Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    válasz #10726912 #31971 üzenetére

    Ami miatt még gondolkodok a dolgon, az ez, igen, a plusz súly, nagyobb motor, fogyasztás, kötelező...

    No talán ideje alaposabban átgondolnom a használatot, nézzük:
    - kis táv: nagy bevásárlás, közeli erdős/zöld területekre eljutni kutyát sétáltatni. Talán ez lenne gyakoribb, hetente párszor. ~10km táv. Hónapban 10*2 *3alkalom hetente*4hét = 240km
    - középtáv: szülőkhöz hazamenni, ~30km, kéthetente, mondjuk. 30*2 *2 = 120km
    - hosszabb: országon belül utazni, kirándulni. Távot passzolom, legyen 40-120, havonta egyszer -> 80*2 -> 160km
    Ez eddig egy évben 6240km.
    - igen hosszú távolság: ha nem is mostanság, de évek múlva szeretnénk akár külföldön is kirándulni, teszem azt pár évente egyszer, közeli országokban. 500*2 + még amennyit ott mozgunk kocsival. Legyen évi 1500 (nem átlag, hanem amikor megyünk, akkor ennyi).

    Ez így elég durva becslés, de évi 8k alatt marad. Sosem voltam oly nagyon kocsihoz szokva, a családi is évi 6k-t fut.

    Típushibáknak mindenképp szeretnék utánajárni, persze. Csak olyat vennék, amire minimálisan kell költeni, jó a futómű és egyebek, nem rozsdásodik, megvizsgálnánk a tényleges vétel előtt. Persze ez minden típusra igaz. Többet is látok 3-400 körül, de azoktól én is tartok.

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák