-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz
-Mike- #69590 üzenetére
Jézus ereje micsoda keverék
Amúgy jól meg kell nézni és ha jól sikerült az átalakítás akkor hajrá. Arra azért kíváncsi lennék hjogy a gyári geometriából mi maradt
Egyébként valszeg nem véletlenül lett így összeollózva. Minimum kinézek belőle egy rommá törést az átalakítás előtt.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
"SV1000-nél nem mászik el a geometria, ha megfelelő évjáratú GSXR teleszkópot tesznek bele, abból is többféle hosszúságú létezik."
A geometria attól elmászik ha lánckereket cserélsz
A gyári geometria megmaradjon ahhoz sokmindennek stimmelni kell, de nem feltétlen gond az ha meg van kicsit vadítva csak jó irányba történjen
-
yodamastah
őstag
Az is kérdés mi maradt a geometriabol amikor beleszallt abba a valamibe ami miatt az egész elejet újra kellett építeni
-
yodamastah
őstag
Jól nyomja a kékhold, 3 gumiból egyet fordítva sikerült felrakniuk
Most mehetke holnap vissza
MIndezt 7200ft-ért úgy hogy motort szerelni nem kellett
[ Szerkesztve ]
-
-
yodamastah
őstag
Pénteken kecskemét valaki?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Khaosz55 #69664 üzenetére
Teljesen perforált elejű bőr ami jó 25 fok felett. Sajnos ezzel az a szívás hogy 15 alatt meg megfagysz benne. Szóval ha túrázni mész benne kelleni fog windstopper aláöltözet legalább felsőtestre. Bár megoldás lehet egy esőruha is amit fölé veszel ha nagyon fázol. Vagy kitomöd magad újságpapírral (volt rá példa
)
Arra figyelj hogy tényleg teljesen perforált legyen, a mellkas/hasi rész és a comb is. Ezek szellőznek tényleg rendesen. Általában az egyrészes versenyoverálok ilyenek. Védelem szempontból ezek a ruhák nagyon jók.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Szóval a kérdésem: Nem megy valaki bpről kecsóra motorozni péntek reggel trélerrel? Úgy hogy rá is férjek persze
(sok esélyem nincs erre, de hátha)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Megjártuk kecsót. Nem mondom hogy nem vagyok kikészülve
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #69894 üzenetére
Péntek lehetne, de ilyen melegben aszem egy ideig nem megyek motorozni
Nagyon be vagyok rozsdásodva egyébként. Egy 45ös kört alig bírtam összerakni. Monduk a koncentrációmmal is komoly gondok voltak, 1x le is mentem a pályáról
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #69900 üzenetére
Volt az már sokkal jobb is... de elég sokat kihagytam (éveket), nem vártam hogy 35 fokban ott fog menni ahol abbahagytam
-
yodamastah
őstag
válasz
-Mike- #69905 üzenetére
Én kecsón voltam ma. Szóval arra értettem. kakucson nemtom milyen idők vannak ott nem is voltam még
Mindegy 2012 óta nem voltam pályán, és ez a 4 év semmittevés mély nyomot hagyott
Az első 3 menetben összevissza kóvályogtam, aztán még 2-3 etap és kezdett jobb lenni, de ekkor lett elegem a hőguta közeli állapotból
Majd legközelebb remélem 25 fok lesz
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #70035 üzenetére
De örülnék ha az enyém így nézne ki 2 szezon után
-
yodamastah
őstag
válasz
Kroni1 #70061 üzenetére
És akkor mivan ha ott van valaki a másikban. Motorral elférsz 1 méter széles helyen. Gázelvétel nélkül nyugodtan balról kikerülhette volna az egész szitut. Sőt ha van valaki a másikban akkor is valószínű hogy elfér 2 autó közt. A gond inkább az lehetett hogy nemigazán látni hogy merre fog elindulni a szivacs ami leesett. Most merre kerülje jobbra vagy balra. Aztán meg csak beleállt a fékbe lesz ami lesz.
Az esettől függetlenül azt mondom hogy kegyetlenül le lehet agyilag blokkolni egy amúgy higgadt állappotban egyszerűen megoldható vész szituban.
-
yodamastah
őstag
Nekem a péntekek a jók, bár csütörtökre eleht át tudom tenni. De 30 fok felett most kihagyom elég volt egy 35 fokos nap legutóbb
Eselteg azt lehet ha nagyon meleg van (30+) akkor csak délelőtt.
Na mindegy bármi is lesz, rengeteg gumit vettem, szóval el kell motorozni őket
-
yodamastah
őstag
válasz
Daywalker #70080 üzenetére
Végigcsinltam már jó sok 30+ fokos napot, de ha lehet válogatni akkor inkább akkor megyek amikor kicsit kellemesebb. Nem ez a munkám hogy 36 fokban is menni kell.
De mondom mehet kánikula napon is, max délelőttre korlátozva. Ha kell felkelek 6kor, az kevésbé kellemetlen
-
yodamastah
őstag
Akkor tehát a héten kakucs. Melyik nap legyen p/cs? Nekem a péntek jobb, de egyedül nem mennék le, szóval a csüt is összehozhazó ha muszáj.
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #70252 üzenetére
Jó akkor legyen csüt. Egyelőre 26 fokot mondanak ami mesés lenne.
szerk: Most nézem a honlapot csüt 13h-tól zárt körű rendezvény lesz.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Daywalker #70256 üzenetére
Eringre nem szívesen megyek a majdnem új pirellikkel, széttépi mint állat
Kellene eringezni valami kemény keverék hátra, mondjuk K3 racetec....
Nekem bármelyik nap jó a héten kakucsozni és az idő is jó a héten. Sajna a héten kecsón nincs kiírva motoros nap.
Én lábon mennék, direkt azért vettem pirelliket azt tesztelem hogy bírja gumimelegítő nélkül. (régen jól bírta).
Múltkor azért kerestem tréleres tártsat, mert nem volt műszaki a motoron. Azóta lett.
Esetleg kimehetünk délelőtt kakucsra, 8-13ig simán lehet annyit menni hogy fizikailag bőven sok.
[ Szerkesztve ]
-
-
yodamastah
őstag
Csüt eringen autós nyílt nap van, szóval ha csüt megyunk valahova az csak kakucs délelőtt lehet. Én kakucsot preferrálnám, ott még nem voltam, és ideje lenne már ezt pótolni
-
yodamastah
őstag
Gixerrel felborultam már nem egyszer álló helyben. Elcsúszik a lábad valamin és már fekszel is. Kell egy bukógomba/cső aztán le lehet sz*rni az egészet
Ezzel kapcs volt egy jó story. Egy bulira motorral mentem, akkor épp eléggé össze volt törve a motor egyik oldala. Az egyik p*csa autóval kifele parkoláskor elfelejtette hogy ott a motor és tolatva fellökte. Jajjgtva jöttek be hogy felborították a motort és összetört. Kimentem láttam semmi nem történt, gomba/lábtartó/kormánycsutka felfogta. Elkezdtem ott siránkozni hogy úristen micsináltak a motorommal, szarrá törték. Aztán kicsit élveztem a helyzetet, majd elárultam nekik hogy nem kell beszarni tök ugyanúgy nézett ki előtte is
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #70350 üzenetére
Hát engem nem lesz nehéz megszorongatni, kell még pár alkalom mire visszarázódok valamennyire. Ráadásul most utcán se motorozok szinte semmit, így csak fejlődök visszafele.
Én most már úgy intéztem mindent hogy csüt reggel f8kor indulás kakucsra.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
FIREBLADE78 #70341 üzenetére
Én szeretnék még menni idén párszor.
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #70381 üzenetére
8:30 az OMV kúton nekem is jó. 8ra nem érek oda.
-
yodamastah
őstag
kiraly az ido, 3an vagyunk a palyan, 46.5 eddig a legjobb idő
-
yodamastah
őstag
Hú de elfáradtam. Jobban tetszik ez a pálya mint kecsó, de sajna eléggé megtéptem a bal oldalát a hátsónak
Legközelebb megforgatva ugyanezzel a hátsóval mindenképp gumimelegítőzni kéne, hátha csak ez volt a baja. 45 meglett, de megint az lett hogy mire kezdett összeállni a kép, addigra hulla elfáradtunk, és ilyenkor a koncentráció már erősen visszaesik
1x sikerült is kimotoroznom úgy 80al a fűre, nem sok kellett a bukfenchez. Na most futok melózni majd felrakok pár képet a többiekről ahogy lapon fordulnak
-
yodamastah
őstag
Tényleg jól mentél, meg is votam lepődve
A vége fele amikor már jobb tempót mész és megcsúsztál akkor mentem mögötted fél kört ott látni hogy eléggé mozog a motor alattad. Tényleg nem ártana foglalkozni azzal a rugóstaggal. A pilot power 3 sport gumi de van a Michelinnek ennél 2 sportosab utcai gumija is ami inkább pályára való.
-
yodamastah
őstag
Nos akkor jövő hét kakucs mikor legyen? Cs/p lenne nekem jó, ismét inkább péntek. Esetleg ha valaki trélerrel vagy furgonnal jönne az jó lenne mert le kell valahogy vinnem az emelőket
De végülis le tudom vinni lábon, csak kicsit kényelmetlen
cs/p kellemes 20-25 fok lesz, szóval pont kiváló lesz a hőmérséklet.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
FIREBLADE78 #70492 üzenetére
Hogy mi a jó nyomás, gumi és felhasználási terület függő. 2 személlyel egy megrakott motorral jó hogy kell hátra a 2.9 BAR. De egy pályamotoron pályagumival igencsak problémás lenne. A gumi nem tartaná a hőmérsékletet, és marha kicsi lenne a tapadó felület. Szóval mi a jó nyomás? Hátul 1.1 és 2.9 BAR között kb bármi, ami az adott körülményhez és gumi típushoz megfel. Elől azért nem ekkora a szórás, 2.0-2.5 között van szinte minden esetben. Elől 2.0 alá bemész és eslkezd bizonytalan lenni a gumi, nem fordul jól, csuklik be a kormány, stb.
Az utóbbi években több gyártó nagyon alacsony hátsó nyomásra optimaliázlja a versenygumikat. A Dunlop régóta 1.5 küröl jó melegen (meleg= 80-90fokosan, ez olyan 1.1-1.2 hidegen). A V2 pirelli is olyan 1.65-1.7 jó melegen. A lágy oldalfalú gumikkal ez látványosan tud néha kinézni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hát szerintem legyen péntek. Ath-nak is a péntek jó, meg nekem is. Délelőtt is lehet annyit menni, hogy 13h-ig totál elfáradsz
Ha reggelre kimegyünk, és lehet nonstop menni (nincs gokart) akkor bőven elég 4 óra motorozás. De még 20 perces menetekkel is tökéletes, úgyis kell pihenni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ha vannak alkatrészeid és szerszámaid ami jól jöhet egy elcsúszásnál akkor azokat hozzad. Én viszek magammal mindig kormánycsutkákat, kuplungkart, lábtartókat, fék/váltókart. ELcsúszol 40el nem lesz semmi bajod neked se meg a motornak se, de nem tudsz hazamenni mert nincs fékkar, az szívás. Persze ha szarrá töröd a motort akkor mindegy, de az említett alkatrészek minimális helyet foglalnak. Túrázni is vinni szoktam ezeket...
Büfé van, csoki/víz kapható.
Minden gumin van kopásjelző. A gumi oldala fog kelleni, nem baj ha középen kicsit el van kopva a hátsó. Bár ha kockásra van kopva akkor az ide oda döntögetés bizonytalan lesz.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz
Daywalker #70570 üzenetére
35 fokban 8 liter nekem is bement. De múltkor kakucson nem volt olyan meleg. Elég volt a 2 liter amit vittem, meg 1 liter a büféből.
Egyébként a menetirány változtatástokat szokták előre a honlapon jelezni? Elvittem megfordítani a hátsót, nem lenne jó ha véletlenül visszafele mennénk.
-
yodamastah
őstag
Hát mér hogy forgassam?
Ki van fizetve mind a két oldala
Általában minden pálya egyik oldalt jobban koptatja. Nyugodtan meg lehet forgatni a hátsót és így sacc 30%al többbet lehet használni. Jelen esetben tépés gondom van, ezt próbálom korrigálni.
Horvi: guminyomás mérő alap felszerelés kéne legyen. De ha neked nincs, nálunk lesz. Tükröt én mindíg leveszem.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Something_ #70582 üzenetére
Nem olyan vicces
Nagyon remélem hogy csak a hideg gumi volt az oka. Egyszerűen nincs annyit lapon a motor, hogy lightos bemelegítő körökkel be tudjam melegíteni 70 fok fölé, és 50-55 fokosan meg már tépi. Van két balos kigyorsítás ahol rendesen kap és mivel nincs átmelegedve a gumi, leszeletelődik a felülete. Ilyenkor 3-4x gyorsabban elkopik, szóval marha gyorsan ki kell találni mi a baj
A másik lehetőség hogy a gumi túlterhelésébe belesegít hogy túl kemény a rugóm, és ezen csak a rugó csere segít. A csillapításokkal nincs gond, az nagyjából jól be van állítva.
Egylbként ez nem olyan vészes, csináltam már ennél sokkal rosszabbat. Amikor zsír új hátsó 25 kör alatt kukára szétszakadt a hideg aszfalton 12 fokban
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ÁRON ALUL - Dane Solrig motoros textildzseki béléssel
- Eladó Denver SHP-102 Okos konnektor
- 8 részes asztali grill
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Új 5MP 20x Optikai Zoom Kültéri PTZ IP Camera Tuya ONVIF 2592x1944P Synology NAS kompatibilis