-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arkar
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #284 üzenetére
Unod? Miért, mindig u.a nyújtja, és érdekes módon még mindig működik?
Nekem is vannak olyan napjaim mikor unom, hogy mindig a 206-ba kell beülni, néha jó lenne 1000LE, vagy 2l -es fogyi de hiába jövök ki kétszer a lépcsőházból, ez nem változik, viszont nemrég elképzeltem milyen lenne eladni, hát nem úsznám meg sírás nélkül, így 5 év után pedig szegény már 11 éves, de a megtett 100Ekm közösen az élmény!Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
válasz zoo8800 #11093 üzenetére
Ez teljesen egyértelmű, kereskedő biztos 100Ekm-rel hirdetné
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
válasz Bull Boss #13440 üzenetére
Mer a swifttet Mózes hozta a hegyről!
Az nem kopik, sőt terminátor alapanyagból készült, übernémet-japán tengelyhatalomtól származik, akik Hisler ufóját is tervezték,.
Volt már francia kocsid, vagy csak olvasod a TOTALCART, nem mindegy?
Nekünk volt már vagy 10, nem csak láttam,van hátrányuk, de nem szarabb mint a többi vas!!!Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
válasz Bull Boss #13459 üzenetére
Érdekes apósomnak régi swiftje van és arra is kell költeni, közel annyit mint az én jóval bonyolultabb francia szaromra és ráadásul 1 év különbség van a két sz@r között még a km is megegyezik, igaz az enyémet nem gyártották 10 évig franciába(swiftet japcsiba) utána meg eu-ba, hanem egyből kiadták,a típushibáival együtt.
Gti matcbox hobiba? Válság van mi!
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
válasz agymenő #13714 üzenetére
Tico, 3 ajtós swift, nekem felejtős, a ford 1.3 motorral,1100kilóval fogyasztásra, meneteljesítményekre nincs jó hatással, marad a saxo, astra páros, álktrészárak, fogyasztás, méret a kettő között nálam ez döntene.
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Én még az adagoló eredetiségében sem hiszek, főleg hogy a vp adagolók nagyon kényes az üzemanyag minőségére, felújítva meg vagy 600E Ft., a ve sokkal strapabíróbb igaz 2 decivel többet eszik a moci, minden estre a napi 343km, elég húzós, még ha taxi volt akkor is.
Láttam MH-nál 250E km-es Opeleket, álltak és pörgött a kilométeróra,így a sofőrnek is eset le egy kis pínz.
Igen régóta francia, és olasz utáló(de már a japcsikat is piszkálják) a totalcar, ott autó csak BMW Audi!! szvszElőbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Akkor Skoda Fabia híres 1.2-es 7 éves autó főbérlőméké, van mellette nekik egy kis Fiat Puntó 1.2 60 lóval, a Fiat munkás autó fillérekért kapták.
A Skodába már vásárláskor is világított a motordiagnosztika , azóta vettek már vagy 4 lambda szondát egy hétig jó utána újra világít, ezek után ne is mondjam hogy tavaly télen az öreg lehúzta az ablakot, persze elektromos, és hát úgy is maradt, nem lehet javítani a szerkezetet, mert egybe van építve, úgy hoztak valahonnan, (a fia ócsón szermányolta) 25 ropiért, két hét garázs, -20ba lehúzott ablakkal szar is járni, azután az unoka születésére veszprém, veszprém visszaindulás semmi, a vezérműlánc lenyalta a fogaskereket, mi ez , műanyag?, fasza jó sok pínz, persze ezt a vw már javította visszahívás allat, tényleg szuperül! maradt a vonat, meg a puntó: Német autóval csak egy baj van Német, vicc vót
Ha gondolod írok még honvédségi passatokról is+ audikról, és linkelgetheted a sztorikat
Vagy hires vw lengőkarokról, generátorokról ne is beszéljünk ne is beszéljünk.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
VW Caddy, itt a cége s 3 éve 1.9SDi , 60 Ekm váltócsere, szélvédő csere, folyamatosan kiégő izzók, 7,5 literes fogyasztással kombinálva DAS AUTÓ!
(#13938) Szplöttyy
Viszont veled egyetértek, sokan mesélnek horrorsztorikat, aztán látjuk az autót, ganéra volt törve, szarrá volt hajtva, és van konstrukciós hibás szar motor minden márkánál, de sajnos itt elterjedd az , hogy az olasz és francia a szar.
Nekem megvan a 206 7 éve(12 éves autó), 156Ekm-rel, már ahogy egyszer leírtam, apósomnak swift, kb egyformán költünk autófenntartásra.
Most jártuk meg a gyilkos tó környékét, két autóval mindenféle gond nélkül, tiszteljük egymás autóját, nem pedig mutogatjuk, az adac listát egymásnak, hogy ki a hiúbb cimmel, mint ahogy itt néhányan teszik.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Ja igen, az adagoló is a peugeot gyártja(BOSCH), a tömítetlenség meg persze lelevegősödést okoz, létezik 1000ft-os áron visszacsapó, nem egy Audira, Fiatra, PSA,VW-re raktunk már fel, a caddy is kb ezt a meneteljesítményeket hozza, ez van ilyen a szívó D.
A 2.0HDi-be sem a motor szokott kifeküdni, inkább döglik meg az üzemanyag rendszer(BOSCH), főleg ,hogy a régi XUD7,XUD9 továbbfejlesztett, és erősített acél!blokja, nem alu.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Akkor csak jó a francia dízel mert az egy Renault MOTOR a volvóban, pedig az előbb nagyon szidtad a franciákat?
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Ja akkor a francia motorok jók?
Csaka kaszni szar+ az elektronoka, igaz kár hogy a beszállítók nagy része megegyezik a többi márkáéval, nipodenso, bosch, valeo, delphi, siemens, stb..(#14003) Varoz
Akkor van egy jó motorjuk és kész.
Szegény F1, sok szar renault motor, béna Loutus![ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Ja azét adat el belőle 7milli db-ot mer sok a köcsög, meg a csaj mi!
Akkor mi a twingó, a lupo, polo, fabia, corsa, mid köcsög autó?Amúgy mi a bajotok abban hogy giigz-nek ez tetszik, és a swift nem?
[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Oké, értem de sokan kis hazánkban, családi autóként nyúzzák, az imádott 206-asukat, másrészt ha tetszik neki, rendben van, attól még nem lesz köcsög, valaki aki a gömbölyűbbformákat szereti .
De azért nem kell a 206-ost sem leírni, írtam már, eu-nak készült, bonyolultab megoldásokkal, mint a II.-es swift, a swift, igénytelenebb autó aszó jó értelmében, de nagyrészt i. swift fejlesztés, a III. genesről látszik, hogy az eu-nak készül, de nem látom azokat a sikereket, amit a pug elért, szó ne essék, nem rossz autó, de a nagy előnyét elvesztette, fogyasztás, olcsóság, könnyű kaszni szvsz.Meg a Francia autókból az egyik legjobb tuning alap, és persze olcsón kapni hozzá minden tuning cuccot, vagy szinte csak ehhez sajnos!
[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Nem keverem, tudom jól melyik volt az egyes swift, édes apám munkatársának volt is, apósomé az II., hidd el a II-es nem az eunak készült, csak itt is forgalmazták, másrészt kishazánkban is ezt gyártották, nem kifejezetten EU-piacra, hanem inkább kelet európának.
Igen szerinetem elvesztette előnyeit a 3. genel, megkapta az 1,3-as euro 3-as motort + egy 1200kg-os kasznit, ezzel elvesztete a régi, 1.3 8v nyomatékosságát, és a kaszni által nyújtott súlyelőnyét, az 1.3 II.gen szinte gáz nélkül elindul, már alulról húz, míg a harmadikat, azé noszogatni kell.
CRX németország, könnyű volt, jó volt ment nem fogyasztott és a del sol, nem közelítette m3eg elődei sikerét!(#14024) Rick4 javíst ki, nem DCI, HDI.
[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Te vagy itt az ész mit is mondjak, csak az lehetséges amit elképzelsz, ébredj fel csipkerózsika. Biztos 1200kgos önsúlyal, 16v szuper nyomatékgörbéjével fogja megváltani a világot, II-gennel aurtópályáztam 2évig , igen 5 tényleg hosszú,de a többit hagyuk !
#14028 Arkar: erről ugatok, hogy az I.gen továbbfejlesztés volt a 2-es swift, és tipikusan nem eu igényeknek készült!!
Míg a 3-eas már EU a tipikus piaca! De ezzel elvesztete olcsóságát, 5literes fogyiját, egyszerű szerkezeti megoldásait, bonyolultabbá vált, és itthon sem lett sikeresebb elődjénél.[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Igaz tényleg csak 1050, tévedtem !
(#14034) Sman
Köszi az ajánlást, sose ment a helyesírás, sajnos nem is fog, ez már rég kiderült,erről nem tehetek, nem mindenkinek egyforma sz agya, neked hogy megy a kémia számítás ?Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
Én ezért sokat dolgoztam, jelenleg is Biodízel gyárban dolgozok, gondolom nehéz elhinni, ha valaki trigliceridekből gyárt FAME-t, néz utána 2 db gyár van az egész országba
(#14049) aero.
Igen, nem mondtam, hogy nem viszi, én a többlet fogyasztásra gondoltam, ami a a régi 2-es swift előnye kb 1 liter benya.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
válasz Szplöttyy #14079 üzenetére
Semmi köze a toyotához, a tolyotán denso az üa. rendszer, a psa bosch.siemens.
Hengerürtartalom: 2179cc
85X96
[link]Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Arkar
aktív tag
válasz Szplöttyy #14079 üzenetére
Az EW motorkód bentzinesé, A DW a dízeleké javítsd
Ha jól tudom a toyo-nál se a motor volt szar, hanem a denso volt gagyi ha emlékezetem nem csal akkor az 1.4 Bosch rendszer, jobban jártak volna ha a 2.2 -is bosch-al.szvsz
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest