-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz LuckyL #170298 üzenetére
Jah mert mindenki mindenhez IS jobban ért mint maga a gyártó. Persze h pampognak pont ahogy a 10k km-s motorolaj cserénél. Mindenki hogy örült a LL cserének. Osztán meg szarozzuk a kocsit h meghal. Nem viccből mondtam soha h egy jól karbantartott tiptronic akár több blokkot is kiszolgál.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #170298 üzenetére
És bitpork:Az a helyzet, hogy nekem volt 2011-es 15e km intervallumos, 2013-as 30e km intervallumos, 2015 20e km intervallumos és most 2018-as 15e km intervallumos autóm.
Ezek már modern motorok, de az összes kézikönyvébe le volt írva 3 féle felhasználási mód, és volt amelyikre azt írták felezzük meg és olyan is aminél akár indokolt harmadolni a távolságot olaj és szűrők cseréjénél.
És az élettartamot ezzel rendesen kitolhatjuk, vagy lerövidíthetjük.
Az a baj, hogy egy hétköznapi ember bele sem lapoz a kézikönyvbe és 30e km intervallum, akkor az annyi és letojja, hogy ő hogyan és hol hadználja az autót.
És akkor ez a motorolaj és szűrő amiről azért az emberek nagyrésze tud, hogy cserélni kell, akkor a váltóba mennyien cserélik szerinted?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz LuckyL #170338 üzenetére
Azon most elheherészhetünk hogy így éri meg jobban v kifizetni egybe az újat és pár év alatt többet bukni mint a használtat üzemeltetni
MOD
(#170339) szilchi : egy használt autónál mindig van költés. Az is csak kirívó példa h távol keletieknél nincs mit csináltatni. Éppen tegnap beszéltem barátommal akinek volt hondája is és hát csak kívánta a törődést úgy mint előtte minden más.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz LuckyL #170456 üzenetére
Az scross még szerintem is jó autó. Semmi baj vele. Én nem is azt mondom h kamion kell (bár olyan nincs hogy nem lesz tele ) csak aki úgy vesz autót hogy nem akar rá költeni de csak használtat néz ott önellentmondás van az én olvasatomban különösen ha realitást tartjuk magunk elé mint pajzsot. Abban is hiszek hogy legyen nagyobb ccm és nagyobb fogyasztás ha az ember nem használja ki akkor is megjelenik egy egészséges túlméret a szükség és a rendelkezésreállás között amivel már bátrabban lehet számolni mint esetleges költségmentesség. Mert ugye ha van egy 2-3 literes autód amit egyébként kímélően használsz nem biztos h eléred bármelyik nagyobb terhelésre tervezett alkatrész csere periódusát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
kepler8
csendes tag
-
realist
őstag
válasz LuckyL #170571 üzenetére
A Honda esetében nem garancia, hanem egy hűségprogram (+5 év max 150e km-ig). Gyártási vagy anyaghiba esetében, ha végig szakszervizbe jársz akkor megkapod az alkatrészt, de a szerelést és minden járulékos alkatrészt Te fizetsz. kb, ezek vannak benne:
- Motor és belső alkatrészei (kivéve a motor külső szerelvényeit)
- sebességváltó és belső alkatrészei (kivéve a sebességváltó külső szerelvényeit)
- Hajtótengelyek (kivéve a gumiharangokat)
- Kormánymű (kivéve az összekötőrudakat, gumiharangokat és a hidraulikus szervokormányzás egyéb részegységeit)
- Elektronikus motorvezérlőegységek (ECU+MICU), sebességváltó-vezérlőegység (TCU), kormányzás-vezérlőegység (EPS), ABS (ABS szabályozóegység) és légzsák-vezérlőegység (SRS)Ceed nagyjából esetében ez nincs benne a 7 évben (max 150e km):
- Az audio- és navigációs rendszerre 3 év vagy 100 000 kilométer
- A gyári alkatrészekre, kiegészítőkre és akkumulátorokra 2 év.
- kopó-forgó alkatrészek (pl. tengelykapcsoló-betétek, stb.) üzemszerű használatból eredő kopása, elhasználódása /ezzel adott esetben lehet takarózni, de úgy tudom a Kia elég pozitív garancia ügyben/[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #170844 üzenetére
Vannak extrém esetek, de azt te is tudod, hogy a prémiumok mindig jobban zuhannak, főleg a dízelek, mivel azok újonnan drágábbak a benzinesnél, de használtan mégis olcsóbbak, manapság meg pláne.
Azzal valóban egyetértek, hogy tényleg simán eshetnek 80-90%-ot. Ezért kell venni benzines Hondát. Ott olyan árakért mennek a 10+ évesek is, hogy a hajam égnek áll. Normális UFO kuvik nincs 2 milla alatt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz LuckyL #170870 üzenetére
Ez igaz, de ha más 10 éves autókat nézzünk összehasonlításként akkor elég mindegy hogy jelenértékezünk-e, igazán az egymáshoz viszonyított arány az érdekes (mert az arány nem változik).
És ha elmélyedünk ebben minél jobban annál rosszabb befektetés az autó
De szerintem ennek ellenére túlértékeltek a használt autók itthon. Pedig haszonélvezője voltam.
De hogy kedvenc filmem idézzem:
"We are selling to willing buyers at the current fair market price"
-
-
-
sgery
őstag
válasz LuckyL #171152 üzenetére
Hát nem mondanám kuacosnak magamat. Bementem, próbakör, mondtam mi kell és kész. Ez max 1 óra volt onnantól hogy beléptem odáig hogy elmentem. Itt lenne előttem a végleges ajánlat, adám a pénzt és írnám alá.
Sok olyat ismerek aki többször kirpóbálja, több modelt is tesztelget egy márkán belül, több csomagot összerak, filózik, aztán átnézi mégegyszer és utána dönt.
Ha pedig ez egy olyan macerás dolog, akkor tegyenek rá árat és kész.
Ismerős ez a dolog egyébként nálam is. Sok dolgozónk egyszerűen fel sem ajáln egy csomó mindent az Ügyfeleinknek mert gondolják úgysem fogadja el, hiszen a dolgozó szerint drága. Pedig csomó Ügyfelünk van, akik nagyon is elvárnák azt, hogy igenis mondjuk mit kellene még csinálnunk, mivel újítsunk nála stb... És baromira nem érdekli mi az ára.
Azt hisszük nincs piaca, pedig nagyon is van, csak el kell tudni adni..FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
sgery
őstag
válasz LuckyL #171156 üzenetére
Azt mondták, bonyolult lett az új combo konfigurálása.
De annyira, hogy nem lehet tőle eladni?Citroennél másképp ment. Ott tényleg 10p alatt adtak ajánlatot, pontosan tudtak minden lehetőséget ami rendelhető stb.. Csak épp 700e-rel drágábban. Meg számomra csúnyább külsőben.
Persze ott is van 4db kiállított autó, mindegyik szinte fapad.
Nekem sem fullextra kell, pl navi tökéletesen felesleges, ahogy a 180fokos kamera stb...
Igazából olyan extra listája van amibe nem sok felesleges luxus extra van (pl. bőr belső, masszázs fotel stb nincsenek..)Én annyiban vagyok macerás, hogy amit opel adott konfigot sem teljesen az amit kértem és az eladó sem tudja, hogy ebben benne van-e amit kértem. Ha már várok 3 hónapot akkor tényleg olyan legyen amit én rakok össze.
Mégiscsak sok évre vesz az ember kocsit, számomra drágán.FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
Nerazim
őstag
válasz LuckyL #171381 üzenetére
Na túl vagyok rajta. Megnéztük, nagyon pattent volt az autó kívül belül, de azért akadta egy-két dolog ami miatt valószínűleg mégse fogjuk megvenni:
-első lökhárító lötyögött (valószínűleg nem volt meg mindenhol a rögzítő pöcök vagy ki tudja)
-hátsó lökös nem volt egysíkban a kasznival (ez a csomagtartó felnyitásánál látszott)
-a kocsi elvileg a cég nevén van, de papírt nem mutatott róla
-mindent harapófogóval kellett kihúzni belőle és csak két szó nyögött vagy még annyit se
-jobb hátsó kerékjárati íven mértem 5-500 mikront (ez zavart a legkevésbé)
elvittük egy szervízbe, rozsdát nem láttunk, futómű, fék is rendben volt, a szervó olaj fekete színű volt tartályon keresztül nézve
-próbauton is minden rendben volt, egyedül ami fura volt (de ez lehet az én hibám) hogy váltáskor mikor felengette ma kuplungot a gáz mindig egy picit felhördült, lehet én váltottam rosszul vagy nagyon fent fogott a kuplung vagy nem tudom.
Ezek után felhívtam a szerelőmet ő szerinte ezek mind rendben vannak, és nem akar rábeszélni, de szerinte megéri a pénzét és vegyem meg.
Én mindezek ellenére egyelőre úgy állok vele, hogy inkább elállok a vásárlástól az összes körülményt figyelembe véve.Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
sumsang
aktív tag
válasz LuckyL #171409 üzenetére
Nem ezer km-t írtam, hanem átlagban 25-40-et. Persze lehet menni városban is, de ne az legyen a meghatározó egy dízelnél , mert akkor idő előtt kukázni kell a részecskeszűrőt, no meg kikormozni/dióhéjazni a szelepeket, meg a környékét. A laikus persze észre sem veszi időben a problémát, max akkor, amikor kigyullad a pl. az EGR szelep kontrollja, vagy nagyon fogytán a teljesítménye. 200 km város után kb. egy ugyanolyan távolsági vezetés ajánlott, ami valamennyire regenerálja a szűrőt. Állandó városi közlekedésre nagyon nem ajánlott a dízel járgány.... és akkor még a kettőstömegű városi használatáról, ill költségeiről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LuckyL #171514 üzenetére
Nem, autós műsorban láttam, azt hiszem BZ és Vida Jani beszélgettek erről.
Egy autó előállítási költsége anyagárban kb 900eFt-1M Ft (ezt mondták)
A többi a marketing, szállítás fejlesztés, tesztelés, gyártósor....és a forgalmazói haszonra megy el.
Amúgy nagyon kevés haszon marad egy olcsóbb autón
Pl 1
Pl 2
A prémium autóba egy extra hifi1,5 millió szerinted ?
Na mindegy hidd csak el, hogy nem keresnek a presztízs márkák 3x annyit,
az iphone is azért olyan drága, mert sok az előállítási költsége
És a xiaomi azért olyan olcsó, mert ingyen adja ja nem Ők nem költenek annyit marketingre és csak online forgalmaznak...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz LuckyL #171516 üzenetére
Ok akkor nézd meg egy autón mennyi haszon van egy vw-nél, egy seatnál, vagy egy audinál, egy Porsche-nél, egy bentlinél, egy bmw-nél, audi vs vw 5x haszon, bmw 6x haszon, porsche 32x:
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz LuckyL #171518 üzenetére
Attól biztos jobban, mint te a saját véleményedet
Azért nem lesz a hasznuk sokkal több, mert jóval kevesebbet adnak el belőle. Megtervezni és a gyártósort létrehozni nem mindegy, hogy 1000 autó legyártásához, vagy 100000 db legyártásához csinálod meg
Az anyagköltség amiből 1db autót legyártanak nincs 10* annyi egy 30 M autónál, mint egy 3M autónál
Amúgy alapból a b c szegmensről beszéltem, de te jobban tudod akkor messélj kérlek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Xero
nagyúr
válasz LuckyL #171523 üzenetére
Küszöbbe benézett kamerával, ott iszapos trutyi volt, a kárpit mögött látszódott a vízszint és sok kábel saru meg biztosíték korrodált volt. Eredetileg csak alváz meg üregvédelmet akartam rá, de szerencsére alapos volt.
Egyébként semmi nem látszódott belül. Teljesen patika állapot volt, normálisan ment.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz LuckyL #171700 üzenetére
Na igen, de ugye itt nincs első radar, se tolató kamera. Valamint a Fordnál 2 év a gari és plusz pénzzért vehetem meg a további 3 évet. Illetve 120 kg-al nehezebb mint az Opel, ráadásul 3 hengeres. Szerintem (mivel nem vezettem, így összehasonlítási alapom nincs) nem is fog úgy menni.
szerk.: se 17"-s papucsok.
[ Szerkesztve ]
-
-
JanR
addikt
válasz LuckyL #171707 üzenetére
Nem, olyan 6,5-nél szeretnék megállni.
Na és megint egy Ford A legnagyobb baj ezzel az, hogy nem kombi
Konfiguráltam most egy Focus kombit, ami tetszene, épp, de átléptem a 8 millát. Új modell révén nem gondolnám, hogy olyan nagyot lehetne alkudni belőle, de majd elmondják. Most elég sok autót meg fogok nézni a közeljövőben, próbálom majd azokról is leírni a véleményem folyamatosan.
(Kia Ceed SW, Seat Leon ST és most már a Ford Focus kombi várható) -
-
-
-
betyarr
veterán
válasz LuckyL #171927 üzenetére
lényegében nem az átírási költség elkerüléséről van szó,hanem arról,hogy az adott bontó alkatrészként számlázza tovább a roncsot a vevőnek.az adásvételit azzal a személlyel kötöm,aki elfuvarozza a roncsot a vevőnek.de ez az adásvételi csak egy biztosíték,hogy a papírok és a rendszám visszakerülnek hozzám időben.
-
tibi970307
tag
válasz LuckyL #172008 üzenetére
A családban van egy 1.6-os benzines Ford Focus is, ami viszont nagyon igénytelen, egyedül a lakatos munka volt, ami egy nagyobb összegbe került.
Persze ha rá kell költeni, ráköltöm, csak olyan konstrukciót szeretnék elkerülni, aminek tipikusan magas a fenntartási költsége. A másik véglet sem opció, egy fapados autóban nem érezném magam jól. -
tibi970307
tag
válasz LuckyL #172012 üzenetére
Ami otthon elvégezhető szerelőakna és csápos emelő nélkül azt megcsinálom én is. Fenntartási költség esetén az sem gond, ha 50 eFt havonta, mert annyit rá tudok költeni, de nyilván boldogabb vagyok, ha esetleg a szerelési idő és alkatrész költség is megmarad.
E39-et akkor nem is néznék, ahol biztos, hogy 700 eFt évente, azt már nem vállalnám be. Ha egyszer kellene rákölteni és lenne egy jó autóm 2-3 évig, akkor más lenne a helyzet.
Egyébként a Passat esetén azt tudom, hogy a dupla tűzfal miatt elég csendes belülről a motorhang, Audi esetén mi a helyzet? Megtalálhatóak ezek a motorok Golf IV-ben is, de gondolom ott jóval magasabb a menetzaj.
Molnarpeter:
Köszönöm, akkor nagyon nem nyúltam mellé a kereséssel. Egyedül a plusz teljesítmény miatt néztem a 131 lovas PD-t, de a 110 lovas még belefér, a 90 lovas már gyenge lenne.Hobizoll:
Van Alfás ismerősöm, ő is nagyon Alfára akar rábeszélni. Az tény, hogy olcsó pénzből ilyen sportos és szép formát nem tud az ember venni. A JTD motorok kifejezetten jók, úgy tudom. Viszont az olaszok elektronikájával nem vagyok kibékülve. Szerelők sem ajánlják, meg ha otthon akarok szerelni, akkor szerintem jóval több lenne a káromkodás a kevésbé hozzáférhető szerelhetőség miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest