Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz FeniX- #90579 üzenetére

    Azért kérdeztem, mert tényleg kíváncsi voltam, hogy mikre gondolsz. Sok mindennel teljesen egyet is értek amiket írtál (zene még egyéb marhaságok). A vezetéstámogató rendszerekről is szintén hasonló véleményen vagyok, már a motorozás élvezetét veszik el. A lóerővel viszont nem. Bár valóban sokan túl erős motort választanak maguknak amire nincs is szükségük, vagy a tudásuk miatt nem is tudják kihasználni. Viszont aki a gyorsulásra gerjed azt csak lóerővel lehet megfizetni. Nekem volt 600-as gsr-em 100 lóerővel, most van gsr750- em ami minimálisan erősebb csak a 600-nal, inkább nyomatekosabb valamivel, de ezeknek a 100-100 plusz pár lóerős neked motoroknak közük nincs a volt k8-as 1000-es hasalós gsxr-hez ami volt nekem. :N Eladtam mert a tudásom kevés volt hozzá a kanyarokban (mert leginkább szerpentinezni szeretek), de azt a "robbantást" amit az tudott az egyenesekben az megfizethetetlen. :) Naked-ek közül max egy Bking tud odaszagolni valamit ezekhez az 1300 köbcentis hayabusa blokklával, de még az sem olyanok. Tehát ez a teljesítmény dolog (is) nagyon relatív és egyén függő.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák