-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Dany007 #48780 üzenetére
Majd mindjárt jön neduddki aztán elmagyarázza az aszinkront, vagy mit, én sem fogtam fel még teljesen, utánaolvasni meg lusta vagyok, a lényeg, hogy annyit már leszűrtem, hogy ha bármiből ki rükvercbe be egy kuplungoláson belül nem jön össze 100%-ban, hanem esetleg duplán kell kuplungolni egyes esetekben, az nem probléma.
Ez meg nem recseg, nem kecseg, csak nem járja végig az utat a rúd minden esetben elsőre. Hiba, tény, de nem egyedi eset. Ilyet viszont, hogy rángatózik a sebváltó, nem hallottam még, főleg nem éreztem.
A corsa és a vectra után őszintén meg voltam lepődve, hogy lehet hármasból, sőt négyesből kettesbe váltani úgy, hogy nem érzem úgy, hogy most törtem el a váltórudat
Főleg a corsa után, az valami bitangpusztulat.
Meg az is lehet, hogy szar autót vettem, yugo-t kellett volna választani.
(Azért abba a hibába ne ess bele, ha komolyra fordul a vételi szándék, hogy minden autóról azt feltételezed, hogy gondos kezek alatt volt. A Ti autótok halmozottan kivételes helyzetben van, mert szakember alatt futott, bizonyára megkapta a maximális és szakszerű törődést, amire a használtpiacon az esélyed a nullához konvergál, beszélj pár olyan emberrel a topicból, aki mostanában vett autót a nyílt piacról, hogy mik a tapasztalatai, 99% egy lefingott fosch, a jelenlegi helyzetben egy jó és megbízható autót ritkán adnak el, mert nincs hova felfelé lépni. Újra nincs pénz, ezért az 5 éveset nem adják el, a 10 évesből meg nem talál magának 5 éveset. Lehet találni, persze, de ritka ami jó és eladó.)
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Dany007 #48780 üzenetére
természetes pedig mivel a váltókar és a hajtáslánc kapcsolatban van ugyebár, ha ráteszed a kezd és gázt adsz még kevésbé lötyögőnél is lehet érezni a dolgokat. bár szerintem nem ártana a fenti esetben kicsit generálozni. nem kell sok, drága alkatrészt cserélni csak pár dolgot ami a mozgástól kilazul.