Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz szőröscica #107459 üzenetére

    Ezzel en is igy vagyok. Ha optimalizalas es azt mondjak, hogy kihoznak +1-2% ot az autobol, akkor azt mondom oke, csak annak semmi ertelme. Amikor 20-30% al megnövelik a teljesitmenyt, akkor meg mar felmerü bennem, hogy ki tudja nincs e valahol valami szelep, vezetek, akarmi ugy meretezve, hogy az mar sok neki es azert fog elöbb tönkre menni ez meg az.

  • tresh

    addikt

    válasz szőröscica #107459 üzenetére

    És honnan tudja a csipszes mester, hogy az ő motorja a 131 helyett 140, 150 vagy 160 lovat bír el?

    Hogy nem ma kezdte és tudja hogy mire képes a motor akkoriban nem 3évre gyártottak motorokat. 1.9tdi-k be bő 20-30% tartalék van , túl van méretezve ezért piszkálható gond nélkül és van is értelme.

    Pad nélkül nem írsz autót általában. De aki chipeli és ért hozzá nem rögtön felrántja neki 200Le-ra. Vannak motorok mint pl 1.8 T , 1.9 Tdi, amik híresen jól konfigolhatók chippel. A max lóerőt a motorban lévő alkatrészek határozzák meg. Pl az afn 110 gyáriból lazán 130 lóra írható és nem lesz semmi baj tudni fogja tartósan..de lehet hogy 140-150 paripa is belefér a mért adatok alapján mert azon az értéken mozog. Az ő autója /motorja amikor készült még autót gyártottak nem fos hulladék 3 hengeres eu-s szabvány sz*rokat.. nem egy kategória kettő nem hiába van annyi írt tdi, vagy régi turbós autó.. itt nem arról szól a dolog hogy chiptől 100-al többet megy hanem hogy optimalizálják a nyomaték/lóerő görbét. Ha meg komolyabb teljesítmény kell az a motortérben kezdődik nem az ecuban :)

    Azt meg nem gondolhatod komolyan, hogy a mai katalógusvadász világban, nem akarnak kisajtolni minden biztonságosan megszerezhető lóerőt a motorból a lehető legalacsonyabb fogyasztás mellett.

    Nem , mert azok nem motorok maradjunk ennyibe... az ott lévő 120 le az csak katalógus adat erőtlen,iparí hulladék ami 150ezer után kuka... azt még írni is felesleges..

    [ Szerkesztve ]

  • Rick4

    félisten

    válasz szőröscica #107459 üzenetére

    Azt meg nem gondolhatod komolyan, hogy a mai katalógusvadász világban, nem akarnak kisajtolni minden biztonságosan megszerezhető lóerőt a motorból a lehető legalacsonyabb fogyasztás mellett.

    Miért is ne gondolhatná? Pl BMW-nál van olyan, hogy ugyanaz a 3 lityós dízel 4 féle teljesítményben létezik. És pont ez a lényeg a mai világban, a legerősebb szinthez legyárjták a blokkot, meg a forgattyús cuccokat, és a befecskendezéssel, feltöltéssel variálnak. Sokkal egyszerűbb, mint minden teljesítményszinthez a kicentizett technikát fejleszteni, gyártani, alkatrészeket külön cikkszámon tárolni, gyártatni.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák