-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz kolosanyi #120158 üzenetére
ne olyan autot vegyel, ami a közelben van, hanem amire szükseged van ....ennyi idösen, ezek a dizelek szrintem baromi nagy lutrik. Csak 1 dizel nyüg jöjjön elö a sok közül es 3 év alatt sem fogod a varosban evi 10k km el összesporolni (legalabbis nem arra következtettem a hsz eidböl, hogy taxizol vagy ilyesmi )...azert ezt ne felejsd
Ez pl pont egy 2008 as puntos cikk....170k km el vettek es 2 ev alatt 650k t költöttek ra...es szvsz semmi irrealis nincs benne. Ezt belekalkulaltad a "jo a dizel, mert kevesebbet fogyaszt" elmeletbe? Ha igen, akkor jo.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #120180 üzenetére
Nincs 163 lovas dizel, 150 vagy 180 pacis, ha jol tudom. Csippelni meg cegeskent nyilvan nem fogja, mint ahogy dpf, meg turbo sem lesz erdekes, mert gondolom 3 ev utan kuka
szoval szerintem en is a tádét választanam, talan ehez a kasztnihoz jobban passzol, mint az 1.5 benzin
-
Declare
őstag
válasz Sixkiller6 #120187 üzenetére
Mazda 6 nem nezted? A 2.0 szivobenzines, jol felszerelten is kijön olyankörül, baromi jo kocsi
-
Declare
őstag
válasz !Overdose! #120237 üzenetére
Persze, egy retegvastagsag meres es maris kiderül minden....ha titkolta az elado, mar allnek is tovabb, ha nem titkolta, akkor meg nyilvan azt mondom, hogy baratom, ez törött, minusz x szazalek, vagy megyek a masikhoz, ami nem törött, de kevesbe tetszik mondjuk...egy törött autonal soha nem tudni, ki mit mokolt es a gyürödesi zonak/merevitesek milyen allapotban vannak. Lehet egy következö ütközesnel összecsuklik az auto mint egy harmonika.
En pl ezert nem akarom a motorhaztetöt ujrafenyeztetni a köfelverödesek miatt vagy max majd valami hivatalos dokumentacioval, hogy esztetikai fenyezes volt nem töres....
-
Declare
őstag
válasz trassher #120240 üzenetére
En ugy tudom de. Ha törve van es javitva lett az auto, akkor 100%, hogy elhasal a retegvastagsag meresen.
Az hogy egy karcot kiszednek belöle, az lehet, nem tudom, nem ertek hozza, de ha javitani kell egy törest, az 100% , hogy nem lesz gyari ertekü (en igy tudom) . Nem az a lenyeg, hogy volt e benne karc, hanem hogy nem e ugy javitotta valami kontar, olcso penzböl, hogy a következö balesetnel az egesz auto összenyeklik.
Mondjuk ez most egyben remenyt is ad, hogy a motorhaztetömet meg tudom csinaltatni na majd megkerdezek valami szakit
(#120241) tboy93 szerintem ebben semmi tulzas nincs, ha hoszabb tavra tervezel vele (3-4-5 ev legalabb) eladasnal is lesz egy normalis autod, meg amig hasznalod is minden klappol. Ez lenne a normalis szvsz. Akkor lenne hülyeseg, ha mondjuk 1 even belül el akarnad adni...akkor valoban felmerül a kerdes, h minek
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #120872 üzenetére
Ez most azert furcsa volt Töled olvasni
Amiket en eddig összeszedtem az autokrol, hobbi tudasommal, pont azt mondanam, hogy egy 170k km t hasznalt akarmilyen dizel autora az 1M siman ra lehet költeni, plane ha bmw, plane ha ceges ütöm vagom, mert nem szamit auto volt. A valto/kuplung/turbon at barmit nem? (persze lehet, hhogy csak egy fekcsere kell, de azert ez eröteljesen hasznalat függö nem?).
Autopalyas auto volt sem jelenti azt, hogy 168k üzemmeleg km van benne. Illetve garantalhato a 30k olajcsere periodus, aminek az esetleges hatranyai akar epp ilyen kor körül kezdhetnek elöjönni.
Raadasul akar meg uj gumik is kellhetnek ilyen korban+akku+....1M szerintem siman, mindenfele horror sztori nelkül ramehet egy 3 eves 168k km es dizelre.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz bitpork #120884 üzenetére
Ezt nem tudom miert nekem cimezted? Egy szoval sem mondtam, hogy felelötlenül veszel autot Beszeltük ezt mar regebben is, hogy Te hajlando vagy az auto miatt nagyobb rizikot vallalni, talan fontosabb kerdes is mint nekem.
Mert abban azert szerintem egyetertünk, hogy egy 3000+köbcentis, 4 kerek hajtasu, legrugos, felsö-közep/felsö kategorias, magasan extrazott auto, több km el, több evesen azert több rizkot is jelent (több a hibalehetöseg es azok huzosabb tetelek is).En ugy allok egy ilyen autohoz, hogy ajjajj, ha ez vagy az tönkremegy, akkor... (hiaba jo az adott pillanatban). Te meg atnezeted, jo, akkor az miert romlana el varatlanul?
Lehet, hogy Neked van igazad, lehet nekem....ki tudja, en igy gondolom, Te ugy....de azt hittem ezt tisztaztuk multkor es irtam is, hogy pont az en pesszimitasomnak vagy jo ellenpeldaja, hogy picit en is oldjak a gatlasaimon es egyszer bele merjek ülni egy olyan autoba, amit szeretnek jobban
szoval remelem, csak a cimzese rossz az üzenetednek, mert akkor en is nekiallok csapkodni, hogy en ilyet nem mondtam
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #120885 üzenetére
Kepzelni nem kepzelem, csak tapasztalom kivetel nelkül, amiket ceges autokent hasznalnak/tak kollegaim/haverjaim/fönökeim, azok mind ugy futottak, hogy köszönöm szepen, nem kernem . Vagy a padlogaz/padlofek opcio, hidegen/melegen, turbo/nem turbo, tökmindegy....vagy "ez dizel nem kell pörgetni, 50 el 6-ik sebessegben a varosban 800as fordulaton, pont ezt szereti"
De mondom, nyilvan van tuti, csak ha ilyen rossz tapasztalataim vannak, az bennem egy eleg nagy gatlas a ceges autokkal szemben
(#120889) Mágus2 sarkitani nem kell, mert ezt sem mondtam az 1.2 szivo szarok es a 3000ccm allroad között azert van meg 1-2 auto talan
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz deicide #120894 üzenetére
Cseheknel majdnem belefutottam egy ilyen epitkezeses 60 as tablas mobil trafiba a genyak este beallitottak egy normalis trafipax oszlopot a par km es epitkezeses reszre a palyan. Az volt a mak, hogy ment elöttem egy A7 audi es annak hatul olyan 6000 lux-nyi feklampa kezd vilagitani, ha fekez es ez meg faradtan is feltünt, hogy valami azzal nincs rendjen, ha egy ilyen auto egy üres egyenes szakaszon fekezIlyen mobil trafi oszlopokat is jelez/vedhet a trafi blokkolod vajon? A fix kapukkal mit kezd?
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #120897 üzenetére
Nem ertem mi ez a feszkos legkör itt ma
1. mindenki mas, mindenkinek mas az igenye/elvarasa/tapasztalata/izlese. Innentöl kezdve nem csoda, hogy összeszedhetted ezt a listat. Nem erzem ebben a dramat Ezert jo a forum, ezert jo mindenkinek a velemenyet meghallgatni....en is sok mindenben valtoztattam, az itt olvasottak alapjan. Ellenben japan autom szerintem akkor sem lesz soha, mert ugy nagy altalanossagban nem tetszenek. Ez egy ilyen dolog
2. A masik dolog meg semmi mas, mint annak a kerdese, hogy mennyi penze van az embernek es ebböl mennyit költ el szivesen az autora. TC n volt egy cikk abban nagyon tetszett egy mondtad. (valami ilyen tipikus " vegyek egy 1.6 opel astrat vagy egy sokkal idösebb A6 audi 3.0 dizelt" kerdeskörben ) Valami olyasmi, volt, hogy összeszedte, hogy kalkulalni kell a magasabb biztositassal, nem annyi lesz gumizni az audit, vezerlest cserelni, volt meg par költseg, amit az audira jo esellyel ra kell költeni es a vegszo az volt, hogy ha az ember ezt szivesen kifizeti, akkor nem kerdes, hogy az audit kell megvenni, mert sokkal többet ad. Szerintem ezen a szivesen van a hangsuly es ez a lenyege az egesznek.
Hiaba egy alom a bmw nekem....de egyelöre en nem fizetnem ki szivesen azt a pluszt, ez tuti. Elötte, mas almaim es hobbijaim fontosabbak elöbb utobb lesz bmw , de nem most még, pedig az astra arabol vehettem volna azt is...ettöl még mondjuk nem erzem magam szar embernek, vagy szürkenek
(#120898) deicide megdobta volna az utiköltseget az tuti
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz ati15 #121262 üzenetére
Ööö, most itt mi is a kerdes?Beirtal 2 db turbo dizelt es 1 szivo benzint majd leirtad, hogy turbosat nem mersz venni....akkr marad a szivo mazda nem?Szerintem sem kerdes, hogy a 3 közül a mazda a komolyabb auto...elsö körben el kellene döntened, hogy dizel kell vagy benzin. Utanna lehetne szvsz tovabb lepni.aaah, akkor sorry GDI nekem azonnal dizelnek tünt
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121380 üzenetére
Ha azt nezi az ember, pl ebben a 6 millio körüli arsavban oriasi a valasztek. Az uj 1.0 kia ceed töl kezdve az 550xi es 750 li n keresztül, par eves jol felszerelt golfig, de akar 2001 es 911 carera is opcio.....aztan, hogy ki hova tolja a merleg nyelvet, a sportossag, komfort, megbizhatosag es szubjektiv tetszik nem tetszik temakörben az, amiert erdemes itt forumozni szvsz
Azert az 1.4 tsi octavia es az M packos 328i között is van egy kis piaci rés nem egy egyszerü dilemma amit feszegetsz amugy
Vagy valaszd az octaviat, aztan maradjon is ez a vonal, amig tisztessegesen felneveled a gyerköcöket es 55-60 evesen huppanj bele egy cabrio, lemans kek M es bömibe....lehet latni ezt a vonalat is az utcakon
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #121402 üzenetére
Annyira jo, hogy nem nekem kellett ezt leirni
(#121385) Tsebacsi Soha nem vonzott se az, hogy milyen jel van a kocsi elejen, vagy, hogy megbamuljon barki is a kocsival...sööt. Egy bmw sem erröl szol normalisan....ez is egy ilyen dolog itt a nemeteknel, ami tetszik. Itt egy sima bmw az kb olyan, mint otthon egy passat...szep auto, jo auto. Itt több kell a villodzashoz
Azert a 328i amit ad(hat) vezetesi elmenyben, utazasi komfortban, a sok aprosag....azzal köszönö viszonban sem lesz a skoda szvsz. Mar alapbol fwd/rwd....de meg ugy amugyis.
Viszont az octavi, ha tetszik (kivül belül, kiprobalva, amiket Qru is irt stb...), total racionalis es jo valasztas lehet. Plane, hogy ismerös kezböl van. A megmaradt penzt meg masra tudod költeni, ami akár fontosabb. Szvsz praktikus es racionalis auto a skoda.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121461 üzenetére
Olyat vegyel, amivel nem görcsölsz . Megint leirom, amit multkor egy cikkben olvatam. Kb igy szol: Akkor vegyen az ember felsöbb kategorias autot, ha örömmel fizeti ki erte a plusszt, ha ki kell fizetni....ha igen, akkor mehet a bmw, mert sokkal többet ad, ha nem, akkor hülyeseg. Szvsz
Itt mi könnyen veszünk masnak, mas penzen bmwt/audit az octavia helyett
Csak, hogy tovabb "segitsek":
Kollegam bö 1 eves 1.4 tsi tiguanja (ujjonan vette), mostanaban neha engine fail lampaval indul es rangat egy darabig...."legtöbbször nem csinalja" ....nyomozza a vw, hogy mi van.
Nekem is egesz biztos vetel volt 1,5 eve az 1.7 disel astram. Kettöstömegü,turbo,dpf,magasnyomasu, egr.....az összes dizel para, köszöni szepen jol erzi magat, happy.....ellenben most 200k huf ot fizettem, mert ki kellett cserelni a csapagyakat a valtoban.....anyaghiba, gm, köszi....
szoval a pakliban az is benne van, hogy a rettegett 160k km es bmw re "nem költesz semmit" a köv 5 evben, az 1.4 tsi octaviaban meg turbot es egrt cserelsz pl....
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121466 üzenetére
(#121467) Qru 150k turbo csere azert az igen barati nyilvan auto függö, de felujitasra szoktak ilyen 90k körül mondani, uj turbo+szerelessel 200-300k között szoktam hallani. Nem rendeltetes szerü hasznalat.....anya....d...de a 30k olajcsereperiodus, amit elöir a gyarto, az rendelteteszserü
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #121472 üzenetére
E90 et en se vennek pl...soha nem tetszett ugy igazan.
A mazda skyactive diseljere szoktak keringeni legendak, hogy nem az igazai. Ellenben a benzines mazda 6 valoban tuti...minösegben, vezetesi elmenyben...nem sok nem nemet autora mondom ezt viszont nekem a turbo hianyzott belöle....megy megy, de azert nem erzed, amikor megindul
A lexus, honda alkatreszarakat viszont ha összehasonlitod, mondjuk a bmw vel, en fogadni merek, hogy a bmw arai kedvezöbbek lesznek.
Volvo, na az valoban a masik, ami tuti auto szerintem is. Viszont mas a karaktere is. Ez az s80 s60 volvo (hacsak nem valami R editiont nezi az ember), akkor a nyugis, csendes, biztonsagos cruise-olos auto. Palyan, föuton csendebn, kenyelemben siklani....azert ha azt nezzük, hogy a 328i volt az alap etalon, ahonnan elkezdte keresni az autokat, az pont nem erröl szol
(#121474) Tsebacsi eskü, hogy elöbb kezdtem el irni a hszemet, mint leirtad ezt
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Acheron #121932 üzenetére
Szerintem olyan, hogy "volvo fenntartasi költseg" nincs nem mind1, hogy egy 1.6 os volvo c30 rol vagy automata 200+loerös S80 rol beszelünk. Egesz masok lesznek a fenntartai költsegek, minden szempontbol. Volt erröl cikk is a neten, hogy egy premium auto hasznaltan is premium.
En is mondanam egyebkent a V70 et optimalis lehet arra amit keresel. Lexusokkal szerintem a draga alkatresz arak miatt erdemes vigyazni/kalkulalni velük.
Szerintem amugy egy passat kombi is hozza az avensis/s60 szintet, csak nyilvan az kicsit tömeg auto feelingü.
Viszont a bmw/merci melle en odatennem az A6 os avantot. Azt hiszem 2012 vegetöl van az uj A6 es arrol nagyon jo velemenyeket irtak. Allitolag az 5 ös bmw kicsit lecsuszott anyaghasznalat szmpontjabol az A6 hoz kepest.
Illetva az uj skoda superb röl is nagyon jokat irnak. Ha nem szamit annyira a logo az auto orran, arra is erdemes lehet ranezni, plane 1 ev mulva abbol is lesz mar hasznaltauto valasztek. Kisse nyilvan kevesbe lesz premium feeling, de allitolag nagyon komfortos, nagyon nagy auto az is.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121940 üzenetére
En a facelift elötti mazda 6 ot vezettem 2.0 benzinnel, manual valtoval. Tenyleg egyik gyenge pont a fedelzeti computer, de nem veszes, a bose cucc pedig nagyon szepen szol. Nekem a rugozas tetszett...sportos.
Octaviaban ültem, nem vezettem....hat azert maradjunk annyiban, a kettö nekem nem ugyan azt hozta . Pedig aztan en nem vagyok japan auto fan, de az a mazda 6 tenyleg egy komoly minöseget es kenyelmet hoz....az octavia nagyon faja auto, de egyertelmüen sokkal inkabb "realista" auto, mint magas nivoju es ez most nem leszolas.
(#121941) Acheron: Szvsz sokat lepett elöre a skoda az utobbi idöben. A superb nagy, minösegi es szerintem tetszetös is. Nyilvan egy skoda az mindig "csak egy skoda" marad, meg ha 15 millios, akkor is. Azert egy szemelyes körbejarast megerhet a dolog
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #121946 üzenetére
Nem hiszem, hogy barmi "rakfene" lenne itt, szerintem ez teljesen egyertelmü piaci pozicionalas. A skoda az a vw alatti kategoria, ami mindenre ki kell, hogy terjedjen. Mondjuk mostanaba, szerintem a skodat kisse tulsagosan rahuzta a sajat nyakara a vw
A japan autoknak ez nagy hatranya, hogy altalaban csak csomagokban tudsz konfiguralni....pl a 2.5 ös motor csak automataval van...nekem azzal nem kellene. A kezi valtoja igen jo es plane egy szivo benzinhez nekem nagyon nem passzol az automata.
A turbo nelküliseg engem is zavart....165 loerö, szep hang, megy is persze....de nem huz, nem erzi az ember, hogy megindul es nekem ez hianyzik
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz adatfalo #122408 üzenetére
Ezek közül nagyon melle nem nyulhatsz szvsz.
En meg feldobnam az opel astra H GTC -t. 1.6/1.8 benzinnel, mint ötlet . Nem egy problemas konstrukcio, az 1.6 osoknal elöfordul, hogy ket olajcsere között kell par decit utanna tölteni, de ez nem a vilag vege. Hatul is van benne hely, 2 ember szamara hatul sem problemas. Minden GTC sportfutomüvel, amit en pl nagyon szeretek benne .
HAHU-n nem talalni tengernyi valtozatot, de ha nem riaszt el a külföldi vasarlas sem, a Nemeteknel van jopar gtc 1.8, 140 lo szerintem ez 1,5 milliobol meg is all, minden paipirral együtt
-
Declare
őstag
válasz rwin5 #122487 üzenetére
Azert ezen mar tullepett a vilag, hogy "na neked hany köbcentis?"
Focus 2.0@250 lo - csak egy picit nagyobb, mint az 1.9, de nem picit megy jobban
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #122491 üzenetére
500k km? Az atlag Magyar futasmennyiseggel 30-35+ ev.... de amugy eleg körbenezni, hogy hany mezei sima 1.4, 1.6 motort bontanak el 10-15 evesen, 2-3-400k km el, mert költsegesebb lenne javitani, mint cserelni az egeszet...pedig az meg a regi szep idökböl van, amikor minden meses volt
Nyilvan több odafigyeles es törödes kell egy kis turbos benzinesnek, mint egy kis szivosnak es ezert a sok tudatlan könyebben fogja apritani öket, ez teny....de ez nem feltetlen a turbo-benzin technologia hibaja.
(#122494) Tsebacsi nekem is tetszik....de ez vagy a legnagyobb benyas mocival, vagy egy jo kis dizellel kellene
(#122509) rwin5 mi szamit jo motornak? meg kinek mi....a tsi k elsö generaciojanal voltak bajok, lancnyulas, koszolodas....de az elmult par eves konstrukcioknal, mar ezeket kiküszöböltek. Hogy most a 140 lovas verzioval miujsag, azt nem tudom, gyanitom az mar az ujabb konstrukcio es akkor en azt mondanam, hogy igen. Dinamikus, jol megy, nem eszik sokat ahhoz kepest.....hasznaltan 10 evesen 200k km el mar azert jobban at kellene nezetni, de ujonan mindenkeppen jo. szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz rwin5 #122511 üzenetére
na ott meg pont belefuthatsz problemas konstrukcioba, utanna kell nezni.
Vszont ez is sokszor tulfujt kerdes am. Nekünk is van elsö generacios 1.4 tsi....a mega problemas fajta.
Joreszt varosban van hasznalva, de odafigyelessel es törödessel. A katasztrofa annyiban nyilvanul meg, hogy 60k km körül cserelni kellet a vekony lancot es valszeg ujabb 60-65 utan megint kell majd. Koszolodas eddig nem volt problema, pedig mondom, 70% ban varosi, rövidtavos auto. Mostansag inditas utan picit hullamzik egy kis ideig, hidegen az alapjarat, szoval egy pucolas lehet aktualis lesz. 70-75k km van benne kb.
Na most aki ettöl harakirit követ el, azt sajnalom . Nyilvan ez azert megkapja a minösegi olajat, bar a csereperiodust, szüleim sem veszik komolyan.... bar 20 k körül azert meg van csinalva.
Egy sima 1.4 nel 75 loval biztos nem lett volna vezerlölanc cseres es nem nezne ki egr pucolas sem....de ezek azert nem egetrengetö dolgok/költsegek es melle ha azt nezzük azert menetdinamikaban össze nem hasonlithato es fogyiban se roszabb, söt.
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #124405 üzenetére
"de azért azt is tegyük hozzá, hogy az extralistánál nem szaladt el a megrendelő keze"
Azert ne mar, hogy lefapadozunk egy 325i, xenon, bör, automata, multikormanyos.... bmw t ....nyilvan nem full extra, de nagyon boldog lennek, ha a bankszamlamon landolna az az összeg amit az alap 316i -n felül fizetett az a csori tulaj a konfiguralaskor
-
Declare
őstag
válasz footy #124423 üzenetére
Vilagos....de attol meg egy fel millas extra...es latod, van akinek megeri
Ugyan az az üles amugy, mint az alap fapad? Csak börrel van bevonva? Csak nem azert annal csak elörebb van egy fel fokkal
Amugy egyertelmü, hogy csak sportülessel vennem en is vagy az ujabbakat comfort ülessel
-
Declare
őstag
válasz footy #124637 üzenetére
En meg azt nem ertem, miert hype az, hogy pl a vw konszern egy nepszerü modell itt europaban? Tetszik az embereknek, europai szemmel tervezik meg, illetve europat erösiti az eladas. A Nemeteknel pl ez egy kulcs kerdes. A boltban is azt veszi le elöbb a polcrol, ami Nemet. Autobol is azt veszi ami Nemet. Szerintem ezzel nincs baj.
Az uj mazda 6 on kivül, most hirtelen nem nagyon tudnek olyan keleti autot mondani, amire azt mondanam, hogy huuu na az tetszik es jo is (pedig van azert biztosan). Nemet/sved/amerikai/angol autobol kapasbol tudnek olyat mondani, ami "uhhh, ide vele" kategoria. Izlesek es pofonok
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #124642 üzenetére
Uj avensis az nekem a jajj kategoria...borzasztoan nem tetszik, Accord designja felett eljart az idö, mazda 6 mint mondtam kifejezetten tetszik (belül nem maradektalan, de összesegebn szep es minösegi es jo arban van), lexus na ez jo pelda, az is300h az tuti. Kivül kicsit valoban "sok", de komoly technika es pofas. Viszont ha mondjuk odatenned melle az audi a4 est, egy pillanatra sem haboznek, hogy melyiket kerjem. Designban messze magasan...plane belül, de technikaban is ( amotort leszamitva, mert az a4 nek ha jol tudom nincs hybridje...még...na ebben elpopsizza )
-
Declare
őstag
válasz Integrale #124653 üzenetére
Volt erröl pedig cikkezes [link]
de az A4 audibol is van benne...nem a legujabbol. A hatso resz, a km, fordulatszammerö, az üzemanyag szintjelzö, a közepsö display az abszolut audi szerintem (a regebbi generacioban, mielött bejött az uj tablet szerü, müszarfalba besüllyedö display)
(#124648) Tsebacsi neeeeeeeem....ha sport akkor nem kombi, ha kombi akkor nem sport!!! jo ertem en, hogy van kamion verseny is, de nekem az is ertelmezhetetlen ha kombi kell, akkor egy mondeo vignale....amit beszeltünk is multkor
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #124662 üzenetére
Hogyne lenne kemeny ...meg ha kombi akkor az audi az mindig is nekem tetszöen oldotta meg a bmw vel ellentetben....viszont a sport es a kombi tovabbra sem illik az en vilagkepembe mintha holnap a ferrari elkezdene kombit gyartani...felhördülne a vilag
(#124667) Integrale en aztan nem polemizalok rajta semeddig soha nem fogott meg az alfa es valszeg soha nem is fog....inenntöl nekem mind1, csak olvastam a cikket anno es eszembe jutott...soha senki nem fogja ezeket a dolgokat bebizonyitani, hogy ki kitöl lop vagy sem...kb mindenki mindenkitöl
(#124674) footy na de miert van nalunk sok nemet? Mert sok nemet van nemetorszagban es azok jönnek hozzank hasznaltan. Ha japan lenne a szomszedunk, valszeg toyota es honda lenne az uralkodo...szvsz
Ar/ertek arany meg egy dolog. Soha nem ez erdekelt. Egy 3 as bmw pl ar ertek aranyban tök sz.r egy jettahoz kepest....es? ha nekem pont azok a kis finomsagok kellenek, amit a 3 as bmw ad, abszolut nem erdekel, hogy egy jetta is elvisz A-B be es ugyanannyit pakolhatok a csomagtartojaba
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Attol függ mit jelent a "varos" es milyen idös dizelröl beszelünk.
Ha 2-3 km jarkalnak vele, meg egy evben 1x nyaralni akkor a dizel jo esellyel rafizetses lesz, mert ahogy irtak is, nehezebben melegszik be (es ugye amig hideg többet fogyaszt), ha modernebb dizel, akkor az EGR el fog koszolodni, a turboval, DPF el együtt. Egy dizel arra valo, hogy sokat menjen egyhuzamban es az elönye is akkor jön ki.
Nekem amikor csak helyben forgolodom vele varosban, kis tavokon hidegen, egekben a fogyasztas, arrol nem is beszelve, hogy 100km-enkent kb regeneral a dpf, amikor annyit fogyaszt, mint egy busz, amig nem vegez....es ugye vegezni se tud, ezert mindig kezdi elöröl.
Miutan megyek vele egy hoszabb etapot palyan, az egesz kocsi hangja, motor jarasa, minden megvaltozik, ahhoz kepest, amilyen lett, a sok helyi forgolodas utan.
Szvsz csak akkor erdemes dizelt venni, ha rendszeresen van hasznalva hoszabb utakon is, plane autopalyan...ott verhetetlen a dizel.
jah es ugye ha keves km van benne, nem fogja kiautozni az esetleges dizel költsegeket sem az ember
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Neked nem is eri meg, mert turod az autos oldalakat viszont ha valakinek addig terjed az autok iranti erdeklödesi köre, hogy legyen fekete a kocsi, annak erdemes ujat venni. Azert csak ugy bemenni 0 ismerettel egy hasznalt auto kereskedesbe es rabökni latatlanba az egyikre, mert az olcsobb, mint az uj....ugy mar nem biztos, hogy megeri a hasznalt hasznaltautot szerintem csak ugy eri meg venni, ha valaki beleragja magat a temaba.
-
Declare
őstag
válasz footy #126056 üzenetére
Ebböl az egeszböl egyedül a szervizkönyvvel ertek egyet Egy Audi a3 es a4 között pont nincs akkora különbseg szvsz, mint egy A4 vs A6 között, vagy A6 vs A8 között....hogy kinek mi hol kezdödik az szubjektiv. Arrol nem is beszelve, hogy van akinek nem kell az A4 limuzin, mert nem hasznalja ki es a löres csomagtarto helyett egy pakolhatobbra vagyik. Ebben az evjaratban pl ebben a meretben/kategoriaban nekem pl az A3 tetszik a legjobban. Jobban mint az 1 es bmw... A 200 lovas tsi motrral pedig ez a kasztni lepni is tud.
Valoban golf szerü, de azert ha beleül az ember es hasznalja eszreveszi, hogy mitöl nem golf. Ezert ki kell fizetni egy 0,5-1 millaval többet....ez mar megint csak penztarca es szubjektiv kerdes kinek eri meg es kinek nem. Szvsz
-
Declare
őstag
válasz footy #126060 üzenetére
Mire gondolsz pontosan a mas müszaki alapokon? Nyilvan az A4 egy nagyobb es mas kasztni, lehet mas a felfüggesztes/futomü, nem tudom, de nekünk van A3 audi amit rendszeresen hasznaltam en is, illetve anno mentünk haverom V golfjaval Hr-ba, amit vezettem is. Azert irtam, hogy hasonlo a ket auto, de en abszolut azt mondtam, nekem megerne az audi a3 felara....aprosagokrol beszelek...kinek fontosabbak ezek kinek nem, ez egyeni dolog.
Az a4 et is nezegettük anno, de nem kellett, mert nem kellett limuzin. Kiprobaltuk, beleültünk, mentünk mindkettövel tesztvezetest stb es minden ugyan olyan volt az A4 en....az A3 a sportfutomüvel sokkal frankobb volt En az A6 ost is körbejartam, kiprobaltam, na az mar mas teszta volt nyilvan mas arkepzessel, nem is volt alternativa, de azon tenyleg erzödött, hogy na igen ez feljebb van azert
Ezert irtam amit irtam, mert ezzel a kerdeskörrel pont voltak szemelyes tapasztalatok/elmenyek
-
Declare
őstag
válasz footy #126064 üzenetére
Ja hogy az A4 premium...jo, en ezt elfogadom, hogy velem van a baj...
Erzesre en azt tudom, hogy az A4 ben nem volt semmi wow....az A6 ban igen (A3 hoz kepest). Asszem 1,5M volt amugy ugyanazzal a felszereltseggel a különbseg az A3 vs A4 között....de nem kellett limusin, kombi meg plane nem
Na de mind1, Neked az a velemenyed, nekem ez. Nekem a mai napig tetszik az A3, meg mivel van egy olyanunk es nagyon szeretjük ezert lehet elfogult is vagyok.... en magamnak is el tudnek kepzelni egy A3 at S line felszereltseggel, azokkal az ülesekkel, 2.0 tdi mocival. Most az uj rancfelvarrott 1 bmw mondjuk frnako lett....125d be azert gyorsabban belehuppannek
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #126109 üzenetére
En tenyleg nem ertem ezt a premium dolgot. Nekem egy auto attol premium, ha olyan anyagminöseg/extra lista/motorizaltsag van benne, ami az atlag autoban nem elerhetö. Egy audi A4 alap felszereltseggel, mitöl premium? Egy jol felszerelt golf kenyelmesebb, komfortosabb es dinamikusabb, mint egy fapad A4. Szerintem ez jobbara csak egy sztereotipia, mert 4 karika van rajta.
Ha az A4 premium akkor az A6?Vagy A8? Porsche panamera? Nekem a premium az ott indul, hogy A8 (ha audi vonalon haladunk)....de meginkabb egy porsche panamera. Na az premium...amikor az extralistan olyan van, hogy akkor milyen szinü legyen az alcantara tetökarpit varrassa....nem ugy indul, mint az A4 audinal, hogy digit klima 150 ezer, elsö kartamasz 50 ezer (most nem az uj A4 re irom, azt nem terkepetem meg fel )
De tenyleg kivancsi vayok, hogy kinek mi a "premium".
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #126111 üzenetére
A golfal nem er összehasonlitani....de a civiccel igen? Amugy persze, hogy jobb...hisz nemet (no offense....humor )
Jo, de amugy igazatok van...a golf mas kategoria....azt probaltam erzekeltetni, hogy egy fullos golf szerintem sokkal jobb, mint egy fapad A4....mind komfortban, mint menetdinamikaban
(#126112) zoo8800 igaz....amugy szvsz egy passat jol felszerelve kb ugyan azt hozza 4 karika nelkül. Vagy egy mazda 6, honda accord, mondeo ....vagy akkor ez mind premium szerintetek?
Szerintem egy premium autoban, nincs olyan, hogy 1,5 tonna körüli suly 105 loerös benzinmotorral, stokedlinek beillö vezetöüles, manualis klimaval.....[link]
EPersz nem bantom en az A4 est, kifejezetten szeretem...az uj meg kb kedvenc most...de a premium nekem nem ezt jelenti es egyelöre nem gyöztetek meg
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs