-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Accent jól megy, nem zabálja le a hajad viszont eléggé hajlamos a rohadásra ezért vételnél nagyon oda kell figyelni erre. Nem ráköltős, műszakilag kiforrott jó járgány alkatrész se drága hozzá. Haveromnak ilyen van. átülve az 1,6-os G Astrából is azt mondtam jól megy.
Almera nem rohad és szintén a szó pozitív értelmében igénytelen. Unokatesómnak az van. Csak jót tudok mondani róla. Nem ráköltős, elvisz mindenhova.
Civic-ből nehéz jót kifogni, sok a leharcolt példány ahogy írtad is.
Szóval én Almerát keresnék első körben.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Luxus egy Swift áráért: [link]
Ja csak győzd a fenntartástát...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #44672 üzenetére
Nálunk úgy van (Uniqa), hogy ha a biztosítóval szerződött patrnerhez viszed akkor nincs önrész üvegkárra.
Bejelentés:
Attól függ, hogy milyen az üveg kár. Egy kagylós sérülés miatt nem éri meg bejelentened meg ugrik a bonuszod, de ha egy komolyabb repedés van ami szélvédő cserével jár akkor érdemes, mert olyan 100 alatt nem nagyon van normális új szélvédő.
Malus nincs casco esetén, tehát max a bonust bukod (malus csak kgfb-nél van).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hehe, köszi.
Lőttem egy képet a családi "flottáról": [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vendingo #44745 üzenetére
No para az a kocsi ha rendesen volt karbantartva és hidegen nem hajtották még legalább egyszer ennyit simán elgurul.
Sokkal többet számít, hogy rendesen volt bánva vele mint egy 250k km-ről visszatekeret órásat venni a neppertől ismeretlen előélettel és/vagy hamisított szervízkönyvel igazolt kamu előélettel.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hát lehúzza a többi (jó állapotú) kombi fóka árát is. Vevőnek jó aki me gmost akarta eladni a 1,6-as kombi fókáját az így járt.
vendingo:
Jaja olyat nem nagyon találsz, azok általában gyorsan gazdit találnak ismerősi körben vagy a nepper megtartja magának.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Viszont van ellen példa is, tesómat anno pl az ősök 1-es Puntójával költöztettük ki Frankfurtba. Egyszer kellet csak fordulni. Igaz úgy néztek ránk a határon mint a lomisokra... Talán, mert úgy is néztünk ki?!
A beférünk és nem férünk között pedig mi volt a különbség? Amikor befért minden akkor nem jött velünk nő.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Csak engem emlékeztet a Dusterre?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jasszer #45621 üzenetére
1 Milla körül kapsz Honda Jazz-t. Abban teljesen sík a padló ha lefekteted a hátsó ülést, keveset eszik (országúton 4,5 liter, pályán klímával ha tolod a 140-et akkor is elvagy 6 literből) és a fenntartása sem drága.
mod:
Én laktam benne 2 napig, elviselhető, a 180 centimmel elfértem, bár biztos azért mer öreg vok de egy hétig nem élnék azért benne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #45625 üzenetére
Nem gps szerint óra szerint (ami tudom csal). Akkor dobjunk rá 0,3 tizedet na bumm akkor is jó vagy bőven. A Skoda 8 litert bekér ekkora temponál pedig a Jazz 0,36 a Skoda meg 0,29-es alaktényezővel rendelkezik. Igaz a ccm nem aznos se a tömeg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz jasszer #45629 üzenetére
Nem teljesen, csak ha keresztbe feküdtem. Igaz az első ülés nem volt teljesen előre tolva.
giigz: 1245ccm kikérem magamnak a Jazz nevében is.
170km//h a gyári adat. Nem tudom (valós) 160 fölé nem mentem még soha (az is már 45k-s tétel a 130 helyett) de ezt gps szerint is tudja (mivel csal a mutató felfelé így nyilván akkor többet mutat 160-nál). Nem néztem a fordulatot annyira mert a szemem a pályán volt de 5000 alatt volt az tuti (teljesítménycsúcs 5700rpm). Legközelebb megnézem jobban ha pályára tévedek.
mod:
zolikaDB: Nekem a Horvát benyóval is kellemes tapasztalataim vannak, szoktam kijárni roknokhoz és a kinti benyóból bő 0,5literrel kevesebbet kér azonos körlmények között 100km-enként. Szoktam hazahozni amennyit tudok de sajnos csak 42 literes a Jazz tankja, sokat nem kaszálok vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Régen fel sem tűnt annyira hozzá voltunk szokva. De átérzem, múlkor előttem is ment egy és ugyanezt érezetem. Elpuhultunk Omae.
mod:
huszi.gyb
Múltkor előttem egy Passat tádé csinálta ezt a Vácin. Minden lámpánál koromfelhőbe burkolt, aztán inkább lemaradtam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Erről nem szivárgott még ki fotó?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ja a lovaknak kell az abrak. Nálunk az 1,8 TSI azért ettől kevesebbel beéri (igaz csak 160 ló). Városban (BP) ha nem rúgod akkor 9-10 liter, pályán szabályos tempónál 8-8,5-et kér. 60-as tankja van, az se sokra elég...
Városban ha rúgod neki akkor 11-12 liter bekéri ő is, pályán 200-nál (óra szerint) 10-11 litert bekér, a vége 213-nál van (óra szerint) ott 12-12,5 liter környékén kér.Btw:
Volt már "szerencsétek" találkozni Dual Rate fékasszisztenses kocsival? Iszonyat idegesítő, legszívesebben tőből tépném/törölném ki a kocsiból.
mod:
blt.62: Nem éri meg. Annyiért kapsz egy Jazz-t ami kb annyit eszik mint egy dízeles és jóval olcsóbb a fenntartása.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az nagyon jó!!!! Nekünk Superb van ugyanezzel a motorral ami 1,5 tonna de így is nagyot lép. Az Octi könnyebb karosszériája miatt meg csúnya alázó géppé változtatja.
A sebváltója nem az igazi, néha akad főleg ha pár fokozatot kihagysz (pl 6-ból 4-be váltásnál) de nem vészes. Olajat nem eszi (még), szóval nincs rá panasz. Egyedül annyi, hogy nehéz vele lassan menni.
mod:
Ő az újat nézte? Abba már 170 vagy 180 lovat tud az 1,8-as TSI ha jól rémlik, az még kegyetlenebb.
A féket szokni kell a hülye programozású fék asszit. miatt. Engem még így 1,5 év és 45k km után is megviccel néha...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz huszi.gyb #46119 üzenetére
320-at bőven nem mennek el ezek. Kb 150-200k km a tervezett élettaram (gyártótól függ). Ha ennyit beletekersz után jönnek a vaskos szervízszámlák. Tovább is életbentartahtó nyilván, csak esetenként fájóan sokba kerül. Akár egy turbó csere, akár egy kettőstömegű csere...
Ehhez képest egy szög egyszerű szívó elmegy 400-500k km-t is lazán.
Kenéshez: azért a turbósakba olyan olajpumpát tesznek ami már alacsony fordualton is kellő nyomást generál, pont azért, hogy ne essen szét gari időn belül.
Nyomaték: ezért raknak kicsi turbót a benyósokba, hogy már alacson fordulaton is toljon, kompenzálja a szívó benós "hátrányát".
A milyénk pl 1500-4500-ig tud 250Nm-t és 4000-6200-ig a max lóerőt (160).mod:
auto, motor und sport ESP teszt: [link]
Dacia Sandero milyet villant, már?! Mondjuk a Dusterben is áradoztak a jól programozott ESP-ről a TC-sek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kis csemege: Calibra teszt
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #46143 üzenetére
Erre nincs rálátásom. Akkor vegyük az ex melóhelyem flottáját. Kb 200 db G Astra. 80% 1,6-os a többi 1,4-es. Mindegyik 300k km fölötti futásteljesítménnyel. Azon kívü, hogy csipegették az olajat semmi bajuk nem volt.
Persze tudom neked ez sem lesz elég nagy statisztikai minta de lesz@rom.mod:
zenke: 134 LE
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #46166 üzenetére
Mondtam, hogy nem lesz neked elég. Integrának van igaza.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Gyertyából mi(k) az ajánlott márkák?
NGK?
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!