-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz footy #210272 üzenetére
Légrugóra én se tenném a voksom. Adaptív csillapítással talán elmegy, de légrugót ha puhára állítja az ember, akkor a rugóútból alig marad vmi. E osztályú Mercedes-ben legalábbis csalódás volt a légrugó. Autópályán még elmegy ez a dőlőgetős hajózás, de városban borzalmas.
A magyar útviszonyokra én vmi hosszú rugóutas terepjárót tartanék talán. De szerencsére nem a magyar út a referencia. De úgy hallom nem kell annyira lesajnálni a magyart se mondjuk egy francia úthálózattal összehasonlítva. Elvégre nem véletlen a rugózási komfort lenne a Citroen filozófiája.
Meg igazából Európa szerte se jobbak ám annyival az utak. Lemész az pályáról és az "A" utakról, aztán ugyanúgy zötykölődhetsz bármelyik országban. Mindenkinél vannak rossz utak. Angol vidék, francia vidék se jobb mondjuk egy magyar főútnál. Igaz nálunk sok helyen már off-road van.
A nagyvárosok megy ugyanúgy huplisak, kátyúsak, fekvőrendőr 100 méterenként, stb.Néztem S Merci hogy megy át egy fekvőrendőrön... Hát az se egy Bose sajnos. Rolls Ghost már egész korrekt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs