-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148559 üzenetére
Valóban így van, bár akkor már meg volt vásárolva a készlet, és most nyugodt a lelkem, így összességében mégis azt mondom, hogy megérte
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz Döglött Róka #148563 üzenetére
A videón a bolond mexikói hasonmásom látható.
-
norbert1998
veterán
válasz Döglött Róka #148566 üzenetére
Amúgy te most egy emoji miatt vagy felzaklatva, ami egy hangzás témájú videón a cenzúrát szolgáltatja?
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148607 üzenetére
Az Arrow miatt halott power nyitás alatt? 😅
Mi azt hittük, karbi vagy kompresszió.A Cagiva-n is valami ilyesmi volt, csak lóhere volt rajta. De a design ugyanez volt kb. Az ennyire nem volt kakaó nyitás előtt.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148610 üzenetére
Akkor karbi vagy kompresszió.
Majd nyomozunk.Tudtam, hogy tudni fogod a jolly-t 😁
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148614 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy akár egyesben is power mnyitási fordulat alatt akármilyen gázálláson lassul (és ez igaz a többi fokozatra is, lehörög, csak behúzott kuplunggal/üresben tudom 6000-ig eljuttatni a fordulatot. Utána már megy szépen.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148631 üzenetére
Erre gondolok én is.
Elektronika lehet szerintem.Plusz karbi is, 10 év alatt nem ment 4000 km-t ennél a csajnál, ő meg az utóbbi három évben nem is ment vele.
-
norbert1998
veterán
Május 18 ZalaZone motoros képzés, ha jól sejtem, ingyenes.
Én az egyes csoportba leszek, ha valaki jönne még
-
norbert1998
veterán
Elhagytam a db killert
Így már nem tetszik a hangja 🤣 -
norbert1998
veterán
válasz Big_Boss #148720 üzenetére
Biztos találsz olyat, ahol a forgalmiban 35 kW van, ha más nem, Willhaben-en.
2021 december - 2022 január között írtam a külföldi motor papírozásról itt a fúrumon, igazából tökre nem nagy cucc - persze az átfutási idő az sajna sok, azaz, mire műszaki időpontot kap a motor. Azon túl, egy délelőtt az egész.Mi is találtunk 33 lovas 125-ös motort 15 lovas papírokkal
Még Yamaha R1-et is találni 27 kW papírokkal, ha elég jól kereselSuzuki GS500/GS500F?
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148607 üzenetére
Na kérem, kicsit belenéztem a leli világába. Ebben a powerszelepben szerintem van valami enkóder, mert bárhova terekem gyűjtás nélkül, azonnal vissszamegy a helyére, low állásba (van kis mutató rajta).
Viszont, ami fontos: Indításkor LO állásba van a powerszelep, aztán alapjáraton HI, aztán kis gáznál vissza LO, aztán nagy gáznál , nagy fordulatnál újra HI.
Ma azt csinálta velem, hogy vittem volna eredetvizsgára, és az első két falun alig bírtam magamat átszenvedni. Alig bírtam eljuttatni a fordulatot power nyitásig, utána az első fékezésig tök jól ment, aztán kb le is fulladt. Hiába játszottam a szivatóval, stb, egyszerűen nem tudtam normálisan haladni. Volt, hogy öt percig csak a fordulatot próbáltam úgy bejátszani, hogy egyáltalán megmozdulni tudjak.... Ha végre elindult, akkor csak nagy gázzal tudtam menni, és rángatott is rendesen.Aztán a második falutól egyszer csak fogta magát, meglódult, és mindenféle gond nélül bejöttem az eredetvizsgára. Kis és nagy fordulaton is rángatás nélkül ment szépen tökéletesen. Itt már szivató nélkül végig.
Mértünk ma kompressziót, de már kb csak langyos volt a motor. Zárt gázzal 7,5 bar, nyitottal pedig 8.
Szerintem a powerszelep nincs megszoruulva, az elektronika is szépen hajtja a villanymotort, nem tudom, mi lehet a gondja.... Még a karbiba nem másztunk bele, ma az én motoromat simogattuk igazából
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148747 üzenetére
Alapjáraton miért van HI állásban? Az csak nem a tisztítás része.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148751 üzenetére
Már semmilyen megoldás nincs előttem a Hondán kívül - a karbi viszont biztos kakaó, még csak a fojtóhengert meg a tűt húztam ki belőle, de a tű alja is tiszta zöld volt. Már egy 100-110 km belement 100-as benzinnel, szombaton ha lesz idő, kicsit jobban szétszedjük, megnézzük a karbit, reed szelepet, a dugattyút és a gyűrűket, meg talán még a powerszelepet is.
A Cagiva-t elvitték Olaszországba, rendesen jött az olasz jóember és euróért elvitte, hogy neki kell.
Abban nem rémlik, hogy alapjáraton mit tett a power, de az igen, hogy az nem tudta, hol van, mindig csinált egy oda-visszát gyújtás ráadásakor. -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148762 üzenetére
Bizonyára a karbi gatya, ezt az elejétől sejtettük, éveket állt a motor, kb csak műszakira vitte az előző tulaj az utolsó 4-5 évben.
Be is rendeltünk egy teljes tömítés szettet, mert látok rá esélyt, hogy nem egy gumi alkatrész benne több különböző darabban fog kijönni.
-
-
norbert1998
veterán
Na kis történetmesélés az Aprilia-ról.
Szombat reggel mentünk érte, a tulaj szerintem még kb. aznapos volt, és mi is éreztünk még ébredéskor egy kis macskajajt - ez nekem estére mondjuk durva fejfájásba ment átEz eredetileg egy piros motor volt, amit a tulaj átfestett feketére, de a forgalmiba nem íratta be, így a friss műszaki után csütörtökön újabb friss műszakit kapott
Beindult könnyen, szép hangja van. A fékek nagyon komolyan harapnak, de az első tárcsa elég erősen lötyög a szegecsein. Pedig válla nem volt, bár nem tudom, hogy a vastagsága milyen. Elvileg 11 ezer km volt a motorban.
Elvittem próbakörre, egész szépen tette a dolgát power nyitás alatt is, majd visszafelé a tulajhoz elkezdett egy olyan hülyeséget, hogy nagyobb gázra 4000-6000 közötti tartományon egyszerűen nem ment át, hörgött csak. Ezt kisebb gáznál nem csinálta. Az alapjárat hol fennakad 4000-nél, hogy rendesen visszaáll 1500-ra. Ráadásul 8000 körül rángat utazósebességnek, mert szerintem összevissza nyitogat a power (8100 a nyitási helye).
A karbi biztos, hogy szét van tekergetve, az alapjárati csavar szinte teljesen be van tekerve, koppig, erre is jön egy szétszedés, az garantált. Aztán hogy a power rángatás megmarad-e, nem tudom.
Langyosan ennek 8,5 volt a kompressziója.
Végül a fék meg az utólagos festés minősége miatt 750 helyett 620-ért hoztuk el, lábon hazavittem, 120 km.
Kellemetlen volt. Kényelmetlen nagyon - mondtam is, hogy inkább TDR125, mint bármilyen sportmotor, de hajthatatlanok voltak mindketten.
Sem a Honda, sem ez nem volt agresszív alkudozással zárva, az első ajánlatot elfogadta mindkét tulaj, szerintem konkrétan nem is nagyon érdeklődtek ezekért a motorokért, eladni is öröm lesz majd nekünk isAz Aprilia-val mentem pályán is, 147 volt a vége, a tankon teljesen hasalva. Az kicsit kevés...
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148917 üzenetére
Lesz szerelés bőven.
Egy darab service manualt találtam (ha van másik, elfogadom, ez 2008-as motor), abban azt írták, a Corsa 8100-nál nyít, az SP meg 8400-nál. Illetve 2500-ig nyitva van mindkettőn. Kibogozzuk a marhaságokat.
A kipufogó az rendes gyári Aprilia.4-6000 fordulatos dadogas euro norma, egy jumpert kell atvagni az cdi dobozban, interneten hamar megtalalod, ha nem, akkor szolj, atkuldom a leirast.
meglátom, jelzek. Ezek szerint a gyújtás dadogtatja be? De annyira bedadog, hogy nem is tudok tele gázzal átmenni a 4000-6000 fordulat tartományon, csak hörög dadog...
Volt egy random EFI lámpám is egy 1-2-3-4 leforgatás után. Semmi nem változott, csak világított következő indításig. Valamint nem megy a vízhőfokjelző.Egy Lagunával követtek haverék, ahol a motor 147-et írt, ott a Laguna 142-t, a Waze meg 137-et.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
[link]
Ebben a doksiban találtam.11 kW verzió volt, de annál biztosan több, emrt sokkal jobban megy, mint bármilyen 11 kW motor.
A vázon van egy 11 kW és egy 18 kW jelzés is, az alvázsszám plaketten. Nyílván derestricted
A leírás alapján a 11 kW verzióban nem is volt "Rave" Valve, és annak beszerelése illegális -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148920 üzenetére
EFI lemaradt.
Hazafelé, már ilyen 100 km után egy kanyar után egyestől kezdve leforgattam minden fokozatot, és van egy olyan hibalámpa, hogy EFI, az bekapcsolt, meg az általános hibajelző piros háromszög is. Gyújtás fel/le után eltűnt. A motor viselkedésében semmi mást nem lehetett észrevenni
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #148924 üzenetére
Nem hiszem, mert van külön Dzsinn lámpa piktogram is. Vagy a 2T olajra gondolsz? Megnézem, hogy a szenzor élhet-e még, de igazából a tartály tele van.
Viszont lehet, hogy a héten nem fogok tudni foglalkozni a motorral még.
-
norbert1998
veterán
Afelett mindenki elmegy, hogy ez április elsejei videó?
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #149019 üzenetére
Mondjuk autónál tényleg működik a kikormolas, ha azt lusta nagyi módban használták és kézbe kapja egy fiatal. Néhány tank után érezhetően javult az a konkrét Peugeot 206 CC 1.6, amit a volt barátnőm vett magának valami fura helyről.
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #149033 üzenetére
Azért mondom, hogy nem hiszem, mert közben nem használtam, mert épp mosolyszüent volt, amikor vette, a különbség pedig tényleg nagy volt, és mindketten éreztük.
-
norbert1998
veterán
Topikcsendőr
Szétkaptuk tegnap az NSR-t. Arra számítottunk, hogy zselé a váltóolaj, szerencsére nem.
De ezen a motoron MINDENT sziloplaszttal raktak össze. Hengerfejcsavarok, szívótorok és kuplung dekni tömítés, karburátor, minden.Viszont a karbiban nem láttunk káoszt. A schuber teteje ugyan zöld votl, de a fúvókák egész tiszták voltak, nem volt sem zselé, sem zöldség odabent.
Viszont a dugattyúval nem vagyok megeleégedve. Zörög átfordításkor a csapágy. Tehát, ha nincs rajta a reed valve és a hengerfej, és a kuplung kosarat kézzel fordítod, csörren a dugattyú a felső holtponton.
Mértünk is, a Code D méretű a henger és a dugó is, arról azt kell tudni, hogy a gyári méret hengernél 54.005-54.015, service limit 54.080. A mért érték 54.015, furatmikróval, ahogy illik.
A dugattyú gyári mérete 53.961-53.965. A service limit 53.891. A mért érték 53.930. Tehát ez kopott, de service limit felett van.
A gyári dugattyúhézag 0.040-0.049. A servive limit 0.080. Ha ez átmérőben értendő (nincs odaírva), akkor a mi eltérésünk 0.089, tehát 9 ezreddel a limit felett vagyunk. Ha sugárban értendő, akkor bőven benne vagyunk még a limitben.Az én javaslatom az volt, hogy mivel a henger drága, ellenben szép fényes, de még a hónolás nyoma enyhén kivehető a kopó felületen (bár nikasilos, azon kéne egyáltalá lennie ilyennek??), minősítsük át az 54.015-ös hengerünket Code B-re (54.015-54.020, service limit 54.090), és vegyünk bele Code B dugattyút (53.971-53.975, service limit 53.901).
A bro ezt nem fogadta meg, rendelt egy új Code D dugót, amihez kap piston pint, gyűrűket is. A felső tűgörgőst csapágyboltból fillérekért megkapjuk mellé. Végülis, elvileg jobb lesz így. De nem sokkal szerintem.
Visszatérve a hengerre, az rendesen látható, hogy ahol a gyűrűk koptatták, ott sokkal fényesebb, de kézzel és körömmel nem érezni egyik holtpontnál sem vállat, csak szemmel látható a fényességbeli különbség.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149090 üzenetére
Meg kellene nezni, hogy az also tugorgo milyen allapotban van, altalaban az szokott elkoszonni.
Sajna szét nem szedtük a blokkot, s most nem is lesz, mert amúgy ezen kívül mást nem tapasztaltunk. Persze, a csörrenést sem hallottuk eddig, csak akkor, mikor a hengerfej és a reed sem volt már a helyén. Érzésre az alsó nem tűnik rossznak, sőt, talán a felső se volt rossz, csak a gyári méretnél 2,5 mm-rel szűkebb tűgörgőt rakott bele a szaki, mert túl drága volt a gyári (6 ezer, csapágyboltban is). Az eggyel kisebb meg 800 Ft.És mivel okosba sikerült szerezni gyárinál épp egy picivel nagyobbat, ami az új dugattyúba még nem is kell befeszegetni, ezért a felső kap új csapágyat.
Amit meg kellene nezni, az az, hogy leveszed a gyuruket a dugattyurol, betolod a dugattyu szoknyajaval, vagy tetejevel a hengerbe, es megmered a gyuruvegeknel a hezagot.
Tervben van, a gyári hézag felső határa itt 0,5 mm. Viszont új gyűrűk is lesznek.
A hengernel a kopast a legkonnyebben ugy deritheted ki (vagy a gyari meretet) hogy a nem terhelt oldalt megmered, aztan a terhelt oldalt. Azonnal kijon mi a kulonbseg. A nem terhelt oldalon lesz meg honolas is.
A kopás tök uniform, furatmikró szerint nincs ovalitás a hengerben. -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149094 üzenetére
Hát, a mérést nem én csináltam, igy nem tudok nyilatkozni a pontos helyéről.Mindenesetre, mesélek majd, ha szerelés lesz újra, hogy hogy s mint történnek dolgok. Utána ugyanez következik majd az RS125-ösön is.
-
norbert1998
veterán
Topiccsendőr, update jön:
Tegnap már mindkét motort simogattuk. Aztán már mérgesek voltunk
Hondába elkezdtük berakni a hengert, dugattyút, stb. A top-end tökéletesen összement, RC valve (power) is tök szépen összement, elégedett vagyok azzal is meg a beállítással is. Szépen letakarítottuk, nem szorul már meg felső állásban.
Karbit összeraktuk már múltkor, még egy tömítés maradt ki. Azt is cseréltem.
Oldaldekni.... Hát ugye ez szilóval volt rakva, nem tudtuk tökéletesen leműteni, de nagyrészt sikerült. Összeraktuk, karbit a helyére, kipufogó légszűrő még nincs fent. Indítsunk egyet kézben tartott tankról.
És kb 8 fordulat után pöffent hármat. Szivatóval, kipufogó nélkül!
Majd még 5 fordulat és rendesen volt alapjárat, gázreakció, stb. Szerintem patika lett!
Ehhez képest nézem, olaj - víz folyik a kuplung oldalán mint az állat. Hát nem véletlenül rakták össze szilóval, hanem mert kb nincs sík felület a deknin... Szóval motor az oldalára fektet, és összeraktuk takarítás után szilóval.
Karbiból is folyt a benzin, mert bent maradt egy kis retek a tűszelep alatt... Meg sajnos elhalálozott közben annak a menetes alkatrésze... Szerinted, ha 300-as helyett 200-as lesz bele az gond? Ez a beengedő, én nem gondolnám.... Mit jelentenek ezek a számok egyáltalán? Mert sajnos van olyan ahol nem arányos a mérettel, majd mindjárt kitérek rá.Még egy apró hülyeség van az NSR-ben, ami nem is apró. Repedés a hengerben a kipufogó csatornák között. Elvileg kb mindegyik eltörik, mindjárt töltök fel képet.
Ja igen, motorcsere volt benne. Ez egy JC22 Foxbody, JC22 komponensekkel, de a blokk az JC20...Aprilia téma:
Hát ez elég keményen túlbonyolított dolog. Gázkar pozíciószenzor, belépő levegő hőmérséklet szenzor, talán még szívócsőnyomás szenzor is, karbi fűtés is? Nem is tudom mit tud ez a sokminden. Csak a gyújtást tudja rakni jobbrabalra, nem? Meg max a karbi fűtést kapcsolgatni? VHST 28 karbi van benne.Karbit lekaptam, nézegettem. Tömítés szett nem jött meg, vissza nem raktuk még. Viszont!
Alapjárati fúvóka teljesen el volt dugulva, kifújatni sem tudtam. Fúvóka tisztító tűvel tudtam kipucolni. Most az jó. A tömítések rosszak.Fófúvóka elvileg 170-es a full power szettben, 135 az alap szettben. Erre .53 vagy 53 van írva. Ez mit jelent? Nagyobb a furat, mint az NSR-ben a 138-as.
Szívótorok csak kívül van kirepedve, belül hibátlan, puha gumi van. Viszont, csinál olyat a motor, hogy motorféknél rángat, mintha a gázt rángatnám. Ez lehet a magasra tekert alapjárati csavar miatt is, meg szerintem amiatt is, hogy a reed tömítését nem a reed és a blokk közé rakták, hanem a reed és a szívótorok közé. Namost ez utóbbi gumis, így magában tömít, ellenben a reed és a blokk fém, így az nem tömít semennyire. Mostmár fog No more falsch luft.
Blokkot nem szedtük szét, mert főtengelyt most nem veszünk ki, de a hajtókar viszont jobban lóg, mint az ideális lenne, így a szétszedés top end oldalon majd meglesz máskor, amikor teljesen szétszedjük...
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #149211 üzenetére
-
norbert1998
veterán
válasz bardi #149221 üzenetére
Hát ki kell venni a motort hozzá, és középen szétfűzni. Főtengelyt kettévenni. Az alsó csapágyhoz, természetesen. A felsővel nincs ennyi gond. Azt nem is néztem, hogy a lengőkar is ilyenkor leesik. Az NSR-nél nem, szerencsére.
Milyen szilót? Amit találtunk otthon Fogalmam sincs.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149227 üzenetére
Kipufogo nelkul nem mindegyik 2T tud beindulni egyebkent, csak erdekessegkepp.
Épp erre alapozom, hogy sikeres volt a beavatkozás idáigMinek a menete ment tonke? nem ertem a leirasbol.
A tűszelepet ugye többnyire szettben adják. Tömítés, a tű, és a menetes, hatszögű cső, aminek nem tudom, mi a neve. A cső ment tönkre, abból kell másik. De már úton a 300-as.A kipufogorés híd repedes az klasszikus a hondanal,
Itt is az also csavarban van a fofuvoka, sztm te vmi mas fuvokat neztel. 3 szamjegynek kell rajta lennie.
Pedig sajna ezen csak ".53" van, ha az a ott egyáltalán egy pont... Elég csúnya a tetej, de 100%, hogy nem három karakter volt ott, és az is, hogy nagyobb, mint a PHBH 138-asa.Hajtókar oldalirányú lógására gondoltam, az volt méretes, érzésre service limit feletti. Szerintem is hamarosan csereérett lesz.
-
norbert1998
veterán
Elhatároztam, féket cserélek a motoron, mert ganaj. Öreg. Arkos. És nemrég használtam 4 dugattyus Aprilia féket fém csővel, és nagyon durva a különbség. Igaz, a súly is nagyon más.
EBC HH széria szinter, Brembo Carbon ceramic betetre gondoltam, alig drágább, mint az organikus.
Tárcsa esetén szintén ebc trw vagy brembo. De ebc felé hajlok. Árban sok különbség nincsElőre fém fékcső is lehet, hogy érkezik, 90 euró a TRW átalakító szett. Az megértheti vajon? Akarom, hogy harapjon. És ne olyan legyen, mintha a cefrét markolnám
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149324 üzenetére
Betét az vagy carbon ceramic brembo lesz, vagy szinter ebc. Dönteni nem igazán tudok, talán a kíváncsiság az EBC felé húz.
A cső tehát az érzetet javítani fogja? Mennyire jelentősen? Azt megértem, ha a fékhatás nem lesz jobb, hiszen a nyomásviszonyok és erőkarok nem változnak, csak nem rugalmik a vezeték
Ha azzal együtt beférek 500 euró alá, akkor meglépem szerintem. Ha már lúd...
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149326 üzenetére
Nem sportmotor, ezt értem is. Kerülgettem a fékcserét már jó ideje, de most már tényleg meg kellene lépnem, majdnem egy egész mm-rel méret alatt van a tárcsa. Ezért gondolkodok azon, hogy mit tudok tenni, választani. Az organikusakat hagyom a fenébe. Szerintem most az van rajta, szerintem azt vettem rá tavaly, olcsó fos. Brenta
Nem rosszabb, mint ami benne volt másik, kopott, ismeretlen -
norbert1998
veterán
válasz kriszti21 #149367 üzenetére
Teljesen igazad van, a carbon veramic egy menő név egy béna organikus betétre
Köszönöm a tippet, SA lesz a Brembo oldaláról, vagy EBC.RCS17-et kihagyom - kissé drágállom 250 euró körül mozog.
Lehet, hogy a jó OEM spec súrlódó alkatrészek (szinter, jó tárcsa, ami nálam is tervben van; és a fém fékcső együttesen érte el nálad az SV 2-nél)
Alapvetően nálam maga a fékerő igény nem magas, két ujjal simán orra tudok állni, mindig két ujjal fékezek, bőven elég. A gond az, hogy gumis az érzés, nem harapós. 20 évesek idén a fékcsövek, szerintem azok vannak elöregedve - ezért agyalok a fémre cserén.
Ellenben a hátsónál a fékerő igény is magas, a mechanika teljesen felújítva, és még gumis is az érzés.
Természetesen igaz az is, hogy a 4-2 dugattyú nem hasonlítható össze. Egyszerűen csak említettem, hogy bejön az Aprilia féke
-
norbert1998
veterán
Tegnap ismét szerelések voltak.
Megjött a gyári db killer a dobhoz, hát persze, hogy nem megy bele Ugyanis sokkal jobban le van törve a furulya, mint kellene, fennakad, megfeszül... És így olyan hangos, hogy az utas mikrofonja konkrétan kihagy, ha beszélgetünk. Holnap be kell műteni.
A Hondát összeraktuk, minden a helyén - még az idomok nem, to be safe.
10 fordulat után indult, nagyjából alapjáratot lőttem, és ennyi kb, kicsit ketyegett, kicsit túráztattuk. Kompresszió melegen is 7,5 körül maradt... Mondtam kellene a nagyobb dugó... Én keveslem nagyon. Bár lehet, hogy nem sikerült jól betekerni a mérőt, nem én csináltam.Az Apriliában karbitömítések cseréje volt még porondon, mindegyik kb. szétporladt. Összeraktuk, de sok változás nem volt, ugyanúgy nincs alapjárat hidegen, melegen meg üvölt a motor. Kicsit tekergettem a keveréken, de aztán félbe kellett hagyni a bulit, mert a honda megállt.
Kosz került a tűsfúvókába és telefolyt benzinnel a karbi, a motor meg lehörgött. Szétkaptuk, kitakarítottuk, meg kicsit csökkentettem a benzin szinten, most meg túl sokat csökkentettem, mert nehezen indult, nem pörög fel, gázra lefullad. Aztán van, hogy elindul, 5-6000 felett megy, mint az állat. Leesik 5000 alá és lefullad azonnal. Azt sajnos lehet, hogy lerontottam.
-
norbert1998
veterán
válasz kriszti21 #149395 üzenetére
A DL szeritnem kb megegyezik, 2005-ös az enyém.
Hátsó fékre akartam valakit keríteni, aki kipróbálja, hogy az övéhez képest az enyém milyen
Dobok PM
Még egyszer ránéztem a TRW kínálatára is, abból az SV és az SRT fékek léteznek. Az SRT harapósabb, de elvileg öli a tárcsát, foltos lesz tőle és esőben abszolút kuka - sokan ki is dobálják emiatt Brembo-ra cserélve, és azzal boldogan megvannak.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #149397 üzenetére
I know. De attól még nem tetszik
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Witcher topik
- További aktív témák...