-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz middleaged #72527 üzenetére
Külső hőmérséklet függő, de még hűvösebb időben is elegendő az óvatos 1 km a bemelegítéshez...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz middleaged #72527 üzenetére
Szia!
Én nem óvatoskodom vele, odahúzom neki, érezni lehet mikor erőre kap a gép. 500 m elég szokott lenni. Persze az első 100 m-en nem lehet rögtön odahúzni, mert lefulladna. Ahogy melegszik úgy kap erőre és lehet növelni a sebességet. Minél óvatosabb vagy annál nehezebben melegszik fel a motor. -
nyogo83
Topikgazda
válasz middleaged #73079 üzenetére
A keverekcsavarra nincs egzakt "pont ennyire allitsd" adat. Kb 1,5-2-re tekerd ki kiindulasnak.
Utana ha beindul, lehet beallitani rendesen a kevereket negyed fordulatokkal kifele/befele.Hamarosan ha lesz idonk, akkor egy picit updatelem az osszefoglalot, amibe egy alap karbi beallitas leiras is bekerulhetne, mert szerintem ez egy visszatero tema ami sok embernek segitseg lenne.
Ha nem megy elsore, akkor majd picit kesobb irok egy rovidebb leirast segitsegul.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz middleaged #73087 üzenetére
Es amikor szetszedted, ki is takaritottad, vagy csak az uszohaz aljat szedted le es kesz?
Szet kellene ujra szedni, az alapjarati es a fofuvokat illetve mindent rendesen atnezni es kitakaritani.
Az jo, ha a keverekcsavart teljesen betekerve leall. Viszont az alapjarati csavarra reagalnia kellene, ha a keverekcsavart legalabb egy 1,5-2 korulre kinyitva elinditod. -
perge666
veterán
válasz middleaged #73093 üzenetére
Ha beindítod
,hagyd járni pár percet,húzgáld a gázt pár percig,és üzemmelegen próbáld meg a csavarok tekergetését amit mondanak.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz middleaged #73093 üzenetére
A manual szerint 3-ra kell kitekerni a keverek csavart, azt jol nezted. Az alapjaratit ahhoz megfeleloen fulre/szemre kellene beallitani.
Amiatt irtam, hogy tekerd be jobban, mert lehet a szivatod adta meg magat, de igy legalabb kicsit dusabb keverekkel beindul. Ha sikerul egy kicsit jaratni igy hogy bemelegedjen, visszabb lehet venni a kevereket.
Ha bemelegedett es igy mar jar ill. van alapjarat, akkor az automata szivatonal kell keresni a hibat.A csavar allitasoknal pedig nem azonnal van reakcio, pici keses van, illetve kis gazfroccsokkel probalgathatod minden allitas utan.
Ha az alapjarati csavarra sehogy se reagal, akkor szetszednem megint, a fuvokak pici lukait atneznem, a karbiban pedig a nagyon pici levego furatokat atfujkalnam/egy vekony vezetekbol kiszedett rezdrot szallal kipiszkalnam ovatosan. Az automata szivato ket kivezetesere adsz az akksirol 12V-ot es megnezed, hogy mozdul-e a tûje.
Nagyon sok lehetoseg nincs ennel a karbinal, ami miatt nincs alapjarat, legalabbis elsore ennyi otletem van.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz middleaged #74602 üzenetére
Ez a video nem tudom mit akar bemutatni, de nem igy kell
X8R-ben a CDI ket fordulatszamnal van korlatozva: 7500-nal es 9250-nel. A 7500-as korlatozast lehet "egyszeruen" eltavolitani, a 9250-es eltavolitasa macerasabb, meg ami konfig mar azt megigenyli, oda erdemes egy nyitott CDI-t venni.
A 7500-as eltavolitasahoz a CDI hatoldalan a bal also sarokban ovatosan vekonyan el kell tavolitani azt a gumi/muanyag/epoxi szeru szigetelest, egeszen addig, amig meg nem talalsz egy vekony ezust vezeteket.
Azt atvagod, elhajlitod egymastol, hogy ne erhessen ossze, kiprobalas idejere tekerd at szigeteloszalaggal a CDI-t.
Ha minden franko, akkor utana vagy epoxival, vagy valami jol zaro tomitopasztaval ragaszd be azt a nyitott feluletet. -
nyogo83
Topikgazda
válasz middleaged #74616 üzenetére
Szuper Valami remlett, hogy nem sokat hoz(bar ez relativ) de tobb mint a semmi, illetve jol hangolva kicsit jobban ugrik.
-
energy4ever
addikt
válasz middleaged #76288 üzenetére
Nem vakumos a benzincsap?
Tankban lemeno benzinnel a szuro nincsen eldugulva? -
Topikgazda
válasz middleaged #76288 üzenetére
Meg kéne próbálnod azt, hogy a karbiról lehúzod a benzincsap vákuumcsövét és erőből hirtelen megszívod azt. Ha nem férsz hozzá, vagy csak egyszerűen nem akarod a szádba venni a csövet, akkor egy nagyméretű fecskendő is alkalmas a feladatra. Néha előfordul, hogy csak valamiért letapad a membrán és ezzel lehet segíteni rajta. Persze nem biztos, hogy ez fog segíteni, de van esély rá. Már ha egyáltalán benzincsap baja van.
(#76289) energy4ever Abban is membrán van.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
energy4ever
addikt
válasz middleaged #76294 üzenetére
Nemtudom milyen, es hogyan fersz hozza. Lekell engedni az egesz benzint a tankbol, az biztos. Egyalltalan van benne szuro?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz middleaged #76364 üzenetére
Ha megszivod erosen a benzincsapra meno vakumcsovet, akkor elkezd jonni a benzin?
A vakumcso nem repedt valahol?A benzincsaprol huzd le a benzincsovet ami megy a karbira es inditozz, ugy is nezd meg jon-e benzin.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz middleaged #76366 üzenetére
Pedig ezen az ejtotartalyos Hondan nem egy ordoglakat az uzemanyag ellatas resze, mert egyben van minden.
A benzincsap tankba meno csoven van a szuro, de mivel uj a benzincsap, igy feltetelezem tiszta. Mivel nagyjabol le kellett engedni a benzint a cserehez, igy azt is latni lehet, hogy volt-e benne valami kosz/retek/rozsda ami eldugitja(ezt mondjuk teljesen kizarnam, mert ahhoz sok kellene es nem egybol zarna).
Esetleg az uj benzincsap is az allastol szinten le lenne tapadva, emiatt nem tud kinyitni, bar ilyennel mar regen talalkoztam.
Mindenesetre addig kellene probalni az aljan levo vakumcsonkon vakumot csinalni/szivni, akar csovet radugva szajjal, amig el nem indul a benzin.(felteve ha jo csonkon probalkozol)Ameddig az ilyen erovel le van tapadva, addig a blokk se lesz kepes kinyitni, mert sokkal kisebb vakumot csinal inditasnal vagy berugaskor.
-
Topikgazda
válasz middleaged #76364 üzenetére
Nem tudok hozzátenni többet annál mint amennyit nyogo leírt. Elméletileg működnie kéne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen