-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
szerintem ezzel nincs semmi baj. Mert az ugye 1 dolog h v6, de automata is. Jah és a tetőablak is nyitva volt, uh sztem az legalább 2-3 deci plusz.
És gps szerint 6 km/h val mutat többet az óra.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
15-16 colosban gondolkodtam asszem talán 6,6-7-es szélességgel. A mostani felnim ET-je 38-as de ez elég széles.
Kíváncsiságból mondhatsz árat de mostanában tuti nem váltok már. Viszont jövőre jó lenne. Egyébként Enkei jó lett volna csak elég drága márka (persze nem is gagyi). Nekem a gyári felnim is Enkei de most nem olyan van fent. Azon is agyaltam hogy elcserélném gyárira.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
őstag
+1
üzembentartóival csak közeli havertól, családtagtól veszünk nagyon kis értékű kocsit
és még ott is bonyodalmakat okozhat
senkinek sem ajánlomkivéve persze ha a jövendőbeli üzembentartó sáros a NAV vagy más előtt, akkor kifejezetten jó megoldás
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
-
Nem beszélek németül, sajnos nem tudom elolvasni amit a linken találok.
Sajnos a német ügyintézés, nem csak nyelvi okokból kifolyólag, nem lehetséges. Nincs rá időm. Az elmúlt 10 napban este 10 előtt nem értem haza, és 6 kor keltem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Keresek én 1m egy héten, csak nem magamnak hanem a főnökömnek
Van ráció abban amit mondasz. Én úgy agyaskodok hogy ha a PoHu pecsétes papírt ad hogy az autó megfelelő állapotban van akkor 1 hónap nem számít a vezérlés cserének, mert a szerviz intervallum 120k, uh még 40k van a kötelező cseréig. Ha meg 20kval hamarabb cseréltetem, akkor is nyertem pár hónapot és akkor kvázi van időm zsét kaparni hogy mindent megcsinálja a nagykönyv szerint.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szplöttyy
senior tag
Opel féle Ecotec motorokkal van főleg tapasztalatom, a többi márkánál erős az óratekergetés gyanúja. Pl 99' 1.6VTi ~145ezer km az órájában, és azért igencsak füstölget, stb.
Azt hogy nem bírják, nem úgy értem, hogy darabokra hullik, csak érezhetően nem megy már úgy, a hangja se olyan, többet is eszik, szóval érezni rajta, hogy el van használódva.
Smoke & Torque
-
Mágus2
Közösségépítő
Hát páldául különböző funkciókat lehet ki-be kapcsolni. A fékek légtelenítésekor megforgatni az ABS pumpát, A diesel autókon lehet babrálni a befecskendezési minőséget, meg lehet mozgani a turbó lapátkáit. Mindent lehet tesztelni ami a kocsiban van. Ehhez nem kell EEPROM író, csak egyszerű diagnosztika. Az élőadat olvasás csak egy a sok funkció közül.
Egyszerű példa: a vw konszern autóin be lehet kapcsolni azt a funkciót, ha elindulsz és átléped a 15km/h sebességet, akkor bezár a központi zár, ha kihúzod a slusszkulcsot akkor kinyit, ill. távkapcsolóval zárt autó felhúzza az ablakokat is.
Indítási adagot lehet emelni(akinek meleg motornál nehezebben indul a TDI, azoknak szokott segíteni), Izzítási időt lehet növelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...