-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
StoneBridge
senior tag
..az MT-10. Na hát az más... úgy kéne ahogy van. Imádtam, pedig minimális huligánkodást sem engedtek a próbakörön. Mondjuk meg is értem, közel 5 misi és csak 2 tesztmotor volt akkor az országban.
Akkor lehet én voltam balfék, és fentebb kellett volna állítani a plexit. Ha legalsó állásban volt, akkor elnézem neki. Kinézetre akkor sem bejövős valamiért a Tracer... A Night Fluo MT-k nagyon eltalált darabok, de én sem tudnék könnyen dönteni, ha ott állna egy Race Blue is. A 07-nél szvsz a legjobban eltalált szín a Race Blue. Egykeróra amúgy már jó a 07 is, nem is kell szupermotyó.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-
mm89
őstag
Ja, olvastam mi lett veled..
StoneBridge
Mondták, hogy Pesten az egyik újságíró kissé lezúzta az egyik MT-10 -etA z750 is tud(na) egykerekezni, de ha választanom kéne mit vágjak földhöz: egy másfél millás Z-t vagy egy 800k -s endurot, ami alig tud sérülni, hááát, lehet inkább a másodikat választanám
Persze a legjobb az lenne ha lenne minden felhasználási területre egy motorja az embernek, de nem olyan világban élek sajnos...Mondjuk jövőre esküvő, utána gyerek (van tervben), közben az autót is le kéne cserélni, szóval lehet kell a pénz majd... Viszont ha a Z-t eladom, akkor tuti kimentek az árából annyit, hogy egy DRZ-re fussa
Na de ez már nagyon offvlevi
100-120-ig?
Melyik motoron van szél 120 nál?[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
imibogyo
veterán
Nekem az AfricaTwin most a legnagyobb álommotor. Ígéretet kaptam a feleségemtől, hogy ha túl vagyunk az építkezésen (és mind a két gyerek legalább ovis), akkor a következő nagy projekt egy "új" motor lehet majd. Egyelőre szinte biztos, hogy vagy (túra)enduró, vagy nagyköbcentis SM kategóriából kerül ki a következő gépem. Amikor ráültem az Africa-ra is egy dolog biztossá vált (ismét) számomra, mindenképp a széles kormány és a magas(abb) üléspozíció, egyenesebb derék az én világom és nem a csutkakormányos (részben) hasalós motorozás, annyira kézre állt minden, sokkal jobb volt a karjaimnak/csuklómnak/derekamnak, természetesebb volt az irányítás (anno 690 SM-en is ugyanezt éreztem). Röviden ez lesz az irány...
MÁS: 1000F
Mostanra már biztos, hogy ez a példány nem fog eljutni közútra. Egyszerűen nem éri meg közúti használat miatt közel gyári állapotra visszaállítani (jelenleg fék- és kuplungkarok, gázmarkolat, kapcsolótömb, légszűrőház és csatlakozásai, nyereg és komplett első fékek cseréjére lenne szükség (alsó hangon is ~100.000 Ft bontókból vadászgatva is)). Ehhez még jönne a nagyon durván 150.000 Ft-os átíratás és forgalomba helyezés költsége. Na meg ugye a hátralévő, mintegy 100.000 Ft-nyi javítás is ott van még. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy az ergonómiája sem fekszik nekem túlságosan a motornak a fentebb már leírt okokból kifolyólag, akkor egyértelmű, hogy nem éri ez meg nekem... Ezt a durván 350-400.000 Ft-os összeget inkább beletolom majd az új motorba (vagyis egy részét, ~300 körül).DE:
Mivel "csak úgy" kaptam a motort, hogy kezdjek vele amit akarok, nem került külön pénzbe és elég sok nem gyári alkatrészem is van, amik amúgy tökéletesen passzolnak a motorra csak a forgalomba helyezésnél lennének rizikósak, ezért úgy döntöttem, hogy a blokk sikeres felújítása után (szerelővel egyeztetve a hátralévő és általam nem elvégezhető munkákat őrá bízva, durván 100.000-ben megállhat a dolog a fékek felújításával együtt) ráteszek egy széles kormányt a motorra és lesz belőle "pályamotor", aztán bírja amíg bírja. Addig azért biztosan elleszek vele, amíg meglesz az utcai gép... Az Euroring is 3 perc, Kakucs meg 15 perc, szóval amikor épp ráérek, akkor majd motorozok pályán (a szállítást meg "valahogy" megoldom)... "Ingyen" mókázásra így is több mint jó lesz, nem a "fő" motoromat kockáztatom ha nem adja ki. Ennyit még megéri belefektetem, de sokkal többet nem... -
BoB
veterán
válasz dellfanboy #72763 üzenetére
Szerintem azok a széles kormányok nem túra, hanem streetfighter kormányok. Amit én próbáltam iszonyat kényelmetlen volt. Csak ökörködni jó.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
dellfanboy
senior tag
tokmindegy a neve igazabol, de szerintem versenypalyara csutkakormany kell, hogy terhelve legyen az eleje is, nah meg az a kenyelmesebb, de az ilyen kormannyal leveszed az elejerol a terhelest, raadasul ha gyarilag csutka van rajta nem is ertem miert szedi le... ha mar egy low budget palyagep a cel.(de kormanyra meg kolt pluszba?)
en maradnek a csutkanal foleg ha jol emlekszem az 1000f eleg erosen a 250kg+ kategoria.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #72765 üzenetére
Én nem a nevéről beszélek hanem a funkciójáról, nem mindegy.
Csutkakormány a jó pályára, felesleges levenni. Mondjuk egy kisebb pályán mint amilyen Kakucs, ott nemtudom akár még jó is lehet nem próbáltam még.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
dellfanboy
senior tag
hello-bello
ebbe szerintem ne menjunk bele. Azert mert Te kiprobaltad (egyszer, tobbszor?) es szerinted csak okorkodni lehet vele az nem azt jelenti hogy csak es kizarolag arra hasznalhato. raadasul nem irtal semmit, a motor mas tulajdonsagairol, pl attetel? vagy csak a kormanyt csereltek es maris alkalmas lett az okorkodesre?
itt eleg sok idomos (kokemeny) sportgepre radobjak es avval turaznak, altalaban az oregebbek mert ugye az ero+futomu kell, de gebedni mar nem akarnak/tudnak..
szoval jo dolog az a kormany, megvan a modja hogy jol lehessen hasznalni, bar le nem cserelnem a csutkakormanyt, hogyha egy rendszam nelkuli palyagep a cel..en inkabb koltenek valami tapados gumira
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #72768 üzenetére
Ha arról van szó hogy egy kormány milyen, teljesen lényegtelen az áttétel. Bár igazad van, ne menjünk bele (elvégre egy fórum nem eszmecserére van ), mert van akinek a "képes rá" = "alkalmas rá".
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #72768 üzenetére
Szerintem nem ugyanarra gondolunk egyébként.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
félisten
M0-án 100-nál darázs vagy méh, nem tudom combon csípett. Nem akart sztem csak ahogy ütközött. Mint a tenyerem akkora a folt és ég. Az első h így kaptam, elég jól megúsztam.
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz dellfanboy #72763 üzenetére
+ úgy mindenkinek....
biztos vagy te benne?
NEM! Egyáltalán.... De mentem már átalakított 1000F-el és az nekem sokkal kényelmesebb és jobban vezethető volt úgy, mint amit két hónapja vezettem szinte gyári 94-est. De én utcán vezettem, nem pályán. Hogy pályán milyen lesz, majd kiderül...Pályatapasztalatom nincs, és úgy általánosságban véve sincs túl sok tapasztalatom, de ami van az javarészt széles kormányos típusokkal van, kivéve a gyári 1000F-et (KTM 690 SM (400-500 Km), Yamaha 660XT (~1200 Km), DRZ400 SM (~200 Km), GS500 (~800 Km), Kawasaki Versys 650 (~100 Km), 2 x CBR1000F (~300 Km) és AfricaTwin (~100 Km), ja és Simson + MZ egymás mellett (4-5000 Km )) így lehet nektek van/lesz igazatok..... És akkor mi van?
30-40 perc alatt visszarakom a csutkákat és kész (van tartalék villahidam is, az egyiket kifúrom a másik marad gyári). Mivel alapvetően kanyargósabb pályák vannak a közelemben ezért az eddigi "tapasztalatom" azt mondatja velem, hogy jobb lesz így, mert az 1000F egy bitang nehéz vas, ráadásul szerintem orrnehéz is, így az, hogy valamennyit könnyül az eleje szerintem nem lesz gond, főleg mivel nem a gixxerek köridejének letaposása a cél, hanem csak motorozni, de tempósan. Majd elválik. Simán lehet, hogy tévedek. Akkor sem történt semmi...
ha mar egy low budget palyagep a cel
Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Én nem "pályagépet" építek, csak egy olyan vasam lesz/marad, amit máshol nem tudok majd használni és ezért ott fogok "motorozni". Tehát nem a köridővadászat lesz a célom (persze azért szeretnék tempósan menni), csak az, hogy egyáltalán tudjak motorozni. A kormányra pedig nem kell költenem. A kötelezően cserélendő hibás gyári alkatrészeken és javításukon kívül eddig lényegében ingyenben volt a motor.mert van akinek a "képes rá" = "alkalmas rá"
Szerintem ilyet senki sem írt és én sem akartam háborút indítani. Ki fogom próbálni mind a kettőt és amelyik jobb lesz majd az marad. Én csak annyit írtam, hogy motorozás szempontjából nekem a széles kormány eddig mindig jobban bejött. Sem többet, sem kevesebbet. Ha pályán is élhető, akkor marad, ha meg nem, akkor megy a levesbe. Pont. Nem kell ezt annyira túlmisztifikálni.[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
Üdv! ez igaz lehet vagy kamu oldal?[link] 1.3m ft-ért adnának egy olyan 650-es GT-t?
-
-
Lomha 8V
addikt
Valaki majd a Pikes Peak bajnok Ducati Multistrada-nak is mondja el, hogy pályára csutkakormány kell, mert szerintem nem tud még róla.
-
-
imibogyo
veterán
válasz Lomha 8V #72781 üzenetére
Vagy épp neki. Bár az is igaz, hogy ez egy könnyű motor... De mielőtt félreértitek továbbra sem vitatkozom. Lövésem sincs mi sül ki pályán a széles kormányból, de azért látok jópár ilyen kormányos gépet pályán jól szerepelni, szóval annyira nem aggódom. Ha meg a vége egy SM gép lesz akkor meg pláne nem.
(#72784) Lomha 8V:
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Tavaly év vége óta nem mehetnek gyárilag csutkás motorok, mert minden haláleset azokkal történt. Tipikus amcsi döntés, de attól még ha megnézzük a Ducati-s felvételeket, azért na. Itt mindenki csak álmodik erről legfeljebb, legyen bármilyen motorja.
(#72783) imibogyo: Semmi nem lesz belőle. Rakd rá és érezd jól magad. Ennyiről szól a dolog, semmi másról.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Chrys_ #72761 üzenetére
Halk a kipuff.
Nálam ezen a sebességen a motorhang miatt nem hallottam a szelet.(#72777) SymbianOS
Miért nem veszel egy motoros farmert?
Lábbeliből én motoros cipőben gondolkodok fagyizni járni - azok, amik utcai cipőnek tűnnek elsőre.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz demars #72766 üzenetére
Ez teljesen bukósisak-függő, na meg annak is függvénye, hogy milyen a hangszóró...
Ha olyan a bukód, hogy van neki gyári süllyesztés, akkor szinte minden (erre a célra létrehozott) hangszóró elfér úgy, hogy szinte észre sem veszed!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #72786 üzenetére
Dehogy unalmas egyedül. Holnapi programom: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Doki16 #72789 üzenetére
8.00-kor szeretnék indulni, de most felülről (Dombóvár felől) kezdek, mert mindig a fordított irányban szoktam, és egy kicsit már unalmas. Abaligeten a tóparton egy hamburger, majd Orfű, Pécs és a többi. Ha még lesz kedvem többet motorozni, akkor visszafelé cifrázom egy kicsit. Óránként 10 perc pihi, cigiszünet. Magyaregregyen a Máré-vár meglátogatása, Mánfán a középkori templom.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Kolondrum #72790 üzenetére
És szted az mennyire gáz, hogy a hét minden napján ugyanabban a farmerben voltam tavaly nyáron, ha fagyizni kellett menni a városközpontba motorral?
Mondjuk D3O betétes Richa farmerből épp nem volt "kedvem" venni 6 váltást.Amúgy meg nem tudták mondani, hogy nem utcai cucc. Kényelmes is hordani, csak épp motorra ülni benne nem az. Az ülepe kicsit szűk és ha terpesztek, akkor felhúzódik a lábszára és befordítja a térdprotektort is. Úgy kell beigazítanom magam a nyeregbe. Mindenre jó, csak motorozni nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72791 üzenetére
Kicsit közelebb laknál elkísérnélek ezekre a túrákra
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Teasüti
nagyúr
válasz TommyGun #72793 üzenetére
Nem vagyok elégedett azzal a román márkával. Csizmám van tőlük és nem az igazi. Olyan széles, hogy lötyög benne a lábfejem. Cserébe rövid és nyomja a nagyujjam. Olyan mint a gagyi munkavédelmi bakancs, mintha téglára szabták volna. Jah és majdnem dobtam már benne egy-két hátast is a talpa miatt.
A protektor benne meg kiábrándító. A sípcsontvédő egy 20x70-es műanyag lap vízszintesen betájolva a szárában. Azon kiakadtam, hogy miért nem teljes hosszában keményített a nyelve?!
Ezek a cipők lehet jobb védelemmel bírnak, mint az a csizma.
Szerencsére itt külföldén nem árulják ezt a márkát.Nekem special az a Rev'it tetszik, amit linkeltem.
Annál jobb védelmet pénzért sem kapni cipőben.(#72796) canniball
Még a jogsihoz kellett vennem egyet kapásból. Nem akartam a legolcsóbbat.
De a nehezen megkeresett magyar forintokat azért sajnálom rá. Nem volt jó befektetés nekem.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #72795 üzenetére
Nekem is van tőlük csizmám, formára (ééérted, formára ) majdnem olyan mint a tiéd és nekem nincsenek ilyen problémáim, szerintem (a maga nemében) teljesen korrekt.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz kisninja #72798 üzenetére
Bogyó egyedül akar motorozni, én is felajánlottam már többször hogy megyek vele.
Mivel nem is volt még többedmagával így csak belebeszél negatív dolgokat a csoportos motorozásba amiről nincs is tapasztalata.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban