-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #140119 üzenetére
szóval egy kicsit sok azaz ár egy majdnem 9 éves autóért
ha pl egy bmw kombiba szeretne behuppanni akkor meg ennel is öregebb peldanyert kellene kiadnia a 3 milliot....es azok is elkopnak azert a hasznaltauto piacrol....hiaba lehetne venni 0 km es 2016 os Dacia Logant is helyette
-
őstag
válasz kisza25 #140132 üzenetére
Apámnak 2 éves Kiája van (oké, csak egy Rio, de ültem már Ceedben és új Sportageben is) és azt leszámítva, hogy ezek új autók, még egy 8 milliós Sportageben is olcsóbb anyagok vesznek körül az utastérben, mint ebben a 2004-es Volvo modellben.
Kezdjük az ülés szövettel.. ezekben a koreaiakban már attól beleizzadsz, ha ránézel, olyan műszálas, csúszós tapintásuk van, ellenben a svéddel, amiben sokkal kellemesebb, pamutosabb az érzés. A bőrnél is elég markáns eltérések vannak. Aztán a műanyagok, egyikben kopog minden (bár az újabbakban már kezdenek odafigyelni, de még messze nem az igazi), a svédben mindenhol puha, ahol érintkezel vele.
Megfogom a bőr kormányt és bőr-bőr.. de azért érzed, hogy melyik áll közelebb a műanyaghoz és melyik az igazihoz.Nem vagyunk egyformák, ezért ilyen változatos a világ. Azokat is megértem, akik inkább az évjáratra mennek és nem annyira számítanak nekik az apró részletek!
Éppen valami szép szövetkabátot akarok venni télre, de a legtöbb üzletben amit árulnak, jó, ha eléri a gyapjú aránya az 50%-ot, ami szerintem kevés, másnak meg ez nem számít, megveszi műszálból, mert csak a dizájnra megy. Hát ez van."Less but better" - Dieter Rams
-
HIJ
őstag
válasz kisza25 #148031 üzenetére
Nagyjából hasonló vonalon mentem én is, kivéve, hogy én tényleg lekértem pár másik kereskedés ajánlatát, de mindenki ezt az árat mondta. Megpróbáltam mindenféle kedvezményre ajánlatot kérni (pl. őstermelői) de mindig az volt a válasz hogy erre a típusra nem használható... Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy a vételár kb felét finanszírozva szeretném és ez kicsit korlátozza a vásárlást, mivel a Seat -nál a plus -os felszereltségre most 2,5% -os hitel van. Ami ha hosszútávon nézem korrekt a 8-9 -hez képest. A sima felszereltségből engedtek volna szépen, de arra nincs akciós hitel és ráadásul nagyon megtetszettek ezek a plus -os felszereltségek is
Így egy metál fényű FR+ os +Fulllink + Télicsomag = 6,45
Esetleg még gondolkodom a metál elhagyásán, mert a sima fehér is szép, de a metál talán időtállóbb...
#benczeb: Én a szekszárdi seatban voltam.
Az a durva, hogy bent állt kb 12 db FR Leon, amik már megrendelésre jöttek és el voltak adva. Dübörög a gazdaság...
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #148040 üzenetére
Cegben van ket elantra 1.6 szopobenya, mindket kollega szidja mint a bokrot. Cserebe 7literbol eljarsz vele, mert ugyse akarod nyomni neki
Amugy most az egyik helyett valoszinu tucson lesz, 1.7 crdi hp 7dct, arra kivancsi vagyok, mert ha fasza, akkor lehet asszonynak is olyan lesz es 10 evig megul benne a seggen. Ot evig meg minden fasza vele, utana is csak vigyazni kell ra. Sportage maganzokent jobb lenne a gari miatt, csak abban valahogy nem adja ki anyagilag az automatavaltos alternativa. -
őstag
válasz kisza25 #148043 üzenetére
Ez biztos jó motor. Csak az a kár hogy semmi információ a hyundai duplakuplungos megbízhatóságáról. De ami infót találtam az alapján ez egy "száraz" verzió, ami nem sok jóra utal. Ne adj isten ugyanaz a beszállító mint a VW-nél (ugye nekik is van elég rossz hírű száraz duplakuplungosuk).
A gond az hogy automatát akarok (ezért befutó most nálam az scross 1.4t automata, de asszony pajtás folyamatosan i30-asért nyomul ).
Előzöleg másnál felmerült kérdésre, nekem még az első i30-asom van, 1.4-es. Tapasztalat alapján nem hinném hogy a most kifutó 1.4-es nagyon ugrana (az elsőben 109 lóra van beállítva, ha pörgeted megyeget, de semmi extra).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #148172 üzenetére
Egyiket se, ezek a zsebmocik szerintem harmatosak. Erősebb nimcs?
Euro6- ból 100 ló olyan, hogy a háromlábú döglöttkutyákkal fogsz versenyezni a vígazdíjért.
Legutóbb 1.2 tsi fóbiát vezettem, 81kw. Minden padlógáznál sírógörcsöt kaptam. A HTP nyomatékosabb volt.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz kisza25 #148216 üzenetére
azt is olvastad mire használnám (szinte csak helyben)?
olvastam es tartomelég felemás írások vannak róla, volt aki szinte csak dicsérte, volt aki szinte csak szidta
pl kellemetlen helyzetek városban, mert alul van egy turbo lyuk és amikor gyorsan elindulnál, hogy még átslisszanj egy lámpán, olyan mintha véletlen 3. ba raktad volna és hasonlók.
Volt aki azt írta 4 nap alatt nem tudta kiismerni a motort, hogy mikor hova érdemes váltani, mert annyira szélsőségesen viselkedett...
Ki kell próbálni hogy neked passzol-e. Lehet hogy a te vezetesi stilusodban fel sem tunik a turbolyuk. Benzinesnel egyebkent is kevesbe szokott veszes lenni mint dieselnel.Az 1.4 crdi is hasonló, papíron 1250 től 3500 220Nm, ehhez képest 2000-3000 amikor húz, van olyan, hogy a 2ben már nagyon pörögne, de 3ban meg nem elég a fordulat, jól fogyaszt, de nem jó vele városban autózni.
Gondolom az alulmotorizáltság miatt (1400 kg 90 ló)
Annak a motornak nekem sem jott be a karaktere. A relative nehez kasztni pedig halmozottan hatranyos helyzetuve teszi ezt a kombot. Viszont az alig nagyobb 1.6crdi-vel nagyon haromonikusa Ceed/I30. -
meszi85
csendes tag
válasz kisza25 #148386 üzenetére
ha még nem olvastad jól jöhet neked:Kia Rio 1.25 MPI teszt
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #148431 üzenetére
Magyarul megnézem a fényezését, hogy milyen, aztán szvsz.
Lámpa párásodik, ja, az enyém is, erre való a garancia.Land: köszi.
Minden érdekel, legfőképp a 130 km / h-s menetzaj, többit tudom, megnéztem élőben.
Ami hiányozna nekem, az az ülés fűtés, ami pótolható.
Őszintén szólva egy J Astra magasabb felszereltsége és puha anyagai ellenére is kevésbé tetszik, mint a lancer a maga szürke komor valóságával.
Ellenben belül nagyon tágas, kívülről nem is gondolná az ember mennyire.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #148721 üzenetére
Jesolo dettó így egy 120-as Skodával: pipa (szintén gyerekként). Igaz a pályán kialakuló dugóban elforrt a hűtővíz így a felfújható gumicsónakom lapátjával támasztottuk ki a motorháztetőt, hogy hamarabb visszahűljön... De elvitt és haza is hozott ezt leszámítva probléma mentesen.
#bezzegrégen rovatunkat látták.
#nincsbennetarcsi
-
-
máyköl
veterán
válasz kisza25 #148975 üzenetére
Érdekes, lassan egy éve fóbiázok, sosem fájt a derekam, de még kénylemetlennek sem tűnt az ülés, pedig beletettem már 20.000km -t, volt hosszabb táv is (400km oda + 400 vissza), de nem éreztem benne magam rosszul.
Söt, a Volvos barátom (S80) még meg is említette, mennyire jól esik neki a kemény ülés, azután a belesüppedős fotelülés után, amiben ő szokott vezetni. -
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #148996 üzenetére
Golf_4_gti_tdi_ulesek Ha még keresnél ülést...
Az embereknek fáj az igazság!
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #149080 üzenetére
Én nem bírtam 7 liter átlag fölé vinni a 2.0 D4 Toyota motort, pedig hegyekben klímával is jártam és akkor is csak 6.7-re jött ki az átlagom. 130-at pályán is 7 liter alatt tudta, nem pályán sebességkorlátozásokat tartva (60 illetve 100 óra szerint) 6.2-6.3 között volt. Persze hidegen városban tuti bekapna 10 körül, de nem jártam vele hidegen városban.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz kisza25 #149080 üzenetére
Haver 2,0-ás benzines (rs) cliojával 4-esen lementünk Hajdúszoboszlóra 4-en normális tempóban vmi 6,3-as átlaggal. Szegedre a régi 5-ösön is lejöttünk alig több mint 6 literes fogyasztással. Normális egyátalán nem racing módban mentünk persze, de azért normál 100-110-el haladtunk. Viszont baromira tetszett hogy szépen húz bárhonnan bármikor :-) Az egy 170 lovas benzines motor volt. A mazda a skyactive motorokkal is hasonlót próbál ha jól gondolom. Magyrán legyen nagyobb de takarékosabb a moci.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #149083 üzenetére
Nekem az 1.6 Meriva most legutolsó tankolásnál 6,15-re jött ki. Sokan nem tudják hogyan kell vezetni ahhoz, hogy haladni is tudjanak és a fogyasztás is jó legyen. Lábméretben pedig tuti az elsők között vagyok a 48-al. Nekem eddig egy autóvan sikerült 7 felett átlagolni, Renaul 19 1.7 benzinnel, bár akkor még nem tudtam hogyan kellene spórolósan vezetni. Utána volt 3 Toyota: E10, CarianE, T22, az E10 és a Carina E 6 liter körül fogyasztott, az E10-el egészen elképesztő 5,35 is kijött 600km-re, pedig nyáron is téli gumival használtam, a CarinaE kb 6-on átlagolt, volt amikor alatta, volt amikor felette. Barátomnak nemrég vettünk egy 1.8 Zafira A-t, előre mondták, hogy 8 liter körül fog enni, 6,2-vel jár vele, pedig nem papásan vezet, sőt.
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #149115 üzenetére
GL+ felszereltség, a jelenleg futó GL+ vitaranal azért bővebb az extra lista, gondolom ott is követik majd FL után. Itt van a lista: [link]
Motor 1.4T, karakterre már - már sportos, persze nyilván maga az autó nem, építésébol fakadóan. Nincs kettostomegu, részecskeszűrő, és EGR sem. Egy egyszerű Mitsubishi turbo van rajta. A gyár szerint nem kormolodik. Árban így 4,7M, 1.0T-vel 4,4M a legolcsóbb helyeken.
Pumma: nyilván nem viszem vissza (vagy adom el), ha emelett tettem le a voksom.
Trog air: köszi.
Kisza: a kettő között legalább 1 méret van, mondjuk a vitaraval összevetve lehet csak egy fél.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kisza25 #149118 üzenetére
Csak a számok szintjén gondolkozva:
- A 3,7-es Kia Rio és a - ha jól emlékszem- 4,1 milliós Vitara GL+ között 10% árkülönbség van. Ez azért nem a világ vége; és érzésem szerint százalékosan ez a különbség inkább nőni fog az autó jövőbeni újra-értékesítésekor.
- A magyar gyártás és a nagyobb értékesítési volumen miatt a Vitara karbantartása kedvezőbb költségekkel járhat.
- Nem tudom pontosan, mekkora abroncs kell a Riora és a Vitarara, itt viszont a Rio költségelőnyét sejtem.Erősen szubjektív, nekem a Vitara megjelenése nagyon tetszik. Más kérdés, hogy a felhasználási szokásaimhoz nem passzol, nem autópályára való; és elvből sem vennék "SUV"-t.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #149123 üzenetére
Nekem a vitara ülései határesetek, az scross ülőlapja hosszabb, ezáltal nekem kényelmesebb.
Rio / ceed ülései nekem nem jöttek be, a Dacia üléseire emlékeztettek.
Vitara alapára 3,8M+130k metál, ezért a GL felszereltséget kapod, 1.6 szívó van benne, amiben elvileg euro6 óta már EGR sincs egyesek szerint.
Közel ennyiért egyébként megvan az 1.0T GL scross is.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz kisza25 #149123 üzenetére
Egy kis összehasonlítás az autonavigator mérései alapján: [link]
bajnokpityu: FL után valószínű a vitaránál is javítanak az általad is jelzett hiányosságokon, Scross-nál már normális automata esőérzékelős ablaktörlő van, és már GL+ban is. Ugyanúgy automata lámpa, automata szintezővel, ha van eszük, ezeket is hozzák majd a vitara-ba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen monitort vegyek?
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest