Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz Mágus2 #117775 üzenetére

    semmilyen igényt nem támasztottam, legyen rendben, ne korrodáljon és legyen kb. színhelyes (nem 32 milliós skálán, senki nem nézi az ajtó belső peremét, vagy a sárvédő alját, elég ha focus-pezsgő). ennyi.

    szót nem ejtettem arról hogy mi fog történni ha a kelő nap első sugarában a pillangókkal táncoló repcebecő hátán megcsillanó hajnali harmatcseppekben nem egyformán csillan minden négyzetcentiméter.

    mint általában mindig, itt is a műszaki tartalmat kértem, magyarul ne rohadjon ha lehetséges, ha nem lehetséges, akkor lehetőség szerint legyen rendbe téve amennyire lehet.

    aki egy bors-szemnyi leverődésre (az ajtójárat ívében) fel akarja nekem csiszolni a C oszlop tetejéig, az madárnak néz és nem a munkájára igényes.

    a 150-es (ajtókkal való bármiféle foglalkozás nélkül!) kollégának is megmondtam, hogy nem restauráltatni akarok, hanem állagmegőrizni.

    nem szoktam abajogni rajta, ha valamit ki kell fizetni, inkább megcsináltatom rendesen, szerintem tőlem még félmegoldásról, meg szarrágásról nem nagyon hallhattál, de azt meg tudom ítélni, hogy mikor akarnak nagyon csúnyán lehúzni, mikor csak részben, és mikor állnak hozzám fapadosan de korrektül.

    nem az a baj, hogy ára van, megfizetem, vagy nem fizetem, tiszta ügy, hanem az, hogy fizethetnék bármennyit, valószínűleg ugyanazt csinálta volna mind, mint sanyika, finom csiszolóval rámegy a foltra, aztán alapozó majd fedő. ez azért három-négy keresztkérdésből kiderül.

    re:szerk:

    és akkor most tippeljük meg közösen, ki mondta ugyanezt a háromból. ;) a többi meg nyomta a mozigépészt. ennyi.

    de az esetem csak egy példa volt, ez már rendeződött, a kiindulási pont az volt, hogy vajon tényleg ennyire 1x1 ez az egész utólagos alvázvédelem kérdés, ahogy sokszor kezelik itt a fórumon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák