-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
Sziasztok!
Jó ideje böngészek, keresgélem csepp szedánunk mellé a nagytesót, a hétüléses csodát.
Korábbi olvasataim, illetve tudásom (ami ezeknél a márkáknál kevéske) mellé szeretnék tőletek segítséget kérni. A főbb szempont számomra a benzines motor, azon belül is a szívó.
Jelenlegi márkahűségemet fel kell adjam, sajna náluk hétüléses/ hatüléses korábbi évjáratban van, ragaszkodnék a 2008 utáni járművekhez. Nagy igények nincsenek, felszereltséget keresve is talál az ember..
Amik szóba jöttek az elvárásnak eddig:-Toyota Verso 1.8 benzin
-Citroen C4 Grand Picasso 1.8 vagy 2.0 benzin.Namármost, a Verso egyes blokkjai hajlamosak az olajfogyasztásra, amikről hót fogalmam sincs, hogy 2009 utáni motorokban orvosolva van-e, illetve a blokk miféle szerzet.
A Citroenről pedig 0 ismeretem van.
Az Opel Zafira B, esetlegesen Zafira Tourer is számításba jöhet, szintén nem ismerem őket.Kérdésem azokhoz szól, akiknek tulajdonukban van, volt-e dolguk velük, pro/kontra, minden info hasznos nekem jelenleg.
Elhamarkodni nem akarom, idén szeretném megvenni.
Árnak a 4M Forintot lőném be, de ha pocit több se baj.
Esetlegesen más márka/típus tippet is várok, elfogadok.Köszönöm Nektek!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz molnarpeter #193584 üzenetére
(Sajnos) Nem, ugyan házasok vagyunk, viszont két babócára tettük a limitet
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193587 üzenetére
Köszönöm a részletes írást!
Ragaszkodom a benzinhez, ami dízelek voltak a háznál, mind csalódást okoztak. Jelenlegi benzinesem lassan 90.000km-t ment az elmúlt 3 évben, hibátlanul.
Persze a benzinnek is lehetnek buktatói, viszont kevesebb.
Mindenesetre nyitva tartom a szemem a piacon, hátha :)Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193613 üzenetére
Azért is kérdezek, hogy kicsit közelebb kerüljek a modellekhez infók terén, melyik márka milyen motor párossal alkot jó kapcsolatot, illetve nem utolsó, hogy ne kelljen az ingem-gatyám ráverni egy autóra..
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Telitalálat, Honda párti vagyok nagyon erősen!
Szóba jött az is ugyan, viszont annál picinykét nagyobb kellene, már amennyire lehetséges.
Mindenesetre nem marad ki a sorból, ha találnék egy exe kivitelt jó árban, akár rá is mennék, mint tyúk a takonyra.
Accord blokk, gond nem lehetIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193643 üzenetére
Mazdát pontosan emiatt nem vettem számításba.
A 2008 utániaknak a hátulja nem egy remekmű, bár bent ülve úgyse látni.
Ellenben motorikusan csodálatosak, tágas jószág, viszont a rozsdabogár igencsak kedveli az anyagot.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz rasotamas #193649 üzenetére
Én bedurrantanék egy benzines vagy akár dízeles CRV-t valami újabbat, mellé meg egy kis futkozós Civicet (2005) , tekintve, hogy az ufo futóműve nem a legkényelmesebb.
Mazdát személy szerint a rozsda miatt kizárnám, Verso benzinnel nagyon meggondolandó az olajfogyasztás miatt.
Még egy kéziváltós TypeS Accordot képzelnék el a gépparkba, csak a szórakozás kedvéért
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
-
Lacko32
tag
2007-es 2.0 benzin már faceliftes, pofás, egy gyerkőccel pedig elégséges. Kényelmes, relativ jól megy a 155 lóerejével, és nem utolsó sorban biztonságos.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Moat ugrott be a gondolat, főnököm kotlája:
Kia Carens 1.6 GDi
7 személy, szívó benya, semmi cécó. Sok rosszat nem olvastam erről a motorról.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #193752 üzenetére
Évi kb 2-3 alkalommal járunk Pesten, szóval autobahn ritka alkalmak egyike lenne.
Helyi cirkálásra kellene, oda az 1.6 bőségesen elegendő, főleg hogy az asszonynak szánnám, tolatókamera legyen, többi már csak hab a tortán.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193753 üzenetére
Ültem benne, vezetni még nem vezettem.
Ezt mihamarabb pótlom, be vagyok sózva egy másik autóraIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Sajnálatos mód ide-oda, a brifkót szélesebbre, a kikötéseket szűkebbre kellett vegyem a hétszemélyes mizéria terén.
Elkezdtem szemezni a 2012-2014 közti Mazda 5 családi hajóval, aminek a fara ugyan ronda, viszont a szíve a megbízhatóbb fajtából való, 2.0 benzin.
De!! Van fent két Takumi hahun ami nekem nagyoncsak tetszik, viszont a szervizintervallum bődület. 20-30 ezres olajcserék szerviz által, ha lehet hinni a digitális szervizkönyvnek (köztes olajcsere volt-e, az passz). Ha akár 10km-el átlépem az olajcserét, remegek. Vagy németeknél ez luxus cikk? Vagy a papír csak a főbb szervizt tartalmazza?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193870 üzenetére
Amennyi autót megnéztem és tesztet elolvastam fotelból, se tudom, mi lenne a célszerű.
A dízel nálam nagyon kerülendő. A turbo benzinre még-még talán rábólintok, viszont a paletta szűk. Az egyik eszi az olajat, a másik rohad, a harmadiknak más nyűgje van.Toyota Verso 1.8 benzin
VW Sharan 1.4 Tsi
Esetleg Opel Zafira B benzinnelDízelt továbbra sem nézem.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz BigBlackDog #193874 üzenetére
Na igen, nagyon is helyesen mondod! Sajnálattal konstatálom ezeket a dolgokat, és visszasírom a 2003-2007 közti igazán jó autókat
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz grizlisandor #193877 üzenetére
Na látod, erről nem volt infom. Sharan kihúzva a listáról!
Köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193882 üzenetére
Oh, a lényeg kimaradt. Évi 2-3 alkalom 250km pályázás, jobbára kisebb távokra, havi 3-4 alkalom a 100km-es messzeség. Ellenben helyben max 25km-es távra kell és erősen második autónak szeretném. Emiatt is a benzint tartom szem előtt.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #193881 üzenetére
A jelenlegi helyzetre való tekintettel külföld kizárva, max Pest-Szengotthárd távra kell, ami olyan 250-270km ,és évi kb 2-3 alkalom. Nyilván azért nézem az egyterű kategóriát, mert bővülünk
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193898 üzenetére
Megpróbálok mindent összeszedni :D
Nos. A kocsit két gyerkőchöz, és két szülőhöz szeretném. Második autónak, ami annyit jelent, hogy sacc/kb évi 10.000km futást jósolok neki. Asszonykának fog kelleni, gyerkőcöket oviba, susuba hordani. Ami annyit tesz hogy napi kb 30-40km, de ez oda és vissza. Ha utazunk max Pestre, ami évi pár alkalom, és 250-270km-t jelent egy körben. A lényeg, hogy a hátsó hármas üléssor osztott legyen, szóval két ülésre gyerekek persze boztonsági baba fotelban, és anyuka. Puttony legyen a babakocsinak, kb ennyi.Az Opel Zafira kifejezetten tetszik, ami turbós motorral van jelen a piacon (sajna).
Japán párti vagyok, viszont a paletta elég szűk.
Grand Picassotol félek (Mr. Francia)
VW és konszernek sem tartoznak a kifejezetten kívánt listámra,de ha lenne olyan benzines, ami megbízható, ám legyen.
Toyota Verso is tetszik, viszont hajlamosak olajat zabbantani.A lényeg, 2010 utáni legyen, ülésfűtés és tolatókamera legyen benne. Ja, és benzines kellene :)
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193907 üzenetére
Jelen pillanatban még hárman vagyunk, viszont lesz kistesó, ez totál fix. Nem nagy futásokra kell az autó, a legfőbb szempont, hogy ne legyen többet szervizben, mint otthon az udvarban. A fogyasztás sem érdekel, a mostani sem egy fogyasztás-bajnok.
Viszont fontos szempont a hatsó ülés osztottsága, hogy mindenki elférjen kényelemben.Nem is olyan egyszerű ez
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz [CS]Blade2 #193913 üzenetére
Ezeket a költségeket nem számolom. Soha nem néztem mennyit eszik az autóm, illetve soha nem is érdekelt.
100-as benzint rakok bele, illetve Ausztriában is 98-al tankolom. Nem a kihaénnemség miatt, hanem mert megérdemli. Elvisz munkába, illetve a családot ahova kell. Az autó nekem érték, amiért rengeteget güriztem, és örülök, hogy van. Se alkatrészen, se üzemanyagon nem spórolok.
Olajból is a jobbat, drágábbat kapja, a 10ezer km az 10ezer km. Aki eddig tőlem autót vett, soha nem panaszkodott :)Témához visszatérve, a dízel lesz az utolsó, amit megnézek. Volt a családban, és rengeteget állt, mivel mindig valami nyűgje volt. Ugyan második autónak kell, de az évi 10ezres futásra sokallok egy fritust. Kompromisszumot kell kössek, hál égnek itt kapok tippeket.
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Beletúrtam magam az autópiac legmélyebb bugyraiba, és megakadt a szemem a Kia Carens 2.0 benzin verzión. 2017-es évjárat, egy van fent hahun. Mennyire elterjedt nálunk ez a tyúkól ezzel a blokkal, illetve ez is közvetlen befecskendezéses mint 1.6-os társa?
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194015 üzenetére
Erős kijelentés ez. Mindenesetre a 3-4 misis Accord pont az a kategória, ami ha időben a legjobbat megkapta, az mai napig "költségmentes". Értsd, kopó dolgokat minden autón kell cserélni. De mint Accord tulajként kijelenthetem, hogy az elmúlt 90ezer km alatt a legnagyobb kiadásom egy kupplung csere volt. Na bumm, milyen pupák vagyok a japán sz**ommal
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194018 üzenetére
Az enyém pontosan közelebb van mint a húszhoz, mint a tízhez. És? Nem "japántulaj" szólalt meg belőlem, csak elég rossz példával rukkoltál elő. Mindenesetre a céges, lízinggel sok mindent ki lehet próbálni, javaslom ülj be egy CRV-be, sajna a legújabb Accord nem érkezett Európába. A Tipo mint olyan, egy alsó-középkategória annyiért. És ha választani kéne a tapasztalatok alapján, akkor inkább egy 10 éves Honda 4 millióért, mint egy mai kor vívmányainak megfelelni vágyó műanyag belsős konzervdoboz.
De elfogadom a véleményed. Csak nem osztom. Ennyi :)
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Sodor az ár. Az 1.8 és 2.0 storyt ismerem, de annál újabb kellene. Citroen...beza.
Ez pedig kifejezetten megtetszett [link]
Érdemesebb elkerülni, vagy van benne potenciál?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Na a gyökér japán autós mit keres?
C4 Grand Picassot. Kérdés: automata váltósat szabad belőle? Maradok 2010 előtt , ott még van 1.8 és 2.0 szívó benga. Ezek közül melyik az igazán hozzáillő? Fogyasztás nem érdekel, leginkább tartósságra.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194137 üzenetére
A gotthárdi oldal, hogy dolgoztam majd 3 évig az Opelnél. Tudnék mesélni, elhiheted. De nem is érdekelnek az ott történtek, azok a motorok már keleten vannak
Nos, le tudtam küzdeni az ingeremet, miszerint 2008 után az autógyártás, mint olyan, megszűnt. Inger, hogy 2010 utáni kell mert az fiatal. De vele együtt cumi van velük.
Dízel?! Dpf, kettőstömegű. Amit megspórolnék üzemanyagon, azt a szerelőnek adom. Turbo benzin? Turbo, könnyű blokkok, 200 ezer után kezdj félni. És ezek 2010 utántól már igencsak elterjedtek.Szóval a dízelről totál letettem, mindenképp benzint szeretnék. Az ár, a 4M-s összeg továbbra is áll. Tehát ennyit szánok erre a projektre, viszont bajt sem akarok magamnak.
És igen, amit mondtál, olcsóbb. Lehet rálocsolom az árkülönbözetet mondjuk egy 2012-es autóhoz képest, viszont lehet arra is rávernék egy valaggal.
Szóval szörnyen megfontolt vagyok, nem hamarkodom el. Júniusig akarom megvenni.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz youckey1981 #194151 üzenetére
AAA autó konkrétan minden szemetet bevesz.
Szvsz egy ilyen kartörténettel rendelkező autót meg se néznék. Egy kökhárító vagy lámpa csere még nem a világ vége. Esetleg Note nem játszana? Tágasabb egyterű, családban 2 is volt, jelenleg is van.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz youckey1981 #194155 üzenetére
A Micra - Note majdnem egy kaptafa. Sajna a Note váltója se jobb, néha nehézkes egybe rakni, illetve menet közben ahogy hirtelen megnyomod a gázpedált, előre-hátra lötyög.
Ha veszi a sebességet, és nem érzed kínkeservesnek, akkor nem lehet gond. Alapjáraton zörgést hallasz a váltó felől, az nyelestengely csapágy gyanús, olyan 60-70k a javítasa/felújítása.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194139 üzenetére
Ahogy mondod.
Ezért szűkült a kör a három nagyágyúra:Toyota Verso 1.8 benzin, ha kell, 2010 utáni
Opel Zafira 1.8 benzin
És C4 Grand Picasso 2.0 benzinVárok a csodára..
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194161 üzenetére
Nem esett ki, benne a pakliban, viszont egy B Zafirához képest magasabb a felára. Verso is magasabb árfekvés.
Felszereltségben találnék olyat, amit keresek, akkor persze indulok is meglesni :)Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz zsoltip #194183 üzenetére
Ilyen ékszeresdobozt csak és kizárólag ismert szervízmúlttal néznék meg. A DSG gyengepontja az olajcsere. Ha nem kapta meg időben a megfelelőt, bizony ráfizetős lehet a storyja. Ahogy a motor is.
Fater 2.0 VII Variantjába lassan 300e km van, garancia lejárt, de az intervallumokat pontosan betartva, az autó mai napig bontatlan, makulátlan, és működése teljesen hibátlan. DSG az is, és pontosan úgy viselkedik, mint 10.000km-es korában :)Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz rasotamas #194185 üzenetére
No offense, de Szombathelyről még macskát SE.
Eddig 2/2 autó hulladék volt, ami onnan lett hozva[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz tboy93 #194326 üzenetére
Tavaly karácsonykor az asszony hugyosra pakolta az Accordot. Az anyós taposón, ülésen csomagok, csomi rottyon. Nem egy csigaház sajna
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
-
Lacko32
tag
Nos, akármennyire is verem a seggem a földhöz, a nyavalyás szívó benzines storyval, be kéne végre lássam, hogy érdemesebb lenne befektetni egy turbo benzinbe vagy (kapaszkodj) fritusba. Teljesen igazat adok abba, hogy ha előzni kell, domb van, vagy akármi, az a többlet nem jön rosszul.
Iszonyatosan tetszik a Renault Grand Scenic 2017-től, viszont a büdzsé már nem engedi.
Ellenben ott az Opel Zafira Tourer turbobenyával, vagy frituval.
Esetleg S-Max, bár az ecoboostról fogalmam sincs, illetve a dízelről semnem.
Vagy Touran Tsi-vel.A pénztárca 4M-ig nyúlik, tovább nem. Ennyiből melyik az, amelyik élhető szerintetek?
Szörnyen tanácstalannak érzem magam (már 1 éve )Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz focvis #194504 üzenetére
Ez volt már téma. Én jobban preferálom, tágasabb a mozgástér. Én szívem szerint vettem volna egy új Kia Ceed kombit, 1.4 turbo benzinnel. De van egy asszony a háznál
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #194508 üzenetére
30 évesen másképp látom.
Ha begyöpösödött lennék, unalmas lenne minden. Középkorúként sem árt haladni a korral, másképp a Ladákat görgetnémIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz vzsryl #194521 üzenetére
Akkor mondom másképp: másfél órán át ordítottunk egymással, hogy nekünk miért egyterű kell, és nem kombi. Figyelj, a magyarázat.
Én mint kombimajom: mellém ül a nagyobbik gyerek, a kicsi veled hátul, pakkok a puttonyba.
Asszony: Én abban nem bízok, a gyerek üljön mellettem, ott a helye. Meg ha valami történik? Akkor mit csinálsz?
Meg állandóan morogsz hogy kicsi az Accord. Egy kombival mire megyünk?Nem baj, hogy az a két plusz ülés semmire nem jó, mai napig azt hiszi, ott két 180-as felnőtt elfér. Szerintem nem.
Nem tudok olyan érveket mondani, hogy elfogadja.Mondom, kihoztam volna a Ceed kombit a szalonból, mert szörnyen tetszik. De így jártam.
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz focvis #194538 üzenetére
Mondjuk a függöny story nálunk megegyezés alapon történik
Mindenesetre erőltetem a kombit, szájízemhez jobban illik.
De nem vetem el az egyterű témát se, sokszor jól jön(ne).Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Szedán van, egy 7gen Accord. Nem adnám el semmi pénzért se. Ilyen bombabiztos, és szervizigénytelen autóm soha nem volt. Persze a kötelezők mindig időben el vannak végezve, minden porcikáját ismerem.
Őszintén? Félek belevágni bármi másba. Ez a bizalom egy másik autó fele lehet nem lenne meg, mint ennél. Ezért ugrálom körbe nagyon a témát, és kérdezek. Mindenképp kelleni fog egy tágasabb, nagyobb autó, amire az egyterű a legokosabb megoldás. Az a két plusz ülés ha nem is lesz kihasználva, egy nagy puttony igenis hasznos. Illetve a hasmagasság is. Az Accord marad, innen max a tréler viszi el, amikor leadom
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.