-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #217112 üzenetére
Csata chip alap. Nem hat csak poen a dolog. Persze egy csiga jo lenne...
Korai autos talikra ha emlekszel egy Matchbox mateicas 1.8t gti is volt az gurulobol sem razott le. Am nem nagy erdem tudom...
De az akkor kínálatból ma is ezt venném (1,8-as Ufó, 1,8-as Lancer, CT200h, 2.0i Qashqai). Jó a szerelőm próbált rábeszélni egy E90 328i-re de ez annyira nem én vagyok...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #217114 üzenetére
Neked nem való, amúgy ha rendesen volt ápolva a kéder akkor nem olyan vészes. Eddig amiket próbáltam az a Passat CC és az E92-es BMW, illetve utaztam Outback-ben is, egyikben sem volt zavaró a szélzaj még pályatempónál sem. Igaz én eleve a zajos japán autókhoz vagyok szokva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz membrandj #217143 üzenetére
Ami 250Nm-nel nagyobb nyomateku (250-hez meg szaraz jar), azokhoz olajos 6 vagy 7 fokozatut adnak (szarazbol csak 7 fokozatu van).
Hagyomanyossal nagyon sokfele autot gyartottak. Rovidebb a kerulendoket felsorolni. Pl az Audi fele multitronic, VW konszernes szaraz DSG, a Hyundai DCT valtoja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #217155 üzenetére
Az hogy a Jazz-t nem akarom eladni, számomra tökéletes városi kisautó (mondjuk a Punto-t is szerettem csak szegény szitává rohadt) és olcsón fenntartható. Esetleg a Subaru-t lecserélném vmi nagyobb hasmagasságúra a telek miatt de azt meg nehéz lenne eladni, mert nem egy keresett modell.
Vagy adjam el a telket és akkor kihúztam a méregfogat?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #217178 üzenetére
2,5M-ba nem nagyon fér bele Kuga. Az a kínálat legelslegalja dízelből.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #217181 üzenetére
Akkor már inkább Superb kombi. Az előző melóhelyen volt nem egy mk2-es 3-400k km-es futással is közülük még DSG-s is és mentek szépen. Én egy 300+k km-est vezettem csereautóként (140 lovas cr tdi + dsg) és teljesen jól ment, egyben volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #217190 üzenetére
Akkor off, se baj a 4 küllős kormányt amúgy is rühellem. Nagypapás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #217195 üzenetére
Latod jo ajanlast adtam a Superb-el.
Bubi uzemeltetesi arat ki se szamolom, hobbi auto. Igazabol a Jazz mellett total felesleges es indokolatlan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #217247 üzenetére
Pont azt akartam írni, hogy ez már nem olyan jó motorikusan mint a korábbi. 2 literesből is van 5 hengeres, én arra lőnék inkább.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #217249 üzenetére
Uncsitesómnak XC60 2.4 D5 van, az teljesen oké méretben is meg motorikusan is. De azok se olcsók....
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #217252 üzenetére
Mert a vevők többnyire üveggel együtt nyitották a hátsó ajtót, ezért a kövi generációból már kimaradt. És még spórolt is vele a gyártó a dupla nyitás elhagyásával.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor sima ügy. Diaggal rá kell nézni (akksira is, mert ki tudja nyírni a dsg-t idő előtt)* ha rendben akkor ennyit időt bőven kiszolgál.
*:
DSG-váltós autókban különösen fontos az akkumulátor cseréje. Nem akkor, amikor a kocsi nem indul, hanem amikor a kötelező karbantartáshoz tartozó akkuvizsgálat szerint csereérett. Ha a gyengülő akkumulátorban ingadozni kezd a feszültség, a DSG kuplungtárcsái elkezdhetnek csúszni és idővel elég a súrlódó betétjük
És ez nyilván egy száraz kuplungos esetében sokkal hamarabb bekövetkezik mint az olajban fürdőnél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #217263 üzenetére
Frankó kis cikk, ez a Skodáról szól de a technika ugyanaz a Golf-ban is.
A DSG-sebességváltókban, elsősorban az 1,6 TDI és az 1,4 TSI száraz kuplungos erőátvitelében, szükség lehet a mechatronikaegység cseréjére. Ezekre a nagyjavításokra mindig adunk ártámogatást, de így is 450 000 forinttal kell számolni. A két kuplung cseréje hasonló nagyságrend. Érdemes a váltó használatára és diagnosztizálására ügyelni, mert a teljes DSG-sebességváltó cseréje mintegy kétmillió forintos tétel a márkaszervizekben
.Ezért kell időben kiszállni belőle. Vagy eleve meg sem venni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Amúgy a száraz DSG sem teljesen száraz, mert csak a kuplungok szárazak a mechatronikában itt is olaj van, amit illő lenne cserélni. De van még egy jó cikk a DSG-ről, azt is érdemes átolvasni vétel előtt: Így hal meg a Volkswagen-féle DSG-váltó.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #217275 üzenetére
1: Benne van a cikkben:
fontos az akkumulátor cseréje. Nem akkor, amikor a kocsi nem indul, hanem amikor a kötelező karbantartáshoz tartozó akkuvizsgálat szerint csereérett.
Tehát meg kell nézni VCDS-el vagy egy terhelővillával, hogy milyen kondiban van az akksi.2: Most lehet egy világ omlik össze benned de a DSG (hagyományos értelembe véve) nem automata váltó, hanem egy/kettő robotizált kézi váltó. Úgy született, hogy kvázi két kézi váltót egybe építettek és helyetted egy automatika kuplungol és vált. Emiatt van benne DMF (kettőstömegű lendkerék). Érdemes vigyázni rá, kerülni a tartósan alacsony fordulatos használatot mert az rövidíti a DMF élettartamát.
Az olcsóság relatív, egy Audihoz képest olcsó, egy francia autóhoz képest pl drága ha bekerárat nézzük vagy az alkatrész árakat. Meg persze purttyább (hangszigetelés, felhasznált beltéri anyagok minősége).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #217414 üzenetére
A csomagtartó mérete (1 dm3 = 1 liter). Frankó oldal, Subarunál még hasmagasságot is ír.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs