Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz TaaT #93373 üzenetére

    Ezt a részt láttam. Az Impreza egész jól mozogott még ebben a nagy sárban is. :K

    #nincsbennetarcsi

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz TaaT #93373 üzenetére

    Na jó, de a tc újságírók mikor fognak tudni megengedni maguknak egy Imprezát? Há még összevásárolgatni egy valag autót, hogy aztán teszteljék őket, még ha azok akár tízéves autók is. Kedvenc részem a klasszikus TG epizód, amikor elmennek Betlehembe napkeleti bölcsként. Az egész úgy kezdődik, hogy odarepülnek (Litvániába talán) vesznek 3 autót csak a műsor kedvéért, aztán azokkal együtt egy katonai különgéppel elrepülnek Iránba. Hatalmas kaland, de a végére azokat az autókat teljesen leamortizálják, és akkor még nem is beszéltünk a stáb utaztatásának költségeiről. De gondolom a linkelt képen lévő epizód sem úgy készült, hogy fogták a saját autóikat, és óvatosan mentek vele egyet a falu széli sáros dűlőben. Szóval remélem lejön, hogy az alapvető különbséget a kettő között abban látom, hogy a TC azt teszteli, amit a szponzorok nagy kegyesen odaadnak nekik, ezzel szemben egy nyugati újság megteheti azt, hogy egyrészt kicsit kritikusabb hangot üt meg, mert annyira nem kell attól fosni, hogy legközelebb nem kap tesztautót, másrészt ha nem azt a verziót kapja, amit tesztelni szeretne, akkor szerez egyet később magától különösebb erőfeszítések nélkül. Harmadrészt (és talán ez a legfontosabb) pedig rengeteg energiája marad a hobbijára, ami neki nem abból áll, hogy a családi kasszából elkunyerált aprópénzből, gombokért megvett roncshalmazt megpróbálja járóképes állapotban tartani, mert néha el kell vinni a gyereket suliba, meg nagybevásárláshoz is jó lenne egy autó, ha éppen nincs nála tesztjárgány.

    DeFranco:

    "ööö... tudtommal a roncsok bütykölése magánügy, szabadidőben, a friss információ meg a modern autók megismerése meg munka, amiért fizetést kapnak, és munkaidőben kutya kötelességük ezzel foglalkozni."

    Na de mennyivel egyszerűbb lenne a helyzet, ha a hobbijuk és a munkájuk teljes átfedésben lenne, nem? Nyilván mocskos módon szerencsés flótásnak kell ehhez lenni, de megesik azért az ilyesmi, és az igazán profik mindig az iylen emberek lesznek.

    "ez nem a szegénységről szól, ezek az "újságírók" lelkesedésből meg kihívásból kendácsolnak. nincs is ezzel gond."

    Pont ez az, hogy az egész átment egy barkácsmagazinba, ahol az általad is leírtak alapján nem is ember, aki nincs bent a belterjes kis köreikben, és egyre kevésbé a tényleges tömegeknek szól, akik szeretik az autókat, szívesen is olvasnak róluk, de szerelni soha az életben nem lennének hajlandóak. Lehet, hogy el vagyok tévedve, de az ismeretségi körömben én inkább iylenekkel találkozom. Ez a topik nyilván megint nem jó mintavétel, itt mindenki olajcserével ébred, aztán délutánra már ki is cserélte a hengerfejtömítéseket, hogy estére vágjon egy kicsit a rugókból, de kint a levegőn ilyesmivel valahogy mégis ritkán találkozom.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • -v-

    addikt

    válasz TaaT #93373 üzenetére

    Azert nem a csilivili uj auto erdekel, mert gecire nincs penzem ra :) Akarmennyire szeretem a focust meg jo autonak tartom (ha epp mukodik :D ) ha lenne zsem egy uj sti-ben inkabb ulnek .... szerintem sokkal sokkal tobb autobuzi van, aki valojaban nem nagyon ert a szereleshez butykoleshez, mint olyan aki tenyeg ert hozza es azert vesz regebbit mert szeret szivni butykolni vele, azt tartja jobbnak stb. Akkor az meg oldtimerezik ha van zsetonja civil eletben meg normalis fiatal autoval jar ...

  • hdman

    őstag

    válasz TaaT #93373 üzenetére

    Ez nagyon nagy rész volt! (Ill dupla, ha jól emlékszem)

    Sopron city :)

Új hozzászólás Aktív témák