Új hozzászólás Aktív témák

  • TeeJay

    félisten

    válasz Lauda #18476 üzenetére

    viszont akkor nem értem a BKK buszokon a nyári melegben miért áll le örökké a klíma amikor pont a legnagyobb a forróság?

    ugye ott a busz tetején van 2 klíma (egy a csukló előtt egy meg utána) van menetszél is mégis túlmelegszik és leáll mert már nem tud több hőt elvonni az utastérből és a tetőn lévő kültérin leadni
    szóval valós is lehet az hogy negyven x fok felett leáll a klíma és napon a 38-40fokos melegben is lehet egy busz tetején 46foktól több (gondolom azok nem is bírják 46fokig) és hiába van ventilátor meg menetszél, süti a nap is aztán game over

    viszont ha fűtésről van szó nem értem ha bent 30-32fokra lehet állítani fűtésnél a beltérit de kint meg 20fok van a klíma meg leírás alapján 18fokig tud fűteni az miért van
    nem úgy fűt a klíma hogy megfordítja a gáz irányát és bent hőt ad le amit kintről felvesz a környezetéből?
    tehát ha kint 0fok van de a klíma -10-et csinál akkor melegebb van kint mint a hőcserélőn és ezért bent tud meleget csinálni
    ha viszont kint 20fok van akkor elvileg még jobban tudna fűteni mivel jó sok hőt tud felvenni kintről

    hűtésnél meg pont fordítva van
    ott kint fűt és a meleget adja le a környezetének hogy bent a gáz hideg legyen
    így ha kint túl meleg van nem tud több hőt leadni már és bent sem tud hideget varázsolni

    nyílván csak átmeneti az a pár hét ősszel és tavasszal amikor este kint 18-20fok van de bent pl kisbaba van és fűtenének 26fokra a klímával
    ezért kérdeztem vajon mi történik ilyenkor ha kint magasabb hőmérséklet van mint ami a klíma lapján írtak fűtési tartománynak

    Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

Új hozzászólás Aktív témák