-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #73091 üzenetére
Szia!
Nem, ez nem olyan fólia.
Ezt úgy használják, hogy a víz felületére felteszik, ekkor még tényleg olyan, mint a fólia. Ezután valamilyen speckó anyaggal befújják, ettől feloldódik a fólia anyaga, és csak lebeg a víz tetején, és ráragad arra, amit belemártasz.Ja, és egy másik kérdés.
Műszakiztatni kellene a motrot, de ma olyat mondott a szerelőm, hogy a bukócsövet, doboztartót le kell venni, mert nem gyári, és nem fog átmenni a műszakin.
Miaf****van??? Tizenmillió éve fenn van a motoron, soha nem volt vele gond, eddig is nála vizsgázott a motor.
Pártunk és kormányunk kitalált valami új farokságot az elmúlt 2 évben? -
StoneBridge
senior tag
Alsóhermánd körüli szerpentinezés volt az egyik legjobb. Annyira, hogy másnap még visszamentem oda egy körre és próbáltam valami gopro-s felvételt összehozni a kanyargásról. (jószarlett)
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #73102 üzenetére
Engem az ilyen hosszabb túrákban csak az rettent el, hogy nem túl kényelmes hozzá a gép
Nem tudom, hogy ebben az MT milyen.
Nem lett ez rossz vidi, bár lehet kéne még 1-2 gopro a motorra és akkor össze lehet belőle vágni valami faszát.
Király hangja van a gépnekHello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #73102 üzenetére
Egy bal bokát nézzek 15 percig? Na azt azért nem.
Útminőség milyen? Motorokat mennyire ellenőrzik? Hátsó gumimon már erőteljesen látszik a kopás, ha nagy razzia van akkor fel kell rá készülnöm. De még nincs 8éves se csak 1, nem is értem...
-
StoneBridge
senior tag
1,5 max. 2 óránként megállok pihenni 5-10 percre (plusz egy nagyobb, 45 perces megálló is kell), így végigmotorozható a nap simán. Két nap és kb. 950 km után azért jó volt talpon állni és a motorozást pár napra elfelejteni.
Na ja, kellett volna 2 másik kamera meg egy drón is kezelővel ..túl sok vele a nyűg és a motorra akarok (kell) figyelni, nem a technikára, szóval idén már hanyagoltam.
(#73106) -Mike-
Útminőség fasza volt, amerre jártam.
Sebességre kell figyelni, város/falu szigorúan, Tátrának északra menet a kamerákat, máshol (Magas-és alacsony Tátra) toltam neki, rendőrt nem nagyon láttam. Tavaly hétköznap voltam, a forgalom is csekély volt (kivéve nagyobb városok).
Ha ellenőriznek a gumiról nem tudok nyilatkozni.[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
demars
addikt
válasz Kroni1 #73100 üzenetére
Néztem, ebayen és amazonon kapni.
Ma voltam lidlibe, de nincs akku töltőjük
Hétvégén rakjuk össze a vasat, szerettem volna néhány napig ilyen okos töltővel tölteni a nullára lemerült akksimat.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #73108 üzenetére
Ááá értem, akkor végül is kibírható a dolog Bár gondolom egy rendes túramotorral egész más lenne.
Egy ilyen PH-s túrát kellene szervezni. Bár sokszor egy sima gurulás/kakucs sem jön össze rendesen[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Féklámpavillogtatót valaki szerelt már be?
Normál izzót mennyire viseli meg, vagy érdemes LED-esre cserélni a féklámpa izzót?Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #73104 üzenetére
Na, ez az bammmeg.
Kergetőzzek, hogy van olyan hely, ahol ez nem probléma, mert a mostani vizsgáztató nem vállalja be.
Mert valahol érthető, hogy normális dolgoknak kell rajta lenni, pl. nyitott kályhacső, vagy kókányolt fékvezeték azért mégse legyen rajta, meg, ha már a keréknél tartunk, a vizsga idejére legyen felrakva rendes gumi.
De kiaf...t zavar egy bukócső? Ami ráadásul GIVI gyártmány, nem házitákolmány? Vagy a doboztartó konzol? -
Chrys_
addikt
válasz Kroni1 #73103 üzenetére
Néztem ilyen megoldást is, de van olyan visszajelzés némelyikről, hogy darabolt fémszálak vannak a fonalba fűzve, és adott esetben nincs kontakt, nem mindig működik megbízhatóan. Bár biztos vannak jók is.
Az az AnyGlove nem rossz, a gyártó lapját megtaláltam, de USA-ban van. Kérdés, hogy be lehet-e szerezni EU-ban is, vagy legalább szállítanak-e ide. -
ujskodas
tag
Sziasztok!
Voltam ma egy kis kiruccanáson a szlovákoknál. Soha nem túráztam még "itiner" alapján, így 2 tanulsága rögtön volt a dolognak:
1: ami otthon a garázsban jó ötletnek ( helynek ) tűnik a motoron, az menet közben nagyon nem az.
2: ok., hogy a google magyar településneveket adott meg, de a szlovákoknál rohadtul nem úgy van kiírva, ráadásul nem is nagyon ( szinte egyáltalán nem ) hasonlít az eredetire a név.
Egy helyen aranyos ( szó szerint ) nénike elmondta szlovákul, hogy pont az ellenkező irányba kellene mennem. Aztán többször nem tévedtem el.
Íme a hely, ami menet közben nem ideális:A jó utak nagyon forgalmasak, ahol nincs forgalom, az meg szar. Főleg az a sok fényes csúszós mittudomén miből lévő rész nem volt a barátom. Marad a Bükk. Bár legutóbb 2 helyi menő annyira lealázott, hogy szinte elment a kedvem tőle.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Chrys_
addikt
-
-
Horvi
őstag
válasz StoneBridge #73116 üzenetére
Neki meg is lovasították a Nudáját.
Hello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #73116 üzenetére
Ja, amikor a frissen vett Panigaledat elkötik, nem lenne őszinte a mosolyod. [link]
-
Chrys_
addikt
Igen, letette a haverjánál 5 percre az utcán, és már vitték is. A mostanit emiatt kapta egy némettől, zsír új mocit, csak a felesége tudott róla, amíg le nem pakolták a háza előtt Amúgy mitt vittek volna el tőle? Szerintem semmit. És szvsz csak azért léptek le, mert nem volt a gépen rendszám, aztán emiatt megijedtek tőle. Vagy éppen a scootert lopták
Sisak saját design-nal, 2016 januárjában alakult startup cégtől.
YT-bemutató (német)[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
-
runner 125
nagyúr
válasz ujskodas #73114 üzenetére
Most komolyan azt hitted, h azt ott le fogod tudni olvasni? Ha berakod ezt a képet ide gurulás előtt, 10/10 user megmondja h fasság, semmit nem látsz belőle, még akkor sem ha nyitott (nem állvédős) a sisakod, max. úgy, h ha hátraülsz a hátsóülésre és elenged a kormányt, ami nyilván nem életszerű.
Vegyél egy xRider-t, amit a kormányösszekötő környékére felraksz és minden meg van oldva. Vagy legközelebb a posted-eket a kormányösszekötőre ragaszd.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
IMIIKE1998
őstag
válasz yodamastah #73084 üzenetére
De amikor nézem YT-n a videókat, főleg endurosat, akkor mindig megjön a kedvem... Aztán amikor arra kerül a sor, hogy "nyeregbe üljek" inámba száll a bátorságom.
-
ath
senior tag
válasz IMIIKE1998 #73124 üzenetére
Valahol elzart teruleten nem tudsz menni? Hatar, lakopark, ilyesmi? Ha ott parszaz meter utan sem erzed, akkor ne eroltesd, mert ha megijedsz egy forgalmi helyzetben, megint perec lesz. Az elso nagy esesem utan nalam is kerdeses volt, en igy kezdtem ujra.
-
félisten
Runner! Szép hely ez a Sopron!
-
Khaosz55
addikt
Hali,
én már 2X is csináltam egynapos túrát. Mind a kétszer 500Km és ebből több mint a fele szerpentin. Nekem nem volt gondom a kényelemmel. Mt07-nek széles a nyerge, kb 100Km-ként megálltunk, de nem miattam. Szóval nem vészes szerintem. Mentem kétnaposra is 2 személlyel. 2X220KM. Utasnak is elviselhető volt nem panaszkodott pedig az első útja volt. Bár Osztrákokhoz a szerpentinre nem vinnék magam mögött senkit, nem a kényelem miatt hanem azért mert nagyban rontja az élvezeti faktort.Szóval szerintem az MT07 egynapos kiruccanásra is tök jó, de én simán elmennék több napra is vele napi max 400-500 Km. Ami szerintem motoron elégséges. Kormány és testtartás jó szerintem. Anno az Er6N-en is ütem, de egyből feltűnt hogy a lábtartó hátrébb van mit za MT-n így egyből éreztem, hogy a golóbisokat terhelem egyenes ülésnél és a lábféknél fel kellett emelnem a lában.
Ja és nem vagyok fiatal darab 38 éves (182cm) így már én sem bírom annyira, de nekem nem volt gondom.
-
Horvi
őstag
válasz Khaosz55 #73127 üzenetére
Hát én eddig csak ilyen 200+os túrákat nyomtan a Z750-el, de a vége felé már nagyon ki volt a seggem pedig megálltam az út során nem is egyszer. Lehet az lesz hogy tommotnál megcsináltatom az ülést a télen aztán jövőre jöhetnek a komolyabb túrák
Hello darkness, my old friend...
-
ujskodas
tag
válasz runner 125 #73123 üzenetére
Nem, nem is gondolkodtam nagyon. Csak a fontosabbnak vélt településeket raktam fel. A túrázást nem nekem találták ki, pedig ilyen keveset még az életben nem fogyasztott a motorom. Amúgy kicsit "szaró macskába" átmenve le tudtam olvasni.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
félisten
válasz Chrys_ #73115 üzenetére
Mit kell látni?
Runner! Jaaaah , hogy ez nem régóta ilyen. Különös csend van itt és kicsi a forgalom. Relatív. Ahh engem itt kivenne a rendőr olyan hangos lennék. Más a kultúra is, zebrán a viselkedés stb.
Sok a fogászat német plakátokkal. Lehet benne pénz.[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
Siker, meglett a városi vizsga is
-
tboldi
nagyúr
-
Khaosz55
addikt
Ismeritek a reifen66.com-ot ? Olcsóbbak ott a gumik mint nálunk.
-
tboldi
nagyúr
A fb kommentek meg...
-
demars
addikt
válasz Kolondrum #73130 üzenetére
Erről írtam a múltkor. BP -en nem szeretek vezetni. Sopront se ismerem, de ott nyugodtan tud az ember nézelődni, van ideje eldönteni merre menjen tovább anélkül, hogy ledudálnák.
Brennbergbánya pedig csodás látvány, érdemes arra motorozni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
korcsillio
őstag
Üdv.
Lenne egy Yamaha xtz 660,nincs töltés.Hol kellene keresni a hibát?Mennyire lehet drága a javítás kb.? -
Geresics
addikt
válasz korcsillio #73139 üzenetére
Itt biztos tudnak válaszolni!
http://www.xt660-club.hu/*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
StoneBridge
senior tag
Tegnap vettem teflonos Muc-Off láncsprayt, mondom kipróbálom, mivel a Repsol sz*rnak bizonyult. Hiába fújtam, hamar fényesedett, illetve zörgött, ezt írtam korábban.
A negyed órás műveletből lett majdnem két óra szenvedés..
fújás előtt csak meg kellene tisztítani az amúgy nem annyira dzsuvás láncot... De akkor már meg kellene nézni az első lánckereket is. Váltórúd, egy fém oldalelem, lánckerék fedél le.
Na itt jött a döbbenet... a 22e km alatt összegyűlt dzsuvát szedtem ki, centikben állt a ragacsos-olajos retek a fedélben. A lánckerék gumi vezetőjében szintén feltornyosult a cucc... (én hülye fújtam a láncot egyre gyakrabban, miközben a vezetősínben feltornyosult dzsuva folyamatosan szedte le a friss kenést)
Takarítottam, majd összeraktam. Csendes és puha újra.Felteszem a költői kérdést, Ti milyen gyakran nézitek az első lánckerék környékét? Nekem ez jó tanuló volt.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
TommyGun
őstag
válasz korcsillio #73142 üzenetére
Ez a Téneré nem? Ilyenje volt az egyik spanomnak, elég strapabíró volt alatta, de javaslom évjáratban a legfiatalabbat keresd, asszem 2000ig gyártották. Háklis volt az olajra, nézd meg hogy minden fokazat jó e pontosan kapcsolható. Ő szerette, és nem voltak vele nagy problémái, tartós cucc.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz StoneBridge #73143 üzenetére
Istenem de örülök hogy kardános gépem van
Az endúrómon mikor ezzel kelett szarakodni felvágtam az ereimet mindig, ocsmány..."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
félisten
Mérő kíváncsiság, de a légtömegmérő mire jó? Láttam a motorom nélküle és vagy 5000-es fordulattal indul még oda nem húzol neki, amikor is beáll az alapjárat.
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #73143 üzenetére
Múltkori lánc/lánckerék cserénél ott akartam lenni, mert kíváncsi voltam mi van az első lánckerék környékén, fedél alatt, de így 25e km azt hittem nagyobb lesz a baj. Nyilván meg kellett tisztítani kicsit de pár ilyen rágó méretű összeragadt dzsuva volt csak.
-
Kroni1
veterán
válasz Kolondrum #73141 üzenetére
Minden évben sok a vétlen motoros sajnos.. Az évről évre statisztikák alapján - bár nem friss - elég jól látható h mennyi az okozó motoros és mennyi a vétlen. Szerintem ez számottevően nem változott azóta sem. Ebből az látszik, hogy a nagymotorosok okozói aránya a legalacsonyabb, sőt még a balesetek száma is minden évben itt a legalacsonyabb. A kerékpáros számokon kicsit ledöbbentem..
-
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #73143 üzenetére
"a 22e km alatt összegyűlt dzsuvát szedtem ki, "
Egy-két hete pont erről értekeztem én is, hogy év elején mindíg leveszem az első lánckerék előtti védőburkolatot, és kivakarom onnan az egész évben befújt, porral, macskaszőrrel kevert láncsprét
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Trollok komolyan
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Politika
- Steam Deck
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000