-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz SzlobiG #158948 üzenetére
A dupla (FSI + MPI) befecskendezés tudtommal csak az európai piacra gyártott, 3. generációs EA888 motorcsaládban (1.8 és 2.0 TSI) található, a kb. 2012. végétől megjelent új típusokban.
Az amcsi modellekből kispórolták, így az ottani tulajok továbbra is jó barátságot ápolnak a Seafoammal.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Motion_Blur #158990 üzenetére
Te vetted meg? Nem is fosch; Saint szent gépe volt, betegesen vigyázott rá.
Ha így van, Neked is gratulálok!(#158991) bitpork: Mindig így értem. Majd az aláírásomba beírom.
(#158992) Saint_ : Szuper, nagyon kíváncsi vagyok rá. Egyelőre irigylem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szilchi #159038 üzenetére
A 2. vonzóbb (számomra).
Természetesen vannak DPF nélküli dízel Audik, Euro 4-ig bezárólag; de nem minden Euro 4 DPF nélküli. Egy okosabb biztosan tudja, melyik az, én sajna nem.(#159062) Tothgera30: Szerintem is sokkal jobban néz ki és igényesebb egy Focusnál.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #159101 üzenetére
Az első sorozatú Tiguan és Touran 1.4 turbós +kompresszoros (140 ló és fölötte). Ha esetleg találsz 122/125 lovasat, az csak turbós.
Egy nem túlbonyolított motoros Insignia? Dízel teljesen kizárva?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #159130 üzenetére
Golf 7 TSI (piros I, akármit is jelent)
1.4 TSI 122 vagy 125 ló, 200 Nm. 160-ig jó, felette elkezd szívni, valós 200-nál vége.(#159126) bitpork: az nem rossz fogyasztás amúgy. Már végigpörgettem a hahut: Touareg, Phaeton, A8 2 méterig. Phaeton nem kell, A8-ból van szép V8 TDI.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz batai15 #159339 üzenetére
A matekod abban sántít, hogy benzines 9 liter VS. dízel 5 liter.
Most benzinesem van, haladósan közlekedem, 9,11 a vegyes átlagom; nem ismerek olyan dízelt, ami ilyen felhasználás mellett 5,1-et kérne. Múltkor dízelem volt, hasonló stílusban 8,14-et kért, egy picivel nagyobb és így nehezebb autó, ugyanakkor kevésbé dinamikus. Meg ezekbe a modern dízelekbe locsolhatod a prémium nyálat, hogy idő előtt ne fossa össze magát.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz batai15 #159348 üzenetére
Nem vonom kétségbe,hogy el lehet járni 5 literrel egy 1.9 TDI-vel, de annyi erővel egy benzinessel is 6-7 ből. Az 5 VS. 9 nem állja meg a helyét, ha azonos dinamikát és tempót feltételezünk (szvsz).
@Vilike: Te nyertél, a piros 7-es 35-öt eszik alattad.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kickass #159354 üzenetére
Ez természetes, turbóst a turbóshoz hasonlítok, 4 hengerest a 4 hengereshez; a benzines odab@sz a dizelnek, és nálam 1 literrel többet kér. A szendvicsben a 2 fehér benzines, a fekete dízel és nagyobb a csomagtartója. Mivel 10 liter/100 km a pszichés fájdalomküszöböm, így 6 hengeres csak egy dízelben érdekel.
-
veterán
válasz Motion_Blur #159432 üzenetére
Azonos körülmények közt; hogy fogyaszt a Jetta a Swifthez képest? Utóbbi 1.3 vagy 1.5?
-
veterán
válasz BigBlackDog #159575 üzenetére
Ha tisztességesen javították, akkor sokáig nem lesz vele gond. (Én is jártam már így, nem láttam a rámpa sarkát, egyből horpadt a küszöb. :/ Javítás során lefújják rücsivel, semmi nyoma nem marad.)
Az eszemre hallgatva a Zafirat venném (a belseje egy plasztik-sivatag), a szívemre a Volvot. (Toyota passz.)
-
veterán
válasz molnarpeter #159583 üzenetére
Inkább 10 évet tippelek - már ha valaki gondolkodik ilyen időtávban egy autó kapcsán.
-
veterán
válasz tresh #159762 üzenetére
Igen, az a másik 500-ig.
Lehet, anyámnak kell majd valami ütni vágni (lassan 70, max. 2-3 ezer km vezetési tapasztalata van, de nagyon akar saját autót. ), mi is max. 500-ban gondolkodunk + legyen hozzá bontott karosszéria elem dögivel. Fransziából csak a twingót tudom elképzelni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #159800 üzenetére
Köszi , valójában egy Vagyonőr, Opel motorokkal. Egy gondolattal kevésbé csúnyácska, vidámak a kárpitok.
-
veterán
válasz BigBlackDog #160083 üzenetére
Magamnak inkább egy Astrat választanék, de dili gép az összenyíló ajtókkal. Más űrtechnika nincs benne.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #160085 üzenetére
A radaros tempomatot kétlem.
A váltó mizériaról nem sokat tudok, az Astra H-t tutira érintette, de hogy utána mi volt... passz. 15 ezer km van benne, egy jó darabig még bírni fogja. -
veterán
válasz BigBlackDog #160108 üzenetére
Emiatt én nem tettem volna le róla. Max. 20-30 ezer Ft-os javítás lehet olajcserekor.
-
veterán
Ez az enyém volt, magyar, 2009. végi; még tudtam javítani házilag 6 éves korában. [kép] (az autódzsuvázástól, rozsdakapirgálástól volt ilyen redvás a körmöm ) Kapirgálás előtt csak gyanús: [kép]
De tavaly néztem egy német 2011-est, annak a motorterében rengeteg - fényeztetlen - fém alkatrész rozsdás volt a sótól, ill. az ajtóhatárolók is. Kb. minden csavar barna volt.
Rakd be ide a kinézett autókat, vagy a VW topikba. A XVII. ker. Sportcar-hoz el se menj megnézni a 4 milliós feketét, az már 1 éve is sz@r volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Hirdetés alapján:
1. OK
2. Gyanús az első lámpája, hogy kínai, de nem biztos.
3. OK
4. Nincs meg az eredeti felnije; a 19"-os amúgy frankó VW Motorsport felni, de nem a gyári GTI.DSG vagy manuális? Kinek mi, én a manuálist választanám, mert megbízhatóbb és olcsóbb szervizelni; ill. jobban illik az autó karakteréhez.
Más: 5,5-ért már van Golf 7 is. Ettől függetlenül a Golf 6-ot masszívabb autónak érzem, több anyag van benne. A 7-es mellett az FSI+MPI befecskendezés szól. (A hahun a legolcsóbb 7-esek mind USA kivitelek, azokban nincs MPI, viszont van manuális kézifék.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A 6-os meg az 5-ösnél drágább 1,5 millióval... Neked kell eldöntened. Tavaly 6-ost szerettem volna, de 4-ért is csak sz@rt találtam akkor; ezért lett inkább 7-es. (előtte volt egy másik 7-es, de nem zavart volna, hogy 6-osba ülök)
A 7-es újabb, könnyebb, talán kevésbé problémás a motorja. A 6-os meg szvsz masszívabbra épített, van benne rendes kézifék. Méretre, minőségre, használhatóságra egykutya a kettő.
Szerk: Ja, igen.. a DSG-vel röfög váltáskor ha taposod; a manuálissal nagyon ritkán egy picit. Ez a DSG mellett szól.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Winne #160259 üzenetére
Csatlakozom Xerohoz, inkább ez legyen. Vidd el egy megbízható helyre átvizsgálni, Zegen nincs Mazda kereskedés (pl. Opel Kiss-Gerencsér, Auto Mihók, vagy Suzuki Szántó - ezek elég tisztességes szervizek, a Mihók független).
A rozsdára kell figyelni. A haverom hasonlót adott el nemrég 1,125-ért, de azon ismét rohadt a sárvédő.
(#160265) bitpork: egyet egész biztos, de lehet, hogy 2-t.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szabonagyur #160280 üzenetére
A Signum egy nyújtott tengelytávú Vectra C, de alig van csomagtartója. Magamnak a Vectrat választanám.
-
veterán
válasz molnarpeter #160319 üzenetére
Továbbá szereti beszippantani az örvénycsappantyúkat, aminek motorgenerál a vége. (Sajnos)
-
veterán
válasz molnarpeter #160321 üzenetére
Opel specialista szerint cserélni kell(ene) a szívósort 150 e km környékén.
Nekem az rémlik, hogy Kaiserslauternben gyártották/gyártják az 1.9 és 2.0 Opel dizeleket. (A Fiatos kérdést passzolom, csak a Kispók.) -
veterán
válasz i-sti #160386 üzenetére
Te most ezt teljesen komolyan gondolod, hogy fiatalemberként 8-10 évig egy Jazzel fogsz együtt élni?
Annyi mindent hozhat az élet (nősülés, gyerek, költözés, stb.). Ha trógerolni kell vmi autó, ahhoz túl jó egy új(szerű) Jazz; "szép autónak" meg biztos van jobb ennyi pénzért szvsz.
Városi egyetlen autónak teljesen OK lehet egy nő vagy egy idősebb házaspár számára.
(#160392) i-sti: Benne van a pakliban, hogy szépen alácsorog a sólé, majd ott rohasztja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs