-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz LuckyL #138415 üzenetére
GTI:
Buyers who opt for the £980 Performance pack gain not just an extra 10 PS of power, but also upgraded brakes and a limited-slip differential. The front differential is a new development, dubbed VAQ. This provides more neutral and agile driving behaviour and allows higher speeds to be carried through curves. The system consists of a multi-plate coupler between the differential cage and right driveshaft, which controls locking torque electro-hydraulically. Visually, vehicles with the Performance pack are distinguished by ‘GTI’ lettering on the red brake calipers and red Gti badges.
R:
Compared to the GTI’s powerplant, the Golf R’s engine has a modified cylinder head, exhaust valves, valve seats and springs, pistons, injection valves and larger intercooler and turbocharger. DSG equipped models also come with an auxiliary oil cooler on the passenger side.
The R uses an updated, fifth-generation Haldex 4MOTION four-wheel drive system. Under low loads or when coasting, the rear axle is decoupled, helping to reduce fuel consumption. Drive to the rear axle can be engaged in fractions of a second via the Haldex coupling, which is actuated by an electro-hydraulic pump. Up to 50 percent of power can be transferred to the rear axle. A brake actuated, XDS+ system mimics a limited-slip differential by applying the brakes to the wheel with the least traction, this is on both the front and rear axles.
The ride height is 20 mm lower than the standard Golf. Golf R models equipped with the optional 'DCC' (Dynamic Chassis Control), offer 3 suspension modes: 'Comfort', 'Normal', and 'Race'. Each mode adjusts the stiffness of the suspension damping, thereby offering drivers a way to change the way the vehicle responds by the push of a button. Comfort mode places the dampers in the softest setting, increasing the absorption of road imperfections allowing for a smoother and more comfortable ride. Race mode stiffens the dampers to their most aggressive setting, reducing body movements and increasing adhesion to the road for more precise high speed driving. Race mode also increases throttle response, firms up the steering for a heftier feel, and alters the shift pattern of the DSG gearbox (where fitted) as well as increases the speed of the Adaptive headlamps (AFS) response time.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
B-L-A-C-K
titán
válasz LuckyL #139206 üzenetére
Minden kocsinak utána nézek elég alaposan mint látható az eddig leírtakból, így nem hiszem hogy be is kell magyaráznom magamnak majd bármit is, szóval nem jó embert hozol fel példának.
kornelka: Nem értek hozzá ennyire hogy a kormánymű mikor kezdhet el szivárogni annál a típusnál, de km szempontjából minden adat stimmelt amit le lehetett kérdezni/át lehet nézetni egy kocsiról, többet senki se tudott volna mondani arról hogy valós vagy nem valós van benne.
Az hogy mit kellett volna benne cserélni azt is leírtam már nem csak ennyit, több szerelőt megkérdezve gumival 300-400 ezer lett volna cakk pakk. Ami még bele is fért volna, csak írtam mi miatt nem vette meg, utólag meg másnap gondolkozva már eladta, így lényegtelen is volt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz LuckyL #139310 üzenetére
Igen lehet, csak eddig olyannal még nem találkoztam. Persze, én vagyok a farok, nem szabad egyből a rosszra gondolni.
Mondjuk, mikor linkeltem, még csak 25e km volt benne emlékeim szerint. Úgy el is gondolkodtam volna rajta, de így, hogy már 250e km lett benne, biztos nem kell!
[ Szerkesztve ]
-
válasz LuckyL #139310 üzenetére
Pont pár hete vett havetom egy 2011-es autót "N"-es rendszámmal. Valóban magyarországi, első tulajos autó. Valami céges verda volt, aztán a rendszám kellett nekik, vagy saját volt....valalami ilyesmi sztori volt vele.
Bár azt aláírom, hogy elég ritka az ilyen kombináció.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
fenergie84
addikt
-
gaborbol
őstag
válasz LuckyL #139649 üzenetére
Amikor beszereltem akkor csak az ules kezikonyve alapjan csinaltam es a hatso ules 2 gyari rogzitesi pontjat hasznalatam. Viszont a kocsi kezikonyve alapjan, ezt nem lehet. Egy pont es az ov athuzva.
Nem huztam meg elegge a szijjakat. Bele kell terdelni teljes testsullyal az ules aljaba, es valakinek meg meghuzni a szijjakat. Egyedul egyszeruen nem lehet annyira meghuzni amennyire kene.A baban az ovnek a szijja sem volt elegge meghuzni, a melkas csatt ala eppen, hogy csak be tudd eroltetni az ujjad.
Ami a legnagyobb gond volt, hogy a melkas csatt tulsagosan lent volt. Az a rendor szerint siman ol onmagaban, mert nincs kialakult igazi csontozat es a csatt szetroncsol mindent, ha annyira lent van mint ahova en tettem.Csak a szeggcsont kozepso-felso reszen lehet a csatt.
Mas amikor en olvasgatom, hogy mit kene csinalni elsore, meg mas amikor valami 15 eve ezt csinalja nap mint nap. Ingyen van, legyen 100℅ os, es ne ezen muljon.
[ Szerkesztve ]
-
spiky03
veterán
válasz LuckyL #139829 üzenetére
Pl egy 2013-es Hyundai i30-ra.
De akkor ez tényleg így van?
Mert pl az eladott Punto után nem kell...szerencsére. De gondolom, ha egy NAV-os mondja, akkor biztos így van.
Csak érdekelt, hogy Ti is így tudjátok-e? Mert a NAV-os emberke mondta, hogy minden 5 évnél fiatalabb eladott, vagy vett autóra kell adózni. 5 évnél öregebbeknél meg nem kell.
Még jó, hogy 2010/11-es i30-at tudunk venni csak, vagy Ceed-et.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
-
#16514048
törölt tag
válasz LuckyL #139903 üzenetére
Nem igazán. Új 20d és 30i alapára között 700k van, nem tudom mennyibe kerülnek normálisabban felextrázva, de gondolom 20 millió felé közelítenek, szerintem szinte elhanyagolható ez a különbség lyen drága autóknál.
Nekem ne mondja senki, hogy ilyen autóból azért vesz dízelt, mert jobban megy, mert mindig a gyengébb dízelek fogynak a legjobban, holott ha a teljesítmény érdekelné, akkor az erősebb benzinest is simán megengedhetné magának, és akkor legalább nem is szólna traktor hangon a húszmilliós kocsija. A fogyasztást nézi mindenki, ami ezen a szinten fillérbaszás. Szerintem.
(#139905) [rvilike]:
A 40i tényleg jóval drágább, azon meg is lepődtem kicsit.
Abban is igazad van, hogy a legtöbb embert pont nem érdekli, hogy mennyire megy a kocsija, vagy milyen hangja van, csak lássák az emberek, hogy neki BMW-re is telik, ők nyilván a leggyengébb, legkevesebbet fogyasztó dízelt tartják logikus választásnak.
Végülis meg lehet érteni, bár nekem nehezen megy. Engem zavarna a kerregés egy ennyire drága autónál, ha tudnám, hogy ugyanúgy megengedhetném magamnak a benzinest is.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz LuckyL #139917 üzenetére
Nem ezt mondtam. Nyilván egy kb azonos szintű dízel jobban megy, mint a benzines (20d vs 20i). Bár ha turbós benzinesről van szó, akkor még ezt sem lehet elmondani, ahogy kornelka linkje is mutatja.
Azt mondtam, hogy a legjobban a gyenge dízelek fogynak (bmw-nél maradva 318d, 320d), és ezeket nem a teljesítmény miatt veszik, hanem mert a katalógusban azt látják, hogy üzemanyagra ezeknél kell a legkevesebbet költeni.
Ezen a szinten akit a teljesítmény érdekel, az egy erősebb benzines vételárát és tankolását is megengedhetné magának, és akkor nem kéne a kerregést sem hallgatni, ami nálam illúzióromboló egy ilyen autónál, ennyiről van szó. Persze kinek a pap...
De azért én is linkelek kettőt Spritmonitorról. Q5, ha már SUV-okról volt szó eredetileg:
3.0 TDI vs 3.0 TFSI
2.0 TDI vs 2.0 TFSIÉn itt nem látom azt az 5-6 liter különbséget...
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz LuckyL #139921 üzenetére
Miért, turbós benzines nem megy rendesen alacsonyabb fordulattól? 750i-t meg általában nem városi rohángálásra vesznek, de akinek ilyen van az már tényleg pont telibexarja a fogyasztást.
De akkor én is fogalmazok máshogy :
Vegyünk egy új prémiumautót. Nem 4-es Golfot, mert ott megértem, ha valaki spórolni akar, meg az 1.9 tdi tényleg jobban megy, mint a szívó 1.6. Nem, 15-20-30 milliós vadiúj prémiumautóról legyen szó, turbó dízel vs turbó benzin, szóval menetteljesítményben se legyen nagy különbség. Esetleg el is szakadhatunk a SUV/ nagy szedán vonaltól, mert ahogy már mondtam, a sportosabb kupékat is dízellel veszik.
Most tényleg komolyan gondolja valaki, hogy nem érdekli, hogy évek alatt milliókat fog bukni rajta az értékvesztése miatt. Nem érdekli, hogy a feléért, harmadáért tudna venni olyan használt autót, ami igazából minden igényét kielégíti, de ő inkább kifizeti a felárat azért, hogy először finghasson bele. Nem érdekli, hogy százezreket, vagy pár év alatt milliókat kell rákölteni az autójára, anélkül, hogy valami igazán nagy baja lenne. Nem érdekli, hogy milliókért rendelt bele felesleges extrákat.
Nem, ezek nem számítanak. Viszont nehogy már pár literrel (oké, legyen 5) többet egyen, azt már nem bírná a pénztárcája, ő tudatos vásárló, nem fog feleslegesen üzemanyagra költeni, inkább kerregjen az a presztízsautó. Belülről úgyse hallani annyira, az nem baj, ha kívülről becsukott szemmel Ford Transit-nak tévesztik.
Na én ezzel a felfogással nem tudok azonosulni. Hogy tényleg még egy 4-es, vagy akár 2-es BMW-nél is képesek az emberek ezen spórolni, amikor itt még szinte az üzemanyag a legkisebb tétel. Ahelyett, hogy egy finomabb járású, jobban pörgethető, sportosabb, szebb hangú benzinest hajtanának, mert egyébként simán megtehetnék.
Ennyi voltam, szerintem igazából már túl van tárgyalva a téma. Lehet nem egyetérteni, elfogadom más véleményét, de megérteni sajnos nem tudom. Peace!
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz LuckyL #139923 üzenetére
Oké, ez nem vészes, elhiszem, hogy bent nem hallod. De akkor nézz meg a dízel és 6 hengeres benzines 4-es BMW-rôl is pár videót, én elsôsorban errôl a kategóriáról beszélek. Ott azért rendesen kijön a különbség videón keresztül is.
"egyszerűen azt kell felfogni hogy semmi előnye sincs a benzinesnek"
Neked lehet. Számomra a dízelnek csak hátránya van a fogyasztást leszámítva, de az meg pont nem érdekelne, ha tízmilliókért vennék autót, az elôzô hsz-ban leírtam miért.
-
Kornel
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LuckyL #140984 üzenetére
Persze, igazából az a kérdés, hogy kicsit többért jobb körülmények (biztonságot én is első szempontok közé venném), vagy az élettartama végéig hajtani a vasat, aminek inkább eszmei értéke van már vásárláskor is, cserébe kevés pénzből, valamivel több rászánt idővel fenntartható. Meg ugye ott a flottakezelőtől bérlés opció is, akkor csak fizetni kell (ha olyan feltételekkel kötődik a szerződés), meg a végén leadni a kocsit, és elhozni az újat megint, nem kell szórakozni a sok km-es autó nehezebb eladhatóságával sem.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #141423 üzenetére
Ez nem igaz. A fogyasztot nem lehet lemondatni a szavatossagi igenyerol. Es fodarabra vallalni kell, ez eleg pontosan meg vn fogalmazva, de abban biztos vagyok, hogy a motor az benne van. Oke, hogy a fogyasztonak kell bizonyitania az igazat, de a teny ettol meg teny marad.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz LuckyL #143081 üzenetére
+1 Grat hozzá!
Így van, jobb kimélni a gépet, nem széthajtani. A másik fontos dolog a szabályok betartása. Előbbi és utóbbi is sokba fájhat. Meg ésszerűen csak a büntetéshatárig 135-ig hajtani, hogy a traffi hoppon maradjon.
Lesz rajta vétel utáni karbantartás, vezérlés csere, összes szűrő, fékek meg minden más ellenőrzése?[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz LuckyL #143081 üzenetére
te ültél a kocsiba vagy én ,most csak úgy őszintén ? nem azt mondom hogy hipp hopp el éri a sebességet, meg ilyenek,de rohadtul nem volt benne halál félelmem , említés keppen a suzukimba 130 felett úgy érzed hogy bármikor elszalhatsz .tudom szaros pug,de nekem ez nagy szó hogy van egy normálisabb kocsim amibe még pályán is lehet értelmesen utazni.
másik meg nen szokásom hajtani meg szabályokat be tartani,de a puding próbája az evés.
egy darabig nem lesz pálya ahol meg lehet nézni mit tud a kocsi.ennyi a történet nem kell túl spirazni. -
roberto211
őstag
válasz LuckyL #143081 üzenetére
Én azt nem értem ,hogy mire ez a nagy mellény és miért kell más kocsiját le"sz@rosozni"?
Tudtommal fiatal korodban Te is ültél wagonr-ekben,stb ,stb attól h jobban megy neked a szekér nem kell még kicsit sem elszállni.. De tudod h van a mondás.. Egyszer fennt, egyszer lennt.. Én már megtapasztaltam hidd el ez így van mindenkinél előbb utóbb Valakinek az a "sz@ros" 206 1.4 hdi elég nagy változást és örömet jelent egy alap suzuki után..
És akkor mivan ha 170el ment?Tudtommal van itt olyan is aki 230al szokott megyegetni ja csak ott nem megy a hőbörgés mert 8 millás kocsi mi? Értem..
Amúgy a 206sw mai napig egy stabil autó, s viszonylag komfortos is pláne egy swift után.. Nem hinném h egy 1.4 hdi nek akkora nagy dolog lenne a 170..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
őstag
válasz LuckyL #143089 üzenetére
ez a 206-os peugeot fényezés, hogy 170-nél miylen stabil stb, ugyanaz a kategória mint mikor a kretének 100-as benzint tankolnak 20% al drágábban meg spuri meg metabond meg ki tudja miylen szrt öntenek a kocsiba aztán meg megmagyarázzák egymásnak hogy milyen jó meg miylen keveset fogyaszt
és nem csak magukat verik át, hanem a többi hülyét is rábeszélik
nagyon idegesítőcryptot minden termékemért elfogadom
-
batai15
félisten
válasz LuckyL #143090 üzenetére
ember te kinek gondolod magad ? most csak úgy őszintén,irtam én olyan hogy lenyomtam 20bmwt , és meg ilyenek ? mi olyan hihetetlen hogy nagy sebességnél egyenes uton el elengeded a kormányt egy pillanatra(leszogezem mielőtt elkezdesz tovább okoskodni hogy senki nem volt a közelben tehát max magamat veszelyeztettem) és a kocsi nem huzott semerre? az max azt jelenti hogy a kocsi futóműve úgy működik ahogy kell és ennyi nem kell mellé dumalni.
igen,kurvara valszeg alap dolog sok kocsinal, ezzel a pugot max annyival fenyeztem hogy valoban jó kocsi műszakilag. rettentő okos vagy,meg arcoskodj,de egyrészt rohadtul semmi kozod hozzá hogy mit vettem,ketto meg az hogy nekem most egy suzuki után ilyen fosra telett,tudod mit ? rohadt buszke vagyok rá,mert hitel mentes ez a kocsi is , meg lett ezért is dolgozva ne aggódj.
és amúgy is milyen jogon kerdojelezed meg ? tudod a fos suzukim is 120korul kezdi razni a kormányt,de én még addig tartja is az egyenesen magát. eddig nem volt olyan suzuki regiek közül ami ne lett volna ilyen. részemről befejeztem,es valahogy ingerem sincs veled diskuralni .[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz LuckyL #143089 üzenetére
"Inkább ne tedd" Miért , körbe szeretnél rajzolni vagy mi?
Nem a személyedet hanem a megnyilvánulásodat h fogod és éppen aminek más örül egy fapad suzuki után jelen esetben egy fiatalabb 206 sw 1.4 hdi ami valóban viszi a ebességet, nem ferrari módon de viszi te idejössz és le "szaros kis 206"... Ez a hányinger tudod... De mondjuk abban igazad van h ez a kultúra a személyedhez tartozik ebben egyetértek..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
a8l
aktív tag
válasz LuckyL #143462 üzenetére
Ez a zöldesezüst metál, barna bőr, barna műszerfal, nincs tetőablak. Itthoni autó volt, eredeti h-s rendszám.
Én szeretem annak ellenére is hogy nekem ez csak a helyi pár km-es utakra van. Van másik sokkal jobb autóm, amihez egyetlen féktárcsa többe kerül mint a laguna. Első sárvédők műanyagok, de a nagy része vas, és az alja sem rohad nagy meglepetésemre, sehol egy rozsda. Fogyasztással elégedett vagyok, az eddigi átlagom 13.3, de alapvetően csak pár km-es utakra van használva. Ha már messzebb pl 10-20km akkor egyből 12.5 körül van a városi fogyi. Autópályán meg alig eszik, persze ott nem járunk vele. Ha a jövő évet is kibírja akkor már megérte mégha a kukába is kell dobni, mert költeni nem fogok rá semmi nagyobb összeget. Esetleg bontott váltó 70-ig belefér de százezreket biztos nem költök rá, vezérlés kétszer volt cserélve eddig, én biztos nem fogom, benéztem a szíjhoz, elég újszerű, nemrég volt cserélve.
Sok bajod volt vele?
Ennek még semmi baja nem volt eddig pár apróságot azért az elején megcsináltam, pl hátsó hídszilentek gyári, azzal már nem lesz gond amig nálam van, váltóolaj 3x csere(mert 1 cserénél alig lehet leszívni 2.8L-t, motorolajcsere, kapott 6db új gyertyát és 3db új trafót, meg szelepfedél tömítés lett pásztázva, és vettem rá olajsapkát mert az is folyt. Jobbos ablaknál volt vmi kontakthiba meg a jobbos tükörnél mert az se ment, ezeket megcsinálták cserélni nem kellett semmit. Amit még megcsinálok rajta az olajcsere megint nemsokára, szűrők levegő pollen is, kap bal oldalra másik gyári xenontrafót mert egy kínait lógattak rá a lámpára a halott gyári helyett. A váltóban az SLT solenoidot ki fogom cserélni ami felelős a N-ből D-be késve kapcsolásért. Ja meg a lufi lámpa néha kigyullad, aztán elalszik magától következő indításnál, de néha menet közben is pár sec múlva elalszik, vmi kontakthiba lehet nem egyedi jelenség. Beszélő computer hangszóróját is pótolni kell mert valaki kidobta belőle, biztos sokat beszélt. Már vettem 3e ft-ért csak el kell menni érte egyébként működik a beszéd ki lett próbálva és egy gyári cabasse-s fejegység kellene még, de nem létkérdés, gondolom ez is behalt a múltban és egy simát tettek be a helyére, gyári cd táras a csomiban de még ki se próbáltam. Belseje normális szép állapotú, kívül is szép egységes, nem horpadt, nem karcos.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz LuckyL #144349 üzenetére
Igen, ha épp van olyan amilyet keresel Meg ha vannak olyan ismerőseid.
Nálam pl egyik sem stimmelt, illetve amelyik ismerősöm árulta attól jobb volt nem megvenni bármit is
És szerintem ez most megint olyan, hogy a nagy többségnek ez nem opció. Ha az lenne nem élne meg ennyi nepper az országban.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
geleati
tag
válasz LuckyL #144730 üzenetére
Köszi szépen!
@all: Mi a véleményetek erről az autóról? Opel vectra c
Előre is köszönöm a válaszokat!Soha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
salieri.
őstag
válasz LuckyL #146791 üzenetére
Aha, igy végképp felejtős a kocsi hiába lenne jó állapotban. Akkor lehetne biztonsággal megvenni ha az a személy, aki behozta a nevére íratna meg befizetne a regadot, majd utána én már tőle magyar tulajtól vasarolom meg. Amúgy a kocsi nem lett volna olyan nagy értékű.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen