Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Zizmand #90507 üzenetére

    Görgők. Véletlenül linkeltem duplán a fékbetétet.

    Ha budapesti vagy, felülhetsz rá. Egyelőre még csak annyi tapasztalatom van, amennyi a próbaút alatt összejött: legurultam az utca végéig, két sarok még a körforgalomig és vissza. Magasabban ülök, mint a BWS-en és nehezebb a motor. Meg kell tanuljak kanyarodni vele, mert teljesen más, mint a BWS, vagy akár egy váltós motor.
    50-ről úgy gyorsul, mint a BWS friss varióval állóból, 70-ig húzattam ki. Plexi nincs rajta, a teljes közegellenállást a felső test kapja. A fék is sokkal határozottabb rajta, mint a kávédarláón. Az ülése ugyanúgy osztott, az utas magasabban ül, de legalább a törés elég hátul van ahhoz, hogy végre síkon ülve tudjak vezetni. A magasabb üléspozíció átka, hogy a tükrök, műszerfal is messzebb került a perifériától, jobban le kell nézni. A tükrök ugyanúgy szűkek, nem látok magam mögé. Kelleni fognak a hosszabb szárú tükrök. A futómű, nagyobb kerék előnye nem jött ki a próbaúton, mert kiváló sima aszfalt volt a faluban. Az indexkapcsoló kényelmetlenül lent van és nem kattog a relé, ezt meg kell szoknom. A 2,5× tömeg ellenére könnyű sztenderre lökni, mert a taposón nagy az erőkar. Az ülés alatti tároló térfogata nem feltétlenül nagyobb, inkább alacsonyabb, de szélesebb. Sisak ide nem fér el, legfeljebb az állvédő nélküli bili. Bal oldalt a térdnél van egy kis tároló, a telefon nem fér el benne. Engem meglepett, milyen csendben van 50-nél, illetve mellette állva. Sztenderre állítva járó motornál nem forog a hátsó kerék.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák