-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
-
válasz LuckyL #167563 üzenetére
A 14 nap elméletben áll, de ügyletdöntő szerintem hogy autóalkatrészt nem a vakvilágba rendelünk hanem adott gyári szám alapján. Ha UNIX elbacta akkor természetesen hibás teljesítés de ha azt rendelem ami nekem kell, azt kapom ami kell ráadásul nem hiba miatt akarom visszaadni , akkor a kereskedőnek sok dolga nem lehet vele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#94529552
törölt tag
válasz LuckyL #167570 üzenetére
Nálad lehetséges, hogy nem játszik, amelyik autós boltba jársz, viszont nem tudhatod máshol és másoknál hogy működik ez a dolog. Én azt mondom, hogy sok dolog múlik az emberi kapcsolatokon is, de tovább ezt kár ragozni. Mondjuk érdekes, hogy a saját tapasztalataimat akarod megcáfolni.
De még olyanról is be tudok számolni, hogy gyári alkatrészt is vissza lehet küldeni egy márkaszerviznek több dologtól függően. Legrosszabb esetben10 % buktával, vagy év végén ami a nyakukon maradt több olyan feleslegesen rendelt cucc is, de azt már csak nagyobb veszteséggel veszik vissza. De ezt is majd mindjárt cáfolod.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #167568 üzenetére
Kovacsauto pl nem veszi viszza, csak abban az esetben, ha hivatalos szerviz kiallit egy papirt, hogy az adott alkatresz nem megfelelo.
Elotte azonban fel kell hivni oket, tologatjak a telefont 2-3 osztaly kozott, majd az egyik kuld emailben egy formanyomtatvanyt amit ki kell toltetni a beszerelest vegzo szervizzel, lepecsetelve az alkatresszel egyutt kell visszakuldeni.
Ellenkezo esetben nem hajlandoak visszavenni/cserelni semmit."Bad reklám is reklám too"
-
-
válasz LuckyL #167935 üzenetére
Megvannak a preferenciák az én oldalamról- ugyanakkor após az alany és mivel VAG vonalon kívül nem (lányosan mondjuk csak) vagyok naprakész, no meg több szem többet lát alapon nyitott vagyok minden megoldásra. Ezt összegyűjtöm leülök az Öreggel elmondom neki és választ. VAG oldalon már megvan amit én rámelegítenék
(#167936) rbalint88 : nem terepjárás miatt kell a magas üléspozíció hanem mert nagyon nehezen mozog a vizes lábaival. ÉS a mélyre ülés már nem olyan könnyű nekije.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #167972 üzenetére
pár centivel centivel keskenyebb a gastránál, képekről az üléspozíciója megfelelő és mindennek a tetejében a kommenista maradvány garázsban a siklóajtó egy főnyeremény! A hdi motorral eddig csak jó tapasztalataim voltak, de meglátjuk milyen kínálat lesz abból a kb 20 darabból amit itthon lehet kapni. Lehet hogy visszatérünk a smart vonalra egy élő próba után.
MOD
(#167974) focvis: olvastam h a motorja szeret megmihálylani. Ennek még utána megyek, jelen pillanatban egy valós idejű találkozás segít körvonalazni a komolyságát a típusnak.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz LuckyL #167987 üzenetére
Eskü nem értelek. Ha már csak azért h kötekedhess olvastad amiket írtam a saját autóimról akkor tudhatnád hogy nem vagyunk azonosak: én az autót annak kezelem ami. Ha meg kell javíttatni akkor meg kell javíttatni. Ez nem egy óvszer ahogy lusta emberek elképzelik h egyszer használom és utána elhajítom.
Számomra a totalcar írásai max iránymutatóak és már nem egyszer bebizonyosodott h semmi másra nem jók csak klikk-vadászatra: ez kell a népnek ezt kapja mert különben nem élne meg az ott dolgozó brigád.
Említed hogy olcsót nézek - nem emlékszem h írtam volna jelölt keretet, még ha hangot is adtam a jó magyar igénynek (miszerint minél olcsóbb annál jobb). Lentebb olvashatod az udvarral kapcsolatos válaszomat 8th-nak - neked is válasz. A Te jóléted nagyon nem érint mindenkit, pláne nem lesz sz@r valami mert a használat miatt karban kell tartani.(#167988) 8th: A nyári háznál nincs gond, csak télen amikor szeged szívében a Novotel mellett laknak az Öregék - ott csak a kommenista garázs lebontásával lehet bármit az utcára kitenni különösen a régi társasházi renCerben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
q13579
senior tag
válasz LuckyL #168074 üzenetére
Mármint?
Nem mondtam, hogy rossz lesz, mindössze annyit, hogy én mikor az autómat hirdettem azért nem mertem kitűnő állapotot felrakni, mert bal első sárvédőt egyszer megnyomták és ezt javítani kellett. Szemre észrevehetetlen volt.... De a hirdetésben is kitértem rá, ráadásul az első volt, hogy az előtte utána képeket is átküldtem a leendő vásárlónak.
Én csak azt mondom, hogy:
1) Hibátlan és újszerű állapotban lévő autóra mentem, erre kaptam egy olyan autót, ami olyan szinten volt hátulról megtörve, hogy 2 lökhárítót, csomagtérajtót, tolatóradarokat stb. cserélni kellett, illetve pótolni, a hátsó tartó idom jó részét, mindezt számomra teljesen ellenőrizhetetlen módon, csak annyit mutatott meg a csomagtérből, hogy milyen elem lett egy az egyben kivágva, majd más darab beleheggesztve..2) Még az ilyen jellegű sérüléssel sem lenne alapvetően bajom, HA az megfelelően le van dokumentálva. Itt pedig arról van szó, hogy megvették kinn törötten, itt pedig pár hónap alatt kerestek hozzá alkatrészeket és valahogy összerakták. Nem lehet tudni milyen állapotban volt előtte, pontosan mit raktak bele stb... Ráadásul a csomagtérajtó festése is nagyon észrevehetően más textúrájú lett, mint az autó többi része.
Az, hogy pár hónap, vagy év múlva hol kezd rozsdásodni az elem, amit így-úgy összeheggesztettek, vagy esetleg elkezd valami illesztés mellett a csomagtérajtó pl. beázni a nem megfelelő beépítés miatt már kit érdekel....
Na mindegy, nem akarok én itt vitát szítani, egyszerűen csak azt látom, hogy nagyon mást értenek az emberek a bizonyos állapotmegjelöléseken és rohadt fárasztó, hogy ezeket nem lehet elmondani már a legelején akár a hirdetésben, akár a telefonban...
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #168108 üzenetére
Nem az a baj, hogy ha torve volt, hanem ha ezt megprobaljak elkummantani. Egy javitott auto is lehet btw ujszeru allapotu esztetikailag es muszakilag is megfelelo javitas eseten, de ettol meg a korrekt tajekoztatasban benne van, hogy beledurrantak hatulrol, ezert ez es ez lett cserelve.
-
-
gzbotii
veterán
válasz LuckyL #168154 üzenetére
Egy turbó csere vagy felújítás sem a világ pénze azért, utánna kell nézni, hogy az adott típusnak mennyi az annyi. Ha jól átnézik az autót, nem vétel után egyből kész cseres, és lehet hosszú távon kalkulálni vele.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz LuckyL #168188 üzenetére
Van egy 420 000km- t futott skoda favoritom is. 1.3 karbis. Nem volt felújítva a motorja. 5w40 olajat kapott mindig. Ha az a skoda motor ennyit kibírt, akkor rendes gazdánál a többinek is mennie kell. Az emberek a rendes olajra is sajnálják a pénzt, azért olyan a géppark, amilyen. Könnyű itt bullshitezni, de érvelj ellene rendesen, akkor elfogadom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LuckyL #168197 üzenetére
De ez nem a km futásnak tudható be hanem a tulajoknak! És igen is van nem egy ilyen. Tipikusan ilyenek az általad is leszólt sokat pályázott németek. Nekem pl most telt meg a DPF. Már lenn van és keresem a helyet ahol nem vegyszerezik de takarítva lesz vagy kénytelen leszek venni újat (bár őszintén megmondva olyat ugrik a kocsi most, hogy a szívem szakad ha megint elvesztem ). Ezzel szemben az átlag fődi mit csinál? És teli vagyunk ilyen módon egyoldalúan gondolkodó emberekkel!
Te is csak azért ajánlgatod az új autót mert nem fontos a pénz és a környezet - szerencsés és irigylésre méltó a helyzeted.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz LuckyL #168201 üzenetére
Sok nagyvárosi, keveset futott, teljesen elhasznált autót láttam ahhoz, ezt most csak így elengedjem. Mindent meg kell néz i. A keveset futott semmire nem garancia, csak sokan azt hiszik az a jó. Egy megnézést megér a 240k km óraállású autó is. Ha szerinted bullshit, legfejjebb nem nézel ilyen autót.
Van itt az ablak alatt egy 40k kmt futott Lacetti. Jó vétel, csak templomba jár vele a néni. Üvegelve parkol. 4000 fordulat alá hidegen sem engedi. Most van benne a 3. kuplung. Kap egy telifényt és meg fogják venni. Ez a szomorú, meg a bullshit.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LuckyL #168201 üzenetére
Gondolod valaki aki 2-3 millióért keres (netán kevesebbért) használt autót az csak azért teszi mert nincs elég információja?
Bár nem tudom miért baj ha veled örül valaki h a lehetőségeid jók, de ha úgy látod nyugodtan tilts le - ezzel még a probléma nem fog megszűnni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #168338 üzenetére
igen, azt kene jóóóóóól megbuntizni
nézd megertem, hogy draga a korszerusites, de az sem normalis, hogy egyik ember millokert vegyen masik ujabb autót, a masik vki meg mindent leszarva 100x olyan füstöt tol, hogy az ablakot nem tudod kinyitni tole
de neki erre joga van, a te meg kussoljal az autóddal, es csereld le újabbra, de ot senki ne kenyszeritse futesi rendszer korszerusitesrefoleg annak tukreben, hogy szmogriado nem akkor van, amikor autok jarnak, mert azok mindig jarnak, tehat ha azonkon mulna, akkor akar allandoan szmogriado lehetne, hanem amikor indul a futesi szezon
micsoda veletlen, nem?mint egy tunner adagolos nyóóóccvagentrédéí, de az legalabb kozben odébb is megy, nem konstans okadja egy fix pontbol
mellette levo haz meg nulla fust, mert gazzal fut
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #168341 üzenetére
evenkent egyre novekvo fustadoval
ugy kiszámolva, hogy par ev alatt is olcsobb lenne hitelbol megcsinalni a korszerusitest, mint azt fizetgetni
es ne mondd, hogy nincs gaz, mert a mellette levo hazakban meg van, ugyhogy ez nem lehetne akadalypl vhol autokra csinaljak ezt, hogy uj auto nuku evenkenti ado 2-3 evig, aztán egyre novekszik az ado, hogy ne erje meg 20-25 eves muszaki romokat fenntartani, a szervizeivel, meg az adojaval, mert mar annyi egy evben, hogy egy 5-10 evvel ujabb es korszerubbet is vehetsz, amire kisebb az ado is, es ksieb koltseg fenntartani
itt is ezt fogjak majd csinalni, majd figyeld csak meg, mert kell a péééézzha autokra lehet ilyet, akkor kornyezetvedelem miatt masra is lehetne
kulfoldrol behozott autoknal mar eleve ez megy, euro6-s autóra sokkal kisebb regado van, mint pl egy euro3-sra
hybrid-enel is volt olyan szitu, amikor az alapbol dragabb hibrid modell a kisebb regado miatt olcsobb, mint a sima benzines valtozat
anno az Opel Schiller ugy adoptt el LPG-s autokat ujonnan, hogy a 300k-s beszerelesi dijat majdnem kinullazta a kettos uzemu autóra kapott regado kedvezmeny, es csak vmi 30-40k-val kerult csak tobbe az uj auto ugyazt meg hagyjuk mar, hogy egyik oldalt szarra szopatjak a kornyezetvedelmre hivatkozva, a masik meg ontheti a nyersolajat is a kazanba kannaszamra es az sem szamit
miközben eleve az utobbiak okozzak inkabb azt, amiert csak az elsot szankcionalod, hiszen kimutathato evek ota, hogy pont mikor is jon az a szmog, es miertis van a szmogriadoqrvara nem az autok miatt van, mert ehhez kepest egesz nyaron nincs szmogriado, pedig akkor is tele vannak az utak autokkal
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz LuckyL #168341 üzenetére
Folyamatos ellenőrzéssel. A gyanús füstöt okádó kémények füstjét az utcáról a kémény közelébe emelt hitelesített mérőeszközzel mérjék meg és a kapott adatokat mindjárt ott helyben analizálják is ki. Aztán ha véletlenül pont kiderül, hogy az illető műanyaggal, gumival, szeméttel, apja f*szával tüzel, mert csak, azt tettenérés esetén ajándékozzák meg egy szép kövér környezetvédelmi bírsággal.
Ez bonyolult nehezen megvalósítható és qrvára sok pénzbe kerülne? És? Esküszöm egy ilyen állami "kéményleső" program beindítására nem sajnálnám ha egy tucat focistadion árát vernék el azt sem, sőt az sem érdekelne ha ezt is a Pénztáros Lőrinc valamelyik cége nyerné meg. Legyen. Bánom is én? Nem akarok megdögleni csak mert a sok fillérbaszó igénytelen gyökér akik egyébként marhára nincsenek is rászorulva a fűtési szezon felében konkrétan szeméttel tüzelnek. Amíg ez ügyben semmiféle lépést nem tesznek az illetékesek addig teljesen felesleges idehaza környezetvédelem ügyében a szájukat tépni."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
zolnagy
őstag
válasz LuckyL #168398 üzenetére
A változót értem, olyat én sem vennék fel. A 7-8%-al mi a baj? Ahogy fentebb levezettem, annyiba lesz. Sztem vállalható.
Amúgy a Suzukinál lehet választani, hogy fix vagy változó legyen. A fix a ~7% és itt direkt rákérdeztem, a futamidő végéig nem változik a kamat. A változó kamata kisebb jelenéeg, de olyan nem kell.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz LuckyL #168436 üzenetére
Én voltam pár kereskedésben és megnéztem a fixet és a változót, a fixnél is bele volt írva mindnél, hogyha több, mint 1% elmegy valamilyen központi kamat, akkor évente változtathatnak rajta.
Biztos van olyan ahol teljesen fix, de alapból magasabb, de én olyat nem láttam, kia, hyundai, fiat, suzuki-nál voltam.
Amúgy matekoztam 1% esetén 20 eFt fizetek többet vissza, szóval közel sem olyan kockázatos egy ilyen hitel, mint a deviza alapú volt.
Amúgy annyival több amit visszafizetek, mint az ingyen szerviz.
De még az is lehet, ha kicsit összejönnek a dolgok megveszem kp-ra, még van 2 hónapom rá, hogy eldöntsem. Meg bámikor visszafizethető, csak 7000Ft a módosítási díj.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
zolnagy
őstag
válasz LuckyL #168444 üzenetére
Most néztem, a renault cliora van 0% thm, 4 éves törlesztésre.
Ez jó ajánlat. Csakhát ott is vagy kisturbós motor van, vagy a 1t fölötti kasztnihoz gyenge 1,2 16v szívó.
90% városba nem szívesen vennék turbomotort. Ha meg szívó, a suzuki megy is vele, itt a renaultnál kétségeim vannak. -
válasz LuckyL #168559 üzenetére
Ha meg tudod oldani a saját költségeden hogy egy ilyen garázsban ez működjön kár nélkül, akkor megvesszük ígérem
MOD
(#168560) [vilike] : Én sem találtam mást Pedig piszok praktikus lenne a városban is ahol a standard kicsi felfestések miatt a kocsikat nem nyitnák az emberek feszt egymásra.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #168568 üzenetére
Lambó corsa? Egy 1007-ről beszélünk És a piacon ő benne szokott maradni csak a felesége vágtat ezerrel
(#168569) Tom1939 : apósom már nem mászik
(#168570) marec1122 A garázsok ára ... vetekszenek egy új kocsi árával.
(#168571) Xero: az automata még csak opció és én szeretném jobban mint az Öreg. HDI-t nézem ha egy mód van rá, bár nem egy sztrítrészer apósom
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz LuckyL #168592 üzenetére
Véleményes az imidzse, azt jelenti, hogy megosztó az imidzse. Ki vesz ilyen autót a saját döntése alapján? Senki. Ez a KEF-en keresztül beszerzett aktuális párttitkár / TSZ-elnök Volga. Ha már "felfújt Golfot" szeretne a tisztelt fórumtárs, akkor az én véleményem szerint inkább a Passat, az nem ciki.
Aktív DSG felhasználóként tapasztalom, hogy bár az autó tényleg magától és gyorsan vált - nincs kuplungpedál, se botváltó - ez nem az az érzés amit egy valódi, bolygóműves automata nyújt, és amire feltételezésem szerint Mauzes fórumtárs vagyik. Ez egy olcsóbb pótléka annak, kényes szerkezetekkel.
(A PoHu garanciális ügyintézésétől és általában a hozzáállásától úgyszintén nem vagyok elájulva. Ha valami neccesebb témát kell megoldani, ahhoz vagy fenyegetőző levelet kell írni, vagy ismerőst keresni.)
-
veterán
válasz LuckyL #168611 üzenetére
Hohó, itt nem szokás ám trágárkodni a másikkal, csak mert különbözik a véleménye a sajátunktól.
Határozott mondanivalóm van, az én véleményem, első kézből tapasztaltak alapján (DSG). Nem tetszik, cáfolod / ignorálsz. Amúgy béke.
@Boti: Kik használnak Superbet Magyarországon? Ők a KEF-en keresztül szerzik be, p...katonák.
-
-
-
veterán
válasz LuckyL #168618 üzenetére
Taxinak nagyszerű, ebben egyetértünk.
Magamnak biztosan nem venném (én), akkor sokkal inkább az Insignia, hogy visszatérjünk az eredeti témához.A kérdező számára leírtam érveimet is :MQB, DSG, jobb beltéri anyagok a Passatban VS. dedikált középkategóriás platform, bolygóműves váltó, normális szervizek, sokat fogyasztó benzinmotor. (Az imidzs legyen szubjektív.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- Vírusirtó topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EAFC 24
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Robot fűnyírók
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen