Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    Nah, ma volt alkalmam kipróbálni az itt "szent tehénnek" tartott SV-t (650, injektoros modell, KrenAtesz fórumtársé). Meg akartam bizonyosodni róla, hogy az itt mantrázott dolgok nagy része igaz-e, vagy csak user error. Myth Busters rovatunk következik:

    Az alacsony fordulatos rángatás: Szerintem hülyeség. Alapjáraton gurulva tényleg nem sima a járás, de nem vészes, és felette sem rángat, kis gázra, nagy gázra sem. Kétezernél szépen el lehet vele gurulgatni...adagolni a gázt, elvenni stb. Nem rángatott egyszer sem (csak ha direkt a kelleténél feljebb váltottam nagyon alacsony fordulaton). Igaz, nem ötösben próbáltam, de 1-2-3-nál nem volt gond. Megesküszöm rá, hogy a Hayabusa sokkal idegesebb, rángatósabb 2-4e között, mint az SV. Ennyit erről.

    Nyomaték: Ez a része rendben van, kettesben is olyan szépen el lehet vele indulni különösebb csúsztatás nélkül, ugyanakkor egyszer sem csúszott be a csoki, amikor odahúztam neki. Inkább lineárisnak mondanám a sor 4-hez képest. Tehát nincs tűzijáték, de különösebb csokizás sem. Az tény, hogy sor 4-nél csak magasabb fordulaton indul meg hasonlóan vehemensen, de az SV éppen ettől vezethető jól szerintem. Nem kell hülyegyerek módjára cibálni és akkor nincs gond sem. Azt még azért hozzáfűzném, hogy a hangja miatt az ereje is megtévesztő. Néha azt hittem, hogy hű de megyek, oszt lenéztem és csak 70-et mutatott :D Ez amúgy fasza (ahogy a hangja is), csak becsapja az érzékszerveket. A sor 4nél amíg nem üvölt, addig az ember hajlamos azt hinni, hogy nem megy, közbe meg már rég 120-szal megy kettesben. Lehet, hogy engem csak azért nem lep meg a sokak által emlegetett vehemenciája, mert ennél jóval erősebb motorokkal is szoktam menni.

    Motorfék: Van. :D Ebben tényleg van valami...a sor4-hez képest valóban erősebb, de ez max akkor érződik, ha hirtelen elcsukja valaki a gázt. Visszaváltásnál nem okoz gondot, ha ésszel használja az ember a kuplungot, és nem dobálja - az ilyen kuplungkezelés egyébként minden motornál bólogatós lesz. Az viszont túlzás, hogy a motorféke halálos, gyilkos és emiatt nem ajánlott kezdőknek. Akinek ez gondot okoz, az inkább ne motorozzon.

    Amúgy összességében jó motor, meglepően jó a fék, főleg a hátsón éreztem, hogy meglepően erős, de az első is jól lassít. A zx14 hátsó rugóstagjával pedig egész jól mozog a motor, nem csuklik össze, de az eleje picit puha gyárilag, de városban legalább nem rázza ki az ember lelkét.

    Na, nem akarom túl hosszúra húzni, de az én véleményem az, hogy akik azon hüledeznek, hogy rángat, és gyilkosan nyomatékos, na meg a motorfék is halálos, azok inkább gyakorolják kicsit a gáz- és kuplungkezelést, meg a helyes fokozatválasztást, mert szerintem ott van a probléma. Amúgy az SV így első blikkre némi módosítással (futómű) egy jó motor, főleg amennyiért mennek mostanság. Remélem senki lelkébe nem gázoltam bele. :U

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák