-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz KisTücsök #135108 üzenetére
ne legyen szempont az évjárat ennyi pénzért. inkább klíma, ABS!!!, két lufi legyen benne és ne papír kasztni, ami nem rohad (nagyon). de ennyiért sajnos nem nagyon lehet ugrálni, sok téren kompromisszumot kell kötnöd. ha nem s.o.s. a dolog, akkor vadászni kell valami bácsiautót, de ez mondjuk olyan két hónapos nagyságrend lesz.
-
rbalint88
addikt
válasz #03969024 #135118 üzenetére
ebben a kategóriában mindennek drága lesz a fenntartása. a hibalehetőségekről meg gondolom tudsz, bele lehet futni sok, százezres nagyságrendű javításba. ülésben talán a volvok a legjobbak. xc90-et kilőném, fenntartásban azért az még egy plusz lépcső és ha nem kell a hasmagasság és az összkerék, akkor csak hátrányai vannak számodra. meg ugye eleve drágább a többinél, nem erőltetném.
viszont v70 és s80 nálam csak automatával jönne szóba, az megy a karakteréhez. -
rbalint88
addikt
válasz #03969024 #135122 üzenetére
egyik kinézett típusról sem beszélnélek le, de a legacy-t csak benzinessel vedd. a többit személyes tapasztalás útján (a.k.a seggpróba) tudod eldönteni, hogy melyik fekszik vagy melyik nem. én ezek közül Volvot vennék, mert az áll legközelebb a szívemhez (asszony is azt fog kapni, valószínűleg v70 vagy xc70, nagyon esetleg v50).
-
rbalint88
addikt
válasz #03969024 #135125 üzenetére
ezzel az okosba dologgal óvatosan, volt kollégám is okosban tankolt, de nem sokáig. 50ezret spórolt az üzemanyagon, aminek egy 300ezres cr-rendszer felújítás lett a vége. nekem amióta nem az adagolós tdi-m van, hanem cr-es, csak az omv maxxmotion megy bele, mert tankonként 2ezer Ft nem vág oda, de ha egyben kéne 2-300ezret kifizetni, azt azért megérezném és erősen rosszul esne.
s60-at ne vegyél, ha gyerek miatt nem akarsz autót cserélni, szomszédék is most dobták egy oct2 kombiért, mert egyszerűen nem tudtak bele pakolni. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #135298 üzenetére
a véleménnyel nincs gond, de ha nettó butaságot írsz és ezt szóvá teszik, akkor nem nekünk gurult el a gyógyszerünk, ha ezen kiakadsz.
valószínű azért váltanak taxisok tömegei priusra, mert egy nyűgös, drágán fenntartható autó...
fékbetét elmegy 100e km-t, a benzinmotor szög egyszerű, csak olaj meg víz legyen benne, akkuval meg csak akkor van szopás leginkább, ha vízkáros volt az autó. eléggé utánanéztem a típusnak, mert érik a gastra cseréje és egy prius lenne a racionális döntés a helyére. (szinte csak város, napi 2x8km) -
rbalint88
addikt
Na az asztma ugyanezt (se*) tudja, csak kozben 9-10litert eszik. A prius egy tok jo kozlekedesi eszkoz, de aki elmenyert akar autozni, az tenyleg ne azt vegyen. Nalunk a csaladban csak en vagyok ilyen kattant, magamnak nem is vennek. De unokatesomnak ez az ultimate valasz az autozasi igenyeire, de ha csajom akarna priust, akkor se tiltakoznek.
*75 lovas 1.2 16vampir, erosebb emelkedon ki kell nyomni a klimat.
-
rbalint88
addikt
válasz zsolti_20 #135345 üzenetére
Porsche Boxster or nothing. Többibn nem fogsz rendesen elférni. Ha vezetési élményt keresel, akkor nehéz a helyzeted, mert abban a Mazda sokkal jobb. Viszont ha csak a nyitott tető kell, nem akarsz olyan nagyokat kanyarogni, akkor Merci CLK320, BMW E36-E46 3er kabriók 20i felett mind jók és azokban eléggé hátra lehet tolni az ülést, hogy elférj.
-
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #135390 üzenetére
Jók ezek a Pugok, nem annyira gázok, mint a hírük. Kár, hogy a két linkeltben egyikben sincs klíma
Vesztor87: Maksi autó egy tróger hely, de ettől még a kocsi lehet jó. A fabetéten kívül nem nagyon lehet belekötni a képek alapján
t.imi: valami dízelt, ha főleg pályázol. 1,5-2-ből már lehet jót venni valami 10 év körüli nagyobbat is akár.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Goblin12 #135599 üzenetére
2M-ert mar szerintem itthon is kapsz szepet. Igy keprol jonak tunik, de a nemet nepper is nepper, lehet eloben nem ennyire szep, aztan szomorusag van, ha elautozol feleslegesen 1500km-t.
Nezz szet itthon es csak akkor indulj neki ekkora turanak, ha nem talaltal semmit itthon. -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #135648 üzenetére
Mondjuk az időn meg a tudáson lehet segíteni, de ha kint eleve drágább, akkor gondolj bele, hogy amit itt olcsóbban árulnak regadózva stb-vel, az vagy fossá volt törve vagy a világ kilométeréről tekerték vissza vagy meg van áfázva, esetleg mindhárom egyszerre.
Figy, Volvo V70 T5 6-os geartronic ennyiért (3 körül) nem érdekelne? 2012-es kocsi. Csak sok benne a méter.MurdR: évjárat, széria, mennyiért?
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz MurdR #135656 üzenetére
Minden használat autó lutri
Nem tűnik rossznak egyébként, de 25 éves autó, bármikor bármi megmurdálhat rajta. Egy eredeti gumialkatrész már eléggé az élettartama vége felé közeledik és gondolom van még benne pár ilyen. Ha zsebben van az egy mihály, akkor be lehet vállalni egy felmérés után. Meg kell nézni, hogy mennyire rohad. Ha nem vészes, rászámolni a javítást, alkudni keményen és elhozni De ez akkor is egy 25 éves autó lesz, ennek megfelelő (-rozsda) ütközésbiztonsággal és aktív/passzív biztonsági felszerelésekkel. Hobbiautónak bevállalnám, de ha "dinnyés autó" kell, akkor egy 2001-2003 közötti avensist vagy 97 utáni passatot keresnék. -
rbalint88
addikt
válasz MurdR #135662 üzenetére
hát nem vagy kicsi az tuti.
pár találat, ami méretben megfelelhet:
[link] nem egy csajozós autó, de terpeszkedni lehet benne, kutya és csomagok is elférnek.
[link] W124, kocka motor.
[link] nekem ez lenne a titkos tippem
[link] merjünk nagyot álmodni, avagy a más cerkájával verjük a csalánt tipikus esete. de annyira széééép...! szóval ha bele kel nyúlni és el tudsz rántani hirtelen 500eret, akkor bele lehet ugrani. ha csak 300ezret, akkor 735i-t kell keresni, az sorhatos. V8 szép meg jó, de bajosabb (730i, 740i, 750i)
[link] it a leírásban kb látszik, hogy mivel jár egy ilyesmi autó fenntartása. nem olcsó, az biztos.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Termi16 #135858 üzenetére
3milla környékén nagyon szép 159-es Alfát lehet kapni. Nyugodtan veheted dízellel is, nincs baj velük. Szívósor tisztítás kell a vezérléscseréknél és nem lesz vele gondod. És az legalább igazi olasz autó, nem olyan kis alibi, mint a Linea. Az esztétikai különbségekről meg ne is beszéljünk
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #135861 üzenetére
az egy már 3 millás 159, amivel nettó átbaszták. bele lehet futni, de alapvetően nem problémás konstrukció a jtd(m). mindennel lehet szívni, toyota fórumra is ha felmész, megy a sírás, de honda, mazda ugyanez.
de van különbség az eseti előfordulás és a szar konstrukció között. jtd az előbbi, az is általában user error/hanyagság miatt.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Ennyi. Sokan osszekeverik a karbantartast az elromlassal. Ami meg rugozik es kanyarodik is, az altalaban jgenyes, ennek megfeleloen kenyesebb futomu. De ha rendes alkatresszel csinaljak meg es nem csak a fele hibas alkatreszt cserelik, hanem mindet, akkor nem veri szet a szar otezrenkent a tobbit se. De sokan nagyon okosak akarnak lenni es belerakjak a kinai szettet, aztan megy a csodalkozas, hogy harmincezer autopalyas km alatt is atomjaira hullik a futomu. Vagy megveszed bele a trw cuccot 2-3x annyiert es evekig nincs vele gond.
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #135907 üzenetére
Abba hogy tudsz beulni? Nalam mar ott elakadt a sztori...
Amugy ez a kommersszel nincs szopas mese nem tudom honnan jon sokaknal. Az, hogy tobb bontott alkatresz van hozza, meg talan meg is all (de ugye a kereslet is tobbszoros rajuk), plusz ha nem valami egzakt hiba van, hogy pl cserelj legtomegmerot, akkor aztan szophatsz rendesen meg mehetsz a novothoz szazezrekert... -
rbalint88
addikt
válasz #94529552 #135938 üzenetére
200-ból munkadíjjal és komplett kuplungcserével együtt megvan a kettőstömegű.
futómű 200-ért úgy fel van újítva, hogy évekig nem kell hozzányúlni (első), hátsó eleve nem olyan nyűgös.
kötelezők: vezérlés+vízpumpa+fagyálló+összes szűrő+izzítógyertyák+váltóolaj+motorolaj+ állapotfelmérés +munkadíj volt 160 úgy, hogy mindenből a legjobb cuccot rakattam be (motul olaj, gyári vezérlésszett stb).
szerintem ez bőven nem vészes, csak el vannak tájolva az emberek és azért, mert 700-ért már van ilyen autó, azt hiszik, hogy akkor a fenntartása is filléres.
vagy lehet venni opelt, meg skodát, suzukit, toyotát, aztán meghalni az unalomtól az A-ból B-be eljutásban.#135941 8th: ja, amikor havernak kerestük az E60-at, akkor is 1000km-t elautóztunk helyben, mire találtunk értelmes darabot. kint ami olcsó, abban vagy sok a méter vagy baja van vagy nagyon lelakott, de legtöbbször mindegyik egyben.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #135963 üzenetére
Az apolatlan bornel tartosabb. De ha lattal mar igazan hanyadek ulest, akkor az osszefilcesedett, kiszalonnasodott alcantara mindennek az alja. Es ha egyszer elcseszed, nem lehet visszahozni sehogy. Nehezebben tisztithato, mint a szovet es nehezebben helyreallithato, mint a bor.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #135968 üzenetére
4-es gti szep maz fos tartalommal sajnos ha mar vag es 1.8t, akkor leon vagy a3.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #135971 üzenetére
Nem. Fek-futomu ugyanaz, csak beszallasnal mindig beb*szod a fejed. Vagy ha ugy nezed, a leon meg az a3 egy hasznalhato TT.
-
rbalint88
addikt
válasz akos727 #135980 üzenetére
szikiék személyében van jó szerelő hozzá, több hetes várólistával... fenntartható egyébként, alkatrész van, néha teljesen baráti áron, néha zsebbenyúlósabb a konkurenciához képest. de azon azért megakadtam, hogy egy szemre jónak tűnő példány 300ezer Ft második autónak tuti inkább ilyet vennék, mint valami twingot vagy puntot. évi párezer km-re pont mindegy a fenntartásbeli különbség
-
rbalint88
addikt
12 körül biztos elkér városban a benzines, de ekkora bódéban a 15 literért se lehet nagyon megsértődni, ha klímázol és sok a dugó. ha legalább havonta tudsz vele menni kicsit hajtósabban egyben 50km-t, akkor a dízellel se lesz sok baj. viszont szerintem ekkora bódéba kell a nyomaték, csirke lesz hozzá a 2.0 benzin. hangulatában is jobban megy hozzá a nyugis, nyomatékos dízel, mint a benzines, amit ölni kell a haladáshoz.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #136186 üzenetére
Szarhonda. Kerdezd csak Tsebacsit. Volvot en csak othengeres TURBOmotorral vennek. A hang melle ero is legyen. T5 powa!
Mini: mokas kisauto 10l koruli fogyasztassal, bitang futomuvel, bmw alkatreszarakkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Arena Breakout: Infinite
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen