások és kisebb fogyasztás miatt visszahozza az árát hosszútávon.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #190346 üzenetére
Igen a kötelező szervizeket. Olcsóbb mint más márkánál. Na meg csak olajat és szűrőket kell cserélni, nem kell attól rettegni, hogy mikor megy tönkre a DPF, DMF, magasnyomású, porlasztó stb. Ha meg lejárt a gari akkor otthon vagy valami független szervizben tényleg olcsó a kötelező karbantartás. És nem nagy tudomány egy HSD-t karbantartani.
(#190348) D1Rect: Arra jobb választás a roller
(#190350) [CS]Blade2: Ha élete nagy részét pályán futotta semmi baja nem lesz a technikának. Ha látnád a kocsimat nem mondanád meg, hogy 170 van benne. A használt autó vétel mindig kockázat, ez egy ilyen szakma. Ha valaki nem akar kockáztatni akkor vegyen új Suzukit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz [CS]Blade2 #190379 üzenetére
Ezért kell Hollandból venni lehetőleg. Ott minden km-el el kell számolnia a szervizeknek. Az Aurismhoz is egy rakat dokumentumot kaptam. De azért ez irreális elvárás amit akarsz. Feljegyzik valami papírra, hogy milyen olajat raktak bele meg mit cseréltek,de azért nem fogsz kapni minden szerviz alkalmával egy több oldalas állapotfelmérést. Ha félsz a használttól és az újtól is akkor lízingelj autó tartós bérletre és nincs gond.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #190393 üzenetére
Nem lesz az nyűg hidd el. Egy sima olajcseréhez meg a szűrők cseréjéhet nem kell semmi szaktudás vagy vizsga. Az már más kérdés, hogy a márkaszerviznek kell ilyennel rendelkezni, hogy hivatalosan hozzányúlhassanak. Ez a Ford márkaszervizek szegénységi bizonyítványa, hogy 2020-ban még mindig félnek a hibrid autóktól. Ugyan ez egy Ford Fusion (Mondeo) plugin, de hasonló az olajcsere a Mondeo hibridben is. [link] Nem egy nagy eresztés. Ha máshoz kell nyúlni akkor meg már van bőven HSD szakember az országban.
Kerékcserét otthon is gond nélkül el lehet végezni. Otthon cserélem magamnak mindig, annyi a lényeg, hogy ha levegőben van a kerék nem szabad ész nélkül csak úgy pörgetgetni, mint ahogy mostanában lehet látni a TC átvizsgálós videóiban. Nyugodtan viheted a sarki gumishoz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tboy93 #190413 üzenetére
Azt én nem tudom, de jobb elmondani, mert úgyis lesz olyan hülye aki elkezdni pörgetni, mert látta videóban, hogy ilyet csinál és mennyire menő már
(#190412)BigBlackDog: Biztos van olyan mérnök aki eltudja magyarázni az okát, de én ennyire nem értek hozzá. Az összes hibrid autó könyvébe le van írva, hogy ne tologassuk vagy vontassuk a kocsit valamint felemelve ne pörgessük a kereket. Elvileg megtudja keverni az elektronikát. Persze nem gond ha félretoljuk 1-2 métert.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz customer114 #190549 üzenetére
Én Renault Zoe vagy Hyundai Kona EV. A miértre a válasz pedig, hogy szeretem az elektromos autókat. De gondolom van valami célod és nem közvélemény kutatást végzel. Tehát légy szíves több infót ossz meg velünk.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Bdanyy #191744 üzenetére
Hmm. Sok mindent írtam már, azokból sokat lehet szemezgetni is. Az Outlander említésre sem méltó nálam, nem szerettem, mások imádják arról inkább nem írok többet. Az Aurist nagyon szerettem, ezt sokan tudják itt Ha valami konkrétan érdekel akkor kérdezz és válaszolok szívesen
FB-re is írtam a GTE csoportba azt bemásolom ide egy az egybe. Bár ez csak inkább Golf GTE.
Nálam már megjelenés óta képben volt a GTE, akkor még leginkább a Passat volt ami nagyon tetszett. De sajnos megjelenéskor baromi drága volt, így kb lehetetlen volt, hogy legyen egy ilyenem. Aztán nálam szépen el is felejtődött ez a dolog. 2018-ban vettem egy Auris Hybridet. Itt tudtam meg, hogy mennyire jó dolog is ez a hibrid autózás. Egy évig használtam a Toyotát és utána váltottam egy Outlander PHEV-re. Na ez két hónapig volt, mert annyira nem jött be. De itt már tudtam, hogy nekem kell egy rendes PHEV ami jó minőségű és van valami ereje is. Két kocsi jöhetett csak szóba a Golf GTE és a V60 D6. Mivel ide írok ezért egyértelmű, hogy az előbbire esett a választás. Korábban már volt egy 7-es Passatom és vágytam vissza a VW minőségre. Azért is ezt a kocsit a vettem, mert hozza azt amit elvárok egy autótól. A kategória etalonja 2012-ben a Golf 7 volt amikor, megjelent. Ezt tovább gondolták és 2015-ben megjelent a már alapból jól felszerelt GTE. És ez a kombináció amit összeraktak számomra egy nagyon vonzó autóvá tette a GTE-t. Végül sikerült egy maximálisan jól felszerelt példányt találnom használtan. Immáron 9 hónapja használom és egyáltalán nem csalódtam benne, nagyon szeretem tök jó kocsi. Minden elvárásomat teljesítette, számomra ezek voltak fontosak: Mindenképpen akartam egy távtartós tempomatot. Tökéletesen működik, szépen finoman tudja kezelni a sebességet és állóra is fékezi a kocsit, majd még marad 2-3 másodperc míg magától is eltud indulni. Számomra a VW Climatronic panelje az egyik legjobb megoldás ami jelenleg a piacon van, ezért mindenképpen a két zónás digitális verziót akartam belőle. (Persze GTE nem is volt más verzióval ezért ez már eleve pipa volt). Az ülés is fontos szempont volt, hogy legyen kényelmes és normális oldaltartása is. Nem akartam bőrt és ezért is volt kitétel a kockás szövetülés. Nekem nagyon bejön, tök feldobja a kocsit. Ami a legfontosabb tényező volt nálam és ezért is akartam plugint, hogy találjak egy olyan autót ami végre tud rendesen villannyal is közeledni és nem indítja be hidegben a benzinmotort. Ez egy jó funkció benne, mert ha csak pár km-t kell arrébb menni akkor tudjon már tisztán villannyal a -20 fokban is. Ha fel van töltve jól az akkumulátor akkor a padlógázra (nem kickdown) sem indul be a belső égésű. Hiába kicsi az akkumulátor akkor is viszonylag jó távot tud menni, mert jól fogyaszt. Minden porcikáját szeretem, a sok extrával együtt, egy jó minőségien összerakott jármű. Az kényelem, a hangszigetelés, a dinamika mind számomra bőven elegendő. Jól mutatja az elégedettséget, hogy a családban van még egy Passat GTE is. Én maximálisan megvagyok elégedve vele, de már most tudom, hogy a következő tisztán elektromos lesz nálam.Ha negatívot kellene írnom róla nem nagyon tudnék. Magával a hibrid résszel nincs gond, jól teszi a dolgát és úgy tűnik elég megbízhatóra sikerült. Egyedül a Passattal volt kisebb gond az ablakemelő kapcsolóval, de az sima B8 hiba, bármelyik dízeles benzines ugyan ezt produkálja. Az alap karbantartásokat szervizelni otthon is egyszerű.Biztos sok mindent nem írtam még bele, tudok rengeteget beszélni erről a hibrid/elektromos vonalról. Ha van konkrét kérdés akkor arra is nagyon szívesen válaszolok.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz q13579 #192568 üzenetére
Nem pluginból nagyon tudom ajánlani az Auris Hybridet. Nagyon megbízható az egész kocsi és egy bombabiztos automata váltója van. Van belőle kombi jó nagy csomagtérrel. Én ezt venném a helyedben. (ahogy egyébként tettem is, mondjuk utána váltottam GTE Golfra )
Outlandert nagyon utálnád egy Audi után, a felsoroltjaid közül a Golf képviseli a legjobb minőséget.
Amúgy még bele mehet a kosárba a C-Max és a V60 D6.
De arra számíts, hogy 5-ért nem lesz sehol se keveset futott példány, max sima Aurisból van 100k km körül.A sima Golfot nem ajánlom, mert a száraz hétsebességes DSG van benne. Nem a legmegbízhatóbb fajta. Csak akkor érdemes venni ha kevés kilométeres.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz q13579 #192571 üzenetére
Az Auris a megbízhatóság miatt lenne csak előrelépés. Az FL azért nincs sokkal lejjebb mint egy sima A4. Tehát abban járnál jobban, hogy olcsó fenntartani és egy atombiztos konstrukció. Egy bármilyen PHEV jobban fogja kérni a pénzt, a V60 D6 és a GTE is azért drágább fentartású. Még a Cmax ami prius technika és olcsó fenntartani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HKorn #192613 üzenetére
Ezeknek nem szokásuk ha rendes gazdája van és legkésőbb 15k km után ledobják az olajat. Harmadik generációs TSI motorok már eléggé jól összelettek rakva. Szokták is mondani, hogy kár volt ezeket TSI-nek elnevezni újból, mert már jobbak lettek a rossz hírű verzióknál.
Amúgy meg az Auris HSD-től az égvilágon semmi félnivalód nincs, hogy külföldről jön. Sőt az a jobb ha olyan példányt találsz ami a Hollandoktól érkezett be.
#192615 Kolondrum: Nagyon jó kocsik. Amennyiért megvették 2016-ban most ugyanannyit érnek a sok drágulás miatt, ha nem többet. Bátran vehető egy jó konstrukció, eléggé szeretik az emberek. Nekem volt egy kis ideig, egyszerű kis kocsi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #192617 üzenetére
Én a helyedben simán néznék ezek közül egyet. [link]
Egyszerűen a HSD-nél nem létezik jelenleg jobb megoldás városba. Persze az elektromoson kívül, de az gondolom nem játszik. Atombiztos konstrukció, automata, olcsón fenntartható.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #192639 üzenetére
Sokat változott azóta a belső. Az FL Auris lényegesen minőségibb és a csomagtartó nem kisebb egy Golfnál, sőt. Persze ha ez 100%-ban igaz lenne akkor még mindig az Aurisban ülnék és nem egy Golf 7-ben
Én a váltót amúgy kifejezetten szerettem. Ezt a DSG-t nagyon nem csípem.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz szotyika77 #192645 üzenetére
Egyáltalán nem kell félni tőle. Én a sajátomat 2,5 évesen vettem 166k km-rel. Nagyon jól bírja a HSD a felhasználást, főleg ha ilyen sok belekerül az azt jelenti, hogy végig pályán volt használva. Ezeknek a motoroknak meg álom egy állandó meleg üzemmód, mert szög egyszerű szívóbenzines. Az akkumulátor meg nagyon jól bírja. Nekem 170k km-nél még 100%-os volt. Normális valamire való villanyautó az a Leaf2 meg a Ioniq. Na ezek éppen hat milliótól indulnak, most a HAHU-n. De napi 10 km-re bőven jó lenne neked egy PHEV is. Az meg lehet egy cmax, gte, ampera stb. [link]
Én személy szerint a GTE-t ajánlom. 6-ért már jó Golfot lehet kapni és azért ott van erő bőven. Mondjuk ez neked kicsi akkor ott a PassatA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HKorn #192698 üzenetére
Jó választás, király autó lett az FR Leon, nekem is majdnem az lett a Golf helyett. Főleg akkor király ha megvan hozzá a LED csomag. Brutál jó fényszórókat szereltek bele. Kézi vagy DSG? Majd jöhetnek róla a képek, ha tudsz és van is kedved kitenni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sasa134 #192822 üzenetére
Erre a felhasználásra tökéletes lenne egy 2013 utáni Nissan Leaf. Én ezt venném második autónak. Egy csomót lehet rajta spórolni városi rohangálós felhasználás mellett. Ha tudod tölteni nagyon olcsón tudsz autózni egy 7-10 literes fogyasztású kisautó helyett. Gondolom ott ahol élsz is vannak rá kedvezmények.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #192829 üzenetére
Miért ragaszkodsz a freestyle-hoz? Kisebb felszereltség mint egy executive és csak annyiban több, hogy van rajta műanyag körbe. Amúgy nagyon ritka lesz, mert nem volt egy racionális választás új korban. Drágább volt mint egy executive és kevesebbet adott. Magánszemély vehette talán kinézet miatt, de flotta tuti nem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz sasa134 #192839 üzenetére
Nem egy szép jóság, itt csak a praktikum számít. Simán lehet még 5-7 éves autót találni 85%-os akkuval is. Nem lesz sokkal kevesebb 4-5 év múlva sem. Itt azt is mérlegelni kell, hogy minimális a karbantartási költség. Az üzemanyagon, meg tényleg egy csomót lehet spórolni. Na meg nem járatod feleslegesen a motor sok kis városi úton. Ha otthon töltesz megvagy kb. 2 liter üzemanyagnak megfelelő árból. Városban a kis benzines befogja kajálni a 7 litert simán város üzemben.
Na de nem akarlak feltétlen meggyőzni Csak tényleg a kis elektromos nagyon jó választás második autónak főleg városba.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #192878 üzenetére
Nincs 4 kerékmeghajtású zöld rendszámos 7 üléses autó ennyi pénzért. Múltkor felmerült bitporkal ez a téma és összeszedtem párat, de mind drágább.
Idézem magamat:
"Térjünk vissza kérdésedre. Nem is igazán van 7 személyes hibrid a piacon, pont az akkumulátor miatt. Outlander se az hibridben. A Toyotanak sincs ilyen csak a Prius plus, de az meg nem SUV. Ez jön majd ami Toyota lesz. De gondolom egy kisebb vagyon lesz. Régi Highlander van még, de az asszem mind amcsiból származik. Hamarosan jön a Kia Sorento hibrid is, abban lesz 7 személy, de ez is új autó.
Volvo XC90 ami még szóba jöhet. Árakat nem írtál én most csak azt írom, hogy milyen hibridek vannak
Hond CRV lett volna még 7 személyes de itthon nincs olyan belőle. [link]
Lexus RX450h, de ezt gondolom tudtad
Ford Explorer, ez is új autó. [link]
Tesla Model X
Ford Turneo, de ez nagyon nem SUV
Én most így ennyit találtam kb."Tehát egyszerűen régebben nem tudtak ilyet csinálni vagy nem is akartak, ezért szinte csak új autókban létezik már hétüléses plugin.
Az Outlandert nagyon nem ajánlom ha a VW Passatot szeretned, nagyon kiábrándító egy kocsi a ha össze kell hasonlítani őket. Ha négy kerék kell akkor ott a V60 D6 ami minőségben is okés, de nagyon kicsi a csomagtartója. Alig nagyobb mint egy 5 ajtós golfnak. 6 millióért ez a két AWD/4WD autó van. Én bátran ajánlom a GTE-t, nagyon jó minőség, baromi jó komfort, alacsony fogyasztás, és jól megindul. Na meg ez az egy autó abból az időszakból ami nem indul be mindenáron télen.
Ha szűkíteni akarsz valamelyik kritériumon akkor beszélhetünk róla tovább. Szívesen segítek plugin témában
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #192881 üzenetére
Az Outlanderből a ráncfelvarott verzió kívülről már egész jól néz ki, de belül ugyanaz a múlt századi japán autó, teletömve extrával. Jól fel van már szerelve, tök rendben van a technika, csak olyan gagyi hatást kelt számomra. Nincs olyan jól összerakva mint egy B8 Passat. Az akkumulátor degradáció elég erős benne, de megbízható rendszer amúgy. Láncot azért érdemes benne cserélni 200 felett, mert nyúlik.
Nem tudom milyen B8-at vezettél, de a GTE-be csak Highline ülés van és az baromi kényelmes. Édesapám 59 éves, és nagyon szeret benne ülni. Persze a be ki szállás más tészta, de órákat utazni benne baromi jó.
Ha türelmes az ember akkor a Passat GTE-ben is lehet kifogni kevesebb kilométerrel. Elég jó már ez az 1.4 TSI, megbízható fajta, jóval 200 felett elmennek. És azt is nézni kell ilyenkor, hogy nem biztos ennyit futott mert ott az elektromos hatótáv is. A Hybridnek köszönhetően meg alapból kímélve van a motor, a villanymotor sokat segít elindulásnál és hideg motornál is.
A Ford Mondeo hibridet azért nem írtam, mert csak sima hibrid, nem PHEV. Amúgy bátran vehető, nagyon jól sikerült kocsi. Egy az egyben a toyota rendszere van benne a ford benzinmotorjával. Egy sima nagyköbcentis szívó benzines. Most már kiderült, hogy jó fajta megbízható. Vannak szépen felszerelt példányok belőle. De sajnos nem tudták szépen elhelyezni az akkumulátort és ezért levesz a csomagtartóból. Passatnál szinte észre se lehet venni, jól megoldották a VW-nél.
Tehát valamit el kell engedned a kritériumokból. Ha hibridet kivesszük a képletből, akkor jobban kinyílik az ablak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz HUTCHDB #192934 üzenetére
Értem a zavart. Európában nem volt Mondeo phev. A linkelt kocsi amerikai és Ford Fusion a neve. Ezt nem venném bele a kalapba semmiképpen. C-max volt egyedül forgalmazva a németeknél, így rendes európai homologizácioval rendelkezik.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz KubanitoS #193055 üzenetére
Sokkal jobb lenne a CH-R a városba. Az a hibrid motor oda született. Nagyon olcsón fenntartható és eszméletlen tartós mind a motor mind a váltó. A 99 lóerő csak a benzinmotor, ahhoz jön még hozzá a villanymotor teljesítménye és a kettő együtt 122. Nem gyenge, főleg nem városban. A fogyasztás lényegesen kevesebb mint bármilyen másik hagyományos benzinesnek. Azért gondolom nem mindegy, hogy 4 literből jár el valaki vagy 8-ból a városban.
Én egyértelműen a HSD-t ajánlanám.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz q13579 #193070 üzenetére
Az elmúlt két évben nulla volt az értékcsökkenés.
2017 augusztusában az elsők között vettem Holland Aurist az országban. Akkor volt a 2015-ös 166-ot futott autó 4,6 millió. Ahhoz képest semmit nem mentek lefele az árak. A HSD nagyon tartja az árát a mai napig. Ha nem ragaszkodsz a Cooper Carhoz, akkor turni kell a HAHU-t és néha felkerül pár gyöngyszem, ami ugyan nem Executive de LED fényszorós. És még az is lehet kevesebb km van benne. 2 év múlva egy 100e km körül futott hibrid Aurist még vígan elfognak vinni és gyanítom nem nagyon lesz árcsökkenése. Jelenleg a piacon nincs nagyon alternatíva helyette csak a Corolla, de az meg lényegesen drágább akárcsak a Mondeo.
Vegyél inkább egy Golf GTE-t. Tudok egy jó példányt ami eladóA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mandleee #193086 üzenetére
Dehogynem, pont ellenkezőleg. Baromi jó autó, de én általában évente cserélek. Az eddigi legkomolyabb kocsim, mind minőségben mind erőben. Csak a felhasználásomra most már ideálisabb lenne egy teljesen elektromos. De még kérdéses, hogy mi legyen, mert nincs olyan elektromos kocsi a piacon ebben az árszegmensben ami megközelíteni egy magasan felszerelt Golf 7 szintjét.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mandleee #193092 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik. Még Göbölyös Zsolt is megmondta, hogy a Golf 7 elég magasra tette a mércét és kb. ez az utolsó régimódi gombokkal vezérelt belső terű autó.
Teljesen változó, hogy mennyit megy el. Itt nem lehet úgy kategorizálni mint egy belső égésűnél. Ha hűtesz-fűtesz elég drasztikusan fog változni. A sok megállás elindulás is elvez azért szépen a hatótávból. De ha azt nézzük télen fűtéssel kb. olyan 20-25km ha viszont nincs bekapcsolva semmi akkor mentem már el vele 42-t is nyáron. Egy új golf elmegy akár 50-et is.Ezeket a kocsikat nem éri meg egyáltalán tölteni fizetős oszlopon. Viszont otthon fel lehet tölteni 2 óra alatt kb. az azért könnyen megoldható és úgy nagyon jól ki lehet jönni.
Alkalmi használatra és hétvégente nagyobb távokra a PHEV jelenleg a legjobb választás. Én is azért vettem, mert sokszor megyek rövid távokat, ha meg menni kell valahova, akkor ott a benzinmotor ami 4,5 körül eszik. De most úgysem járok sehova egy darabig ezért is akarok elektromosra váltani. Na meg már kicsi a Golf a gyerek mellett.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Xenonnal már jó ideje nem szerelnek szerencsére autókat. Az új Passatban már nincs halogén se csak LED. Ha esetleg LED2-vel van szerelve az adott típus (képről simán megmondom ha esetleg van), akkor az egy brutál jó fényszóró. Én a Passatott venném ha ErgoComfort ülés van benne esetleg. Minden irányban motorosan állítható memóriás masszírozos ülés. Gyanítom a FL modellekben már még jobb van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #193686 üzenetére
Ez van most a GTE-ben. Jó cucc. a fejtámlát kivéve minden elektromosan állítható benne.
Persze vannak ettől biztos jobbak, de nekem nagyon bejött. A Golf ülései is már elég jók a GTI/GTE szinten.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Elektromost mindenkinek aki nem megy hosszú útra, persze olcsón mindenkinek
Ma reggel -3 fok, minden kocsi lefagyva, járnak a motorok a nagyparkolóba, kapargatják a tulajok, jó büdös dúsító szag van benzin dízel keverékből a lakótelepen. Én meg csak bepattanok a leolvasztott meleg autóba és nagy villanygázzal indulok. Cserébe a 4km alatt elfogyott 20km[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Van a csoportban aki kapott új Superb iV-t. Nagyon szép számokat tud vele produkálni, elmegy 50km körül fűtéssel. Őszi tavaszi kellemes időben ha kitanulja meglesz a 60+ szerintem. Szereti a kocsit, de hát ez nem is csoda. Jó autó egy ütős technikával.
De jelenleg a Golf ami igazán jól tud fogyasztani. Töltés nélkül is hozza városban az 5 litert.
Viszont a téli átlagom most inkább 30-40kWh/100kmA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Otthoni 38 Ft-al számolva igen kb. annyi. Kellemes időben elvagyok 15kWh körül. De az a 30-40 is csak azért ennyi, mert rövid távra járok és nyomatom a fűtést, ha kiautóznám az akkumulátort akkor kisimulna 20-25-re. Sok áram elmegy a kis vízkör felfűtésére.
#193703koxkids: Igen egy Golf GTE-vel járok még jelenleg, de idén már ha minden jól megy akkor eladó lesz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Elmondom neked, az állófűtésben a -10 fokban is gatyára lehet vetkőzni, a kormány is meleg lesz akkora már hidd el De egy Superb/Passat vonalon mindkettő extra rendelhető. A holttérfigyelő miért olyan fontos? Csak egy lámpa van oldalt a tükörben és annyi. A keresztforgalom figyelő már másik extra. Az a lényeg, hogy olyan kocsit válassz amiben a jobb fényszóró van és mindenképpen legyen a szélvédőben kamera. Mert a legjobb fényszoró sem ér semmit a kamera nélkül.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Egy ehhez hasonló cuccnak kell lennie a szélvédő mögött. Ez azt a célt szolgálja, hogy adaptív tudjon lenni a fényszoró. Mindig letudja onnan venni a reflektor fényét ahol éppen van autó vagy jön szembe valaki. Passatban csak így tud a LED2-vel lenni adaptív a távolsági. Meg ez kell még a táblafelismerőhöz is, ami nem egy nagy extra De a sávtartó is ezt használja az viszont érdekes lehet neked, ha kell a holttérfigyelő is.
Így már értem, hogy neked miért kell. Teljesen jogos ilyen sok futott km mellett neked. Amelyik autóban benne van a távtartó tempomat az tudja a ráfutásos baleset elkerülőt is. Passat támogat 360 kamerát is. Elég sok kényelmi és biztonsági funkció van benne. Egy Superb/Passat már tud level 2 önvezetést. De már a Golfom (2015) is képes rá 10 másodpercig.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Jorus #193814 üzenetére
Ahogy a linkelt topicban is írtam inkább érdemes a Golf GTE irányába nézelődni, ha érdekel ez a VAG hibrid vonal. Én hamarosan most már megfogom hirdetni a Golfot, ha szeretnéd személyesen is megmutatom.
Ha meg csak a hibrid a lényeg agy A-B autó formájában akkor Prius/Auris a neked való. A Golf annyiban jobb, hogy van rendes elektromos hatótávja és egy viszonylag erős kocsi, ami azért jól megy és jól is fekszi az utat.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mézespálinka #194058 üzenetére
Ha olyat akarsz ami nem lövi be a belső égésűt, akkor nem fogsz találni. Azért hibrid, mert ha padlót nyomsz akkor be fog kapcsolni. Van kivétel persze, de nem minden helyzetben.
A GTE pont ilyen, hogy nyáron ha padlózod akkor sem kapcsol be a motor. Kickdown persze indítja de az más téma. Viszont minél jobban merül annál hamarabb fog kapcsolni a benzines. De erre kitaláltak egy ábrát amin ez jól látható, és ha ésszel kezeli a pedált az ember akkor még -10 fokban is elmegy akkumulátorról, sőt még simán fűt is róla.Ami nem hibrid de hasonló az az Ampera és az i3 REX. Ezek tudják, hogy ami van kraft az akksiban és nem padlózol nem fog indulni fűtésre se a benzines.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
A benzinmotort nem melegíti elő ha az a kérdés. Nem tudná semmivel sem, nincs benne alapból benzines kályha, elég borsos felárért kérhető volt, gondolom talán az elő tudja melegíteni, de az csak állófűtés. Az árammal meg csak a kiskört lehet felfűteni, az utasteret lényegében. Egyedül a DSG váltó hűtése tud egy kis meleget juttatni a nagy vízkörnek, de hát télen nem hinném, hogy egyhamar bemelegszik a váltó. De amúgy nem kell aggódni miatta, elég jól sikerült ez az egész rendszere a VW-nek. Nem egy példány van ami már jócskán 200000 felett van és a TSI nem erről volt híres. Persze nem fog 1.9 PD magasságokba emelkedni, de ha a helyén kezeljük a dolgokat GTE elég jó lett.
Amperát akkor lehet rosszul tudom, olyanom még nem volt. (már nem is lesz) Én azt hittem az ameddig fel van töltve mindegy milyen hideg van nem indítja be. Csak abból gondoltam, mert ott eleve mindig a villanymotor hajt, a benzines csak legvégső esetben kapcsolódik be a hajtásba.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ampera egy jó ötlet volt, de nem vitte tovább senki ezt a vonalat. A Prius 2 után biztos tetszeni fog, mert minőségi ugrás. Erőben is jól ott van és elvezni fogod az 50-70km hatótávot. Golfról már nem váltanék vissza, de a konstrukció tetszik, csak hát már "elavult", régen volt 2012.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz KoVee84 #194082 üzenetére
Van A3 etron, az ugyanúgy GTE technika. A Niro hibrid is jó kocsi, csak nem plugin. Új létezik még csak belőle. Fenntartani a GTE drágább, de csak a DSG váltóolajcsere miatt. Amúgy egy általános kötelező szerviz megvan 20-25-ből anyagköltség. [kép] Ez két autóra való cucc.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Külpolitika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Sorozatok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest