-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz kisza25 #1771 üzenetére
Persze, értem én, nekem is sok, de pont nem olyan aki azt mondja, miközben nem úgy van. Azért tudjad, egy ilyen kockaforma nem túl áramvonalas 100 fölött rosszabb mint egy ifa, és a motor meg úgy pörög hogy a sírás kerülget, 80-nál már 2800-at forog.. A punto ekkor mér 2300-nál jár, ha jól emlékszem.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
#10726912
törölt tag
válasz kisza25 #1789 üzenetére
Hát...ostoba divat. Az biztos, hogy a valamikor 88 pacit "dübörögtető" motor 5-ben 120 felett már eléggé lusta, de addig lehet követni a forgalmat. Ha menni akarok, meghúzatom 4-ben, kompromisszum is van a világon. De ez a divat viszont leeszi a tulajok haját, miközben szétpörög a motor
Üdv.
a_tesz : Akkor valami el van qrva a sokat kajálóknál...de nagyon.[ Szerkesztve ]
-
válasz kisza25 #1969 üzenetére
közben rájöttem, hogy olaj, olajszűrő, lég és pollenszűrő csere is volt,
na meg nyáriról téli gumi csere, akkor már tudom miért volt 46eFtEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tomcsi23
veterán
válasz kisza25 #1993 üzenetére
Na azért nem mindegyik konszernes kocsi fékez finoman az elején.
Szerintem ő azt érezte, hogy nyomod neki, fog kicsit, aztán elfárad a hardver, s akkor már hiába nyomod, mert nem bírja. Alul van méretezve. Persze, városi tempónál ez nem akkora gond....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #1902 üzenetére
"a motor csendes és jól megy(130-nál normál hangerőn lehet beszélgetni)"
Én anno nagyon mást tapasztaltam, kategóriája tán leghangosabbja volt a Ceed pályatemponál. kb ugyanannyit pörgött, uannyira volt hangos mint a Yarisom.
Mielött vmi nagy flame lenne belölle, nem csak én gondolom így:
TC:
"Hangosnak ez is hangos nagy fordulatnál – talán nem ártott volna egy kis hangszigetelés a motorháztetőbe. Autóknál zaj szempontjából pont a sztrádatempó körül kezdi elnyomni a szélzaj a motort – hát itt esélye sincs."de google kidobott egy mai összevetést is:
"Sokkal élénkebb a 109 lóerős i30u, nevében a modellfrissítésre utaló u-val. Az ezernégyes motornak segít a csekély önsúly is.Autópályára a rövidre áttételezett váltóval túl zajos a gép, de kihúzatáskor nemcsak motorbőgést, hanem élvezhető gyorsulást is kapunk. Nyers, gyors és sprőd a Hyundai, amelynek a rugózási és zajkomfortján kellene javítani. A Frankfurti Autókiállításon ültünk az utódjában, amely sokkal kulturáltabb autó lesz. "
kb uezt tapasztaltam én is anno....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tomcsi23
veterán
válasz kisza25 #1998 üzenetére
Oké.
Nagyfaternak van fóbia, igaz, az 1,4 MPI. Régebben viszonylag sokat hajtottam, főleg vidéki viszonylatban. Fogott az a fék, amíg nem volt túl nagy a mozgási energia. 150-160-ról már igencsak megnőtt a fékút, bárhogy nyomtad a fékpedált.Rick: hát ja, elég kemények vagyunk.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #2010 üzenetére
Még úgy sem..... elvileg a Hyundai/Kia vonalon a Kia képviseli a sportosabb a Hyundai pedig a kényelmesebb vonalat. Hyundai vonalon nincs is pl. "proceed".
Igazából evvel sincs baj, ahogy sokan szeretik ha "hangos" a motor (hallják a motort) addig sokan a feszes futóművet szeretik, míg ugye ez nekem túl rázós, a motor meg túl hangos.
Ha jól emlékszem a totalcar cikkben is ez van, hogy a 2012es újCeednél már az 1.4 is megkapja a 6os váltót azaz elvileg a motorhang megszünik, belseje meg nem sugalta a korábbi fapad "egydarabb műanyag ajtóbelső" filinget. Ez meg ugye neked is testszeni fog max nem kapcsolsz 6osba hanem 5ösbe hallgatod a motort 140nél.
kicsit offenzív lett. srry.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Manitou
addikt
válasz kisza25 #2325 üzenetére
Netes kalkulátor tényleg 70k-t ad 207 lóra., úgy hogy 2001-es évjáratot adok meg.
Nem tudom ez még érvényben van e, de a kalkulátor még ennek fényében számol:
Rosszabbul járnak azok a tulajdonosok, akiknek 125 kW (170 lóerő) vagy annál erősebb autójuk van, ugyanis 125 és 175 kW között a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (238 lóerő) fölött 2,5-szörösét, 200 kW (272 lóerő) fölött a teljesítményadó háromszorosát kell majd kifizetni.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz kisza25 #2348 üzenetére
2001 decemberi
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Lokids
addikt
-
Integra
titán
válasz kisza25 #3223 üzenetére
az a nagy baj, hogy az autógyártók sem tesznek meg mindent annak érdekében, hogy hardcode-olva legyen a futás teljesitmény az autóban. sajnos ebbe bele kell törődni, németeknél is ugyanúgy népsport a nagy visszatekerősdi, nincsenek csodák. ott egyetlen plusz van, ami segithet, ha ún. leasingrücklaufer autót vesz az ember. ez mindig első tulajdosonst jelent és az esetek túlnyomó többségében 3 évet. vagyis amennyire csak lehet, plafonnal számolhat az ember. de itt is simán megvan 120-140e km egy járműnél, különösen a traktoroknál.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest