-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #193583 üzenetére
Nekem nem volt egyik se, de annak idején eléggé körbejártam az egyterűeket, így írok pár gondolatot, amit nekem javasoltak, vagy én olvastam anno:
A 2008 utáni 1.8-as Toyota motor tudtommal már jó, de szerintem a Verso kasztnija kicsi 7 ülésnek. (Vagy csak csalóka.)
Picassoból nagyon jól tetted, hogy az 1.8 és a 2.0-s motort nézed, azok megbízhatóak, de pont csak 2008 közepéig rakták bele ezeket. Bár a C4 Picasso elvileg megbízhatóra sikerült, de így sajnos eléggé a széria elejéből tudsz csak válogatni (egyéb hibák nagyobb eséllyel előfordulhatnak). A futóművét sokan szidják, hogy borzalmas, én a középre rakott műszerfalat nem tudnám megszokni. Ki kell próbálni.
A B Zafira egy lomha, unalmas, ámde praktikus és megbízható igásló az 1.8-as motorral. Az autóiparban dolgozó tesóm nagyon ajánlgatta nekem anno, nem sok rosszat lehet hallani róla. Elég sokáig gyártották, kapsz nem olyan öregeket is belőle. A Tourerből nincs szívó, és egy tulaj azt mondta nekem, hogy ebbe a (túlzással) 2 tonnás autóba egy repülőgépmotor kellene. De sokkal modernebb és nagyobb már, az tény, és a 120 lovas 1.4 turbó motorról sem lehet rosszakat hallani (az M32 váltóról viszont épp az imént volt szó).
A keretből ezek bőven-bőven kijönnek...
Ha az érzelem nem számít, én B Zafirát vennék ezek közül, minél újabbat...
Vagy ha nemcsak városban használod, nem zárkóznék el a dízeltől sem (ebből a keretből bőven marada javításra). Kinyílna a viág: VW Touran/Sharan, Ford S-max, Peugeot 5008 az, ami nekem szimpi lenne.
Régebbi szívóból még az Avensis Verso, csak sajnos ritka.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Lacko32 #193606 üzenetére
2 babókákhoz a Corolla verso elég lesz egy darabig.
Néha vittek ilyennel, egész jó. A 6. 7. hely csak max. 6-8 éves (persze mérettől is függ) korig lehet jó.
Kollégámnak, akinek a családja 170 cm alatti, annak van 7 személyes Vesro-ja, imádja, és nekik mindenre elég, ahogy meséli - 3 gyereke van. (Na persze idén vesznek egy Proace-city-t is a Veso mellé)Cirtoenben még nem ültem, de a kényelmét dícsérik, a futóművét kevésbé.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
veterán
válasz Lacko32 #193650 üzenetére
Az a baj a tényleg újabb CR-V-k elég húzósak, inkább 10000 eurótól kezdődnek (és még annyiért is elég csúnyácskákat láttam). Az ország más részein mintha olcsóbbak lennének az autók, de itt Stuttgart környékén eléggé drágák (ahogy én látom, legalábbis amikor beállítom hogy Stuttgart +150km mindig nagyot ugranak az árak)
Néztem még: Kia Sorento, Hyundai SantaFé
Sorentóból ezt holnap megnézhetném, szerinem igényes (a matrica a motorháztetőn nem átlagos de valamiért bejön a feleségemnek), sajnos mivel már vett új autót a rendszámot már levette, így próbakör csak piros rendszámmal lehetséges. Kérhetek egy véleményt erről?
Persze az árát megkérik, de nem összehasonlítható ezzel, de még ezzel az augusztusban nyílt kereskedésben lévővel sem.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz Lacko32 #193751 üzenetére
I40-ben kipróbáltam azt a motort, de ahhoz rendkívül méltatlan volt (a Carens pár kg-mal nehezebb is).
Városban, óvatosan cirkálni teljesen elegendő, de országúti előzésekhez kevés, mert akár 2-3-at is vissza kell váltogatni, bömböltetni kell, és ez ebben a kategóriában egyszerűen siralmas. Autópálya tempónál pedig szintén túl magas a fordulat és hangos, hiába 6 sebességes.
A-ból B-be elvisz, de azt a csendet és határozottságot nem tudja nyújtani, mint egy olyan kategória-társa, amibe rendes motort raktak.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz Lacko32 #193859 üzenetére
Alapvetően az csak 6 üléses; a középső sor középső ülése csak hátizsáktartó.
(ahogy olvastam a fórumot, az itteni emberek véleménye, hogy a 20-30k olajcsere az üzleti, és co2-kvóta okok miatt lehet, nem a motor karbantartásának tesz jót)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #193859 üzenetére
Mivel nem válaszolt senki más, írok valamit.
Megkerestem hahun a két példányt. A drágábbik Mazda szervizkönyve szerintem elmegy (papíron): kevés km van benne, alapvetően az 1 év / tízezerpár km tartva van, az egyik év maradt ki (vagy nem lett elkönyvelve), de a 2 év / 20.000 km-t talán kibírta egyszer. :)
A másik szóra sem érdemes szvsz...
Én Mazdát csak akkor vennék, ha minden ösztönöd / szimpátiád afelé hajt (a nem tetsző feneke ellenére): 4 millióért egy rozsdarettegős Mazdát németből behozva nem vennék... Ennyiből szinte 2 másik hasonló egyterű kijön (régebbi, vagy dízel).
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #193873 üzenetére
Jó, de azért azt tudd, hogy a turbócserénél az elrohadás nagyobb kockázat. Az gazdasági totálkár is tud lenni, a turbócserénél meg egyszer szívod a fogad, és kész (és pechesnek vagy rossz gazdának kell lenni ahhoz, hogy egynél többször kelljen ezzel foglalkozni a motor élettartama alatt).
A dízelre én sem akarlak feltétlenül rábeszélni, sok pénzt rá lehet locsolni, ha kifogsz egy hanyag előző tulajt (mint én). De tény, hogy az ilyen böhöm nagy autókhoz az a "kézenfekvő".
A benzines turbós motorok, amiket ajánlgatunk, azok a legkevésbé problémásak. Egy Zafira Tourert 1.4 T-vel és 1.6 T-vel is ki lehet próbálni. (Csak kérdezz rá a motorkódra.) 7 személynek szerintem nem is árt akkora autó.
[ Szerkesztve ]
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Lacko32 #193897 üzenetére
Erősen kompromisszumos választás lesz ez, erre készülj fel.
1. Nincs túl sok egyterű.
2. 80-90% dízeles.
3. A benzinesek viszonylag sokat zabálnak és cserébe nem túl rugalmasak, mert nagy tömeget és szelet kell mozgassanak.
4. Az igazán megbízható, egyszerű benzinesek mocskos ritkák, mint pl. a Mazda 5, ami borzasztóan rohad (mind).Én szinte bármelyik másik egyterűt megvenném a Mazda 5-ön kívül. Abból szerintem nem létezik már olyan példány, aminek az alja nem full barna.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #193903 üzenetére
Na, ez erősen árnyalja a képet... :) Jól értem, hogy most 4-en vagytok, és majd bővültök?
Ha az fontos követelmény, hogy hátul anyuka + 2 gyerekülés elférjen, akkor bizony arra kell menni, hogy széles legyen az autó + 3 egyforma ülés legyen hátul. Mert ez nem olyan egyszerű mutatvány ám: ahogy Cappa is írta, Mazda 5-ben nem fogod ezt megcsinálni a kis jelképes kózépső ülésével.
A Honda FRV jó ebben a japánok közül. :)Szerintem a Versoban sem, de próbáljátok ki. Az az 1.8 motor atommegbízható, kábé 2006-ig voltak olajfogyasztásproblémák. De majd beírod a motorkódot, és megmondjuk, ezen ne izgulj.
Praktikumban sajnos a francia egyterűk jók. Ha nem lenne kóvetelmény a 2010 utáni évjárat, lehet, hogy rábeszélnélek a C4 Picassora. (2010 után nincs értelmes benzinmotor bele.) Én szerintem azt vettem volna, a már felsorolt hibáival együtt: Az egyterű nem a vezetési élményről szól sajnos (ezt a futóműre írom), de világos, praktikus, egész megbízható, és szerintem ár/méret bajnok a Grand. És 3 egyforma ülés van hátul... Ugyanúgy, mint a Pug 5008-ban (szintén nincs értelmes benzinnel).
Ha már francia: Scenic III. Megbízható, praktikus egyterű. Az 1.6 szívó nem egy erőgép, de 6 sebességes váltóval városban + autópályán kívül el lehet döcögni vele. Van turbós 1.4 tce motorral is, ami szívócső-befecskendezéses, nincs vele túl sok tapasztalat, a vezérléscserére írta valaki, hogy horror az ára (legyen megcsinálva). Engem mondjuk nyomaszt az az autó belül...
Lehet tapogatózni a Carens 2.0 gdi felé is. "Japános", nem turbós, csak közvetlen befecskendezéses.
De ahogy látom, minden kompromisszumokkal kikövezett út a Zafirához vezet: Ha a kisebb elég, akkor B (1.8 szívó), ha a nagyobb kell, akkor C (1.8 szívót megcsípni, vagy 1.4T).
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Lacko32 #193909 üzenetére
Érdemes számolni az üzemanyaggal. Pl.: 2 millió az autó, 2 millió a fenntartás és a javítás, és 100.000km-re az üzemanyag:
1,9 millió a benzin 5 liter fogyasztással,
2,28 6-al
2,66 7-el
3,04 8-al stb.
Nem mind1, hogy 5,9 az összköltség vagy 7,04.Szerintem, ha 2 helyett van 3-ért olyan, ami 5 litert eszik, akkor inkább rohadjon egy 3 milliós vas a ház előtt és égjen el 2 millió üzemanyag, mint rohadjon egy 2 milliós vas és égessen 3 milliót löttyből.
Persze azonos kategóriában ilyen nagy különbség nincs, de 0,5-1 liter azért játszik.Dízelre is érdemes megnézni, hogy miből mennyit vegyünk, ha választhatunk. Kevesebb lötty, kevesebb vas, sok javítás. 300.000km-nél szinte biztos, hogy a lötty behozza a sok javítást.
Szóval, ha 20.000 helyett elmegy tankolásonként 13.000-ból, és mindig félreteszed a 7.000-et, akkor ki tudod fizetni a 500.000-1.000.000-s javítást amikor esedékes, és a végén meghúzva a vonalat még marad is. -
Kickass
őstag
válasz Lacko32 #194016 üzenetére
Megszólalt belőled a japantulaj és nem is értetted. Térjünk erre vissza 5 év múlva mikor az az Accord közelebb lesz a húszhoz mint a tízhez, szemben bármilyen új autóval ami akkor lesz 5.
[CS]Blade2: a vételár nem ugyanannyi lesz de ha választanom kellene egy 3.5-4M közötti 10-12 éves Accord (ami akkor se volt se nem innovatív se nem űrtechnika) vagy egy új T-jet Tipo (amíg lehet kapni) közül ami most kicsivel 5 felett van, vagy akár a Vitara/S-cross párosból szintén 5 felett akkor nagyon nem az Accordot választanám, vagy bármivel behelyettesíthető a mostanában túlhypeolt japán/koreai vonalról.
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #194135 üzenetére
Egy szentgotthárdit nem tudtunk rábeszélni az Opelre...
Az automata váltókról nem tudok nyilatkozni, de a 2 literes csak azzal volt kapható, úgy tudom. Összességében mindkét motornak megbízható híre van. Az 1.8-asról olvastam valahol, hogy csipegetheti az olajat, a 2 literesről még ennyit sem tudok. De ekkora homlokfelületű és ilyen nehéz autóhoz karakterben nyilván jobban illene a nagyobb motor. Egyébként csak 2008-ig rakták ezeket a Picassoba. (Peugeot 407-be viszont 2010-ig; de az meg elektronikai szempontból rizikós autó [bár elvileg 2008 után sokat javult], és nem is praktikus).
Nem akarok beleszólni, de nem félsz az indokoltnál jobban a hibáktól? Ennél sokkal fiatalabb és modernebb autókat nézegettél eddig. Mondjuk ez legalább olcsó. Ha olyan autót veszel, aminek nincsenek horror típushibái (= nem írjuk azt itt, hogy ezt semmiképp), akkor egy gondos előző tulaj többet számít, mint az, hogy _átlagosan_ melyik autó a megbízhatóbb. De ez csak szvsz.
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #194138 üzenetére
Dízelből is van dpf és kettőstömegű nélküli is.
Plusz ugye ott van az 1.9 PDTDI, ami elmegy 1 millió km-t is. (Itt a környéken is van egy, majdnem ennyi km-rel. Az autó olyan, mintha most jött volna a roncstelepről, de a motor még csattog.) Sajnos persze a kereskedők is tudják ezt, hogy a PDTDI 600 ezerről is visszatekerhető.
De még úgy is van rizikó egy dízelben; nem akarlak rábeszélni, én is elszidtam már az enyémet párszor.
A megfontoltság jó dolog, szerintem pásztázd folyamatosan a hirdetéseket. Azért van egy-két megbízhatóbb konstrukció 2010 után is...
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #194157 üzenetére
Időd és kerered van rá, szvsz fogsz találni valami jót. Ezekből még kínálat is van. (Ha valami jónak tűnő hirdetést találsz, ne gondolkodj rajta napokig, mert addigra elviszik, ami tényleg jó.)
Én a listából a Versot vagy a Zafirát venném, a Picasson már csak a kor miatt is előbb várhatóak a nyűgök.
Kia Carens miért esett ki? (Csak érdekel.)
-
slett27
addikt
válasz Lacko32 #194407 üzenetére
Itt is alakul ez a helyzet.
[link] Ez szerintetek stock vagy nem stock ?
molnarpeter : Turbo nélkülieket nem találom.
vzsryl : igen, ez körvonalazódik."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
veterán
-
veterán
válasz Lacko32 #194496 üzenetére
Miért nem keresel egy értelmes kombit? Mit nyújt számodra az egyterű amit egy kombi nem tud?
Más.
Visszaolvasva az elmúlt pár napot, kikívánkozik néhány szvsz gondolat.
- A Golf VI beltéri műanyagjainak minősége veri az összes versenytársat, és Trendline-tól R-ig azonos. A Trendline alap műanyag kormánya valóban szégyen, kb. 20-ért kapni bele jó állapotú bontott bőröst.
- Ha felbukkan egy jó vétel egy keresett modellből, akkor arra le kell csapni lehetőleg még aznap.Gratulálok az új vásárlásokhoz!
(Érdekes, azt gondoltam volna, hogy a fritut mindenki fritunak hívja.)
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #194496 üzenetére
A felsorolt egyterűek között elég sok méretkategória van. Amelyik neked praktikusabb.
- Új Scenicet passzolom, de Renault-t inkább dízellel.
- Zafira Tourer inkább benzin (a 2.0 cdti-ről lehet rosszakat hallani, kisebbel meg szerintem nem érdemes).
- S-Max csak 2.0 tdci-vel.
- A Touran tsi-kről meg amit mindig elmondanak, szíjas legyen stb.És ha a dízel is opció lett, akkor a Picasso 2.0 HDI-vel (vagy Peugeot 5008).
Szerk.: A fritut én se hallottam még.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Lacko32 #194519 üzenetére
De van egy asszony a háznál
Mindenhol van.
Régebben engedtem, hogy az autó színébe beleszóljon; ezen már túl vagyunk. Az észszerű igényeket magamtól ismerem és figyelembe veszem, de én fizetek mindent (autót, lakást, rezsit, nyaralást, benzint, szervizt, a bevásárlás javát, stb.), én vezetem az autót, így magamtól is tökéletesen tudok dönteni autó-kérdésben.
Neki mindössze annyi dolga van, hogy behelyezze a fenekét az üzembiztos, tiszta, feltankolt autóba. -
veterán
válasz Lacko32 #194532 üzenetére
Nem biztos, hogy csak ez a jó ahogy nálunk van. De olyanba nem szóljon bele, amihez nem ért.
Autóhoz a nők jó része nem ért, nem érdekli a téma részleteiben, ilyen a feleségem is. Amikor óhajtja, előáll a "limuzin" és a sofőr (=én) leszállítja az óhajtott helyre.És ahogy gzbotii írja, olyan függönyt vesz amilyet akar.
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194549 üzenetére
Ha annyira hondás vagy van olyan is hátha abban bíznál, most épp nem túl nagy a kínálat de van hogy 4-5db ot is hirdetnek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lacko32 #194556 üzenetére
Zafira téren ami infót összevadásztam:
1.4T esetén LSPI és főtengely lógás játszik [link], szívócső vagy közvetlen befecskendezős mivoltát illetően nem vagyok jártas.
1.6 CDTI esetén kuplung nyűg rémlik, illetve az egyik legdrágább tétel a vezérlés cseréje tud lenni, mivel egyrészt láncos, másrészt "hátul" van, a váltó levétele szükséges.
2.0 CDTI illik hozzá szerintem legjobban, főleg 1-2 tömítés tud bosszúságot okozni (olajpumpáét érdemes megelőzésképp cserélni), részletesen [link]; kézi váltó ha jól láttam F40 (=jó), automatának meg az olajcsere a lelke (jól karbantartott darabok Volvo vonalon 300k km felett járnak, speckó géppel átmosásos olajcsere népszerű).[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Lacko32 #194549 üzenetére
Nos, követem egy ideje a kanosszajárásod.
Nálunk az Astra F 1.6 lesz olyan, hogy innen trélerrel viszik el, máshogy nem. De még 21 évesen is megy (nincs 170k km benne...)
3 gyerekkel is elfértünk benne, de már kerestük az utódját.
Akkoriban Zafira lett volna az elsődleges, de mivel azt vezettem (céges kiruccanás Dortmundba) és a fogyasztás elrettentett, másfelé nézelődtünk. Benzines vonal lett volna a cél, valami az az alapkitétel, hogy 3 gyerekülés férjen be egymás mellé. Az utóbbi kitétel megtizedelte a kiválasztottakat. Majd a fellelhető darabok 99%-a volt dízel.
Nagyon féltem a dízeltől. kb. 3 hónapig vadásztam, nézelődtem, hátha benzines valamibe belefutok.
Végül Ford Galaxy lett, még VW érából, 1.9pdtdi. 7 évig használtam különösebben nagy ráköltések nélkül. Nagyon jól variálható, talán a legnagyobb kompakt egyterű. Sátornak is jó, nem 1x aludtunk benne kiszedett-üléses módban (2 embernek simán jó, pl. 1 napos fesztivállátogatáskor )
Megszoktam a dízelt.
Aztán jött a Ford S-Max, 2.0tdci-vel. Jobban ment, kevesebbet fogyasztott, de már költségesebb volt (karbantartási szinten), igaz nem volt ennek sem semmi igazi baja. Csinosabb, sportosabb a Galaxy-nál, de már nem kiszedhető az ülés. a pöszó 2 literes hdi-t valahogy eltervezték a franzsiák, mert véletlenül jó lett. Igaz, ez csak 2.5 évig volt meg, mert jött a következő...
Most pedig benzines 1.5Ecoboost S-Max van. Újratanultam az egyterűs vezetést, mert ezt nem árt pörgetni. Viszont akkor megy is. Meg eszik is (egy éves fogyasztás 8.3). Az Ecoboost-tól is tartottam, de anyóka benzinest akart. Ez már kevésbé kényelmes, mint a régi, de 2-300km-t is le lehet vezetni egyben, még az én derékfájásommal is (ugyanezt egy alap vw ülésben 60km-ig bírnám)Ez csak adalék, nem konkrét javaslat.
Megkedveltem az egyterűket. Ki-beszállás könnyebb. Gyerekeket bekötni, kivenni könnyebb. Ha a középső sorban 3 rendes ülés van, akkor anya elfér a gyerekekkel hátul, és nincs gond az ő kényelmével sem.
Pakolni pedig jó bele.
Ha meg 7 üléses, akkor néha a nagyszülők is jöhetnek velünk egy körre (nem egyszer volt már ilyen, hogy Szlovénia -> Horvátország körútnál 2 kocsival mentünk a helyszínre, és utána 1 autóval mentünk mindenhová).
Jellemzően nem hosszabbak, mint egy méretes kombi, de a belső "mozgástér" tágasabb, komfortosabb.Na és a fentebb leírtak szubjektív véleményt tükröznek.
Mindezek mellett pedig mindig maradt a jó öreg Astra is, mint az egyszerűség és megbízhatóság mintapéldánya: igásló.
Bocsi, hosszú lett.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
footy
addikt
válasz Lacko32 #194572 üzenetére
A Touran nem rossz, de nekem a forma nem adja ki. Raadasul en bezinest szeretnek wandleres automataval, a Touran pedig csak szaraz DSG-vel van igy duplan felejtos.
Szerintem Sharanbol csak a dizel az epeszu valasztas, viszont azt tul nagynak tartom 2 gyerekhez.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194568 üzenetére
Pár nap csuszással usábol van minden szállítással és vámmal is lehet olcsóbb mint itthon.
Honda streamhez meg tuti van minden itthon is, fb csoport tuti van, ott biztos legalább három ember folyamatosan bont ilyet.Viszont a stream 3 kategóriával kisebb, 26cm keskenyebb és 55cm rövidebb tehát a stream rossz napszakba árnyéka sem lehetne, auto vs szűk szar
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194593 üzenetére
Az opel utolsó egyterűje a sintra ami egy pontiac nagyon nem ajánlanám , a zafira meg egy
(4)+(2) személyes miniautó.Meg jön a második gyerek komolyan kell venni a témát 5 ülés mellett ne add kalaptartóig 800L alá a csomagtartót , plafonig legyen meg az 1600L minimum , és a két hátsó kerékdob között nem lehet 120cm nél kevesebb hely ( azér 50 tábla gipszkarton férjen már be egy autóba).
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194597 üzenetére
Figy én ezt bejártam, de az egy szuper dolog egy igazi egyterűbe mikor odatolod a babakocsit asszony kiveszi a gyereket beköti a gyerekülésbe addig te kipattintod a csomagtér ajtót és egy az egyben begurítod a babakocsit, ezt milliószor eljátszottam a családos parkolóba, mellettem még szerencsétlenkedtek mikor odaértünk és még bőven bohóckodtak a logisztikával mikor én már ott sem voltam, és azok az irigy arcok... na az megfizethetetlen.
-
nagyúr
válasz Lacko32 #194597 üzenetére
Ha az eszemre, akkor 7 személyes. De melyiket?
Átérzem a dilemmádat... lesz belőle dilemholnap is, az már biztos
Ha az eszedre hallgatsz, akkor előbb utóbb bezombulsz. Ami nem t-dízel, az vagy gyengusz, vagy t-benzin és vagy ilyen nyűggel bír, vagy olyannal...
Én táblázatokat készítettem - lóerő-tömeg-nyomaték-ár-"szépség" arányokkal... anyóka azt mondta, hülye vagyok...Amikor az újra terelődött nálunk a szó (családi kedvezmény miatt), akkor harmadszor jártam körbe a 3 gyereket hova pakolja kényelmesen témát, csak most már nem gyerekülésekkel, hanem mindenkinek egyedi ülésbeállítással.
Ez miatt nagyon sok autó kiesett.Aztán jött a lemorzsolódás, és a végén abban maradtunk, hogy legyen (nekünk) szép, benzines, és hátul férjen el a három gyerek kényelmesen. Ne legyen "dobozos", és ne legyen SUV.
Így lett a Touran és az S-Max az utolsó kör... aztán végül ami döntött az az ár, illetve, hogy a Touran-t akkor épp nem lehetett benzinessel rendelni.
Így készletről hoztuk el az utolsó 1.5Ecoboost-os S-Max-ot.Viszont azt nem úszod meg, hogy ne menj el megnézni párat.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Renpho talpmasszírozó
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban