-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
-
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #138388 üzenetére
kb ilyesmit nem vettem meg (csak az 150 lovas 1.9 cdti volt) 2010-ben 5 évesen, mert egyszerűen az alap nem elég jó. és mondjuk egy 1.6 szívóbenzin, közepesen felszerelt autónál nem szívod fel magad azokon az apróságokon, egy ilyen karácsonyfa-editionben már pont zavarnak azok a hülyeségek/gagyiságok
pl. a balfék könyöklő, a fullfullban is gumi váltógomb, nincs vízhőfokmérő, a hülye indexkapcsolás, a gagyi nyomási érzetű kormánygombok, ráadásul a scroll el is szokott romlani. -
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #138429 üzenetére
milyen körülmények között kellene ezt a fogyasztást produkálni? pályán nem gondez 2liter fölött sem, de ha városban is ilyen parádé fogyasztás kell neki, akkor vagy valami kisturbós csodát vesz vagy dízelt, esetleg hibridet.
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #138432 üzenetére
ezt a használatot pont nem köszöni meg egyik motor sem, szar a kenés. meg mondjuk Győrben egész más a közlekedés, mint Bp-n. itt ötösig csak akkor jutsz el, ha előtte lepadlózod kettesben megmutatod neki az ötödiket és lehet is fékezni...
nekem 45-nél még a 4-est se szereti az autó (elmegy, de nem szép a hangja) -
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #138487 üzenetére
hát az ülésből ítélve kb a duplája meg majd a bmw-nördök kijavítanak, de asszem az m-packetnek része volt a xenon is. illetve, van külső és belső m-packet? nem csak egy van, ami külső-belső? audinál tudom, hogy külön is lehet kívül-belül cicomázni vele, de bmw-nél egységesre emlékszem.
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #138523 üzenetére
És tényleg, és tényleg, a FRICCeknek semmi se durva, megcsinálták a műanyag multikormányt
Eddig abban a tudatban voltam, hogy műanyag->bőr->multi, de ezekxerint opeléknél a bőrözés üti a multit
siralmas, tényleg. Pedig ez még erős alkudozás után is egy 6M autó volt ezzel a motor váltó kombóvalBLACK: LESZAROM, hogy céges volt. prosztóság. már egy kisautóban is benne van ESP-től kezdve guminyomás érzékelőn keresztül csillióféle elektromos faszombütyke, férjen bele. Plusz akkor nem kell kétféle szerkezetet meg ajtópanelt gyártani.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
nemérteni. a "boldog békeidőkben" multikormányt csak bőrözve vehettél, értsd a felárában benne volt a bőr is. mostanra meg a felár nem lett kevesebb, csak már nem fér bele a bőr... so prémium.
nem azt mondom, hogy dealbreaker, mert ennyiért nagyon jó vétel az autó ezzel a két "hibájával" együtt is, de igazán belealkudhatták volna ezt a két dolgot. -
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #138530 üzenetére
én is nagyon ritkán ülök csak hátul, saját kocsimban soha, de akkor is gáz, ha nincs. átszellőztetésnél jó, meg ha komfortelektronika felhúzza az ablakokat, akkor is hasznos.
-
rbalint88
addikt
válasz ReSeTer #138615 üzenetére
szüttyögni priust vennék. ha betartod a sebességhatárokat, akkor 1.4-et is vehetsz. azt vedd,
- a jóléti megközelítés szerint, amelyikben a jobban érzed magad
- a szuperracionális megközelítés szerint, amiből jobb állapotút kapsz a pénzedért. állapot és életkor között nincs összefüggés. -
rbalint88
addikt
válasz mycso #138659 üzenetére
Mazda6-ba a 2.5 benzines jó, de az is csak automatával. az legalább el tudja kenni az alsó fordulati erőtlenséget. nem tudom ki hogy van vele, de én szeretem azt, hogy ha emelkedőn nem kell kézifék-gáz-kuplung balettot bemutatni, hanem simán kuplunggal meg tudja tartani magát az autó, na azt eddig csak a dízeleim tudták, meg a 3.5-ös BMW. 2.8 V6 Passat is simán fullad még olyankor, 1.8T-ről ne is beszéljünk, az még a Golfot se fogta meg. és mivel felénk leginkább csak emelkedő van, inkább nem szívatom magam a kicsi benzinmotorokkal.
-
rbalint88
addikt
válasz Viperator #138712 üzenetére
egy m betű az m-esek a multijet rendszert kapták meg, fejlettebb, többször tud egy munkaütem alatt befecskendezni.
JTS-t inkább ne, nem megy és eszik, de legalább nem egy világmegváltó konstrukció, mondjuk a szerelőm legutóbb nem mondott egy ilyen 2.2-esről sok rosszat. jók az Alfa dízelei, vagy TBi, de az már inkább dupla ennyi. -
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #138745 üzenetére
Megbizhatosagra biztos, csak keves a 159-be szerintem.
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #138883 üzenetére
mondjuk én inkább vennék ismert előéletű és tervezhető költségű pd-t, mint egy ki tudja mennyit futott crtdit, ami azért szintén nem az autógyártás műremeke... pd-elemeket már szinte az összesben cserélték, turbó ugyanúgy van a cr-en, marad az olajpuma, ami szintén ugyanaz a fos.
-
rbalint88
addikt
Aki olcsó fenntartású olcsó autót szeretne szopófaktor nélkül, az nézegesse az aláírásom
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #138984 üzenetére
Unokatesómé, Volvo V60 D3 automata lett helyette. Szerintem pár hónapig gyűjteni fogja a csekkeket
Astra nem rakéta az biztos, de ésszerű keretek között el lehet vele menni mindenhova. 130-at tartja, előzésre mondjuk rá kell készülni vele, viszont nincsenek benne taposóaknák. -
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #138986 üzenetére
meg kellett őrizni a lendületet amúgy az tényleg gáz, hogy ennyi használattól kiszakad...
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #138988 üzenetére
erre volt pénz... így is a klímát nagy dolog volt beleimádkozni. én már akkor is mondtam, hogy mivel hosszú távra veszik, jobb lenne egy 1.6 8V club, de az volt a válasz, hogy erre futja, mert nekik kell belefingani először... mondjuk hálás kis kocsi, eddig izzócseréken kívül semmi gond nem volt vele, most kellett cserélni az olajgombát, mert néha kivillant és el is aludt.
-
rbalint88
addikt
no, ez gyors vót. el is ment az asztma
-
rbalint88
addikt
válasz Norbi14 #139121 üzenetére
vagy megkockáztatod, hogy hazajössz érvényes műszaki nélkül lábon, ha haza tud jönni az autó vagy leadod bontóba. utóbbit javasolnám, kint nem éri meg megjavíttatni, tréler százezres nagyságrend kintről. kinti rendszámhoz kellene kinti műszaki, amin így nem fog átmenni, plusz a biztosítás megintcsak nem lenne olcsó.
-
rbalint88
addikt
meg kell tanulni az autót kezelni, parkolni vele és venni egy rendeset, kompakt méretűt. 1M körül már egész kulturált Alfa 147-ek vannak, vagy akár Grande Puntot is lehet nézni. Altoból átülni kiskocsiba nem látom értelmét. pinamagnetizálást ebben a kategóriában semmitől nem kell várni, maximum Mazda MX-5-től.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
318d-hez az M-pakett egyenesen kötelező
ma láttam ugyanezt 420d-ben, sírtam az külön szomorú, hogy újonnan szarabb hangjuk van ezeknek a 20d csodáknak, mint a 300ezret futott dízel szarolaszomnak...
zoo8800: vitara nem, de lehet beül mondjuk egy rav4-be és azt mondja, hogy az tök elég kb 9-10 milláért és nem használja el a teljes 15millás keretet. mondjuk én vállalnám azt a kultúrmissziót, hogy veszek egy V8-as XC90-et, ami nagyon fullos (20-25k eur egy újszerű) és a maradékot beletankolnám viszont mindig vigyorognék, amikor benne ülök.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz mdani01 #139914 üzenetére
azért mindig van annak egy diszkrét bája, amikor egy ember nem tudja leírni az autója nevét... ami egy rnd+1 balfasznál még el is csúszik, de egy "híres ember" figyelhetne erre. bár most átnéztem pár adok-veszek csoportot fb-n és erősen felülreprezentáltak az analfabéták
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #140055 üzenetére
nálam is ugyanez van (mindig ég), csak parasztba' van megoldva, kivett kulcsnál nem kap áramot tompított állásban sem, hanem külön van parkolófény állása a gyújtáskapcsolónak. mondjuk a xenon nem tudom mennyire szereti ezt az indításnál kétszeri begyújtást, de ha két évet kibírnak, akkor már bőven árában van, ennyit megér nekem a kényelem.
azt figyeltem meg egyébként, hogy azokban az autókban felejtik el nagyon sokan felkapcsolni a fényszórót, amiben megvilágított a műszerfal minden esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen