-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
-
alázógyík
őstag
válasz Senhi #210783 üzenetére
Nekünk gyerekkel se tűnt soha kicsinek, és szűknek se.
4 fővel vígan, rohadt kényelmesen elatóztunk külföldre vele.Hihetetlen, hogy manapság pár száz km-re már minimum 9 személyes buszt akarnak az emberek. Aztán jön a parkolási gond, hogy sehol nincs hely, nem fér be. Majd dizli létére is 10-12l-t eszik...
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
-
alázógyík
őstag
válasz tibbike01 #210797 üzenetére
Gyertya csere 60K km.
Féktárcsát nekem elől 180.000km-nél cserélték le a gyárit, a hátsókat meg 200.000km-nél.
Vezérlést én még nem láttam, hogy bármelyik csoport tag cseréltetett volna, pedig nem ritka az 500K km+-os gépek.
Valamelyik nap raktak fel egy taxit, 5 éves 780.000km-el, és még ot se volt vez.csere.
A váltó olaj csere olyam egyszerű, hogy semmi gép, semmi kütyü nem kell hozzá. Egy csavar le az alján, olaj le, csavar vissza, tetején olaj betölt. Basszus, 9K az olaj bele, meg 20 perc szabadidő, ha haverral egy sör mellett megcsináljátok.
Akku probléma akkor jön elő, ha nincs tisztítva az azt hűtő ventillátor szűrője. Ez is k.b. 15 perces művelet otthon. Célszerű Hybrid Assistantot(ez egy telefonos App) használni egy Carista OBD kütyüvel és , az ragyogóan kezeli a hűtését/fűtését.
Az évenkénti márkaszervizes olajcsereével kérni kell plussz pénzért a +1 éves hybrid garit, és akkor újabb 1 év gar. az akkura, inverterre, elektromos dolgokra. -
alázógyík
őstag
válasz tibbike01 #210801 üzenetére
Én turbós benzinesből ültem át, és ebben tényleg 0 bugi van.
De az a vicc hogy nem is érdekel. Nyugalom és csönd. A dugókat is leszarja az ember, mert szépen csendben lehet csorogni elektromos módban, miközben ugyanúgy működik a klíma.
Ha szereted a gyorsulást, és az előzgetést, akkor nem biztos hogy ez a te autód. Annak ellenére, hogy lámpánál lazán otthagyod a többi autót az elektromos hajtás miatt.
A turbóbenyás 9,6-os átlagfogyija után felüdülés a hybrid téli 5,6-om, illetve a nyári 3,8. -
alázógyík
őstag
válasz johnny82 #211594 üzenetére
Szia!
Anyósomnak ugyanez a motoros Corsája van. 2015/12.
150K km van most benne, azért jöttek elő problémák vele, ami többeknél is előjött.
Ha nem cserélték az olajat 10K km után, hanem hosszabbra húzták az intervallumot, akkor k.b. mindnél előjött a motor csörgése, zörgése(Hidrótőke, szelepek,...). Javítása nem olcsó, de legalább nagyon drága.
ABS jeladó, motortérajtó érzékelő, hibája volt még.
Most Decemberben pedig a futóműben tört el egy olyan csavar, ami az egész első futóművet rögzíti a kasztnihoz. Iszonyat rozsdás volt a csavar belseje, ezért tört ketté. Brutál fémes koppanásokkal jelzett, hogy valami baj van.
Egyébként kényelmes, és szereti, de azért ez nem kevés hiba ennyi idő alatt, és úgy hogy mindig szervizelve van az autó. -
alázógyík
őstag
-
alázógyík
őstag
válasz ricsi8800gt #218537 üzenetére
Maga a rettenet.
Eladhatatlan, megbízhatatlan, totálisan rossz konstrukció. -
alázógyík
őstag
válasz Vismajor01 #218882 üzenetére
Na jó, azokkal dupla ennyi km-nél sincs gond.
-
alázógyík
őstag
válasz pieceofpaper #219219 üzenetére
Ötfélért egy 5 éves Suzukit? 😅😅
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest