-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #221957 üzenetére
+1
275e ment el alap dolgokra nálam is 2 hónap alatt, vízpumpa, gyertyák, hosszbordás szíj, első tárcsák, betétet, szűrők, olaj, két toronyszilent, meg a tél végére elfáradt a középső dob. Még jó, hogy a vezérműlánc kb örökös -
veterán
válasz szabonagyur #221957 üzenetére
van akit nem lehet megmenteni saját magától
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #221957 üzenetére
Az olajfogyit tekintve azt mondta szerelő először meg kell próbálni a szelepszár szimering cserét. Aztán ha nem oldja meg akkor jöhet a motorfelújítás (gyűrűcsere stb). 98-as autóra nem szándékoztam ennyit költeni, azt a pénzt inkább újabb autóba tolom.
Ignis beázott A oszlop tetején. Illetve kellett volna egy első lökös+jobb oldalsó sárvédő ív csere + festés. Mivel 80e-140e között mozog használtan csak az első lökös kasztni munka fényezés....hát nah. 300e locsolni egy 2003-as autóra, csak 2 elem cseréje+munka. A tető beázásról nem is beszélve. Szóval erre írtam hogy erre aztán végképp nem akarok költeni. Ha ezeket tudom előre akkor tuti megtartom inkább a Fiat Bravo-t.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen