-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Teasüti #209873 üzenetére
Én olyan modellt választottam, ami leginkább hasonlított ahhoz, amit friss jogsisként használni fogok. Lada Samarához Swift.
Nézd meg, hogy a környékeden mik azok az elterjedt típusok, amik valamilyen szempontból megfelelhetnek és lépünk tovább.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Teasüti #209878 üzenetére
Mindennapokra mondjuk lehet elég a FWD is most nézem, City Cross néven ilyen is létezik 2017-től). Viszont ha szervizeket nézzük, a klasszik FIRE 1.2 8V az otthon is mondhatni egyszerűen szerelhető (ahogy tudom egy vezérlés csere sem vészesen bonyolult, viszont aránylag sűrűbb a periódus, pláne egy tartós lánchoz képest, kinti óradíjak mellett aztán fajlagosan még mindig kijöhet kevesebbre a szíj - összeségében kb emiatt jutott eszembe a típus, mikor írtad a szerelést). 0.9 bonyolultabb, 1.0 túl új, 1.3 túl dízel…
Hosszú csomagokra ha minden igaz létezett lehajtható első ülés is, ha sok van belőle.
Egyebek: A1/A3, Jazz, Punto utolsó példányok, Tipo hatchback? (Árakkal nem vagyok képben)[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Teasüti #209889 üzenetére
Közben jutott eszembe, lehet egy fűtőszálas szélvédő lenne a legjobb? Fordnál abszolút gyakori, gondolok itt a Fiestára (abból is van Active emelt változat). Gyakori, kevésbé különleges verziók esetleges karosszéria javítás szempontjából jók lennének. MHEV - finomabban indít, mint a start-stop, minimálisat belekapcsolódik a hajtásba.
Akartam Suzukit mondani, de lehet fapad… Ignis alapból jó összeállítás, esetleg Vitara nagyobb.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Teasüti #209889 üzenetére
“Amúgy az új literes három hengeres hibridet nézegetem.”
csak egy szo: NE! Fiat 500-ban probaltam, a gazpedal igazabol felesleges extra bele, a budapesti forgalom ritmusanak tartasahoz is folyamatosan padlozni kell. A startstopja se egy atomvillanas, szerintem az egesz egy teljesen elhibazott konstrukcio. -
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #209902 üzenetére
Persze, mi nem cserélünk autót, mindig a meglévők mellé veszünk még egyet.
De igen, 2017 óta nyúzom ugyanazt a Jazz-t szinte minden nap, mellette van még egy Suzuki WagonR+ (apumé) és egy Lancia Ypsilon (anyumé), amiket heti 1-2 alkalommal vezetek.
Mindhárom manuális, és a Hondáé számomra etalon, abból nem engedek!A Lancia sem érzi meg a klímázást, 1.3 Multijet változó geós csigabigával, van 200 Nm 1750-es fordulattól (legalábbis papíron).
A Honda viszont nagyon megérzi, gyengusz szopóbenzin, és még olyan együgyű az elektronikája is, hogy padlógázra sem lövi le a kompresszort. Mondjuk CAN sincs, amin kommunikálhatna egymással a motor és klímavezérlő.
A Suzukiban meg egész egyszerűen nincs klíma egyáltalán. -
MM
őstag
válasz Teasüti #209940 üzenetére
Hangszigetelés témájában is - meg mert pár hsz-el korábban is felmerült, ismét felkell hoznom a hybrid Mondeo kombit.
Annak gyárilag is nagyon jó a zajszigetelése.1,5 évig hajtottam, bármilyen autóba átülve az volt az első, hogy de k. hangos.
2 hete jött meg az uj Octavia, amiben van zajszigetelt két rétegű oldalsó ablak mint extra, de sajnos ez is hangosabb, ráadásul kombisan dübög is.
A Mondeo pedig csak az alap Business felszereltség volt.Szerk: bocs, nem a jó hsz-re válaszoltam...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Teasüti #209945 üzenetére
Korai Euro 6 előfordult nélküle, aztán dízel botrány után jött szigor, talán 2020 (végleges euro 6D) amikor már nem lehetett már megúszni gyakorlatilag. amúgy gyártó, típus, és kivitel függvénye is lehet, szóval utána kéne nézni, de szerintem a PSA régóta mindenbe tesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Teasüti #209948 üzenetére
Volt para régebben, érdekes módon mindenkinek jutott, és helyre is állt a rend azóta PSA-nál FAP fluid is kellhet, esetenként AB mellett is.
Ha már ezek a dízelek szóba kerültek, Fiesta mk7 facelift 1.5 TDCI jól sikerült darab szerintem, valamelyest rokon blokkok. Nade nincs adalék, csak 8 szelep (vs 16), vezérlés kb 180 ezer km-t szokott bírni - nem tudom mennyi nálatok a csere pénzben, és hányszor kell erre számítani az autó nálad töltött ideje során (Fiat 1.2-nek házilag egy szíj szettet felrakni van vagy egy óra ha még nem csináltad, ez és a megbízhatóság miatt írtam adott típus van a többi ellenében, de fele élettartam, 90e km/4 év).
-
footy
addikt
válasz Teasüti #210180 üzenetére
Amennyire en tudom ezekben van benne:
C4 Cactus 2018-2020 (en ezert is vettem ezt)
C4 3. gen 2020-
C5 Aircros 2109-
C5X 2021-Ez nehany modellnel felszereltsegfuggo lehet. Az advanced comfort dampening futomu a csomag egyik resze, es a specialis parnazasu ulesek teszik teljesse az elmenyt.
-
footy
addikt
válasz Teasüti #210188 üzenetére
A C4 cactus 16os kerekeken ugy kisimit mindent mint egy balna merci. Nekem 17es felnik vannak, azzal azert kicsit lehet erezni a nagyobb egyenetlensegeket, de inkabb csak a kormanyon es futomuzajban. Az ulesen szinte semmi nem jon at.
Osszesegeben a futomu sokkal komfortosabb mint a kompakt/golf kategoria tobbi tagja.
Zajcsillapitasban picit gyengebb mint egy Golf, de nem veszes (autopalya sebessegnel erezni kis kulonbseget). Az 1.2Puretech motortartoit kicsit csinalhattak volna kicsit szofisztikaltabbra mert, a felesegem Picassojaban nagy gazas gyorsitasra sem erezni a vibraciokat, a Cactusban pedig igen. (bar nem veszes)[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #210196 üzenetére
Hidd el, qrva jó! Simán beveszem vele ugyanazt a kanyart 50-nel, mint amit a WagonR-rel max. 35-tel.
Amúgy így jött be az országba 2015-ben, és amikor eltört a jobb első rugó, eszem ágában sem volt visszaalakítani, főleg, hogy le van papírozva, inkább felkutattam Dajcslandból egy teljesen ugyanolyan szettet.A balesetem óta nem volt motorom.
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz Teasüti #210211 üzenetére
Meg kell nezni mi van engedelyezve a tipushoz. A "hanyatlo" nyugaton beleirjak a forgalmiba, Magyarorszagon ugy emlekszem hogy nem. Random kitalalt meretet nem szabad felrakni, mert a futomu nem ahhoz van kitalalva.
Ez a tema inkabb a gumi es felni topikba valo. Egyebkent normalisabb gumivalaszto oldalak (PL) hozzak az adott tipus engedelyezett gumijait.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Teasüti #210259 üzenetére
Nem a magyar utviszonyok szoktak a gyartoknal referenciakent szerepelni. Az hogy a fekvorendort ne erezd inkabb valami legparnas jarmuvet igenyel.
A gordulesi zaj elsodleges forrasa a gumi szokott lenni.
A magas frekis vibraciot en meg nem tapasztaltam C4 cactusnal 17es kerekeken.
Esetleg a C5Xet lehet meg kiprobalni, ott allithato is futomu.
vagy marad a Rolls
Egyebkent a felso kategorias(nemet) autok legrugoi sem annyira puhak szoval szerintem arra se nagyon erdemes nezelodni. Talan valami kis kerekes regebbi japan SUV/Lexus RX vagy Toyota Highlander allhat kozel ahhoz amit elkepzelsz.ui.: szerintem a hidros felejtos, mert az mielott lagyit felut egyet...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...