Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz windy #22591 üzenetére

    Sajnos, nincs kapacitásunk mindenkinek még válaszolni sem, ezért fordul az elő, hogy egy-egy ajánlatkérés a lomtárban végzi olvasatlanul.

    Ezt szerintem kellene fejleszteni, felhasználói oldalról nagyon kellemetlen ha várja a választ de az nem jön. Annál az is sokkal jobb, hogy ha egy automata üzenet jön, hogy blabla munkacsúcs, blabla leterheltség blabla tekintettel a) kérem munkatársunkkal telefonon vegye fel a kapcsolatot b) a következő időpont után tudunk válaszolni / munkát vállalni: november 2

    Még jobb ha erre megfizettek egy embert napi két-három órában, akár egy főiskolást aki meg tud fogalmazni értelmes mondatokat a kezével, és ő válaszol, tudja csinálni a koliban este is.

    Nem én akarom neked megtanítani az üzletmenet, de ha valami baromira visszaveti egy cég ázsióját (kivéve a trehány munkát) az az ha feleslegesen várakoztatja az ügyfelet és nem válaszol, pedig van elérhetősége. Plusz szív is vele az ügyfél mert ha korrekt akkor nem túráztat szőnyegbombázással 15-20 céget hanem annak a háromnak ír akivel valójában szerződne is, és így esik be a pad alá.

Új hozzászólás Aktív témák