-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz Khaosz55 #71943 üzenetére
Nekem simán az aksira van kötve a szivargyújtóm egy biztositékkal, és még nem meritette le az aksimat kb 1 év alatt egyszer sem.
Azért nem gyújtásra kötöttem mert ha megállok akkor is szoktam tervezgetni a navin és akkor is töltse.
Nekem teljesen jól szuperál igy is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Khaosz55
addikt
válasz polimorf #71951 üzenetére
Enyém meg dupla 2A-os USB ajzat ami azonnal veszi az áramot. A szilvagyújtó ajzat az nem fogyaszt magába semmit.
Nekem a navi miatt kell a régi navim 2,5-órát bír de gyenge a fényereje, van egy másik ami már jó lenne de igen kis akksi van benne max 40 perc. Na ahhoz rakok USB-t, hogy tölteni tudjam a navit.
-
ath
senior tag
-
runner 125
nagyúr
Jópofa reklám (bár vótmá), még ha megrendezett is. Viszont a BMW a csúcs fölé húzta a blokkot, 30-40k km után rendszerint széthullanak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #71952 üzenetére
Nézegettem az usb aljzatokat. Találtam olyat amiben van kék led, de a kommentekben azt írják, hogy ha a fedelet vissza tesszük rá a led kialszik. Gondolom le tesztelték és nem csak beírták, hogy de jó nem világít.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Geresics
addikt
A kezdő csoport után ebédkor átmentem a HALADÓ CSOPORTBA. Itt is ugyan az volt az elv: együtt indultunk, együtt is érünk célba (majdnem)! A leglényegesebb különbség, hogy itt rendesen kapaszkodnom kellett, hogy tudjam tartani a lépést!
Nem is csoda! A haladó csoportba olyan emberek, és olyan gépek jelentkeztek, akik már most annyi terepen töltött kilométerrel rendelkeznek, mint amennyiről én még álmodni sem merek!
Ettől függetlenül hamar rákaptam az ízére! A tempó magasabb volt, mint amit egyedül motorozva terepen vállaltam volna, de mégsem éreztem veszélyesnek! Persze amikor nem lehetett látni, az azért őrölte az idegeim, és megfordult többször a fejemben, hogy visszaveszek a tempóból, vagy megfutamodok, de valami mindig tovább vitt!
A nap végére rendesen elfáradtam, és csak a mérhetetlenül finom vacsorának köszönhettem, hogy volt energiám még Balatonboglárról hazavezetni. Az élmény azonban minden fáradtságért, és minden kellemetlenségért kárpótolt!
Természetesen a mai napnak is meglett a tanulsága: ha alacsonyan van az első sárvédőd, akkor oda bizony beragad a sár, és előbb-utóbb fékezni fogja az első kereket, aminek a következménye terepen deklarálható!
Amíg kikapartam a sarat, a csapat első fele elhúzott, az előttem haladó ember nem nézett hátra, és mi eltévedtünk (miattam). Később egy másik motorral volt némi műszaki gond, és amíg várakoztunk, a csoport első fele megint eltűnt.
Sajnos a lemerülő akkum miatt az eltévedések, és a hátralévő szakaszok már lemaradtak, de így is akad azért látnivaló! Tekintsétek meg a HALADÓ CSOPORT ebéd utáni szakaszát, remélem az élményeknek legalább egy részét visszaadja az alábbi videó!S01E07/2 Touratech Travel Event 2016 Haladó csoport
Az előző rész tartalmából:
A balatonboglári Full Gas 2016-ban is megrendezte a Touratech Travel Event-et, amin volt szerencsénk részt venni.
A korábbi évekhez képest több jelentős változás is történt:
1. Külön indítottak KEZDŐ és HALADÓ csoportot;
2. Csak 1 NAPOS lett a rendezvény (ha csak a motorozást nézzük);
3. Nem volt lehetőség tesztelni a Full Gas által forgalmazott motorokat.
Mivel kezdőnek tartom magam a terepezés világában, ezért természetesen a kezdő csoportba jelentkeztem, ám ebéd után átmentem a haladó csoportba.
A KEZDŐ CSOPORT ebéd előtti szakaszán készült videót itt találjátok.A túrán készült természetesen pár fotó is, fókuszban a motorokkal! A galériáért kattintsatok ide!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
mindkilla
tag
válasz -Mosquito- #71959 üzenetére
Igen, ph prémium előfizetés ösztönzése. : D
-
félisten
Tegnap sikeres volt a forgalmi vizsga is, lehet még ebben a hónapban jogsit is kapok. \o/
A teljes kurzus volt vagy 3-4 hónap, már nem is emlékszem, pedig mindent elsőre vettem...Lassan veszek motort is:
A szívemhez mindig is a V2 állt a legközelebb, szóval az SV650 elég jó helyről indul, de a 600-as gépek közül azért egy Hornetet vagy Banditot is el tudnék viselni.
Gondolkoztam rajta, hogy "spórolás"(és nem zúzom le magam olyan hamar) címszóval elég egy GS500 vagy ER5.
Leginkább arra lenne használva, hogy ketten elmegyünk ide-oda kanyarogni hétvégén egyet, és tartok tőle, hogy a kis 500-asok már gyengék lennének hegynek felfelé ketten.
A másik, hogy egyedül is felülnék rá, mert autót vezetni már rettenetesen utálok, szóval városban ide-oda is lenne használva, az 50-es robogókat próbáltam, de nem igazán váltak be, szóval ennek a kiváltására is jó legyen.
Nyilván kompromisszumos lesz, vagy vegyek egy 750-es GSX-R-t meg egy 125-ös négyütemű robogót? -
Xaels
félisten
Igazi műtárgy.PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #71959 üzenetére
Azt kérdezd meg lehet-e vele pénzt keresni!
Sima blognak túl igényes munka, lehet unatkozik.
Amúgy nem tudom ki hogy van vele, de én kifejezetten nem szeretem a kommentvideókat, legalábbis ha random nyomják a showdert tele beszédhibákkal.
Esetleg ha profi a narrátor és/vagy Morgan Freeman, akkor jöhet.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #71965 üzenetére
Lehet vele pénzt keresni: az eddigi 12 videóval (a mai ugye még nem számít bele) már kemény 0,49$-t kerestem!
Az egész nem erről szól. Szeretek kamerázni, bár nem tudok. Szeretek motorozni, bár azt sem tudok. Szeretek videót szerkeszteni, de az sem megy még igazán. Viszont ha valamit elkezdek, azt szeretem igényesen csinálni, és minden esetben célom a folyamatos fejlődés, minden említett téren. Nekem ez egy hobbi. Van, aki a pályaidő faragását szereti csinálni, van aki szerelni szeret. Nekem ez tetszik, és szerencsére egyre több embernek tetszik amit csinálok. Vagy csak egyre többen nézik a szerencsétlenkedésem és röhögnek rajtam?
Mindenesetre még bőven látok elérhető célokat magam előtt, szóval folytatom amit elkezdtem. Szerencsére senkinek nem tartok fegyvert a fejéhez, hogy nézze, olvassa amit összehozok.
Amúgy mivel a héten megszületett második gyermekem, most a kéthetente megjelenő videók egészen biztosan nagyon megritkulnak, mert most máshol kell helytállnom, ami fontosabb, mint egy hobbi. Nekem.Morgan Freeman pedig learatná a babérjaim, szóval hiába keresett már, hogy narrálna nekem, kénytelen voltam visszautasítani!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #71967 üzenetére
De hogy ne csak fröcsögjek:
Nekem speciel jobban tetszene egy rövid összeállítás vmi zenés aláfestéssel, nagyon max a leglényegesebb hozzáfűzéseket beleégetni a videóba olvasható formában. Az egészet le lehetne vágni a tizedére, így az egyszeri néző nem unja halálra magát. Mert szerintem baromira unalmas azt látni, hogy konkrétan motorozol.
Nem véletlen nem nézek youtube-on sem fedélzeti kamerás videókat, főleg nem kommentvideókat ahol a srác városban furikázik és közben pofázik bármiről, legyen az mondjuk az automata láncolajzó.
Rev matching volt az egyetlen kivétel ez alól Youtube-on, amit valóban menet közben volt érdemes bemutatni. Vagy vmi vezetéstechnikai felvétel ami ebből a nézőpontból pont bemutatható (nem is jut eszembe hirtelen példa), esetleg egy megörökítésre méltó esemény vagy incidens.
Nem véletlen hívjuk fedélzeti kamerának, hisz másra nem való.Régen suliban foglalkoztunk médiával csak úgy fakultáció keretében. Talán az egyetlen dolog amit megtanultam, hogy csak azt kell meghagyni, amit tényleg meg szeretnénk mutatni. És fogjuk rövidre, mert unalmas lesz.
Aztán már eleve úgy kellett kameráznunk, hogy fejben már tudnunk kellett mi az, amit be szeretnénk mutatni.
No nem úgy, mint egy random házivideóban, hogy mindenki és minden benne legyen és semmi nem látszik vagy történik. Hanem a kamerával kellett ugye végigvezetni a néző figyelmét az eseményeken. Az sem ártott, ha tudtuk használni a keresőt a kamerán.
Persze ezt nehéz elvárni egy fedélzeti kamerával.
Meg kell hozzá egy jó téma, mert elég nehéz lekötni a figyelmet egy dögunalmas témával.
Vagy legyen 10 másodperc egy snitt, legyen bevezetés, átvezetések/áttűnések, és zárd le frappánsan egy két soros összefoglalóval (de azt akár riport jelleggel kamera elé kiállva, ne csak úgy mint a fent megnevezett Youtube videósok, ha nem muszáj).
Kedvcsinálónak egy két perces videó szvsz bőven elég.
Aztán akit esetleg érdekel a hosszú és unalmas verzió, az tovább kattinthat.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #71968 üzenetére
Értem amit mondasz, és köszönöm is az építő kritikát, csak az már épp nem MotoVLOG volna!
Neked ajánlanám figyelmedbe Adam Riemann videóit, azok nagy része olyan, mint amit írsz!
Különösen tetszetős pl. a KTM Event videója, érdemes megnézni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz D1Rect #71962 üzenetére
A GSXR750+125 nagyrobogó kombó jópofa, és nem is teljesen butaság... De.. Szval én inkább vennék egy SV-t. Én 100KG körül vagyok, ha csak én ülök rajta akkor kellemes fürge, még a kb. 50kg-os barátnővel is egész tűrhetően megy, szó sincs olyanról, hogy ne menne fel simán bármilyen hegyre. A fehérszámlapos K7 és újabbak fogyasztása is már egész kellemes.
-
vlevi
nagyúr
válasz D1Rect #71962 üzenetére
Ketten mentek kanyarogni.
Az SV hátul elég spártai.
Mekkora vagy? Azért kérdezem, mert a DL650-ben is SV blokk van, csak a DL-el lehet gondja az alacsonyabb pilótáknak.
Nem egy állatkodó gép az igaz, de 100 fölötti tempóval, utassal+ 2 keti csomaggal a világból ki lehet vele menni. -
-
félisten
186cm és olyan 88-92 kiló diéta után(ez van most), ez olyan 105-ig fel tud menni tömegelés alatt (ez a tél vége-tavasz eleje), de ha nincs habzsidőzsi a télen, szerintem 100 alatt tudok maradni.
A barátnőm 160cm és 51-52kg.A világból semmiképp nem szeretnék kimenni, max repülővel.
(#71969) SymbianOS: Mihez képest?
(#71974) HSM: Milyen fogyasztással lehet számolni?
(#71972) canniball: Én évente 1x-2x bicajjal is lezúzom magam, de motorral sokkal óvatosabb vagyok én is.
-
HSM
félisten
válasz D1Rect #71979 üzenetére
Lendületes+dugós város nálam 5,5-6L között a K8-ammal, laza barátnős 70-100 az olyan 4,1L, autópálya 110 és 160 között vegyesen, élvezetesen nem gázspórolós üzemmódban olyan 4,6-4,7L/100km 80L-nyi csomaggal.
Hegyi kergetőzés is olyan 5L körül, egy személlyel.
Ja, és 100kg vagyok és 2 méter magas, szval a fogyasztási adatok így értendők, megyek vele hidegben, melegben egyaránt.A régi az tudomásom szerint durván egy literrel többet kér mindehhez, de majd fórumtársak írnak tapasztalatokat. Nekem amúgy a félidomos verzió van. A K7-nél kapott dupla gyertyás hengereket, hozzávaló gyújtást, és lett EURO3-as. Az emiatt valamivel halkabb is.
Bicajjal nekem is volt pár csúnyább zakó, de motorral érdemes óvatosabban menni.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #71956 üzenetére
Ne már... 30-40k után egy japán motor épp túl van a bejaratason.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Tarill
őstag
tudnátok nekem ajánlani valami lábbelit 650-es Sv-re max 30ezerig? amit itthon be is tudok szerezni?
-
Ha már lábbeli. Létezik olyan lábbelim direkt nem cipőt, csizmát írtam, ami jó motorra és a hétköznapokba is?
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Mondom rákeresek yt-on, hátha van valamilyen kedvcsináló anyag az eddigi talikról, akkor találtam ezt...
Átküldtem haveromnak, akivel megyünk:
"na elmesz a picsäba
nekem kapar a torkom
tuti läzas leszek
ha ezt elöbb lätom nem veszek vfr-t"[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz #79335424 #71978 üzenetére
Köszi, de az a baj az idegen anyagokkal, hogy ami nekem átjön belőlük, az nem biztos, hogy Neked pont jelentene valamit is. Akik idegeneknek csinálnak videókat hivatásszerűen, azoknak pont ez a kihívás, hogy megtalálják, hogy mit akar látni belőle a megrendelő. Én pedig aztán tökre amatőr vagyok, és tuti csak elrontanám a szép emlékeket, ezért inkább meg se próbálom mások anyagát elrontani.
Egy fesztiválról pedig úgy képet adni, hogy ott sem volt az ember, háát, enyhén szólva is műanyag ízű lenne...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71987 üzenetére
A VFR közelebb hozza az embereket.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Ferdzsoo
addikt
Fékolajcseréjhez átlátszó kis csövet milyen irányú boltban kezdjek el keresni szerintetek?
dugynok annyi időm nincs
szept 8-án túra...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Horvi
őstag
Még nem rendeltem meg, mert nem sikerült még kiigazodni a méretek között, hogy pontosan melyik is kellene nekem.
Ha nem túl nagy gond akkor úgy nagyjából le tudnád mérni nekem a tartályt, hogy mekkora mert nem biztos, hogy van akkora helyem a Z-n és akkor be kell szereznem valami kisebb tartályt.(#71989) Somatom Lehet az a fajta videózás jobban érdekelné
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen