-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz FerNandor #51459 üzenetére
Nagyszerű... ok köszi a leírást, ezek szerint nem érdemes odalátogatni
Bükkben is hétvégén voltunk Lillafüred fele, hát az az út is kezd szétzuhanni, a kátyús részek egyre vállalhatatlanabbak, nappal az árnyékok miatt ugyanúgy nem látni a kátyúkat, plusz pár részen ki se lehet kerülni.. jó mélyek, párat elég benyelni :S
Tök jó, hogy az összes ilyen utunk ami van szét van zuhanva teljesen....[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Sajnos nem.. max. montival.. de ha van egy jó országútid, vagy valami sportosabb aszfaltra való bicajod, azzal is kitörölheted a s*gged.. bükkben is annyi jó út lenne, ahol lehetne országútizni, de minősíthetetlen állapotban vannak az utak, sajnos a montim meg már nincs meg..
bitpork : nem a sebességgel van a baj.. arra Lillafüred fele is sokhelyen kanyarban stb. úgy vannak a kátyúk, hogy nem látni előre, plusz tényleg nem látni az árnyékoktól se.. ha komótos tempóban mész is gáz, meg annak meg mi értelme van hogy 20-ra lassítgatsz folyton hogy kerülgesd a tankcsapdákat
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #51573 üzenetére
"és ne visítson úgy a motor mint a vágási malac"
Némelyik embernek már a 3k fordulat is "jajúristenhovakínzodszegényautót" kategória, szóval nem tudom itt milyen fordulatról beszélsz
Nem, nem lesz értékelhető motorféked 2k-nál... mivel viszonylag nem nagyon lehet itt "elrontani" semmit, nem nagyon értem a problémádat, mit nem értesz -
-v-
addikt
Marha szép ez az autó Na meg jó is
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Persze, azért mondom van ennél sokkal drágább Lambo, meg Bugatti.. na de az más. Ennek a kategóriáján belül hol van ellenfele? Egy Infiniti, lexus, Bmw, Merci? hagyjál már.. a panamera meg nagyon csúnya.
Egyedül a quattroporte van, de az nagyobb, de persze az is Maserati Ha egy olajbáró egy sportos limuzinba
akarná beletenni a seggét mégis mi lenne ezzel a baj? Én ha olajbáró lennék beletenném a seggem.. -
-v-
addikt
válasz !Overdose! #52180 üzenetére
Van több modell is ami gyárilag ilyen. Ha tompítottat felnyomod lejjebb veszi a DRL fényerejét.
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #52420 üzenetére
Az szépen megy, bratyónak is az van
-
-v-
addikt
Ah, annyira szépen szól ez a 6 hengeres boxer..
egyszer lesz egy ilyen autóm csak nem ilyen fos ótómata. -
-v-
addikt
válasz Dluinet #52853 üzenetére
Na mintha egy 2.5-ös szívómotor aztán akkora erőgép lenne...
Meg ezeket az "első autó" dumákat is bírni szoktam (ez nem neked). Első autónak minek ilyen meg olyan...
azért általában az ember nem egy évre vesz autót. Örülsz, hogy végre találtál használtan egy jót, kurva nehéz kifogni a jó verdákat, eladni meg még nehezebb. Amit eddig autóra tettél félre, annak jó része el fog menni fenntartásra, benzinre, szóval sokkal lassabban fog gyűlni a pénz a következőre, plusz az előző veszít az értékéből, tehát mire eladnád már közel se annyit ér.. meg aztán ki tudja család gyerek stb. mi jön közbe és mikor, más lesz a prioritás, nem az lesz az elsődleges, hogy átülj egy új, jobb autóba. És akkor még csak a pénzről beszéltem, az időről meg újra az utánajárásról nem, hogy az vajon lesz-e meg kedv lesz-e hozzá Szóval sokaknak ez az "első autó" az soksok évre AZ autó marad.. szerintem igenis jól meg kell gondolni, egy 1.4-es varrógéppel is boldog lesz-e az ember 5-8 évig, vagy érdemesebb picit hosszabb távra gondolkozni. Persze lehet csak magamból indulok ki, és vannak olyan szerencsések, akik évente tudják cserélgetni az autójukat jobbra[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #52937 üzenetére
Hát ez nem feltétlen igaz... ha üzemmeleg a motor és van olajnyomás, semmi baja nem lesz, hogy szét van forgatva, a kopás 70%-át hidegindításkor meg nem üzemmelegen szenvedi el a motor... ha csak nincs ott valami félretervezve, akkor ezzel nem igazán rövidíted a motor élettartamát, legalábbis nem érdemben.
-
-v-
addikt
válasz Alvin_ti4200 #53805 üzenetére
Biztos tutifaszán megy egy majdnem 1.5t-s verda egy 1.8as szívóval
-
-v-
addikt
válasz whitezo88 #53942 üzenetére
Sose értettem ezt... egy idő után elfogynak a formák, szerinem ez már megtörtént, kb. már ellőttük a szögletes kerek csepp alakú stb. mindenféle formájú légbeömlőt meg lámpát meg hűtőrácsot meg mindent amit lehetett.. nagyon újat alkotni már nem lehet, tök fölösleges ilyeneket mondani hogy ez BMW-s az meg ilyenes meg olyanos... ok, a kínai autók koppintásai, az más. Szerintem amiben lehet ma jót alkotni, hogy szép egységes és harmonikus a design, pont ezt sikerül szerintem eltalálni legkevésbé, mivel mindenki akkorát akar pukkantani design-al, tekerik össze vissza kívül belül, minden lesz csak letisztult meg harmonikus nem. Szerintem a mazda épp ezt kapta el nagyon az új 6-ossal és 3-massal, hogy őszinte legyek nekem az egész mostani autóipari design trend úgy ahogy van nem tetszik, a magas orr meg övvonal (gyalogosvédelem stb. miatt) stb... de el kell ismerni az új mazdák nagyon harmonikusak lettek.. aki ezt a hármast ilyen innen onnan összelegózott designnak tartja, annak defektes az ízlése szvsz De hát ízlések és pofonok, tegyetek behajtott visszapillantós multipla posztert akkor a falra
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #54427 üzenetére
Hm bepötyögtem én is az enyimet
-
-v-
addikt
Aha értem már. Szóval focusból 1.4 kevés, oda az 1.6 kell, tehát akkor pl. abból meg a 2.0 az már fölösleges, az rossz választás Na mindegy hagyjuk. Volt itt 1.8T leon is meg minden, lehet a kolléga csak egy jó autót szeretne kifogni, nem feltétlen a létező minimumra lő ami már éppen nem alulmotorizált. Bár tudom a legtöbb embernek ez a szempont, de azért szerintem ne ez legyen már a default, mindenkinek mások az igényei... én nekem -1s meg 20Nm az érezhető, én pl. azt venném. Sokaknak nem éri meg a +2 forint adó a hatalmas 1.5-ös motorra, ő nekik meg nem éri meg, ennyi. Attól még nincs ilyen, hogy az 1.3 az ajánlott, 1.5-öt meg minek, meg fölösleges, meg arról lebeszéljük ajánlott.. kinek?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Használtteszt: Mazda 3 MPS
Hm... 60e km van benne, mi a francért kellett benne turbót cserélni És mi a francért kell 7500 km-enként olajat cserélni? Pláne 15e km-enként váltóolajat cserélni? És mi a franc kerül 60k-ba egy olajcserén??
Amúgy nekem jöhetne[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #54530 üzenetére
Azért annyira nem horror, mint a cikk írja.. jó, fogyi meg adó drága, de 160k-ért is van már rá fasza gumi, nem 240, ahogy itt írja.. meg nem márkaszervízben kell és nem 7500-anként olajat cserélni, meg nem kell 15k-nként váltóolajat cserélni stb... szerintem valami rakás fos régi prémiumba sokkal több zsetont kell önteni,
elszáll valami aztán csilló forint minden. Hallottam pl. valami csávóról az valami fostalicska ólródba önti a pénzt...hogy is szokta neduddki..
p.s. bocsika:- )
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Legális gyorshajtást mindenkinek!
Ez is jó írás
"Az igazi kérdés: a tényleges biztonság sebességhatára egészen más dolog, és sokszor köszönő viszonyban sincs a táblákkal."
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs