Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolti_20

    senior tag

    Üdv emberek! Egy jó tanács! A TEVO céget kerüljétek nagy ívben mert a supportjuk egy nagy 0.

    Kaptam tőlük egy alaplap hibás és egy memóriakártya olvasó hibás gépet. Jeleztem nekik 15 napon belül, az alaplapos problémával foglalkozni sem akartak csak simán lezárták a ticketet. Az SD kártya olvasóval még foglalkoztak is kb 1-2 naponta 1 üzentet tudtam velük váltai. Először még hülyének néztek és csak egy SD kártyát akartak küldeni, de leírtam nekik kb 3szor hogy végig próbáltam másik kártyával, átalakítóval is.

    Azt mondták oké küldenek egy új modult. Nagy öröm, meg ami csak kell a kettő probléma közül legalább az egyik kisebbet sikerült elintézni.
    Na igen, de ők úgy küldték a csomagot hogy fizetni kelljen érte. Írtam is nekik hogy ez miért van? Annyi választ kaptam, hogy fogadjam most ezt el és fizessem ki, következő alkalommal legyek körültekintőbb és kérjem a helyi boltból.

    Hát könyörgöm, nem is én választottam a szállítás módját hanem ők... És persze hogy kínából küldték. Most küzdök az aliexpressel a visszafizetésért. Meglátjuk hogy össze jön vagy sem, mert így használhatatlan az egész cucc. :W

Új hozzászólás Aktív témák