-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173735 üzenetére
Magyarisztánban.
-
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173797 üzenetére
Tök jó ez az elektromos autó, de amíg nem ad 300km hatótávot 2m körül használtan, addig számomra használhatatlan.
-
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #173802 üzenetére
A magyar átlagfizetéshez képest van baj az árral. Svájci kollégám pont két hete ebédkor kérdezte, hogy miért nem veszek elektromos autót? Nagy nehezen megértette, hogy így hiába keresek többet az átlagnál, de egyszerűen nem realitás itthon egy új használható elektromos autó megvétele, ellenben ő a kinti fizetéséből floridai nyaralót vett.
-
diegho
nagyúr
válasz focvis #173812 üzenetére
Nem lesz nehéz választani, konkrétan 0db autó van az általad ajánlottakból itthon ezen az áron!
Ha kiveszem a tolatókamerát, csak a radart rakom be és beállítok egy reális 200k km-es limitet, akkor szintén 0 találat!
Ha kiveszem a radart is, akkor viszont már 3db Octavia-t is bedob a kereső, abból már nem lesz nehéz választani.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz focvis #173837 üzenetére
Ha 3M-ig nézed a kínálatot, ott már azért vannak 150k és felette futott autók. Simán lehet, hogy hosszbordás szíj, vagy vezérlés, gumik, fékek, stab pálca stb apróságok már cserések. Hogy konkrét legyek a céges octáviák pont 4 és 5 évesek, mindegyiken idén kell gumit cserélni, egyiken a klímával volt gond, másikon a DSG-nél volt valami kábel, fékek is lassan aktuálisak, pedig a legtöbbet futott is csak 110k-nál tart.
-
diegho
nagyúr
-
diegho
nagyúr
válasz theooracy #173876 üzenetére
A Golf4-el az a baj, hogy már 2002-ben is 5 éve ott volt a piacon és hiába van csak 88k km, ez akkor is egy 97-es technika, ami ma már 22! éves. Ha jól látom 1,37M-ért raktad fel. Ez hihetetlenül magas ár! Szerintem gondold át, hogy árulni, vagy eladni akarod. 1,37-ért már annyi lényegesen jobb autót kapni és teljesen mindegy, hogy ebben 88k van, a másikban pedig lesz 150k, akkor is egy tágasabb, kényelmesebb, biztonságosabb, modernebb autó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
diegho
nagyúr
válasz pècsimunkás #174259 üzenetére
Ja, félre olvastam. Mennyi egy ilyen LC? Hibrid Rav4, vagy lexus megfelelője nekem szimpibb lenne.
-
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #174407 üzenetére
Páromnak volt 1.4-es G Astrája, most 1,6 Fókája van, nekem meg 1.6-os Merivám van. A Fóka messze a legjobban megy az összes közül, sokkal agilisebb és a váltókiosztása messze jobb, mint a két másiknak, viszont a futóműve keményebb, rosszabb úton kényelmetlenebb, jó úton viszont nagyon szépen tapad. A Fókát most vettük 2 hónapja. Amit a Meriva-Fóka viszonylatban mondani tudok még, hogy a Fókához minden alkatrész olcsóbb, lényegesen olcsóbb volt az első kötelező szervizem vele (vezérlés készlet, vízpumpa, gyertyák, hosszbordás készlet, hengerfej tömítés, gyertyák, folyadékok, szűrők), mint a Merivával.
-
diegho
nagyúr
-
diegho
nagyúr
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
De most ez a menő!
-
diegho
nagyúr
Versenyszférában dolgoztál már? Ha 1000ft lenne 1 liter üzemanyag, akkor legalább 30%-al drágább lenne minden, a bolygón, a víz és az áram is, de érzésem szerint a 30%-al eléggé alálövök. Tehát 30%-al többet kellene keresned, hogy a jelenlegi színvonalon élj, de a fizetésed nem nőne hozzá. Megoldod ezt is ugye? Az pedig elég vicces, hogy szerinted csak az import cucc drágulna. Minden drágulna, mert az üzemanyag mindenre kihatással van!
-
diegho
nagyúr
Azok után, hogy azt állítod, hogy 1000ft-os itthoni üzemanyagár bevezetése csak az importot drágítaná, el is hiszem. Ha itthon közel háromszoroznád a benzin árát, meghalna az ország. Mivel az ország GDP-jét nem az itthoni cégek, hanem a külföldi multik adják, tehát exportra termelünk, ami szállítással jár, ezért el is veszítenénk az összes előnyünket a nyugatiakhoz képest, nem lenne értelme ide hozni a termelésüket, megszűnne instant több tízezer, vagy százezer munkahely, vagy bezárna az összes itthoni szállítmányozó cég, mert a külföldiek olcsóbban oldanák meg, vagy mindenki kijárna tankolni külföldre, pápá mol... biztos nagyon jó ötlet lenne 1000ft-ra emelni az üzemanyag árát... megadóztatni a sok szar dízelt/régi vackot, az már más kérdés. Azt én is elég szánalmasnak tartom, hogy itthon az autók zöme dízel, legalábbis ha végigmegyek az utcán több dízelt látok, mint benzinest, olyanok is dízelt vesznek, akik soha nem mennek ki a városból.
-
diegho
nagyúr
Azt írtad, az import cucc megdrágulna, az neked teljesen oké, legalább helyi dolgokat ennénk... gondolom simán kigazdálkodnád a mindent érintő kb 30% áremelkedést, gondolom a céged/munkahelyed is simán kigazdálkodná és még adna is fizetésemelést, hogy kompenzáljon... nyilván belegondoltál minden vonzatába a dolognak...
-
diegho
nagyúr
válasz galervin93 #175229 üzenetére
Nem bántás, de valószínűleg nem olyan színvonalon élsz, mint az, akinek szüksége van autóra. Elhiszem, hogy ez bánt, de attól még nem kell bizonygatni, hogy mennyire jó autó nélkül.
-
diegho
nagyúr
Nekem a családom egy nagy része St. Louis mellett egy zöldövezetben lakik, a vagyonukat saccolni sem lehet... tele vannak autókkal, mivel több ezek mérföldet utaznak a farmra havonta a marhákhoz, szóval csak egy ellenpélda.
Aki nem a nagyvárosban akarja szívni a szmogot, hanem vidéken, vagy agglomerációban szeretne egy csendesebb, tisztább helyen élni, annak elengedhetetlen az autó. Én semmi szín alatt nem élnék egy 100k-nál nagyobb lakosú városban, mert hangos, büdös. -
diegho
nagyúr
Uraim!
Ezzel mennyire lehet mellélőni? [link] Szinte csak országúton menne, ez azt jelenti, hogy 10% se lenne a város, évente 18-20k menne bele.
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #175391 üzenetére
Barátomnak van egy 2012-es, hibátlan, eddig csak kötelezőket kellett rajta csinálni. Ellenben pl az első gen Ceed-el, amiből az elmúlt egy évben vittek hozzá/barátjaihoz lánc szakadásos, okoskerék hibás darabokat, meg is mondta, ha 1.4-es Ceed/i30-at veszek, akkor hozzá nem vihetem. A Kalos és a Cruze összehasonlítás az kb Logan - Megane szint, nagyjából ekkora a különbség a két autó között.
-
diegho
nagyúr
válasz Core2duo6600 #175473 üzenetére
De a Honda szervizigényes, ez a lényeg!
-
diegho
nagyúr
válasz máyköl #176262 üzenetére
A vidéki emberek zöme 200 nettót sem kap, sőt rengetegen 150-et sem, ezzel azért illik tisztában lenni. Egy nagy multinál a soron dolgozók egy vidéki városban kb 140-150-et visznek haza. A közalkalmazottak kb ugyanezt kapják diplomával, ha nincs diploma, akkor kevesebbet. A kis falvakban pedig full minimálbéren vannak a mezei munkások.
-
diegho
nagyúr
válasz Dare2Live #176272 üzenetére
Párom egy kisváros önkormányzatánál van két diplomával. Most szóltak nekik, hogy köv. hónapban nem lesz fizetés, mert egy pályázatra kell a pénz és nem fognak tudni fizetni! Nem elég, hogy alig kap valamit és dolgozik 2 ember helyett, mert senki nem megy oda ennyi pénzért, még a fizetését se kapja meg. Ha csak ő és 2 másik kollégája áll fel és mondja azt, hogy ennyi volt, bezárhat az önkormányzat és bizony ilyen helyzetből elég sok van itthon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs