-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tarill
őstag
Lenne mégegy kérdésem; karbis motornál a hidegen indításnak mi a legjobb módszere? Indítás előtt ráhúzom a szivatót tövig hagyom úgy járni egy fél-egy percet és fokozatosan veszem visza? És utána mehetek is? Észel míg üzemmeleg nem lesz?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tarill #71601 üzenetére
Hát kitapasztalod meddig kell betolni a szivatót, hogy induljon. Nekem pl. maxig...majd egy két másodperc után felpörög(ne) akár 4000-ig is...de mikor pörög fel, akkor kezdem visszatolni, amíg ilyen 1500 körülre be nem állítom. (folyamatosan emelkedne ugye a fordulat még az elején)
Így járatom amíg felveszem a bukót, kesztyűt... egy , két perc... aztán kis gázfröccs után visszatolom... ha fulladna, akkor még kicsit ráadom.
Szóval érzed ezt előbb utóbb. Órákig nem kell járatni szivatóval.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
demars
addikt
-
Tarill
őstag
Értem kösz a válaszokat! Most vettem pár napja a mocit és inkább kérdezek mint h hülyeséget csináljak
-
Chrys_
addikt
Összerakták már yodát?
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #71598 üzenetére
Haver rendelt az Aliról két darabot, majd elválik milyen. Tudom, én is vettem Lidl-ist a Mol fújást letakarítja szépen mint a Wd40 azt hittem tisztító.
Bogyó:
Ilyen komplett cucc.. Az a bovden/bringás váltó nem tetszik,majd kitalálom hova dugjam. [link] Nem válik be,eladom neked beszerzési áron meg posta +6eft vagy személyes átvétel 12eft.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #71606 üzenetére
Nekem biztosan nem, én másfél év óra (miután a MOL-ost kipróbáltam) bigott láncspray-hívő lettem. Előtte meg simán olajozgattam, kézzel.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
-Mike-
addikt
És most mindenki mondjon el egy imát a hátsó rugóstagért. [link]
Azért az se semmi, hogy mekkora ruhákat képesek gyártani manapság. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #71608 üzenetére
Ez zergebaszta? Amikor anno 2004 körül - kocsival - elkezdtünk Erdélybe járogatni és iélyen minőségű utat találtunk, akkor felordítottunk örömünkben: "autópálya!" Azóta persze jobbak az útjaik (a főutak biztosan), mint az itthoniak.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #71610 üzenetére
Én 97 -ben voltam egy épített, hosszú villás GSX1100 -zal. Ha jól emlékszem, akkor Marosvásárhelyen aszfaltozták újra a főutat. Autópálya, gondoltuk. Meg sem fordult a fejünkben, hogy csak húztak egy 15cm vastag réteget, de a csatornafedőket nem emelték hozzá. 50 -kével kaptam el a krátert. Azt hittem, hogy kettétörik alattam a motor. Gyergyó felé meg a haverom ment bele egy pocsolyába, ami szintén krátert rejtett. Konkrétan kinyílt a GSXR hátsó felnije.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #71610 üzenetére
Azóta persze jobbak az útjaik (a főutak biztosan), mint az itthoniak.
Muhahaha.. A frissen 2-3éves épített autópályán már javított kátyúk vannak a karambolok után ki sincs javítva a korlátok. Esetleg új út nincs befejezve,oldala,felfestések,táblázások stb stb.. Navi bevitt egy 8km-es útra mert az aszfalt szerinte,persze az vasúti kő volt,éppen javították hengerelték a követ.. Romániában még mindig vagy nagyon jó vagy nagyon xar utak vannak.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #71614 üzenetére
"...Romániában még mindig vagy nagyon jó vagy nagyon xar utak vannak...."
Ez kétségtelen, viszont a 12 évvel ezelőtt tapasztalt 1:100 arányt mára 1:3-ra sikerült ledolgozniuk. A Bucsin-tetőn akkor képtelenség lett volna hard-enduron kívül bármivel végig motorozni, a kocsiban pedig örültünk, ha egyszerre csak 2 kerekünk volt kátyúban. 5-6 éve teljesen megcsinálták, igaz, tavaly már volt rajta pusztulás bőven, de még mindig igen jól motorozható.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz Bogyó bá' #71610 üzenetére
Igen, ezen nem lehet motorozni, elrontja az élményt, dobál és gyök2-vel lehet menni.
Egyik kba településen volt egy huppanó, semmi nem jelezte, a táskám magam elé repült, csoda, hogy nem dobtam el a motort. (!!!) Ott néztek az istentiszeletre gyülekezők. Kaptak a teleszkópok mit atom. De egyik sem koppant fel.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #71615 üzenetére
Bucsinon, Basába voltunk már vagy 5-6x,azóta már néhol újra aszfaltozták de helyenként kátyú javított megint. Basába azt hiszen több többet nem is megyünk, egyre rosszabb a kaja,sőt Transzfogarast is ki hagyjuk legközelebb.
Vlevi:
Így van, sőt még most is van egy kb 400m szakasz amit 10km/h lehet megtenni mert kavicsos/földes,/köves.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz Doki16 #71619 üzenetére
Utána bszom a bukót kamerástól jót káromkodok és szbsz az ideg.
Más: Volt szerencsém látni egy 1200GS-t bójákat kerülgetni. Csak lestem, hogy azzal a dobozos batár motorral milyen könnyen kerülgette azokat a bójákat amik között csoda, hogy elfért.
Hm, jó a szín, tőlem ment az 5-ös!
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Motion_Blur #71600 üzenetére
Én is jártam hasonlóan, én feladtam egy idő után. Próbáltam lemelegíteni, de nagyon nem lehet, mert akkor hajlik a plexi, gyengébb vegyszerekkel (alkoholos ablaktisztító és hasonlók) de az nem oldotta, erősebbeket nem mertem mert az szerintem oldja a plexi anyagát szóval nálam úgy maradt. Ha nagyon nem zavaró, én a helyedben inkább hagynám úgy, ahogy van, mert ha megpróbálod leszedni és nagy nehezen foltokban le is jön, viszont a maradékkal nem boldogulsz, elég gány lesz a végeredmény ráadásul nagyon zavaró is így használni.
Sajnos nekem új plexi lett a vége meg a tapasztalat, hogy a belsejét csak puha vizes pamut ronggyal (mikroszálas sem jó, mert millió apró karc lesz tőle rajta!) szabad tisztítani óvatosan, semmi vegyszer vagy durvább dolog.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
bigdady
nagyúr
Hali
Fazer-esektől kérdezném hogy nektek is világít a zöld N üres jelzés ha a kuplung be van húzva de a motor sebességben van, ill felvillan pont ezért váltáskor? Mert ma sterimóztam, azóta jelzi előtte meg soha
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
StoneBridge
senior tag
válasz yodamastah #71613 üzenetére
Pár hónapig a műtött oldalon alvás felejtős.
Lemez vagy drót került beléd? Enyémet november-december környékén veszik majd ki. Nem lenne muszáj, de zavar.
Jobbulást!Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Chrys_
addikt
Suzuki váltóval kapcsolatban van kérdésem:
Lámpa előtt 3-ban mentem vele, és rövid úton kellett megállnom, ezért nem raktam ki üresbe vagy váltottam vissza vele, csak behúztam as kupplungot. Megálláskor ki akartam rakni üresbe vagy esetleg egyesbe, de nem ment. A fokozat kijelzőn vagy a 3-s volt még mindig, vagy néhány próbálkozáskor semmit sem jelzett ki (a köv. próbára mindig újra 3-s jelent meg)! Ha nem jelenik meg semmi a kijelzőn, az még valószínűleg azt jelenti, hogy a motor még mindig 3-ban van, csak a váltási kísérlet miatt vette el a kijelzést, de nem jelent meg új fokozat, mert a váltás sikertelen volt? -
Chrys_
addikt
válasz StoneBridge #71627 üzenetére
Ezekről a törésekről mindig Jorge Lorenzo esete jut aszembe, amikor műtét után ismét ráesett, és a lemez majdnem kilyukasztotta a bőrét. A MotoGP dokufilmben lehet látni.
-
demars
addikt
válasz Chrys_ #71629 üzenetére
Öcsémnek is volt kulcscsont törése. Drótot kapott, és ahogy apadt a duzzanat, majdnem kibökte a bőrét. Vissza ment a dokihoz, mert feszítette, fájt neki. Felvágta picit, majd lecsípett a drót végeiből K.baszott kínlódás volt neki az egész.
Jobbulást Yoda!!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
StoneBridge
senior tag
válasz demars #71630 üzenetére
Ezt már több embertől hallom, hogy hiába egyszerűbb beavatkozás a drótos megoldás, később fájdalommal járhat. A lemezt meg lehet nem fogadja be a bőrszövet, szóval ott is van rizikó.
Nekem így néz ki, motorozáskor szinte semmi problémát nem észlelek. Úszás a legjobb rehab! Meg ha senki nem töri el!Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
yodamastah
őstag
válasz StoneBridge #71627 üzenetére
drót... es igen zavarbi fog, ki kell majd venni. ez van.
-
Yoshida
aktív tag
válasz yodamastah #71632 üzenetére
Én a bokámból kivetettem amint lehetett, doki szerint idősebbek benne szokták hagyni, mert plusz egy műtét, plusz egy rizikó. Hát nem bántam meg, hogy kijött (tűzés belbokán, lemez plusz 8 csavar a külbokán)... Előtte széken ülve a kis nyomástól is zavarta a bokám a vas, kiszedés után 2 nappal már sokkal jobb lett... Azóta -lekopogom-, de olyan mint a sose sérült bal bokám. (leszámítva hogy 25%-al vastagabb néha )
-
Doki16
addikt
válasz Chrys_ #71628 üzenetére
Álló helyzetben nem mindig tudsz váltogatni. Célszerű fokozatosan berakni 1-be ha már tudod, hogy meg kell állnod. Azonban ha ez mégse jön össze és teszem azt hármasban ragadsz és nem tudod 2-be rakni, akkor egy picit engedj a kuplungon és egyből bekattan kettesbe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
KisTé
tag
Kértem árat olajgombára kis GS500asomra, Suzuki Hollós 11ezerért tud, elég drágának találom, tud esetleg valaki honnan lehetne olcsón ilyesmit szerezni, bármilyen megoldás külföld-bontó akármi segítség jól jönne!!???
-
yodamastah
őstag
válasz Yoshida #71633 üzenetére
Bokáról még anniyt hogy a mellettem fekvő srácnak a bokája olyan 120 fokban hajlott oldalra, teljesen széttrancsírozva azt. Sidi vertigo csizma volt rajta, azon nincs boka merevítés és csavarodás védelem.
Ja és a műtét után 2 nappal már haza is zavartak.
Egyénként az egész esésről annyit, hogy életemben nem estem ennél kisebbet motorral. Mégis odacsapta a vállamat anyira, hogy ez lett belőle. Spidi warrior wind pro overál volt rajtam, de hiába a jó ruha, a kulccsont védelme elég nehéz. Esetleg a légzsákos dainese segített volna (ha a sisak törte el)
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
válasz Doki16 #71635 üzenetére
Elég kellemetlen volt 3-ban indulni, emelkedőn Vissza szoktam 2-ig rakni, de itt éppen előzés után voltam és nem jutott időm kirakni 0-ba. Azt már tapasztaltam, hogy álló helyzetben nem mindig megy, de eddig nem ragadt 3-ban. Ha jól emlékszem azt mondták, hogy a váltóolaj miatt van ez.
Szóval ha megálltam, 3-ban van, és nem megy a váltás, akkor engedjem fel egy kicsit a kupplungot, átugrik 2-be a próbálkozásnál (remélem nem fullad le)? Utána gondolom próbálhatom még lejjebb tenni.Scottoilert használ valaki? Van értelme ezeknek az automatikus rendszereknek?
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Chrys_ #71638 üzenetére
Máskor azért sikerült mert pont jól álltak a fogaskerekek. Menj ki és gyakorolj vele rá fogsz érezni gyorsan. Semmi baja az olajnak és nincs külön váltóolaj. Az a lényeg, ha érzed, hogy nem veszi állóhelyzetben az egyik sebességet akkor kicsit gáz nélkül húzd be a kuplungkart.. Nem fog lefulladni, és motor se indul meg tőle. Addig kell csak ilyenkor engedni amíg éppen fogáspont lesz. De ne taposd közbe váltót, egyszer megpróbálod és ha nem megy akkor a kuplung pici ráengedésével már magától bekattan a kívánt fokozatba.
Ez meg már csak az én véleményem, hogy se 2-be se 3-ba ne nagyon indulgass el N-be is csak akkor teszem ha már állok valahol. Mondjuk ez kocsinál is így van nálam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Chrys_
addikt
válasz Doki16 #71639 üzenetére
Nem szoktam így indulni, csak most muszáj volt, mivel nem tudtam 3-ból lekapcsolni, mögöttem meg a megelőzött autó állt
A tanulógép volt olyan, hogy nem mindig sikerült álló helyzetben N-ből 1-be rakni, ott kuplung kienged/behúz (és esetleg kicsit megmozdítva a motort a fogaskerekek miatt) megoldotta a dolgot.
Amúgy megy a visszakapcsolgatás, alig kell fék a megálláshoz, 2-ben durván lassít a GSX650F. -
-
-
Doki16
addikt
válasz demars #71643 üzenetére
Ha tempósan érkezel akkor inkább mindig fékezz. Én olyan szitukról beszéltem amikor tudom, hogy meg kell állnom és szép nyugisan közlekedek. De, ha tempósan érkezel, ha nem akkor is vissza kell váltanod 1-be, tehát semmivel nem kap kevesebbet a váltó
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #71637 üzenetére
Valaki nem vette fel véletlenül hogy estél?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
yodamastah
őstag
válasz StoneBridge #71627 üzenetére
Pontosítok, elasztikus titán sínt raktak be. De lehet te ezt hívod drótnak
-
V.Stryker
nagyúr
válasz yodamastah #71647 üzenetére
Nézzük meggggg! Léééécccciiiiiii!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #71647 üzenetére
Akkor meg is oszthatnád
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
yodamastah
őstag
Majd ha visszakaptam, a kamerát, felrakom. AMúgy semmi extra. Utolárek egy supermotot, aki kihúzódik ívre, én meg barom módon későn kapcsolok hogy vissza fog húzódni, és beleállok a fékbe. Aztán kimegy az eleje 60nál, olyan 25 fokban ledöntött motorral. Semmi látványos esés, csak úgy földhözvágott hogy kulcscsontomnak sok volt Motornak se nagyon lett semmi baja...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen