-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz ngaba #220414 üzenetére
Hasonló a cipő csak nálam lenne korlát (feleségem autóját kellene cserélni). A T-roc tetszik neki nagyon, és éppen a száraz dsg a gond. Amennyit össze tudtam szedni (és elmondtak itt és vw topicban a nálam ehhez jobban értők) az az hogy sokkal jobb mint volt de nem betonbiztos... A keret hiányában jó hír hogy a t-roc-hoz van 2.0 tsi és ahhoz a dsg már "olajos" ha minden igaz, de ezt azért ellenőrizzék (250 nm nyomaték a várázsszó, de én ebben sem lennék azért 100%-ig biztos).
Én majd megnézem a kis lexust (lbx vagy mi a neve), de az 3 hengeres (de nem 1.0 hanem 1.5) a hybrid ezért lehet hogy kiesik.
Ha már t-roc én az audi q2-re is ránéznék talán ott is van 2.0 tsi a hülye számozásuk mögé rejtve.
-
Yany
addikt
válasz ngaba #220424 üzenetére
Én a Nissant soha egyáltalán nem követtem, kizárólag a hiteles konstrukció miatt kezdtem utánajárni. Nekem a brand totál másodlagos, ha technikailag korrektnek tűnik valami és nincs krónikus gond a kocsijaival (ld. olasz/francia márkák rossz megbízhatósági hírneve).
Mostanra 2 dolgot tudok a Qashqairól és az e-powerről:
1. A Qashqai a briteknél a legnagyobb példányszámban értékesített új autó, tehát az autóval van tapasztalat, illetve
2. Az e-Power itt az EU-ban új még, de a britt gyártású Qashqai előtt már 2016 óta használják Japánban, ráadásul a legsikeresebb hajtáslánc, vagyis ott is van tapasztalat.Viszont EU gyakorlati tapasztalat nincs még vele, ami nyilván hordoz veszélyeket és a motor is jóval erősebb a japán társánál. A 330NM-es nyomaték eléggé odateszi magát a villanyautókénál jóval könnyebb szerkezet miatt.
Itt vannak még további technikai adatok: [link] és [link] és [link] és [link]
Amúgy a belsőégésű motor (ami ugye itt csak a generátort hajtja) az Infiniti 2.0l-es változó szelepvezérlésű motorjának 1 hengerrel megkurtított változata, tehát maga a motor is már egy bevált konstrukció, legalábbis növeli a bizalmam, hogy nem minden 0-ról kitalált, kevésbé érzem magam bétatesztelőnek.
De ha valaki nagyon autómágus, szívesen venném a tapasztalatait a 2l-es Infiniti motorokról, hátha hasonlóan rossz a híre szervizekben, mint a TSI-é. (apró sztori, hogy eredetileg a Duna Autónál akartuk feleségemmel megvenni a Qashqait, nagyon kedvesek is voltak, ott voltam tesztvezetni is, de a beszámításkor az 1.8-as TSI belsővel ellátott Passat CC-m nyomdafestéket nem tűrő minősítést kapott. Nemhogy nem adtak árat, de konkrétan az ottani "beszámítós kolléga" irgalmatlanul elmondta mindennek. Ezért mentünk egy másik kereskedésbe, ahol az uccsót vittük el az akkori készletből). Amúgy az értékesítő kolléga tekintetével kb. 1000x kért bocsánatot a beszámítós ember megnyilvánulásai miatt. (mindezt amúgy úgy tette meg, hogy a konkrét kocsiról semmit nem tudott, pedig elég tuti üzletet kötött volna, mert épp előtte 1 hónapja hagytam ott 1 millát épp náluk a Skodánál "szokásos" szervizelés címén + egy munkahenger cserével. A kocsit a végül a másik kereskedés így is tette ki: "Passat CC, karban tartott, nagyon szép állapot". Na mindegy...
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
slett27
addikt
válasz ngaba #222004 üzenetére
Igen. Az alapkoncepció az volt, hogy 120e-es lakáshitel mellé + 3 gyerek nem veszek fel hitelt használt autóra, újra (Casco+kötelező szerviz) meg pláne nem. Így a "ki van fizetve" felirattal közlekedés lett volna ésszerű. De a fene sem gondolta volna hogy a 10+ -os autók így le vannak rúgva, 10-ből 7 kuka gazdasági totálkár. Aztán bízva abban hogy majd a következő, majd a következő, meg majd most rám mosolyog a szerencse nem lett semmi. És ráadásul feleségemnek is kell az autó munkába így duplázódnak a költségek. Vidéken amúgy is kevesebbet fizetnek ugyanazért a munkáért mint Pest és agglomerációban így teljesen fatal a helyzet.
zgospel : Köszönöm, értelek. De ismerve magamat ezek után tuti nálam jönnek elő majd a dolgok.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz ngaba #222296 üzenetére
Pontosan így. A szívó Bravóval nem volt gond, azon kívül hogy öten ültünk benne 2 felnőtt 3 gyerek + csomagok, aztán emelkedőn 6.5k fordulat mögöttem meg nem tudták miért nem megyek. Akkor berágtam eladtam. Amúgy 2.5 évig nálam volt egy hátsó kerékagy csapágy és egy önindító csere volt. Az Opel az megint ment, mert lakácsere történt kellett a pénz annak semmi baja nem volt bár csak pár hónapot volt nálam. A 2 T-Jet Bravo..... jesszus. Mindegyiknél az összes típushiba megvolt. Légterelő motor, féltengelyek, fűtőradiátor, váltó M32, kormányszervo elment.
Alapvetően az a baj, hogy 95%-ban munkába járáshoz használom a kocsit. Nem tudok nézelődni hónapokig, busszal szinte lehetetlenség eljutni a munkába, most is kölcsön autóval járok, nem szívesen. Ha valami baja lesz, összetörik akkor az az én felelősségem és még egy púp a hátamra. Egyszer lehetne már szerencsém.
Qru, f4lcon :
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ph_5.5
aktív tag
válasz ngaba #222296 üzenetére
Én csak épp megláttam a kérdését - ezét próbáltam ajánlani olyat amit ismerek
6 éve van nálunk a Bravo. A mai napig jó vételnek tartom... bár felmerült hogy le kellene cserélni mert már 16 éves.
Az elmúlt 2 évben komplett kipufogó csere volt. Hűtőt cseréltünk mert elfáradt. Akkut, mert 10 éves volt és nem akartunk lutrit). Az előző tulaj és én is 10e-ként olajat cseréltünk. Újak a stabipálcák, 2 éves a trapéz. 1 éves a 4 gyertya, de nemrég cseréltem ablaktörlőket is (tudom, hatalmas kiadás )... 1 hónapja termosztát csere. 1 éves sincs az első féktárcsa és betét. 1 szezont futottak a nyári 18-as kerekek. Bőrön, tetőablakon, automata váltón és navin kívül kb összes gyári extra benne van. És az egész autó nem ér 1.5 millát Ezért csodálkozom hogy fapados Astra kombiért itt írták hogy 1.5 milkát kérnek. Vicc.#222298slett27 A T-Jet más karakter Német pályán tényleg tudja a 200-as véget. 10 sec alatt van százon... de városban 60-ig nagyon fürge. 18-as gyári kerekekkel, hibátlan futóművel kanyarokban is jó. Volt előtte 1.2 16V Stilonk. 3 évesen vettük anno... no az tényleg lejtőn jobban érezte magát mint emelkedőn
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam topic
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs