Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz sasa134 #88246 üzenetére

    Na en pont ezt az utat jarom most (elözö tulaj 150k km nel kettöstömegü csere valto felujtassal amire van 1 vagy 2 ev gari es került 3000 euro ba, majd eladta) :B kiderül majd mi lesz...de ha pl 2-3 evig hasznalom es lesz benne egy turbo csere meg akkor is plusszban vagyok a dizellel a benzinhez kepest kb. Ha meg meg az sem akkor nem kerdes

  • jozefgucci1

    addikt

    válasz sasa134 #88246 üzenetére

    Hát most vettem így kocsit , hogy szervízkönyves leinformálható volt .Pár napja vettem 165K km-el és még nem volt kettőstömegű cserélve .A szokásos kötelezők csak .Ingázott vele egy fogorvos naponta be Pécsre . Szintén ingázás miatt vettem mert az asszony jár vele naponta 60Km-t . Jah Honda CR-V 2.2 I CDTI . Benzinesben nem találtam nekem elfogadthatót ígymaradt ez remélem nem nyúltam mellé . A kettőstömegű még nem csörög nincs hangja . Egy barátom felesége használ napi szinten A4 V6 dieselt évek óta városban . Pár kilóméter oda vissza és azon kívül hogy az ékszíjtárcsa már másodszor koptatja szét a gumit és szakad semmi gond .Neki Q7 van 3.0D nagyrészt városi használat már hét éves a gép és van benne 70K km azzal sem volt még gond .Persze ez inkább ellenpélda mintsem törvény .Én " hiszek a nagyköbcentis dieselekben sokat dolgozom velük és úgy gondolom a járműiparban is jobban teljesítenek és tartósabbak mint a 2.0 na jó :DDD 1.9 alatti társaik . Persze ez magánvélemény és egy kicsit a saját megnyugtatásomra is írtam .

    Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...

Új hozzászólás Aktív témák