-
Fototrend
Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrChris
nagyúr
-
MrChris
nagyúr
válasz tvamos #41890 üzenetére
Csak poénnak szánt ugratás volt.
Sajnos nem tudok olyan gépről. Még az a7s2 is csak 120fpst tud. Nálam meg egy próbánál nem zöld folt hanem ilyen fura lett az a7 om24/2.8-al. Korábban a rawját linkeltem, hátha van rá gyógyszer. Középen az árnyas részen kékes beütés van, felette a lombok között az ég meg alig, de láthatóan lilás rózsaszín. Mivel manuálozáshoz kéne ez nem annyira tetszik, elbizonytalanít. Pedig ~45mm a bázistáv, nem 18-ról terpeszti szét.[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
Panasonic G70 75e-ért a zindexen!
-
MrChris
nagyúr
válasz rooney8 #41977 üzenetére
Inkább milc, ezen a téren egyértelműen alkalmasabbak. Nekem Pana G6 volt azzal szép részletes videót lehetett csinálni 60e. körül van a reális ára. Kb csak a hekkelt GH2 tud nála jobb videót 100e. alatt. Aztán vannak alkalmi vételek, mint volt a napokban egy G7 75e-t. Ez még jobb tudású, 4k-jából gyönyörű FHD-t lehet varázsolni. 1080p-ben a Panák tudják a valódi fhd felbontást, a többi mind olyan mintha 720p vagy még kisebből interpolálnák. Ez a videó élességében fog megmutatkozni.
-
MrChris
nagyúr
válasz cenzor #41985 üzenetére
Volt g6-om annak tényleg nagyon jó fogása van. De a kisujj ott is már lelóg a méret miatt. Azét utánoztam le egy rangefinder jellegű vázra házi készítésű grippel. Az em10-nek más, a régi filmes OM-re hajazó kivitele van, csak még kisebb méretben. Lehet venni nem arany árú nem eredeti Oly grippet is. Ha annyira elégedetlen vagy más képességeiben is akkor cseréld le Nikonra.
-
MrChris
nagyúr
válasz Terapeuta #42043 üzenetére
3 használt vázat és 17 használt objektívet vettem, eddig mind hibátlan működésű volt. 2 új dslr-t is vettem mindkettő f/b-s egyiket visszavittem, másikat gariztattam. Velük jött 3 új objektív, egyik tiszta decenter volt. 1 új milcet is vettem azt nem kellett garizni.
Tehát én nagy híve vagyok, hogy újat vegyen mindenki, hogy válogathassak majd a használt, kipróbált, lepróbált darabok között Az új élményét már kipróbáltam, jó érzés, de a különbözeten inkább egy jó minőségű állványt, vagy esetleg egy objektívet veszek.Kevés fény esetén, (tipikusan szobában, lámpafénynél család, gyerek) lehet az iso-t is felküldeni kitobi esetén, én vettem egy 1.7-es normált. Ahhoz képest 2-3 fényértékkel kevésbé kell érzékenyíteni.
-
MrChris
nagyúr
Nem olyan rossz a 16-50, kis hittel, hogy biztosan jó, áthidalható a gyengesége. Az elfogulatlan a6000 ajánló mellé be lehet linkelni pár elfogult képet összehasonlítás végett a kitobiról, pl [link], [link], [link], [link]... De tudtommal, ha behúzod 20mm-re és rekeszelsz akkor már jó, vagy a nagylátós képeket utólag 1/4-részben körbevágod az már nincs elkenve.
-
MrChris
nagyúr
válasz #31733248 #42118 üzenetére
Nem tudtam, hogy nem szabad ilyen képet megosztani. Volt egy képed szintén 16mm-en, amin egy háborús emlékmű volt, az is ilyen volt mint ami az utolsó képen látható, fattyú fórumtárs még rá is kérdezett, hogy ez mitől ilyen. A bazilikásnál legjobb lenne, ha arra jársz és újra meglövöd, így tisztázódna 16/3,5-en korrigálva tényleg milyen.
80hun: Miért hülyeség? Az szuper ajánló fáradhatatlanul majd minden nap van ajánlva, ezen képek meg review oldalakról való. Számomra ez nem menne el, marhára bosszantana, ha a nagylátós fotóim ilyenek lennének. Most is volt pl nagycsaládi fénykép, ahol persze nem volt választás, szép sorban helyezkedtek el, ezzel az obival a szélső két-két ember nagy szét lett volna kenve, de épületeknél se mutat előnyösen. -
MrChris
nagyúr
válasz Nippon #42124 üzenetére
Példákkal támasztom alá amit írtam, ez lehet hogy Sonystának bicskanyitogató. Amúgy meg senki nem veszi a fáradságot, hogy előveszi ezt az obit és lő vele olyat ami cáfolja azokat a képeket amiket a tesztekben látni. Az a6000 napi, heti rendszerességű önigazoló ajánlóval kapcsolatban meg úgy látszik számodra nincs kivetnivaló, csak azzal ha valaki kritizálja a Sony egy termékét.
-
MrChris
nagyúr
válasz #31733248 #42150 üzenetére
Ezen a weboldalon van a Still Life teszt képek, hasonlítsd össze tüzetesebben őket:
Sony16-50Pana 12-32
A kép közepén mindkettő éles, de a furcsa, hogy a Sonyén kifele haladva a kép már egyharmadától kezd életlenedni aztán egynegyed, ötödénél már teljesen szétesik. Pl a szövetminta még nincs is a sarokban, de katyvasz, hasonlóan a fonál és zsírkrétánál, minden irányban. Ezek elég durva hibák, kb. mikor alaposan tapinyomos a lencse akkor van ilyen, pedig ez egy hajdanán 300ezres kit kitobija volt. Azért sem hiszem, hogy bemozdulás miatt lennének ilyenek a fellelhető képek, mert ennek ellentmond a képközepi élesség. A bazilikáson is, ott más képeknél is látni.
Tin_Shield 42126-os hsz-ával értek egyet. Egy a5000-en még úgy ahogy olcsóért elmegy, de az a6000 közönsége azért ennél igényesebb, árban is.[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
válasz total90 #42192 üzenetére
Akkor ez nálunk jobban működik, nincs felár és 14 napon belül visszaveszik, kicsomagolva kipróbálva. Ha tömegesen élnének ezzel vissza akkor biztosan változtatnának rajta.
mikrofon: pár expó szokott lenni bennük, 200 alatti, mert kipróbálják a gyárban. Gyártós videókban is látni ahogy összerakják különböző fázisban elsütik párszor, hogy ok e a beszerelt alkatrész. Ez többször felmerült és ez volt rá a magyarázat.
[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
válasz Wolfskin #42205 üzenetére
Olympus adapterrel is csinálja. Kontraszt alapú af-el mind ez van. m4/3-ból csak az em1-ben van szenzorra integrált fáziseltéréses szenzor ami az ilyen objektíveknek kell. Ha nincs ilyen vázad akkor egyáltalán nem érdemes ezzel szenvedned. Ha nagyon izgat akkor inkább vennék a helyedben pl egy e3-at, meg még 50-200-at
-
MrChris
nagyúr
Még annyit tennék hozzá hogy még így is vázfüggő, mikor vettem tőled az mmf2 adaptert, a gh2-vel a 9-18 használhatatlan volt, párat lökött rajta aztán még azt se jelezte, hogy kakukk. A pl2-vel lamentált és be is állt, a 14-42 is. De emlékeim szerint ezeket a 20-as sebességben lehagyta.
-
MrChris
nagyúr
válasz Throme #42258 üzenetére
Számomra egyik nagy előnye az EVF-nek, hogy zebrában mutatja a kiégés közeli területet, amiről nélküle nekem fingom sincs, hogy lenne e és így egyúttal látom azt, hogy ha akarom merre korrekciózzak. Másik nagy előnye természetesen a manuális fotózáskor jön elő, az élesség állítás sokkal könnyebb és pontosabb.
Ki kellene próbálnod egy rendes mai evf-es vázat, sejtésem szerint ilyenhez még nem volt szerencséd. A benne látott képméret nagyobb a legtöbb dslr-énél. -
MrChris
nagyúr
válasz p_adam #42265 üzenetére
Manuál 180-as obival m4/3-on IS-el elég jól lehet lődözni. Redbull Air Racen próbáltam ki. Az IS 'kiveszi'
azoxigént, a rollingshuttert és fókuszáláskor jól megfogja, hogy lássam is mi éles.[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
válasz tvamos #42280 üzenetére
Mert azok amik testesebbek komolyabb felhasználóknak való akiknek sok gomb kell, jó evf, meg jó fogás. Akinek meg erre nincs igénye vannak nagyon kicsi modellek is. Pl egy GH5 képességű váz ennyi gombbal GM5 méretben már elriasztóan zsúfolt lenne. Tartani kell egy praktikus távolságot a kezelőszervek között, mindezt ésszerű kiosztással és ergonómiával.
-
MrChris
nagyúr
válasz Zotya21 #42344 üzenetére
D5500-ban sony szenzor van és korábban jobban szoktak szerepelni zaj szinten, mint sony vázakban. A 6500-asban e szerint már utolérték, hasonlóan "granulál" De őszintén szólva ezek elég kicsi különbségek, hogy érdemben a képminőséget befolyásolják. Én is kíváncsian várom Johnnyp7 összehasonlító teszt rawjait.
-
MrChris
nagyúr
válasz tvamos #42349 üzenetére
A Download: JPG, RAW sor végén van egy kis i betű, ha fölé viszed az egeret kiírja.
-
MrChris
nagyúr
válasz Zotya21 #42370 üzenetére
Sony 1"-os kis kompaktja is eldobja magát melegedéstől. Hamarabb mint 30 perc.
Econ: értsd meg, hogy nem folyamatos fél óra 4k után, hanem ahogy írod 2-3 perces sok kis használat után végül túlhevül. Miért nem akarod megérteni, hogy nem csak egyvégtében szekuriti kamera üzemmódban? Kicsi olyan Steve Jobsos megmagyarázni a tulajoknak, hogy nem a gép a rossz, hanem ne használják annyit a 4k-t. Fél-egymilláért olyan bicskanyitogató.
Panasonic híresen nem linescippel, tudom utálod a Panát, de ilyet az A6000 csinál, sőt az egész Alpha vonalnak FHD-ban, (kivéve az A7s1/2) a szokásos gyenge mosott képe van. Már nem fejlesztik az 1080p-t, miközben a GH5-ben ezt az amúgy is jó fhd-t még tovább csiszolták. Olyan lett a vonalélessége mint az A7S-é.
Nyaralást 35-40°-ban Balcsin, tűző napon végigtolta 4k-ban a kis Pana gépem. Főképp hajókiránduláson már elég meleg volt, de neki nem, inkább nekem jelentett problémát
-
-
MrChris
nagyúr
válasz #31733248 #42400 üzenetére
Vedd észre, hogy más vázaknál már feltételes módban írsz túlmelegedésről, azért mert azoknál ember által kibírható hőmérsékleten nem jellemző. GX85-t profi, de olcsó videósok is használnak rigbe építve. De más 4k-s Panát is.
80hun: Azért ez nem állja meg a helyét, használatiban benne van 0-40°C, 10-80% RH! Egy autóban nyáron 80° is van, ami benne hagyott cuccot meg még az ablakon át a nap ér is pár fokkal még több lesz. Meg az is hogy közvetlen napsugárzásnak kitenni se érdemes, márpedig autóban ablak mögött kimeríti ezt a fogalmat.
[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
Hát khm. Nincs feltüntetve a tárolási hőmérséklet és ezért jogosnak éreznéd a kritikát, hogy nem bírja autóban, üveg alatt a 80 fokot? Ez szembeállítható azzal, hogy a másik szobahőmérsékleten szerintem nem egy erős használat közben feladja? Lépten-nyomon előfordul, hogy előadást, otthoni eseményt, óvodai babazsúrt egyebet kameráznak az emberek 1-2 óráig. Nyár elején volt a lányom ovibúcsúztatója, mint ahogy többen, én is végigkameráztam, néha fotóztam, egyvégtében lettek hosszú ~20 perces snittek. Nem tudhattam mikor mi hogyan lesz, úgy is összevágom majd 8-10 percesre. Lányom egyedüliként saját műsort adott elő, készült rá, bő fél óra után az általános éneklés, tánc... után került rá sor. Hát földhöz b.xtam volna a gépet ha kiírja ekkor, hogy akkor most temperálja a szenzort. Más meg végigtolja telóval, 4k-s 1"-os bridgel... az 1-2 órát. De volt szülinap, gyermeknapi szereplés tűző napon, meg mindenféle más ahol összejön a bő egy óra videó.
A kettő összevetése elég extrém különbség, ahhoz, hogy ebből az jöjjön ki csak a sonyt szeretnénk rossz színben feltüntetni, mindig az a hunyó. Nyáron zárt autóban fél órán belül meghalnak a gyerekek, egy G7 is bekrepál ha még nap is éri, meg valszeg az Oly is, persze ekkor lehet hogy a Sony kibírná
Logika meglenne, ha csak a FF szenzoros Sonynál fordulna elő, de az APS-C és az 1"-os is így viselkedik. Ezért kapja fel a net meg itt a fórum, mert többek számára elérhető árú készülékekről van szó. Ilyesmi dolgot hogy letiltja a felhasználót a Pana, Oly, Fuji... nem csinál. A milliós Canon itt viszonylag keveseket érint.
A többi milcnél nem nagyon vannak ilyen bugok. Még egy érdekesség, hogy 4k-nál az A6300 leveszi az LCD fényerejét, amivel így alig látni a képet. Ilyen hülyeséget! Ehhez van hasonló szintű vagy még rosszabb ficsőr Panánál, a GX7-ben videó alatt nincs IS és a GX8-ban 4k videó alatt szintén nincs IS.Econ: Ettől nem félek, eddig elég meleget csináltam a kamerámnak és ilyen nem fordult elő.
Az A6500-ban villám sebességű az AF, ez kontraszt alapon 240 helyett 24 kiolvasással elérhetetlen. Szívesen viszont látnám az én vázamban. De talán azért nem annyira zavaró számomra se, mert nem így videózom meg talán más sem. Ezt a főképp követő fókuszos gyengeségét, mint korábban már sokszor megírtam ésszel át lehet hidalni. Viszont 4k esetén jó látni is az LCD-t -
MrChris
nagyúr
válasz hibavissza #42416 üzenetére
Ilyen vacak hibája van a gx85-nek, 98°Farenheiten, azaz 37°C-on rátűző napon csak 27 percig bírta 4k-val a rögzítést. És a gyártó nem tesz semmit?
Amúgy frissítés óta tulajdonképp eltűnt a stabi hangja a mikrofonból.
-
MrChris
nagyúr
válasz MineFox54 #42465 üzenetére
Mint korábban írtam családi videózására is használom, meg rá van írva hogy 4k-s. Tehát kirándulás, nyaralás, óvoda, babazsúr profi felhasználás. A 4k pedig rohadt éles képet ad. Gondolom a telefonod te se csak telefonálásra használod, hanem netezésre és marhára bosszantana, ha egy PH cikket 15-20 másodpercig töltögetne és erre azt a választ kapnád, hogy ja aki több honlapot is meg akar nézni üljön egy asztali PC elé, mert ez csak telefon, telefonálásra való.
[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
válasz outdoor #42490 üzenetére
Ez nekem angolul túl hosszú és a hülyeségről szólónak tűnik. Maradjunk annál, hogy kézbe kell venni, kipróbálni meg az itteni hitelesebb júzereket megkérdezni ha rendes összképet szeretnél. Bizonyos szempontból úttörő, (bár a Leica már 2009-óta gyárt FF tükörnélkülit) így szerintem megbocsáthatóak a fogyatékosságok. Igazából nemtom mi az etikátlan a ff milcben? Ez így hülyeség. A két nagy viselkedik etikátlanul a kameráik fejlettségének visszafogásával. Legdurvább az volt mikor a D betű mellett a Canon/Nikon csak a típusszámot növelte. Jójaz a népnek.
-
MrChris
nagyúr
válasz outdoor #42498 üzenetére
Azt akkor elfelejti belevenni a képletbe, hogy az eos rendszer már bőven két évtizedes, mint ahogy a nikon rendszere se mai csirke. Vannak már régen kifejlesztett objektívjeik ezekhez az adottságokhoz új köntösben, ehhez jön hozzá főképp a sigma és tamron. Ehhez képest a sony milc vonal nulláról indult, esetleg a minoltát lehet becitálni, de ugye az is retrofókuszos cuccok... Mondhatni van hová fejlődniük kétségtelen, ettől még jó az egész koncepció csak csinálni kéne, pl szélesebb rétegeknek natív obikkal... de ez már az ő marketingeseiken múlik.
-
MrChris
nagyúr
válasz evilskati #42526 üzenetére
Nekem volt érintős, meg nélküle is. Nem létszükséglet, mivel mindenre van gomb is. Ha van gomb.
Forgatós is volt, most dönthetős. Előbbi előnye, ugye kb minden irányban fordítható, biztosan van szelfi mód. Hátránya, hogy ha csak dönteni szeretném akkor is ki kell forgatni. Csak dönthetőnek meg az előbbiek tükrében.
Jobb lenne ha egy bótban kipróbálnád kézben, mert csak paraméterekként olvasni nem elég. Dslr-nél a videó és liveview módhoz hozzátartozik az örökös tükör és zár csattogtatás. -
MrChris
nagyúr
válasz ReSeTer #42625 üzenetére
Ha csak vázra költenél ennyit akkor GX80 is beleférhet, amivel 4k-t rögzítve utómunkánál fhd-ba konvertálva elképesztő élességet kapsz.
Obival együtt viszont jjeahh által említett és lehet egy elég jó, éles stabis kitobid is.MineFox54: Annak elég hergya a videója és nem sok kezelőszerve van. Küzdelmes lenne videózni vele.
-
MrChris
nagyúr
válasz #31733248 #42650 üzenetére
Órásit csalódtam, a világ legjobb (vagy szerényül nem a világ legjobbja, csak nincs nála jobb...) fényképezőgépét eladni vétek! Innen bárhová lépsz annak nincs értelme, felesleges és feljebb a fentiek miatt lehetetlen. Írj nála jobbat és belinkelek róla egy olyan ajánlót ami felülír minden érvet. Innen csak le váltani lehet.
rgranc: A GX7 és általában a Pana jóval élesebb videóra képes, a többi egy 720p-ből interpolált gyenge élességű fhd-ra hasonlít. Persze ez is elég akinek erre nincs fétise, más a követőfókuszos szembefutást preferálja, abban viszont a Sony viszi a prímet. A GX7-hez beszerezhetsz egy éles és olcsó 12-32 kitobit, vagy a 14-42/II kitet. De egyik géppel se jársz rosszul, használtan mindkettőből vannak jó vételek, gx7 meg mostanában sokat esett ahogy sokan kezdték hirdetni.
De valószínűleg neked az 1"-os 'csúcskompakt' jobban megfelelne. -
MrChris
nagyúr
válasz #31733248 #42715 üzenetére
Hát ez elég szomorú, hogy ettől lesz jó egy fényképelő. Többen járnak mekdonálcba zabálni, mint a gundelbe, vagy máshová étkezni, tehát a mekiben főznek a legjobban. Jó étvágyat hozzá.
Mondom már régóta, ez leginkább egy A6000 ajánló topik, sűrűn linkelt Panafikázóval. Gratulálok. -
MrChris
nagyúr
válasz #31733248 #43175 üzenetére
Ez az egész kezd egy szánalmas bohózattá silányodni. Csupa önigazolás, iszonyúan erős elfogultsággal. Lényegében csak arról szól, hogy lehet ficeregni, de csak a Sony.
Illene az ügyesen, csúsztatásokkal elhallgatott gyengeségekről is írni, mert valszeg teljesen elvakít a hadjárat amit minden konkurens milc ellen fojtatsz. Pl mi van, ha valaki videózna és nem az ótvar 16-50-est teszi fel a világ legjobb fényképezőgépére, hanem kevés pénzből pl a 19-es Sigmát a csodálatos követőfókusszal, ami összecsinálja magát és hányingeres remegésbe kezd (figyeld a csávó mögött mit művel). De itt is más a leányzó fekvése ha nem a kit, hanem az említett Sigma kerül fel, nem csak lassabb, hanem iszonyú pulzálásba kezd.
A többit nem is írom, de lehetne minden ajánló után egy csúsztatásokról lerántó esszét linkelni. Most csak egyet emelnék ki, az A6000-t fényezed, hogy 50p-ben tudja a videót, a GX80 meg csak 25p-ben, de ezt ügyesen fogalmazva teszed és nem említed meg hogy a GX80 4k-ban tudja a 25p-t, míg FHD-ban ugyan úgy képes az 50p-re, mégis szerinted ebből egyenes következtetés, hogy az A6000 az 50p miatt jobb. Azt meg aztán végképp elhallgatod, hogy a Panák FHD-ja lényegesen jobb felbontású, élességű, Sony-é a szokásos interpolált kamu mosott FHD.
Mellesleg ha nem vetted volna észre ez az egész kortes hadjárat teljesen tönkrevágja a topikot.[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
válasz andreijj #43220 üzenetére
Ha csak ezt az egy objektívet tervezed mindenesnek, akkor túristáskodáskor elsősorban nagylátós képeknél csalódás érhet a gyenge, szétkent szélek és sarkok miatt. Nyitott rekeszen ez már a kép egyharmadánál láthatóvá válik. Erősen rekeszelned kell ami egy kevés fényű helyen elég kellemetlen. Például egy városi képnél már FHD méretben is belefuthatsz ebbe. Nem csak bizonyos helyzetekben, hanem természetesen ez a tesztekben is meglátszik. Itt egy, két példa összehasonlítással. Érdemes letölteni és megszemlélni fhd-ba leméretezve, mert még úgy is látszik.
Ha ennél többre vágysz akkor mélyebben zsebbe kell nyúlnod, vagy erős kompromisszummal megelégedsz. Bár csak egy kit objektív de a konkurensek hasonló, szintén kit objektívjei lényegesen jobb képminőségűek. -
MrChris
nagyúr
válasz #31733248 #43233 üzenetére
Mielőtt még jobban tolnád a bullshites írásaid ezt nézd meg, mert a GH5-ös fókusztesztet revidiálták, egy videós annyira bepöccent ezen a fake teszten, hogy elrepült a tesztelőkhöz és együtt igazolták, hogy a GH5 tökéletesen jól tud fókuszálni videózáskor is, szépen leköveti a témát. Kíváncsi vagyok képes leszel e átlépni magadon és igazat adni azoknak akik saját magukat hajlandóak voltak megcáfolni és korrigálni, vagy továbbra is a tévedésüket fogod hirdetni?
Almát az almával FHD-t a FHD-val. Illene korrigálnod azt is, hogy az A6000 fhd 50 képes képsebességét hasonlítod a Panasonicok 4k-ban ritkább 25 képes képsebességéhez és ebből azt a teljesen szakmaiatlan tévedést vonod le hogy ettől jobb. Tudtad, hogy a mozikban 24 képet vetítenek másodpercenként? Akkor a Videoton TV jobb az 50i-vel? A Panasonic is ugyan úgy tudja FHD-ban az 50képet másodpercenként, megvan a választási lehetőség.
Továbbá figyelmedbe ajánlom, hogy a Sigma 2.8-as sorával (talán még mással is?) videó alatt vibráló, használhatatlan lesz az autofókusz. 60-assal csak azért tűnik úgy hogy nem, mert kevésbé látszik. Nem beszélve a berregő-csörgő hangjáról. Egyöntetű vélemény, hogy videóra csak manuál módban ajánlott, máris oda a bármilyen videós fókuszelőny.
És még lehetne sorolni...
Abbahagyhatnád a megtévesztésektől, csúsztatásoktól és valótlanságtól terhes írásaid osztását egy fórumon és ha már ezt nem bírod ki és a konkurensek fikázásába ekkora energiát és honlapot fordítasz csinálhatnád tisztességesen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Gaming notebook topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 12T - egytucat
- Viccrovat
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest