Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz Zoli bácsi #72988 üzenetére

    Sajnos mar ott megbukik a dolog, hogy '99-es es 3800 van benne pofatlanul. Ha puffos volt az eleje, akkor az is lehet, hogy ebben az uj oraban van ennyi km.

    Tapasztalat alapjan 130-140 kornyeken necces egy tip-top peldanyt kifogni Liberty-bol, mert vagy kiderul hogy megtortek vagy postas motor volt.
    A pozitivum, hogy a blokkja az tenyleg nagyon megbizhato, amig van benne egy minimalis kompresszio, az indulni fog hidegen/melegen es meg ero is lesz benne.

    Megcsinalni meglehet normalisan a váznyak visszahuzasat, de ez a szerelon mulik mennyire ert hozza. Nagyobb, komolyabb motorokat is helyreraknak igy. De ezt mondom ugy, hogy nem ismerem ki, hogy csinalja, illetve hogyan nez ki a vaz.
    Itt Pesten a Sima Belaek kicsi tulzassal kiflibe csukott Harleykat ujja varazsolnak.

    Annyit tudok mondani, hogy ha mar most megvan, akkor a visszakapott penzbol rakd rendbe es igy ismert nagyjabol minden gyugje. Ha most eladnad, akkor ennyi penzert megint hasonlo lutri lenne vadaszni egyet.

    A Libertyknek a gyari lampaja sajnos tenyleg ilyen lepkefing ennyi idosen. Meglehet probalni akar egy erosebb izzoval, vagy ledes izzoval mennyire javul a helyzet.

    Motorolajbol azert erdemes egy picit minosegibbet venni, eleg egy szimpla Castrol vagy Motul, Repsol, Elf, barmi full szintetikus. Nem zabalja az olyan gyorsan, hogy nagy tetel legyen.

Új hozzászólás Aktív témák