Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Typhoon47

    őstag

    válasz -v- #87371 üzenetére

    Szerintem ez a G4 imádat onnan adódik, hogy ha megnézem most is a piacát látszik, hogy a legfapadosabb 1.4-1.6i-k vannak 95%-os többségben a magyar piacon. Ebből következve, egyből mindenki rámondja az "extra tartós, soha-sem-romlik-el"-t...

    "Education is important but big biceps are importanter"

  • 8th

    addikt

    válasz -v- #87371 üzenetére

    Ne a sportmodellből indulj ki. Vegyünk egy fapados belépő modellt mindből. Anyaghasználatban összeszerelési minőségben nincs sok különbség a fóka a golf és az astra között. Nagyjából ugyanazt nyújtja mindhárom.

    (#87373): mi bajod a astra g-vel? Ár/érték arányban toronymagasan veri mind a golfot mind a focust. Tengelytávban kevesebb mint egy centiméter a különbség a focus és az astra között. Belül egyforma lehet a kettő, golf itt valóban elvérzik az szűk hátul. az meg hogy buta futóműve van nem oszt nem szoroz sőt az egyszerűség nem mindig hátrány.

    (#87354): Az csak egy dolog, hogy én ezen a véleményen vagyok, az tényleg nem jelent semmit.
    Amikor az autós szakújságírók zöme is ezen a véleményen van azért azzal már elég nehéz vitába szállni.

    (#87374) Typhoon47: Szerintem semmi köze ehhez. A pdtdi 150 4motion szarásig tele van elektronikázva mégsem "romlik el soha".

    (#87387) AMD Power: nekem sincs bajom az astrával. Adott pénzért az nyújtja a legtöbbet a három közül. Kár, hogy nincs bele normális dízel motor.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák