-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #70549 üzenetére
Köszönöm a válaszod, szerintem az F650-et is megnézem majd a Pega és az XF mellet. Az új Strada sajnos már a keretemen felül van, szóval marad a keresgélés egy jobb állapotú régebbi után ...
szrk.:
A fórumba bele olvasgattam, még jobban megtetszett az ottani képek alapján![ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Kolondrum #70553 üzenetére
Ha van egy moci az udvarban... akkor abból kivettetni a fojtást a legkevesebb, legyen ott a moci és lehet gondolkozni a " felnyitáson " ! De már a 25kw is bőven jobb lenne mint a kis Quannon 11kw "teljesítménye".
Sok esetben csak valami határoló lemez a gáznál a fojtás nem ?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
doc
nagyúr
válasz Micsurin #70548 üzenetére
A2-est szeretnel?
Nekunk 2009-es evjaratu ER6f van, abban a fojtas baromi egyszeru, egy sima 'dugasz' amit ki kell huzni es egy kis lecsavarozhato utkozo a gazbovdennel es kesz, par perc alatt leszedheto. Ugyanigy par perc alatt fel is szerelheto, vagyis elvileg semmi akadalya hogy akar korlatozas nelkuli Er6f-et vegyel es utolag csinalj belole A2-t (itt fontos az evjarat, van olyan er6f ahol tenyleg eleg maceras a valtoztatas).
Persze akkor le kell papirozni kulon, de egy rendes Kawa markaszerviz megcsinalja az egeszet. -
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70542 üzenetére
Eddig, hogy áll a heti kakucs dolog? Néztem én is az időjárás jelentést és tényleg a péntek lenne a tuti.
Hello darkness, my old friend...
-
yodamastah
őstag
Hát szerintem legyen péntek. Ath-nak is a péntek jó, meg nekem is. Délelőtt is lehet annyit menni, hogy 13h-ig totál elfáradsz Ha reggelre kimegyünk, és lehet nonstop menni (nincs gokart) akkor bőven elég 4 óra motorozás. De még 20 perces menetekkel is tökéletes, úgyis kell pihenni.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70561 üzenetére
Igen ez lett volna a kérdés mert nekem csak a délelőtt jó inkább meg valószínű úgy is hamar elfáradok mert ez lesz az első pályázásom. Délután meg még le kell tolnom egy laza 250 km-t
Amúgy mit érdemes vinni pályázásra? Van valami jó tanács?Egy másik dolog. Van valami indikátor a gumin amin látszik mikor kell cserélni mert nagyon elkopott? A barázdákat kivéve? Mert azok középen annyira szerintem nem mélyek mint a szélén.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #70557 üzenetére
Túrázni, egyenlőre egy személyjel (ha később a két személyt bírná azért nem lenne rossz), az injektoros jobb lenne mert kevesebbet eszik, de ami éppen lesz a piacon úgyis. Túrázás lenne a cél, ismerősök közt akikkel mennék elsősorban van egy F650 (a rotaxos) meg kettő V-storm, szóval velük lenne jó tartani a lépést valamennyire. És nem nagy világjárásra gondolok, csak mondjuk két vagy három napi cucc és leugrani a Horvátokhoz. (Vagy ezek túl nagy igények a 400-450-es keretet és az A2-es jogsit nézve? )
@doc: Köszi az ötletet, már én is gondolkoztam azon, hogy valami nagyobbat lefolytatni de a totalbikes cikk nagyon elvette a kedvem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
canniball
nagyúr
A kopásjelző (felső kép) mutatja ha elérkezett a csere ideje; néhány helyen van belőle a középső és az oldalsó barázdákban is.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
yodamastah
őstag
Ha vannak alkatrészeid és szerszámaid ami jól jöhet egy elcsúszásnál akkor azokat hozzad. Én viszek magammal mindig kormánycsutkákat, kuplungkart, lábtartókat, fék/váltókart. ELcsúszol 40el nem lesz semmi bajod neked se meg a motornak se, de nem tudsz hazamenni mert nincs fékkar, az szívás. Persze ha szarrá töröd a motort akkor mindegy, de az említett alkatrészek minimális helyet foglalnak. Túrázni is vinni szoktam ezeket...
Büfé van, csoki/víz kapható.
Minden gumin van kopásjelző. A gumi oldala fog kelleni, nem baj ha középen kicsit el van kopva a hátsó. Bár ha kockásra van kopva akkor az ide oda döntögetés bizonytalan lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #70566 üzenetére
Ha kocsi és tréler, akkor jobban jártok, ha hűtőtáskát visztek és benne mindenfélét. Bizonytalan a büfé, volt olyan is, hogy nyitva sem volt, máskor kaja nem volt, ja és k.va drága. Szóval nem érdemes rá építeni, mert könnyen meg lehet szopni. Legközelebb meg a főúton van egy Coop, oda kell kimenni, ha más nincs.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #70568 üzenetére
35 fokban a múltkor 6 liter csúszott le
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #70570 üzenetére
35 fokban 8 liter nekem is bement. De múltkor kakucson nem volt olyan meleg. Elég volt a 2 liter amit vittem, meg 1 liter a büféből.
Egyébként a menetirány változtatástokat szokták előre a honlapon jelezni? Elvittem megfordítani a hátsót, nem lenne jó ha véletlenül visszafele mennénk.
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #70571 üzenetére
Nem. Van kint egy tábla, hogy merre van menetirány. Azt forgatják, de ez megegyezés kérdése, nem előre eldöntött.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #70571 üzenetére
Ha csak egy társaság van lent, akkor szabadon lehet változtatni. Ha többen vagytok, akkor szólni kell a faszinak, és jön fordítgatni. Általában azért szokott balos lenni, mert mindenki balra szeret jobban menni.
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #70573 üzenetére
Faxom, semmi, azt hittem Yoda írt, nem akartok más avatart?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
imibogyo
veterán
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70566 üzenetére
Fék meg kuplungkarom van a gyári de semmi más tartalék nincs Amúgy krvára nem szeretnék esni. Egyszer már nyaltam több se hiányzik
Amúgy a keréknyomást, hogy szoktátok nézni? Van ott valami cucc hozzá vagy visztek mérős pumpát?
Igen az innivalóra gondoltam meg pár szerszám. Tükröt amúgy le szoktátok szerelni?Hello darkness, my old friend...
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #70571 üzenetére
Jól értem, hogy a gumit a pálya menetiránynak megfelelően szoktad fordítgatni?
imibogyo: nekem úgy tűnik a nagyobb látószög miatt gyorsabbnak érződik, de amúgy jó. Ez ugyanaz a GS500-as srác mint a múltkor.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
yodamastah
őstag
Hát mér hogy forgassam? Ki van fizetve mind a két oldala
Általában minden pálya egyik oldalt jobban koptatja. Nyugodtan meg lehet forgatni a hátsót és így sacc 30%al többbet lehet használni. Jelen esetben tépés gondom van, ezt próbálom korrigálni.
Horvi: guminyomás mérő alap felszerelés kéne legyen. De ha neked nincs, nálunk lesz. Tükröt én mindíg leveszem.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #70579 üzenetére
Ja hogy a gumi oldala miatt, az nem esett le
Látszik sosem pályagumiztam.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #70579 üzenetére
Guminyomás mérésre mit használtok? Ilyen pumpát amin van mérő vagy valami más cuccot? Vagy mit lenne érdemes beszerezni ilyen célra?
A tükröt mondjuk levenni nem nagy cucc.
Hello darkness, my old friend...
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #70579 üzenetére
Érdemes lenne felraknod róla képet, brutál, hogy 4 menet alatt mit műveltél a supercorsa-val
-
imibogyo
veterán
Már egy digitális kütyü is pár száz forint. Ebay a barátod... "Tire pressure gauge"-re keress.
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #70582 üzenetére
Nem olyan vicces Nagyon remélem hogy csak a hideg gumi volt az oka. Egyszerűen nincs annyit lapon a motor, hogy lightos bemelegítő körökkel be tudjam melegíteni 70 fok fölé, és 50-55 fokosan meg már tépi. Van két balos kigyorsítás ahol rendesen kap és mivel nincs átmelegedve a gumi, leszeletelődik a felülete. Ilyenkor 3-4x gyorsabban elkopik, szóval marha gyorsan ki kell találni mi a baj A másik lehetőség hogy a gumi túlterhelésébe belesegít hogy túl kemény a rugóm, és ezen csak a rugó csere segít. A csillapításokkal nincs gond, az nagyjából jól be van állítva.
Egylbként ez nem olyan vészes, csináltam már ennél sokkal rosszabbat. Amikor zsír új hátsó 25 kör alatt kukára szétszakadt a hideg aszfalton 12 fokban
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
Chrys_
addikt
válasz yodamastah #70585 üzenetére
Autópályázni még jó lesz...
Yoda: hogyhogy 2x kopott el? Ezek javíthatók?Cipész dob valami bevonatot a talpra?
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Nah megjött a tommot ülésem.
Üt. Lövök majd képet."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#79335424
törölt tag
válasz yodamastah #70568 üzenetére
Lehet, hogy az emésztés sok energiát igényel, de úgy nem lehet motorozni, hogy csak a szemkopogást hallja az ember. Úgy az igazi, ha két kanyar között egy-egy csülkös-körmös-pacalos büfi járja át a zárt sisakot.
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #70587 üzenetére
Nekem sima Vertigo van, én azért nem járkálnék benne annyit, ha nem muszáj. De nekem lúdtalpam van, ezért maradok inkább a betétes cipőnél...
Somatom: Én sem tudok kalória nélkül motorolni...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
doc
nagyúr
válasz Micsurin #70563 üzenetére
Mi a Kawat a Kawasaki Ivancsicstol vettuk (gyarilag A2-re fojtva), ok mondtak hogy ha kell akkor elintezik az egesz folyamatot (bar ott az irany ugye a fojtottbol fojtatlan, lehet hogy visszafele macerasabb).
Teljesitmenytol nagyon nem kell felni, ahogy lejjebb irtam teljesen jol hasznalhato, ha kulturaltan kozlekednek azzal az F650-nel meg V-strommal akkor siman lehet veluk tartani a lepest, bar autopalyan azert okozhat gondot hogy amig a tobbiek rohogve mennenek 150-nel, addig egy A2-re fojtott mocival plexi mogott bujkalva is alig megy 140-et (ora szerint)
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #70593 üzenetére
Szó nincs arról hogy kalória nélkül kellene motorozni. A lényeg csak az hogy közben ne edd tele magad. Telezabálod magad valami jó nehezen emészthető zsíros cuccal, ott minden lesz csak teljesítmény nem. ELőtte nap kell tölteni szénhidráttal, meg kora reggel. Motorozás közben pedig csak csipegetni. Éhes nem leszel, és mégsem húz le a sok kaja. Otthon utána meg mehet a pizza sörrel
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #70597 üzenetére
Jó nyilván nem arra gondoltam, hogy be kell verni egy 45 centis pizzát közbe két doboz sörrel De én folyamatosan tolok magamba valamit, hol egy szendvics, hol ez, hol az. Jobban ismerem magam, nekem az ilyen előző nap beeszem és másnap nem leszek éhes nem jön be. Mondhatni, rohadt gyors az emésztésem...ha pedig éhes vagy, akkor nyűgös vagyok és nem vagyok magamnál, ami sokkal rosszabb, mintha van bennem mindig egy kis kaja.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Háztartási gépek
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Villanyszerelés
- Horgász topik
- Apple iPhone 11 Pro Max - tiltott gyümölcs
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest