Új hozzászólás Aktív témák

  • #25529296

    törölt tag

    válasz nod1 #71164 üzenetére

    Talán fals levegőt kap valahonnan, akkor tényleg kevésbé reagál a levegő csavarra. Szerezz egy hidegindító spray-t és fújkáld be aprólékosan a karbi részeit, a szívócsonkot, stb.. a hengert és tömítéseket. Ha valahol be tudja szívni a hidegindítót, akkor fel fog pörögni és megvan a hiba helye.

    A hirtelen leállás lehet akár elektromos hiba is.

    A szerviz sem egy tudományos labor, ott is egyszerű eszközökkel keresik a hibát, csak nekik vannak eszközeik. Pl alkatrészek. Azért jó a szerviz, mert ott raknak rá egy tuti jó karbit és azzal kiszűrik ezt a hibalehetőséget tíz perc alatt, Te meg szívsz vele napokat vagy heteket. Ha jó a karbi és nem javul meg, akkor kicserélik valamelyik gyújtás alkatrészt egy tuti jóra és így sorban kizárják a lehetséges hibaforrásokat. A végén persze csak a tényleg rossz alkatrészt kell kifizetni, vagy csak annak a javítását. A szerviznek ráadásul sokkal nagyobb a tapasztalata, lehet egyből tudják hova kell nyúlni annál a motornál. Lehet hogy a javítás lesz vagy 5-10ezer forint, de kb egy nap alatt megvan és nem vesztegetsz el heteket egy ilyen hibára. Értem, hogy Te szeretnéd megjavítani, de ha már ennyire túl vagy az alap hibák kiszűrésén, hogy már főtengely szimmeringet is cseréltél, akkor elérted a határaidat. Ideje szervizbe vinni... Lehet olyan baja van, amit otthon nem tudsz kiszűrni, például klasszikus eset a blokk vagy a karburátor ház hajszálrepedése, ami tipikusan ilyen hibajelenségeket okoz. Meg a gyújtástekercs zárlata is ilyen, lehet beindul vele és jónak ítéled, közben meg zárlatos és azt otthon nem tudod kimérni. Inkább veszel rá sok pénzért másikat, de lehet nem is az a baja? Ezért jó a szerviz.... ott van nekik minden ilyesmi és egyből kizárják a nehezen kimutatható hibákat is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák